Bronquote:Lewis Hamilton cleared to race - 22nd July 2007
Vodafone McLaren Mercedes are pleased to confirm that Lewis Hamilton has been cleared to race in today’s European Grand Prix by the FIA Medical Delegate
Dr. Gary Hartstein and the Chief Medical Officer of the event, Dr Klaus U. Zerbian.
The entire team looks forward to enjoying a competitive race this afternoon for both Fernando and Lewis.
Klik1quote:Op zondag 22 juli 2007 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft een iemand een url voor een buienradar boven het circuit?
droog asfalt dusquote:Op zondag 22 juli 2007 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton start
Ik zie trouwens geen grote buien op dit moment naar de nurnburgring toegaanIemand nog die live cam van de echte nordschleife? Kan je meteen zien of t echt nat is.
Edit: gevondenhttp://home.hetnet.nl/~hh(...)schleife_webcam.html
Bij voorkeur precies ná de eerste pitstopsquote:Op zondag 22 juli 2007 12:04 schreef vingerplant het volgende:
Gelukkig kan een buitje zo ontstaan, hier in Twente onstond er ook vanuit het niets 1 zojuist en die duurde een kwartiertje. Zo rond 14:25 moet zoiets ook daar maar gebeuren
En de ene keer zie je een oranje GT3 in de zon en de andere keer een BRUTE Aston Martin in de schaduwquote:Op zondag 22 juli 2007 12:21 schreef Atreidez het volgende:
Er is aardig wat bewolking, op t ene moment zie je die camera lekker alles in t zonnetje zetten en een moment later is t een stuk donkerder.
Oooohh die bedoelde je.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoelde geen Christijan Albers...![]()
Christian Klien hebben we in Spa op donderdag zien testen... Erg leuke foto's van... Eens kijk of ik m al geupload had![]()
*beetje groot, dus ik plaats de thumbnail*
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07296/Spa_testsessie_12072007_693.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*goed kijken, je ziet net Klien uitstappen... tis zonder zoomlens en zonder display gemaakt (spiegelreflex) door een hek heen, vandaar dat rare hek op de voorgrond, maar hij is hires genoeg om te zoomenSpooky heeft betere foto's
tja dat krijg je bij elke GPquote:Op zondag 22 juli 2007 12:48 schreef leroytje het volgende:
Ik heb op die cam al de nodige Mitsubishi Evo's voorbij zien komen![]()
![]()
![]()
En ook vele Porsches
Ga eens een autosportevenement bezoeken zou ik zeggen, kun je pas écht genietenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:48 schreef leroytje het volgende:
Ik heb op die cam al de nodige Mitsubishi Evo's voorbij zien komen![]()
![]()
![]()
En ook vele Porsches
quote:
Begin ook een petitie.quote:
Ze had toch al een man gevonden? Wat een grafkop heeft dat mens zegquote:Op zondag 22 juli 2007 13:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begin ook een petitie.
Misschien zoekt ze nu een man in de F1
Beter!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef vingerplant het volgende:
Er beginnen nu een hoop buien te ontstaan in en rond de Eiffel
Maakt alles behalve een goede indruk.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:15 schreef vingerplant het volgende:
M. Mol weet volgens mij dat ze niet sterk staan in een juridische strijd, hij komt erg onzeker over!
vd Garde zegt hetzelde in de studio.quote:
Serieus ???quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het droog blijft.
dan heeft ferrari meer kansquote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus ???
Mooi man als het gaat regenen.. dan wordt het nog eens spannend..
Dat verschil hadden ze alleen toen zij op bridgestone reden en de rest op michelinsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |