ik stond er ook niet bij, heb mezelf er ook net even bij gezetquote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom sta ik niet bij de ex-stagiaires?
Uit het hoofd, uit het hart zeker?
Had je jezelf uit de lijst gehaald? Of heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom sta ik niet bij de ex-stagiaires?
Uit het hoofd, uit het hart zeker?
zet jezelf er dan weer in!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet jezelf er dan weer en! [afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag.
Wat een sportdag...
Formule 1. Een van de mooiste races van de afgelopen 5 jaar... Een Spyker op kop...
Nu de Tour te kijken
De tweede ronde..... stond ff 5 wagens in de grindbak...quote:
Goedemorgen ETA...! Hard gewerkt al?quote:Op maandag 23 juli 2007 06:19 schreef ETA het volgende:
goeiemorgenen vandaag gaan we keihard aan de slag...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wishfull thinking.....
Moet ik nog even vragen wat voor uitzich je hebt dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef ETA het volgende:
opzich niet slechtHeb zelfs een nieuwe KLB topic geopend
mijn uitzicht!!!!
Gisteravond gewoon weer uitgeweest..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:34 schreef Leinonlein het volgende:
Mogguh Kuno en ETA, wat een weekend was dat! En lekker zonnnetje in Berlijn hmmm
Ik heb zin in nog 2en een halve week alleen maar mooi weer..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
Donderdag wordt het ook mooi volgens mijn weerbericht!
http://wetter.rtl.de/deutschland/6tage.php?id=10384&id2=10382&ort=Berlin
Waar ben je gisteren nog heen geweest dan?![]()
Mijn woordenboek zegt dit..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
ben ook uitgeweestpaar biertjes gedronken met iemand die ik via via kende
zeer gezellig
Ik had plannen om de stad in te gaan om wat culturele dingen te doen......
maar ik zette 1 stap buiten om boodschappen te doen en ik dacht "Hey, in mijn appartement is het wel koel". ff snel boodschappen gedaan (en stelletje buitenlanders gespot die in een deuk lagen over een bordje met "fucking blanket")en daarna voor de rest van de dag binnen gezeten
![]()
hey vraagje aan jullie duitslandgangers, wat betekend "Licht gesamt"?
Moggûh PieterBas!quote:
Lucky bastardquote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ooow oow ow! En ik heb nog twee sterren gezien dit weekend!
De eerste was Jessiva Alba! uw allen bekend om haar schoonheid. was in Berlijn voor de Premiere van die nieuwe superheros film. En de tweede was gisteravond! Liep Daniel Brühl zomaar langs ons toen we in de Bergmannstrasse waren!
Phoe lekker dat ze was! Ze had alleen geen tijd om even te praten...quote:
Albaquote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ooow oow ow! En ik heb nog twee sterren gezien dit weekend!
De eerste was Jessiva Alba! uw allen bekend om haar schoonheid. was in Berlijn voor de Premiere van die nieuwe superheros film. En de tweede was gisteravond! Liep Daniel Brühl zomaar langs ons toen we in de Bergmannstrasse waren!
Goodbye lenin moet je eens zien is supertof..! Maar als je zn lijstje langskijkt, hij speelt ook in de Bourne nog iets, dat is die nieuwe Bourne film!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef ETA het volgende:
[..]
Albamaar who the fok is Bruhl... ken geen enkele van zijn films, en heb alleen van goodbye lenin gehoord..... ik heb geen beroemde mensen gezien dit weekend......
![]()
daarom moet je ze ook niet kijken als je dronken bent!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:04 schreef ETA het volgende:
bourne films, te ingewikkeld als je bezopen bent.......
Daniel Brühl! ja dat was hem wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ohja Daniel Brühl! Nu komt zijn naam me wel bekend voor, hihi, wat grappig. Maar ik weet niet zeker hoor, hij leek er wel op.
Tacheles, daar waren we zaterdag toch ook? Ik ben even in de war hoor, maar ik ben daar nooit boven geweest, oja toch wel, zaterdag dus, ik kan me iets herinneren maar hoe het eruit zag... Al sla je me dood. Steffi dr oren begonnen te flapperen toen ik zei dat ik pas om 7 uur thuis was, harde kern! Yeah yeah!
lukt et?? mijn motivatie is foetsie, hebben jullie et ergens gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou goed, dan ga ik ook maar even werken...!
zit nog steeds op fok, topics door te lezen...!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef ETA het volgende:
[..]
lukt et?? mijn motivatie is foetsie, hebben jullie et ergens gezien![]()
Nog 13 dagen!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb ook echt geen zin meer, gelukkig is het nog maar voor een week![]()
Ik heb ook helemaal geen zin meer, inderdaad nog een week dan is het weekendquote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb ook echt geen zin meer, gelukkig is het nog maar voor een week![]()
ik heb nog ettelijke wasbeurten te gaan. Moet zelfs op laatste dag alles wassen............. alles mee naar italia...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog 13 dagen!Auto is geboekt om mee naar huis te rijden, de 1na laatste was is gedaan (ik ga echt niet meer wassen in de laatste week, laat ik de wasserette bij Hotel Mama wel doen!
en nu begint eht aftellen...! Deze week nog even afspreken met die alto van het forum!
en dan volgende week alvast opruimen enzo!
dan kan ik dan lekker rustg aan doen in mn laatste weekje!
![]()
edit: 13 dagen stage he!
Je moet er wat voor over hebben hoor...!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:21 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb nog ettelijke wasbeurten te gaan. Moet zelfs op laatste dag alles wassen............. alles mee naar italia...
Dat gaat nog een leuke terugkomstdag worden... van hotel met taxi naar vliegveld, vliegen naar Hong Kong, van daar vliegen naar NL in 12 uur ofzo, familie zien vor het eerst in 4,5 maand, ik ga klagen dat ik moe ben en ga paar uur slapen in amsterdam, word wakker en ga wat eten met familie, ik pak mijn koffer en stap op vliegtuig, vliegen naar Italie, aangekomen de trein pakken naar Milaan, daar de metro pakken, pokkeeind naar hotel lopen, gezellig doen met vrienden, paar uur slapen, en dan begint een zeer intensief workshop week... (12+ uren per dag). Life rocks!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deze week nog even afspreken met die alto van het forum!![]()
eerst zou het 3 ur zijn, maar dat was te kort, wilde geen risico nemen en heb ticket omgeboekt (26euro!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hoor...!Maar ik dacht dat je veel korter in Amsterdam zou zijn?
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik wil eigeniljk nog een keer zwemmen in het Badeschiff en nog een keer grillen in Tiergarten. Nog een weekje stage he Tear, en dan zit het er voor altijd op hier! Niet alleen weekend, royaaaal vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |