Núrtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Igen het volgende:
ONSTÄVIK boekenkast.
HELDYR bedframe.
BILLIG MÄRDÖD plantje.
Even ter informatie: IKEA is Zweeds, dus wél Å, Ä en Ö, maar níét Ø en Æ.
Øh.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Igen het volgende:
ONSTÄVIK boekenkast.
HELDYR bedframe.
BILLIG MÄRDÖD plantje.
Men talar du också Svenska?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Igen het volgende:
ONSTÄVIK boekenkast.
HELDYR bedframe.
BILLIG MÄRDÖD plantje.
Sørryquote:Op zondag 22 juli 2007 01:22 schreef remlof het volgende:
Geen zweedse slowchat graag, dat doe je maar op een één of ander zweeds forum.
quote:Op zondag 22 juli 2007 10:46 schreef FoxHunter. het volgende:
Helaas voor de meesten hier komt de letter ø niet voor in het Zweedse alfabet.
quote:
Dikke schijt aan die letters man, laat ons lekker lol hebben. Je zit in fucking ONZ, niet in BET(weters).quote:
Alsof de gekozen woorden wél bestaanquote:Op zondag 22 juli 2007 10:46 schreef FoxHunter. het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
Klöte Kasd
Noorwegen en Denemarken gebruiken de Ø.
Zweden gebruikt de Ö.
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dikke schijt aan die letters man, laat ons lekker lol hebben. Je zit in fucking ONZ, niet in BET(weters).
Zèikstrøål.
In andere Scandinazische landen wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:46 schreef FoxHunter. het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef trabant het volgende:
Achter de kassa staat meestal een inpaktafel Knödde met daarop inpakpapier Schörr en de schaar Bott.
Daar kun je je lampjes Ramp en Vreten brökvrij inwikkelen.
Klopt, maar daar komt IKEA nu eenmaal niet vandaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef DemonRage het volgende:
föck
[..]
In andere Scandinazische landen wel.
En dat kan øns echt iets schelenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, maar daar komt IKEA nu eenmaal niet vandaan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:58 schreef Shadeauw het volgende:
PLAKNY lijm
Haha echt ik had het niet meerquote:Op zondag 22 juli 2007 11:44 schreef ForumGek het volgende:
Ligbad - Tøbgirl
waar haal jij een woordenboek vandaan dan want ik zoek er nog eenquote:
paradeisquote:Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef hierissiedan het volgende:
meuteneuke het nieuwe kinderspeelparadeis
Ik ruik Lama'squote:Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef hierissiedan het volgende:
meuteneuke het nieuwe kinderspeelparadijs
Ah, jij hebt de kruimeldief van Ikea?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:51 schreef RottePeer het volgende:
dicksøcker
Nee, je moeder in de Ikeaquote:Op maandag 23 juli 2007 02:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de kruimeldief van Ikea?![]()
Stap eens een boekwinkel binnen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:30 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
waar haal jij een woordenboek vandaan dan want ik zoek er nog een
De achterhoekers ookquote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
Noorwegen en Denemarken gebruiken de Ø.
Dat zal dan Kötkast zijn... de ø gebruiken ze in het noors en deens, maar niet in het zweedsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:02 schreef Shadeauw het volgende:
Naast AGEN, HÄSTVEDA, MÅSÖ en meer, kun je hier je eigen Ikea merken verzinnen.
Ts begint:
Køtkãst
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:10 schreef daniman het volgende:
[..]
Dat zal dan Kötkast zijn... de ø gebruiken ze in het noors en deens, maar niet in het zweeds
Orgel Vreten?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef trabant het volgende:
Daar kun je je lampjes Ramp en Vreten brökvrij inwikkelen.
Dat is al vaker opgemerkt in dit topic. And guess? We still don't care!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:10 schreef daniman het volgende:
[..]
Dat zal dan Kötkast zijn... de ø gebruiken ze in het noors en deens, maar niet in het zweeds
Haha, nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik moet denken aan dat Zweedse belspelmeisje.
Niemand vindt jou aardig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
TVP!
Dat was al gemeld en genegeerdquote:Op zondag 30 november 2008 19:35 schreef znarch het volgende:
Stumpers die met ø komen, sjezus![]()
Leer es zweeds![]()
jävla fokkers
![]()
Die balletjes worden overal op de wereld als KÖTTBULLAR verkocht. Alleen niet in Nederland, 3x raden waarom.quote:Op zondag 30 november 2008 18:44 schreef Rhythm het volgende:
Zweedse gehaktballetjes - Vlæs
Ja. maar die doink commercial is niet gebanned.quote:
Papa, waar gaat die reclame over? * twee grote kinderogen die je vragend aankijkenquote:Op zondag 30 november 2008 20:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja. maar die doink commercial is niet gebanned.
Ik heb 'm gezien tussen 2 kinderprogrammas door om 6 u
Was er niet zo'n fp bericht tijd terug dat denemarken pissed off was omdat de ikea een deurmat naar een deense stad had vernoemt? Volgens mij stond daar in dat ze je ook andere scandinavische woorden/namen gebruikten.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, maar daar komt IKEA nu eenmaal niet vandaan.
In Heerlen hebben ze gewoon KÖTTBULLAR hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 19:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Die balletjes worden overal op de wereld als KÖTTBULLAR verkocht. Alleen niet in Nederland, 3x raden waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |