Als je je nichtje een speelgoed gereedschapskistje geeft dan wordt de vader boos, zegt-ie: hee je denkt toch zeker niet dat mijn dochter lesbisch is hè.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n nichtje ook een speelgoedkeuken gegeven, lekker rolbevestigend.
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjismequote:Op zondag 22 juli 2007 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oostenrijks dan. Duitsers hebben meer humor dan jij.
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Fastmatti het volgende:
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjisme
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.
Bij mij.quote:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij.
Sigme levert de wapens. Voor dum dums heb ik ook nog wel een adresje.
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef Fastmatti het volgende:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijk![]()
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef Elseetje het volgende:
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordtquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.
Hmm... Dat is wel ernstig subjectief...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
Neuzel on!
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]Een zachte g is pure verleiding. Fietsenmaker.
Die TT is uit wrok?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Nee, dat wordt hete seks, dat zie ik nu ook wel aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef Elseetje het volgende:
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordt
Ze leren het meestal snel genoeg afquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Dat heb ik nu met drentse boertjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Ik heb een collega met een goeie zachte g. Dat klinkt toch wel ergquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Alweer die Ryan, ik kreeg er geen antwoord op, leg eens uit?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.
Deze kloon is gewoon ontzettend laf.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.
Wat ga je er nu aan doen om wel op het juiste pad te komen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hete seks, dat zie ik nu ook wel aankomen.
Moet ik een pm openbaren?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Alweer die Ryan, ik kreeg er geen antwoord op, leg eens uit?
Dat ligt er aan. ABN voor de directie, plat voor de werkvloer.quote:
Vrouwen afzweren en het klooster in.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef Elseetje het volgende:
Wat ga je er nu aan doen om wel op het juiste pad te komen?
Ik ga het bijna geloven.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Weet je wat grappig is ? Aaaaahikwordgek, PJOROurke, Martijn_77, Tikorev etc. Ze komen allemaal van onder de rivieren. D'r zit daar wat in de grond zou je denken. Behalve kolen.
Ach, er zijn zoveel klonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze kloon is gewoon ontzettend laf.
Je moest eens weten waar ik geboren ben.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Weet je wat grappig is ? Aaaaahikwordgek, PJOROurke, Martijn_77, Tikorev etc. Ze komen allemaal van onder de rivieren. D'r zit daar wat in de grond zou je denken. Behalve kolen.
Komt Martijntje ook van onder de rivieren? Dan is het wel een opvallende trend jaquote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Wat is pm?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet ik een pm openbaren?![]()
Jij bent 100% Ryan3. Dat heb je nog per pm verteld. Vent, het was nog een rekeningetje dat open stond.
De achterhoek is zeker wel watquote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
En dan de novices bespringen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrouwen afzweren en het klooster in.
Gaat het goed met je verder?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel klonen.
Maar R3 gaf opeens niet meer thuis nadat alles zich voltrokken had. Dat moest ik dan maar eens even rechtzetten.
Ik doe met niemand zaken, geen sjun, geen r3. Fuck you all.![]()
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik een pm openbaren?![]()
Jij bent 100% Ryan3. Dat heb je nog per pm verteld. Vent, het was nog een rekeningetje dat open stond.
1 0 0 %quote:Op zondag 22 juli 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.
Zijn die meerderjarig?quote:
En wie is blauwzak nu weer.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.
Jouw maatje met een Simon Wiesenthal-complex. Typje van het naoorlogse verzet.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:56 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
En wie is blauwzak nu weer.
Het wordt leuker en leuker hier.
Zo'n TBS trekt me niet echt nee. En Bubba ook niet.quote:
Jij bent vast meer bekend met de gebruiken van de katholieke kerk dan ik, maar ik geloof niet dat die vaak uit de kast komen met hun misstandenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo'n TBS trekt me niet echt nee. En Bubba ook niet.
Er spreekt aardig wat frustratie uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw maatje met een Simon Wiesenthal-complex. Typje van het naoorlogse verzet.
En jouw TU...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:59 schreef Fastmatti het volgende:
Zijn wel al achter de nationaliteit van Elseetje?
Dat is pedo-mail?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
pm van 30-6 8.57
![]()
![]()
De man die sjun betichtte van klonen is er gloeiend bij.![]()
Zit het je dwars jongen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:59 schreef Fastmatti het volgende:
Zijn wel al achter de nationaliteit van Elseetje?
Volgens mij zijn dat meestal jongetjesquote:Op zondag 22 juli 2007 01:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij bent vast meer bekend met de gebruiken van de katholieke kerk dan ik, maar ik geloof niet dat die vaak uit de kast komen met hun misstanden
Er is dan ook niks aan de hand. Gewoon wat prive-activiteiten metquote:Op zondag 22 juli 2007 01:00 schreef Elseetje het volgende:
Jij bent vast meer bekend met de gebruiken van de katholieke kerk dan ik, maar ik geloof niet dat die vaak uit de kast komen met hun misstanden
Jij bent echt snel vandaagquote:Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat meestal jongetjes![]()
Nee, die pm komt hier niet, tenzij op verzoek van Yv.quote:
Je kan 'm ook gewoon doorsturen, schijnt ook goed te werkenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, die pm komt hier niet, tenzij op verzoek van Yv.
Stuur maar door aan mij. Zijn we weer quitte.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, die pm komt hier niet, tenzij op verzoek van Yv.
Je bent een lul, net als sjun. Daarom reken ik met je af, Ryan3.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn, PJORourke en Aaahikwordgek, ik heb me in het begin bemoeit met zaken die me niets aan gingen, waarschijnlijk is dit de rekening. Ik hoop dat jullie gelukkig worden.
Met elkaar.
Heb je die kop van hem wel eens gezien?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn, PJORourke en Aaahikwordgek, ik heb me in het begin bemoeit met zaken die me niets aan gingen, waarschijnlijk is dit de rekening. Ik hoop dat jullie gelukkig worden.
Met elkaar.
Maar dan moet jij 'm weer doorsturen naar... sigme? Is dan de cirkel rond?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stuur maar door aan mij. Zijn we weer quitte.
En Aaah naar Tante Hangtiet.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:04 schreef Elseetje het volgende:
Maar dan moet jij 'm weer doorsturen naar... sigme? Is dan de cirkel rond?
Ik wist niet dat jij nog in staat was mij te verbazenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er is dan ook niks aan de hand. Gewoon wat prive-activiteiten metmisdienaren.
![]()
Consider it done.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stuur maar door aan mij. Zijn we weer quitte.
Op de echte TU gaan ze niet zo vroeg slapen.quote:
Zal ik hem voor de volledigheid op discussie_etc zetten?quote:
Ik heb niets met dat nieuwe forum. Maar zet er maar bij dat sjun en r3 beiden manipulators zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zal ik hem voor de volledigheid op discussie_etc zetten?
Ik verbaas mezelf ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:07 schreef Elseetje het volgende:
Ik wist niet dat jij nog in staat was mij te verbazen![]()
Hoezo niet ten goede?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:18 schreef Elseetje het volgende:
Waarschijnlijk niet ten goedeMaar je hebt het wel mooi omgebogen zo
Ergens is het ook wel grappig.quote:
De grap is nu wel afgelopen hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:23 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ergens is het ook wel grappig.
Kan er alleen geen touw aan vast knopen.
Daar moet EchtGaaf dan maar een topic over openen, denk ik.
Welke kant? Ik ga niet naar de kerk hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:20 schreef Elseetje het volgende:
Oh, die kant van jezelf kende je al? Geen probleem dan
Je "ik pak graag novices"-kant, natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke kant? Ik ga niet naar de kerk hoor.
Ff uitloggen, inloggen met user "Ryan3", paswoord "natte doos", klaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:26 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Inderdaad, vertel hoe het zit.
Zieken met een kloon terwijl je al lang door de mand gevallen bent is niet te overtreffen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:30 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ga maar gauw, je was behoorlijk sneu.
Als een duveltje uut 'n dooske.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zieken met een kloon terwijl je al lang door de mand gevallen bent is niet te overtreffen.
Doedelijk gen'n Brabander.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Als een duveltje uut 'n dooske.
Zeeland toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:40 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Drenthe.
Wat is de lol van iedereen die nieuw is in pol kloon noemen en dan quasi filosofisch je om 3 uur in de nacht afvragen wat daar de lol van is?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:43 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat is precies de lol van klonen?
Geen idee, werkelijk niet, ik weet wel dat sommige mensen er geen groter genoegen in scheppen dan om iemand als 'kloon' te ontmaskeren en ook dat sommige mensen er geen groter genoegen in scheppen dan als kloon anderen te slim af te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Wat is de lol van iedereen die nieuw is in pol kloon noemen en dan quasi filosofisch je om 3 uur in de nacht afvragen wat daar de lol van is?
Denk jij dat ik een kloon ben?
Het is een ridicule show die hier wordt opgehangen. Het heeft te maken met het feit dat ik me met zaken bemoeide die mij niet aan gingen, maar waar ik wel van gehoord had door iemand.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Geen idee, werkelijk niet, ik weet wel dat sommige mensen er geen groter genoegen in scheppen dan om iemand als 'kloon' te ontmaskeren en ook dat sommige mensen er geen groter genoegen in scheppen dan als kloon anderen te slim af te zijn.
vandaar mijn vraag
Ah, de fameuze FOK (POL) vetes. Gelukkig heb ik me daar altijd verre van gehouden, en ik geloof dat ik dat maar blijf doen. What a waste of time.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Het is een ridicule show die hier wordt opgehangen. Het heeft te maken met het feit dat ik me met zaken bemoeide die mij niet aan gingen, maar waar ik wel van gehoord had door iemand.
Had ik niet moeten doen en nu krijg ik de gekken van pol achter me aan.
Eigen schuld, dikke bult.
Wat ik al zei, op zich is het wel grappig.
Het legt iets bloot van de subcultus pol op FOK!.
Werkelijk?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:53 schreef PJORourke het volgende:
Laten we even aan de conversatie toevoegen dat er zwart op wit bewijs is dat je Ryan3 bent.
Dat is inderdaad een waste of time gebleken, ik zou niemand kunnen aanraden zich daarmee te bemoeien.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ah, de fameuze FOK (POL) vetes. Gelukkig heb ik me daar altijd verre van gehouden, en ik geloof dat ik dat maar blijf doen. What a waste of time.
Zwart op wit nog wel?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:53 schreef PJORourke het volgende:
Laten we even aan de conversatie toevoegen dat er zwart op wit bewijs is dat je Ryan3 bent.
Ryan3 is iemand die diep verwikkeld is in vernoemde vetes. Als je hem niet bent, wees blij. Als je hem wel bent, wees 'ns de verstandigste en kap ermee.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:59 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Zwart op wit nog wel?
Wie is nu die Ryan? Ryan3?
Niet iemand die in pol post?
Ik heb hem alleen in dat polfb topic gezien.
Ik ben hem niet, maar als ik hem zou zijn dan ben ik hem niet, toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ryan3 is iemand die diep verwikkeld is in vernoemde vetes. Als je hem niet bent, wees blij. Als je hem wel bent, wees 'ns de verstandigste en kap ermee.
Maar nou bemoei ik me er toch mee en dat was niet de bedoeling.
Zou best kunnen, ik hou het niet zo bij, de bans vliegen je af en toe om de oren hierzo, en alleen maar om persoonlijke kinnesinne, van beide kanten.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:15 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Die Ryan heeft die een ban?
Ik vroeg dat, omdat als ik in zijn postgeschiedenis kijk, zie dat hij al een hele tijd niet gepost heeft. Ik vroeg yv dat en die gaf geen antwoord, dus ik denk dat hij inderdaad een ban heeft. Waarom weet ik niet. Hij reageert ook niet hier.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik hou het niet zo bij, de bans vliegen je af en toe om de oren hierzo, en alleen maar om persoonlijke kinnesinne, van beide kanten.
Ik ben blij er niets mee te maken te hebben, en wil dat graag zo houden.
Welterusten, whoever you are.
HenriO, ik heb nog ergens een liedje dat ik je eens moet laten horenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:45 schreef HenriOsewoudt het volgende:
They sat together in the park
As the evening sky grew dark,
She looked at him and he felt a spark... tingle to his bones.
It was then he felt alone and wished that he'd gone straight
And watched out for a simple twist of fate.
Is inmiddels bewezen, Ryan3.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Wat is de lol van iedereen die nieuw is in pol kloon noemen en dan quasi filosofisch je om 3 uur in de nacht afvragen wat daar de lol van is?
Denk jij dat ik een kloon ben?
Volgens Yv. is Ryan3 niet verbannen, Ryan3.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:24 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik vroeg dat, omdat als ik in zijn postgeschiedenis kijk, zie dat hij al een hele tijd niet gepost heeft. Ik vroeg yv dat en die gaf geen antwoord, dus ik denk dat hij inderdaad een ban heeft. Waarom weet ik niet. Hij reageert ook niet hier.
Hij is weg. Wie die Ryan ook is of is geweest.
Wees blij inderdaad.
Mij zullen die PJORourke, Aaahikwordgek en Elseetje op den duur wel loslaten. Het zijn geen fijne users.
Welterusten.
Bullshit, die gasten gebruiken proxies.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat geouwehoer over, met, en door klonen wordt nog eens de doodsteek van dit (sub)forum![]()
Oplossing: lijst met users met dezelfde IP-adres. Probleem opgelost.
Vertel?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bullshit, die gasten gebruiken proxies.
Je weet niet wat een proxy is?quote:
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1072&Itemid=1quote:Woede bij lawaaitocht doodgestoken Almeerder
zaterdag 21 juli 2007
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Almerevandaag
Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2007 @ 14:27
Gisteren is in Almere een lawaaitocht gehouden voor de zaterdag doodgestoken Henk Schuurman. Een woedende broer van het slachtoffer zei in een toespraak tot de circa 400 deelnemers de politiek verantwoordelijk te achten...
bron: frontpage.fok.nl
Ja. Ik ben niet zo'n kloonhunter, maar dit gaat echt te ver.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Werkelijk?
Nah, ik vond het wel leuk dat FOK als bron word genomen in plaats van een willekeurige krant zoals bijvoorbeeld Almerevandaag.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stiltetocht, lawaaitocht, what's next?
Allang gepost.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1072&Itemid=1
''Hoe houd ik mij het best van de domme?''quote:
Broeder.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef Apropos het volgende:
Een fellow stalker is bijna per definitie een fellow traveller.
StarTrek.quote:
Nerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
StarTrek.
TNG, seizoen 1 als ik het goed heb.
StarTrek is een vitaal onderdeel van de Westerse cultuur. Jij bent zeker tegen vrijheid en democratie.quote:
Denk je ook niet dat Worf gay is?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Star Trek heeft zelfs voor mij een te hoog nerd-gehalte. Worf aan Picard. Een multidimensionale laser-emitter, graag. Ja, ga vooral dood Worf.
Ik ben met name tegen de uitwassen van nerds.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
StarTrek is een vitaal onderdeel van de Westerse cultuur. Jij bent zeker tegen vrijheid en democratie.
Spreek Worf en Picard maar eens heel snel achter elkaar uit.... Adolf Hitler!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb gehoord dat Hitler ook Star Trek keek.
terwijl hij meer op skleletor lijktquote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef kLowJow het volgende:
Picard is nog cooler dan He-Man.
Vrouwenquote:
Ook goed geslapen dusquote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vrouwen
Limburgers![]()
Morgen weer werken moeten![]()
![]()
slecht ende onrustigquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
slecht ende onrustig
komt door het bier.
bier![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bijna verkansie.
Ja, , far away. Nicaragua.quote:
iddquote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bijna verkansie.
neuh, dit zal wel twee weken blijven hangen..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En vanavond ben je het alweer vergeten, zeker?
3 weken. Langer als ik naar het Noorden ga of met drugs gevangen wordt.quote:
3 dagen, dus?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:15 schreef Napalm het volgende:
neuh, dit zal wel twee weken blijven hangen..
Is dat een belofte, of zit je nu gewoon te plagen?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
3 weken. Langer als ik naar het Noorden ga of met drugs gevangen wordt.![]()
Belofte? Waarvoor?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is dat een belofte, of zit je nu gewoon te plagen?
Gewoon, rellenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stiltetocht, lawaaitocht, what's next?
De sneer is niet geslaagd.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aaah, een sneer is niet leuk als je 'm niet meteen snapt of zegt 'm niet te snappen
Dom mens. Zij had moeten controleren of die in z'n vrij stond.quote:
DvDquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:09 schreef Danny het volgende:
SCH, stalkgedrag en continu op de man spelen. Mag over een maandje weer 's mailen.
quote:
Oh, ik dacht de spreekwoordelijke vrachtauto die op SCH afkwam.quote:
Maar vandaag wel Plateau de Beille.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:08 schreef Autodidact het volgende:
Kater ja.
buk nu eerst maar. Ik heb nog een elftal basketbal negers voor je klaar staan.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
buk nu eerst maar. Ik heb nog een elftal basketbal negers voor je klaar staan.
Jij hebt een opvallende fascinatie voor bukkenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
buk nu eerst maar. Ik heb nog een elftal basketbal negers voor je klaar staan.
ziet ze eruit als een basket?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Je wil elf basketballen in haar proppen?
en negers.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij hebt een opvallende fascinatie voor bukken
De meesten die dat hebben ervaren hebben er niet zo'n hang naar. Waar is het bij jou fout gegaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
ziet ze eruit als een basket?
[..]
en negers.
die wat hebben ervaren?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De meesten die dat hebben ervaren hebben er niet zo'n hang naar. Waar is het bij jou fout gegaan?
Leuk, iedereen heeft daar vandaag last vanquote:
Negers kunnen wel vrienden blijven.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Leuk, iedereen heeft daar vandaag last van
Genomen worden door een zooi negers terwijl je voorover gebukt stond, natuurlijk. Vond je het misschien lekker, dat je er steeds maar op terug blijft komen?
wie heeft het nu weer over "nemen"?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef Elseetje het volgende:
Genomen worden door een zooi negers terwijl je voorover gebukt stond, natuurlijk. Vond je het misschien lekker, dat je er steeds maar op terug blijft komen?
Wat is er met negers? Heb je er iets tegen?quote:
Ik heb het er niet over dat jij dat voor mij in petto had, ik heb het erover dat dat de reden voor jouw fascinatie isquote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
wie heeft het nu weer over "nemen"?
vrouwen denken altijd maar aan seks..
Ik schrijf toch duidelijk over basketbal?! ?!
Je moet bukken om de jongens te helpen op de training! Als opstapje voor het dunken!
[afbeelding]
Verwijzing naar een eerdere discussiequote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er met negers? Heb je er iets tegen?
Je lult er omheen. Wat is er met negers?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Verwijzing naar een eerdere discussie
Idd maar hoeveel mensen doen dat nietquote:Op zondag 22 juli 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dom mens. Zij had moeten controleren of die in z'n vrij stond.![]()
Nee, jij probeert iets te creëren wat er niet isquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je lult er omheen. Wat is er met negers?
Altijd goed om te lezen dat mensen zichzelf op een hoger kennisniveau proberen te krijgen.quote:
Negatieve stimulatie..quote:
Nee, zeer zeker nietquote:
Ja, waar blijven je argumenten?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn aanrechttopic loopt weer.
Hoeft niet. Waarom zou je je immers dom moeten voelen als je iets niet weet? Je kan toch ook een positief gevoel hebben als je iets niet weet?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, zeer zeker nietJe dom voelen omdat je iets niet weet, maakt de wens om meer te weten te komen nog groter
Ja iddquote:
Ik heb slechts één basketbal shirtje en één NBA wedstrijd bijgewoond.. Dat noem ik geen "fascinatie"quote:Op zondag 22 juli 2007 13:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over dat jij dat voor mij in petto had, ik heb het erover dat dat de reden voor jouw fascinatie isWel blijven opletten hè?
Tuurlijk wel. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Je hebt een hoop tegenargumenten nooit ontkracht. Je kan niet een topic laten kicken, en dan zelf niks meer bijdragen. Mensen willen graag dat je een nieuwe poging doet, om dit maal wél overtuigend te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die heb ik in beide topics reeds verwoord. Hoef ik niet te herhalen.![]()
Het ging over stimulans. Als je het toch niet wilt weten, hoeft er ook geen sprake te zijn van stimulansquote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoeft niet. Waarom zou je je immers dom moeten voelen als je iets niet weet? Je kan toch ook een positief gevoel hebben als je iets niet weet?
Al was het maar dat je dingen misschien liever niet wilt weten.![]()
Positieve domheid. Hoe apart.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoeft niet. Waarom zou je je immers dom moeten voelen als je iets niet weet? Je kan toch ook een positief gevoel hebben als je iets niet weet?
Nee hoor. je staat open voor iemand argumenten, of niet. Ik heb hele discussies gevoerd met piet verdriet, het wordt een herhaling van zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Je hebt een hoop tegenargumenten nooit ontkracht. Je kan niet een topic laten kicken, en dan zelf niks meer bijdragen. Mensen willen graag dat je een nieuwe poging doet, om dit maal wél overtuigend te zijn.
Je wilt niet weten hoeveel mensen het positief vinden om dom te zijn. Gelukkig hoor ik niet tot die categorie.quote:
Je kan ook tegen een stimulans ingaan. Door dingen bewust niet op te zoeken. als resultaat van een tweestrijd.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het ging over stimulans. Als je het toch niet wilt weten, hoeft er ook geen sprake te zijn van stimulans
Allemaal jouw schuld. Had je maar Wilders moeten stemmen.quote:
Nu Bos nog, dan worden het ook spannende zonraces.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk wordt Wilders dan vermoord, dan hebben we altijd spannende regenraces.
Er is daar in elk geval een duidelijk varkensoverschot.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Niet zo flauw doen met dat provincialisme..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is daar in elk geval een duidelijk varkensoverschot.
Niets mag.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen met dat provincialisme..
quote:
Gelukkig wel dat maakt de kater dragelijker.quote:
1 Zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen met dat provincialisme..
Drugshond, Autodidact en ik zijn brabanders ..Prima mensen, hoor..
Zegt iemand van de biblebelt. Brabo's zijn overigens mislukte limbo's.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is daar in elk geval een duidelijk varkensoverschot.
Ik las ergens dat iemand dacht dat Martijn met de kloon Specsavers SCH zat te provoceren.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]En martijn77 die voor precies dat gedrag enkel uit z'n functie is ontheven werd niet geband. Danny mag SCH niet zo geloof ik
.
ignorance is blissquote:
Ik kom goddank niet van de biblebeltquote:Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt iemand van de biblebelt. Brabo's zijn overigens mislukte limbo's.
[afbeelding]
ja zo heb ik het begrepenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik las ergens dat iemand dacht dat Martijn met de kloon Specsavers SCH zat te provoceren.
Dat is dus waar ? En daarom is ie nu modje af ?
Ontkenning ontslaat je niet van deelname aan dat soort volk dat in jouw omstreken huist.quote:
Van oudsher is Meppel een handelsstadje met veel contacten met Amsterdam. De biblebelt houdt bij Staphorst wel op en de inwoners kwamen en komen vooral voor de markt naar Meppel maar veel onderlinge uitwisseling is er nietquote:Op zondag 22 juli 2007 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ontkenning ontslaat je niet van deelname aan dat soort volk dat in jouw omstreken huist.![]()
Hervormd is beter? Ik vind protestanten en vervormingen daarvan een raar en gewelddadig religieus volk.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van oudsher is Meppel een handelsstadje met veel contacten met Amsterdam. De biblebelt houdt bij Staphorst wel op en de inwoners kwamen en komen vooral voor de markt naar Meppel maar veel onderlinge uitwisseling is er niet. Er zijn wat dat betreft meer contacten met welvarende dorpen als De Wijk en Ruinerwold. Die zijn van oudsher vooral hervormd en bepaald geen onderdeel van de biblebelt.
Hoe heette dat vroeger ook al weer ?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van oudsher is Meppel een handelsstadje met veel contacten met Amsterdam.
Gelul.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe heette dat vroeger ook al weer ?
Hanzeroute ofzo? Amsterdam-Hamburg ?
Alles beter dan een nep-Fries, west-Fries. Uit de klei getrokken luiwammes.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Monidique het volgende:
Tsja, Brabanders, Limburgers, alles daarzo onder de rivieren, zijn natuurlijk gewoon Fransen, collaborateurs, Romeinenvriendjes.
Sterk.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles beter dan een nep-Fries, west-Fries. Uit de klei getrokken luiwammes.
Dank je. Zo, nu ga ik bier drinken. Jij zeker ook weer he?!quote:
Godverdee, wat een miserabel leven moet jij hebben als ik je posts zo zie. Maar nee, ik ga vandaag geen bier drinken. Gisteren al genoeg gedronken en morgen vroeg naar de tandarts.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank je. Zo, nu ga ik bier drinken. Jij zeker ook weer he?!
Ik probeerde jouw leven te simuleren. Aardig gelukt gezien je reaktie van herkenning.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godverdee, wat een miserabel leven moet jij hebben als ik je posts zo zie.
Mietje!quote:Maar nee, ik ga vandaag geen bier drinken. Gisteren al genoeg gedronken en morgen vroeg naar de tandarts.
Beter dan gereformeerd in elk gevalquote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hervormd is beter? Ik vind protestanten en vervormingen daarvan een raar en gewelddadig religieus volk.
Kom, dan gaan we nu bier drinken!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beter dan gereformeerd in elk geval.
Ben zelf overigens ook paap van origine.
Misschien helpt dat tegen de katerquote:Op zondag 22 juli 2007 16:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we nu bier drinken!![]()
Jij laat?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:53 schreef Monidique het volgende:
Right, ik laat Aaahikwordgek maar weer gezellig in z'n eigen mirakelenuniversum spelen...
Gisteren veel wijn gezopen.quote:
Nee moest aan dequote:
Wees blij dat het geen Bavaria was, dat is garantie voor een houten kop.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee moest aan deheineken ;r. En als ik ergens gegrandeerd de volgende dag koppijn van heb
.
Ja maar dat verkopen ze gelukkig niet boven de grote rivierenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen Bavaria was, dat is garantie voor een houten kop.
Het kon ook niet eeuwig duren,quote:Op zondag 22 juli 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
Julliemoeders!
Allemaal gestoord Rouvoetvolk.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hervormd is beter? Ik vind protestanten en vervormingen daarvan een raar en gewelddadig religieus volk.
En daar voel ik me goed bij.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Monidique het volgende:
Tsja, Brabanders, Limburgers, alles daarzo onder de rivieren, zijn natuurlijk gewoon Fransen, collaborateurs, Romeinenvriendjes.
Die CU-kop ben ik behoorlijk beu. Ik gooi ze het liefst op dezelfde stapel als moslims.quote:
Daar horen ze ook thuis. Ze articuleren alleen wat beter in politiek-correcte taal om de intolerantie te verhullen dan de gemiddelde allahfan.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die CU-kop ben ik behoorlijk beu. Ik gooi ze het liefst op dezelfde stapel als moslims.
Is jouw dag ook weer goedquote:Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef Monidique het volgende:
Kijk, [14.gif].
Nu ga ik theedrinken en civven.
Dank je.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is jouw dag ook weer goedVeel plezier met civ
Een goed idee, er is bijna geen blanke te vinden die met kettingzagen wil jongleren om een boterham op de plank te krijgen.quote:SP neemt het op voor buitenlandse straatartiesten
17-07-2007 • De SP wil dat straatartiesten van buiten de EU meer mogelijkheden krijgen om hun kunsten te vertonen in Amsterdam. Nu blijken artiesten van buiten de EU niet met jongleermessen, kettingzagen of spraakversterking te mogen werken. Dit zijn ernstige beperkingen, waardoor slechts artiesten uit EU-landen een spectaculaire show kunnen verzorgen. De SP heeft een voorstel ingediend dat dit voor alle artiesten mogelijk maakt.
Krijgen ze ook een EU-keurmerk?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een goed idee, er is bijna geen blanke te vinden die met kettingzagen wil jongleren om een boterham op de plank te krijgen.
Van mij mogen ze dat straattuig gewoon van straat knuppelenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een goed idee, er is bijna geen blanke te vinden die met kettingzagen wil jongleren om een boterham op de plank te krijgen.
Dat mogen ze van mij met de straatmuzikanten op het bankje voor de albert heijn doen. Maar echte artiesten vind ik wel leuk om te zienquote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat straattuig gewoon van straat knuppelen![]()
waarom?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat straattuig gewoon van straat knuppelen![]()
Die ook, samen met de straatkrantverkoperquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij met de straatmuzikanten op het bankje voor de albert heijn doen. Maar echte artiesten vind ik wel leuk om te zien.
artiest = kunstquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij met de straatmuzikanten op het bankje voor de albert heijn doen. Maar echte artiesten vind ik wel leuk om te zien.
Goud om gems, eerder, hoor.quote:
Die fantasie hebben meerdere vrouwen, schijnt.quote:
Beter dat je daar huppelt dan hier jaquote:Op zondag 22 juli 2007 19:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die fantasie hebben meerdere vrouwen, schijnt.
Oud nieuws, maar tochquote:Op zondag 22 juli 2007 19:18 schreef Aoristus het volgende:
Nationale Alliantie opgeheven
Dat heb je al die dagen voor ons verzwegen natuurlijkquote:
Edelsteen dan, Anglosaksische Civhater.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Beter dat je daar huppelt dan hier ja
Maar misschien moet je jezelf dan gewoon geen gems noemenZal best helpen
Of je let iets beter opquote:Op zondag 22 juli 2007 19:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat heb je al die dagen voor ons verzwegen natuurlijk
Civhater?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Edelsteen dan, Anglosaksische Civhater.
Alleen de mod moet goed oplettenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Of je let iets beter op
[Deel 1272] Ethisch atticisme
En, heb je nog wat coke meegenomen uit Marokko?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
Kamaugurken.
Nee, wel wat meloenen en olijfolie.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
En, heb je nog wat coke meegenomen uit Marokko?
En daar ben jij blij mee?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:11 schreef Monidique het volgende:
AK op 51,6%.
Ik moest aan augurken denken toen ik de forum-banner zag. En toen kwam dit woord bij me op.quote:
Als reaktie op het geblaat en omdat ik een kater heb. De combinatie maakt mij humeurig en misselijk.quote:
Wat is dan het verschil met hoe je normaal bentquote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als reaktie op het geblaat en omdat ik een kater heb. De combinatie maakt mij humeurig en misselijk.
Aha... Klinkt logischquote:Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest aan augurken denken toen ik de forum-banner zag. En toen kwam dit woord bij me op.
Dat weet jij dus niet, omdat POL altijd op dat niveau blijft steken.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met hoe je normaal bent
Ik heb geen grotere broer. Jij ijlt. Ijlen is slecht voor het niveau.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:43 schreef Monidique het volgende:
Het is vooral dat jij en je grote broer het niveau opzettelijk een beetje laag proberen te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |