Als je je nichtje een speelgoed gereedschapskistje geeft dan wordt de vader boos, zegt-ie: hee je denkt toch zeker niet dat mijn dochter lesbisch is hè.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n nichtje ook een speelgoedkeuken gegeven, lekker rolbevestigend.
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjismequote:Op zondag 22 juli 2007 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oostenrijks dan. Duitsers hebben meer humor dan jij.
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Fastmatti het volgende:
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjisme
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.
Bij mij.quote:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij.
Sigme levert de wapens. Voor dum dums heb ik ook nog wel een adresje.
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef Fastmatti het volgende:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijk![]()
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef Elseetje het volgende:
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordtquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.
Hmm... Dat is wel ernstig subjectief...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
Neuzel on!
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]Een zachte g is pure verleiding. Fietsenmaker.
Die TT is uit wrok?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Nee, dat wordt hete seks, dat zie ik nu ook wel aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef Elseetje het volgende:
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordt
Ze leren het meestal snel genoeg afquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Dat heb ik nu met drentse boertjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Ik heb een collega met een goeie zachte g. Dat klinkt toch wel ergquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Alweer die Ryan, ik kreeg er geen antwoord op, leg eens uit?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.
Deze kloon is gewoon ontzettend laf.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.
Wat ga je er nu aan doen om wel op het juiste pad te komen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hete seks, dat zie ik nu ook wel aankomen.
Moet ik een pm openbaren?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Alweer die Ryan, ik kreeg er geen antwoord op, leg eens uit?
Dat ligt er aan. ABN voor de directie, plat voor de werkvloer.quote:
Vrouwen afzweren en het klooster in.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef Elseetje het volgende:
Wat ga je er nu aan doen om wel op het juiste pad te komen?
Ik ga het bijna geloven.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Weet je wat grappig is ? Aaaaahikwordgek, PJOROurke, Martijn_77, Tikorev etc. Ze komen allemaal van onder de rivieren. D'r zit daar wat in de grond zou je denken. Behalve kolen.
Ach, er zijn zoveel klonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze kloon is gewoon ontzettend laf.
Je moest eens weten waar ik geboren ben.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Weet je wat grappig is ? Aaaaahikwordgek, PJOROurke, Martijn_77, Tikorev etc. Ze komen allemaal van onder de rivieren. D'r zit daar wat in de grond zou je denken. Behalve kolen.
Komt Martijntje ook van onder de rivieren? Dan is het wel een opvallende trend jaquote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
Wat is pm?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet ik een pm openbaren?![]()
Jij bent 100% Ryan3. Dat heb je nog per pm verteld. Vent, het was nog een rekeningetje dat open stond.
De achterhoek is zeker wel watquote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef gelly het volgende:
En dan de novices bespringen?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrouwen afzweren en het klooster in.
Gaat het goed met je verder?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel klonen.
Maar R3 gaf opeens niet meer thuis nadat alles zich voltrokken had. Dat moest ik dan maar eens even rechtzetten.
Ik doe met niemand zaken, geen sjun, geen r3. Fuck you all.![]()
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik een pm openbaren?![]()
Jij bent 100% Ryan3. Dat heb je nog per pm verteld. Vent, het was nog een rekeningetje dat open stond.
1 0 0 %quote:Op zondag 22 juli 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.
Zijn die meerderjarig?quote:
En wie is blauwzak nu weer.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij probeert als blauwzak te schrijven, maar het is echt Ryan.
Jouw maatje met een Simon Wiesenthal-complex. Typje van het naoorlogse verzet.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:56 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
En wie is blauwzak nu weer.
Het wordt leuker en leuker hier.
Zo'n TBS trekt me niet echt nee. En Bubba ook niet.quote:
Jij bent vast meer bekend met de gebruiken van de katholieke kerk dan ik, maar ik geloof niet dat die vaak uit de kast komen met hun misstandenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo'n TBS trekt me niet echt nee. En Bubba ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |