Sowieso geen druk op de wielen ... helaas heel weinig speling tussen bodem en baan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je linksaf gaat drukt het gewicht van de auto vooral op je rechter voorwiel. Die band plofte dus, linksafsturen gaat dan bijna niet meer.
En in de grindbak kon ie ook niet veel meer doen omdat hij de helft van die afstand vliegend doorgebracht heeft
Is enorm licht!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:36 schreef Atreidez het volgende:
Geen klein momentje ook van Alonso.. Zag er naar uit dat ie pole zou kunnen scoren en ws. lichter is, des te leuker voor morgen
quote:Dennis: Lewis is fine
21 July 2007
Ron Dennis has confirmed that Lewis Hamilton has suffered no serious injuries after a serious shunt in today's qualifying session at the Nurburgring.
Click here
With six minutes to go in today's qualifying session, Hamilton suffered a big crash after his front right tyre appeared to fail. The young rookie was approaching the Schumacher-S flat out when his tyre yielded - his McLaren flying into the tyre barrier.
The session was stopped and it took around 30 minutes for the medical staff to take Hamilton away in a stretcher. He was conscious but looked seriously shaken, probably winded by the impact.
Ron Dennis confirmed: "Lewis is fine. There are no injuries or broken bones but he will be kept for a couple of hours observation just as a precaution. We had a gun failure - the right hand wheel was not on tight. But it was not a car failure thankfully, it was the gun's fault. It is far too early to say whether he can race tomorrow. Thankfully he did not lose consciousness. We'll make a decision about whether he can race after a couple of hours observation."
Ja ... jammer alleen dat 250 km/h iets van 70 meter per seconde is ... veel bedenktijd had 'ie niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat je bij een crash je armen gekruist voor borst moet houden, omdat anders je polsen kunnen breken bij de impact..
Tja, de Lucky Lewis Streak hield ook op vandaag...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fuck: dus toch die typische Alonso-mazzel. Hoeveel containers 'geluk' neemt die gozer mee naar het circuit?
Walter, heb bij de mods om TT wijziging gevraagd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier verder. Zonder Hamilton
Topper die Winkelhock... wat betaalt die knakker hier eigenlijk voor? Ben er vrij zeker van dat deze man morgen zal gaan zorgen voor het nodige aan vuurwerk. Ik geef hem 19 rondjes (ben in een positieve buiquote:21 A. Sutil Spyker F1 1:34.500
22 M. Winkelhock Spyker F1 1:36.940
Ben benieuwd hoeveel middelvingers van collega-coureurs hij te zien gaat krijgen morgen. Jammer dat ze vast niet allemaal in beeld kunnen zijn, anders had ik een pronootje gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topper die Winkelhock... wat betaalt die knakker hier eigenlijk voor? Ben er vrij zeker van dat deze man morgen zal gaan zorgen voor het nodige aan vuurwerk. Ik geef hem 19 rondjes (ben in een positieve bui) en dan staat hij naast de baan omdat hij te moe is.
Volgende race weer een ander... Ene Chris stond nog in de rij...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topper die Winkelhock... wat betaalt die knakker hier eigenlijk voor? Ben er vrij zeker van dat deze man morgen zal gaan zorgen voor het nodige aan vuurwerk. Ik geef hem 19 rondjes (ben in een positieve bui) en dan staat hij naast de baan omdat hij te moe is.
LOL !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef vingerplant het volgende:
Ben benieuwd hoeveel middelvingers van collega-coureurs hij te zien gaat krijgen morgen. Jammer dat ze vast niet allemaal in beeld kunnen zijn, anders had ik een pronootje gemaakt
Winkelhock![]()
Kolles![]()
Ben geen CA-fan, maar zet hem ajb in de wagen want die Winkelhock bakt er helemaal weinig van. Het slippertje met de tankinstallatie heb ik CA al wel vergeven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:20 schreef Sally het volgende:
Volgende race weer een ander... Ene Chris stond nog in de rij...
tja als colles geen hoge pet van nederlanders heeft en wel van duitsers dan komt er eerst een duitser in dan een nederlander. Denk dat Colles meer te vertellen heeft dan Molquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben geen CA-fan, maar zet hem ajb in de wagen want die Winkelhock bakt er helemaal weinig van. Het slippertje met de tankinstallatie heb ik CA al wel vergeven.![]()
Toch suf dat ze iemand die betaald uit de wagen halen en dat ze er iemand inzetten die a) niet betaald? b) amper F1 ervaring heeft. Het is dan wel een Duitser, maar toch... blijf het vrij suf vinden.
Het gebruiken van een T-car of verwisseling motor is toch altijd 10 plaatsen terug?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als Hamilton morgen mag rijden dan start hij vanaf P10 met dezelfde fuel load als waar hij de kwalificatie mee begon, aldus een statement van het McLaren team.
Denk ook wel dat Colles meer te vertellen heeft dan Mol.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef WEST het volgende:
tja als colles geen hoge pet van nederlanders heeft en wel van duitsers dan komt er eerst een duitser in dan een nederlander. Denk dat Colles meer te vertellen heeft dan Mol
Ik lees net wel een boeiend stukje op Speedtv.comquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef vw_caddy het volgende:
Het gebruiken van een T-car of verwisseling motor is toch altijd 10 plaatsen terug?![]()
quote:If Hamilton starts on Sunday he will use a new chassis rebuilt with the rear end from the accident. As the same engine is being reused, there will be no grid penalty. Despite the heavy impact with the tire barriers Dennis is sure that the original engine has not suffered.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton is ok en hoopt dat ie morgen mag rijden. Uiteindelijke beslissing is zondagochtend en Ron Dennis zou verbaast zijn als hij niet zou mogen rijdenEind goed al goed (hoop ik).
Bedoelde geen Christijan Albers...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben geen CA-fan, maar zet hem ajb in de wagen want die Winkelhock bakt er helemaal weinig van. Het slippertje met de tankinstallatie heb ik CA al wel vergeven.![]()
Toch suf dat ze iemand die betaald uit de wagen halen en dat ze er iemand inzetten die a) niet betaald? b) amper F1 ervaring heeft. Het is dan wel een Duitser, maar toch... blijf het vrij suf vinden.
Ik zag hem vanmiddag op de duitse TV hij is erg leukquote:Op zondag 22 juli 2007 00:18 schreef MaximusF1 het volgende:
nieuwe Mercedes commercial = MUST SEE !
http://www.mercedes-benz.tv/index.html?channelId=3&clipId=77&lang=en
![]()
Zou dan ook mooi zijn als hij de Spyker 'per ongeluk' in 1 van de 2 McKlauwens parkeert.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bronquote:Lewis Hamilton cleared to race - 22nd July 2007
Vodafone McLaren Mercedes are pleased to confirm that Lewis Hamilton has been cleared to race in today’s European Grand Prix by the FIA Medical Delegate
Dr. Gary Hartstein and the Chief Medical Officer of the event, Dr Klaus U. Zerbian.
The entire team looks forward to enjoying a competitive race this afternoon for both Fernando and Lewis.
Klik1quote:Op zondag 22 juli 2007 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft een iemand een url voor een buienradar boven het circuit?
droog asfalt dusquote:Op zondag 22 juli 2007 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton start
Ik zie trouwens geen grote buien op dit moment naar de nurnburgring toegaanIemand nog die live cam van de echte nordschleife? Kan je meteen zien of t echt nat is.
Edit: gevondenhttp://home.hetnet.nl/~hh(...)schleife_webcam.html
Bij voorkeur precies ná de eerste pitstopsquote:Op zondag 22 juli 2007 12:04 schreef vingerplant het volgende:
Gelukkig kan een buitje zo ontstaan, hier in Twente onstond er ook vanuit het niets 1 zojuist en die duurde een kwartiertje. Zo rond 14:25 moet zoiets ook daar maar gebeuren
En de ene keer zie je een oranje GT3 in de zon en de andere keer een BRUTE Aston Martin in de schaduwquote:Op zondag 22 juli 2007 12:21 schreef Atreidez het volgende:
Er is aardig wat bewolking, op t ene moment zie je die camera lekker alles in t zonnetje zetten en een moment later is t een stuk donkerder.
Oooohh die bedoelde je.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoelde geen Christijan Albers...![]()
Christian Klien hebben we in Spa op donderdag zien testen... Erg leuke foto's van... Eens kijk of ik m al geupload had![]()
*beetje groot, dus ik plaats de thumbnail*
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07296/Spa_testsessie_12072007_693.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*goed kijken, je ziet net Klien uitstappen... tis zonder zoomlens en zonder display gemaakt (spiegelreflex) door een hek heen, vandaar dat rare hek op de voorgrond, maar hij is hires genoeg om te zoomenSpooky heeft betere foto's
tja dat krijg je bij elke GPquote:Op zondag 22 juli 2007 12:48 schreef leroytje het volgende:
Ik heb op die cam al de nodige Mitsubishi Evo's voorbij zien komen![]()
![]()
![]()
En ook vele Porsches
Ga eens een autosportevenement bezoeken zou ik zeggen, kun je pas écht genietenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:48 schreef leroytje het volgende:
Ik heb op die cam al de nodige Mitsubishi Evo's voorbij zien komen![]()
![]()
![]()
En ook vele Porsches
quote:
Begin ook een petitie.quote:
Ze had toch al een man gevonden? Wat een grafkop heeft dat mens zegquote:Op zondag 22 juli 2007 13:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begin ook een petitie.
Misschien zoekt ze nu een man in de F1
Beter!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef vingerplant het volgende:
Er beginnen nu een hoop buien te ontstaan in en rond de Eiffel
Maakt alles behalve een goede indruk.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:15 schreef vingerplant het volgende:
M. Mol weet volgens mij dat ze niet sterk staan in een juridische strijd, hij komt erg onzeker over!
vd Garde zegt hetzelde in de studio.quote:
Serieus ???quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het droog blijft.
dan heeft ferrari meer kansquote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus ???
Mooi man als het gaat regenen.. dan wordt het nog eens spannend..
Dat verschil hadden ze alleen toen zij op bridgestone reden en de rest op michelinsquote:
Laat de meteorologen eindelijk eens gelijk hebben...quote:
Hebben vast de weerman die ze ook hadden bij de wandelvierdaagse.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef OA het volgende:
Laat de meteorologen eindelijk eens gelijk hebben...![]()
voorspellen s nooit de sterkste kant van die lui...![]()
Idd... zul je zo zien dat de zon gaat schijnenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Laat de meteorologen eindelijk eens gelijk hebben...![]()
voorspellen s nooit de sterkste kant van die lui...![]()
quote:
In TDF vragen ze zich nu af waar de caps blijvenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef Atreidez het volgende:
DarkshineMooi voor t overzicht in t topic met al die caps
Zal je net zien... hij heeft vaak het geluk aan zijn zijde...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Als Alonso echt zo licht is als we denken is dit in zijn voordeel...
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
regen komt u maar over 5 minuten!
Met een lekke band..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:04 schreef -Hans- het volgende:
HAMILTON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die man is goed![]()
Dat mag je ook gewoon kwaliteit noemenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef OA het volgende:
Alonso komt overal gewoon weer goed doorheen he...
Ja heerlijk he!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef OA het volgende:
Alonso komt overal gewoon weer goed doorheen he...
Als Albers had gereden had ie nu al én de safety car doormidden gereden en 3 marshalls ondersteboven geknaldquote:
België 2 is het ook aan het uitzenden zonder reclame.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is nog bezig. DC wil op de volledige regenbanden..
NET OP DE DUITSE RTL !!! CODE rood, race zal herstart worden !quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Race is afgebroken, nieuwe herstart race !!!!!!!!!!
Whehehquote:Op zondag 22 juli 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Albers had gereden had ie nu al én de safety car doormidden gereden en 3 marshalls ondersteboven geknald
Bah bah en nog eens bahquote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Race is afgebroken, nieuwe herstart race !!!!!!!!!!
op een goede dag ja...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Albers had gereden had ie nu al én de safety car doormidden gereden en 3 marshalls ondersteboven geknald
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NET OP DE DUITSE RTL !!! CODE rood, race zal herstart worden !
Hoe zit het met een herstart, dan start Spyker toch op P1?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NET OP DE DUITSE RTL !!! CODE rood, race zal herstart worden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |