Nog een OP'tjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:45 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !!
Mooi gezegd...... Maar Dennis "denkt" erboven te staan......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Dennix stort in het ravijn en zegt nog ..."dit wordt lachen joh..."
...wat een sukkel
Ben je mal, hij gaat maandag knallen, hij is nu te druk met een spelletje kaart op de PC.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia wil Dennis dus over de rooie krijgen........ Eindelijk terror van Dennis ???
Hij gaat zo slapen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:49 schreef T-lex het volgende:
Nix gooit heel z'n ubberplan weer om om met de scherven weer een nieuwe plan te maken.![]()
Mag het nu, ik heb slaap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Hoelang duurt het voor de toneelhaak komt???
Voor dennis dan he.
En een breed scala aan repotoire heeft ie ook niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Dennis herhaalt zichzelf zoooooo vaak......... om gek van te worden.![]()
Om zijn eigen hachje te redden zegt hij dat, hij durft namelijk nix.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef CoT het volgende:
Dennis heeft wel door dat het een setup is
niet langquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Voor dennis dan he.
Tja lijkt wel of DGK een saaie soap dood moet sterven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Voor dennis dan he.
Hij ziet wel verschillende mogelijkheden. Hij wil de deken van het trio aftrekken. Nu weet ik zeker dat ik opblijf.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Gaat ie weer de ruzie spelen die hij toch nooit gaat maken? Gaaaaaaaaaaaaaaap......
Ik denk eerder erg moequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef F04 het volgende:
Zal Brian vannacht weer para worden?!
Dat doet hij toch, hij doet NIETSSSSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Mijn God Dennis, het maakt mij niet uit wat je doet, maar doe IETS!!!!!
Ehmmmmm niet over het een of ander maar de meiden zijn echt niet dronken hoor het is een groot toneelstuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Wat er eerder gebeurde:
Nadia en Amanda zijn dronken met elkaar aan het dansen, en Dennix heeft het plannetje door dat Nadia met Aman&Brian gaat neuken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nix met Jaap in het kantoor heeft allang door dat dit vooropgezet is.
[afbeelding]
Hij vindt Nadia maar nix met drank op.
Brian komt in het kantoor klagen dat die 2 dronken vrouwen teveel werk voor hem.
Nix: rond 2 uur liggen ze met zijn 3'en te neuken.
Hij is er erg vrolijk onder.
Hij weet zeker dat ze met de andere 2 laat naaien.
Jaap: vraag Amanda of ze eriets vanaf weet?
Nix: Amanda weet nergens van, ze is zo jaloers als de pest.
Wacht maar tot maandag ! Dan gaat krijg je een week langquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Mijn God Dennis, het maakt mij niet uit wat je doet, maar doe IETS!!!!!
Heb je hem een winti gegeven?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jullie moeten Dennis zijn passieve houding niet zo zwaar aanrekenen, hij kan er niets aan doen, hij is schijndood
Iemandquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eh..waarom willen ze Dennis zo graag over de rooie krijgen![]()
Wel lekker het eens niet over H gaat... Maar ja, voor de rest maakt het niet uit...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef beequeen het volgende:
Snood plan of niet, Dennix staat erboven.
Alles moet wijken voor 1 miljoen.
Vraag ik ook de hele dag al, maar schijnt erg moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Kunnen de topicstarters op z'n minst even een samenvatting geven?
Nee ik heb niets gedaan hij was zo al hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je hem een winti gegeven?
Maandag toch ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
Het grote geheim van Dennix: Hij doet alles ooit, morgen maar eigenlijk nooit.![]()
... of heb je nog MEER opties>?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar tot maandag ! Dan gaat krijg je een week lang
PURE DENNIS-TERROR !!! Volgende week wordt het bewonersaantal
van de Gouden Kooi FLINK UITGEDUNT !!
Heb mijn best gedaan maar te laat, die stomme bug nog steedsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Kunnen de topicstarters op z'n minst even een samenvatting geven?
Sorry, in de vorige COS staat een prachtige samenvatting van Neemmenietserieus, daar staat precies in wat je wilt weten.quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Erg triest jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Jemig, die Dennis is echt erg!
ja echt wel die gast kan eindelijk zn pielemuis per ongeluk in die ander stekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uiteindelijk doet Brianaal alsof het allemaal een spelletje is maar let op hoe het straks zwaar uit de hand gaat lopen![]()
Hij laat het eerst Tasia voor hem oplaten lossen.quote:
Daar zit ik nu net op te wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uiteindelijk doet Brianaal alsof het allemaal een spelletje is maar let op hoe het straks in bed zwaar uit de hand gaat lopen![]()
Wat is zielig ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind het gewoon zielig!
Kan het allemaal niet ff versneld worden ik wil naar bedquote:
Ow okay...ik miste juist in bijna alle Cossen een samenvatting dan heb ik over die heen gekekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, in de vorige COS staat een prachtige samenvatting van Neemmenietserieus, daar staat precies in wat je wilt weten.
Ander plan, nu wil Dennix Natasja het werk laten doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
Nix wil eigenlijk nada erbij halen, hij wil weten hoe het zit.
Die jongen staat zo compleet voor paal! Hij heeft hierna ook nog een leven.quote:
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef Clank het volgende:
Tjonge.. Dennis borrelt weer van de plannen.. hij gaat dit zeggen en dat doen.. iedereen wordt hartstikke gek joh..![]()
Heel onschuldig in 1 van haar navels, haar buik zit er vol meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja echt wel die gast kan eindelijk zn pielemuis per ongeluk in die ander steken
jup of tussen haar buikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heel onschuldig in 1 van haar navels, haar buik zit er vol mee![]()
Maak het nou niet nog ingewikkelder,pfffffffffffffquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nataisa, Lieke en Huub hebben een avondje toneelvrij?
Het zal tijd worden!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nataisa, Lieke en Huub hebben een avondje toneelvrij?
Neen, zijn plannen veranderen per minuut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?
Haha jah..denk dat de redactie zich in de handen wrijft met dit labiele grietje..die spoort echt niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
Nadia is echt een pathologische leugenaar. Jezus.
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
Nadia is echt een pathologische leugenaar. Jezus.
Het is niet bij te houden, maar hij doet dus nix, daar komt het op neer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?
Zo nep, nu mogen L en H ook meedoen.. Dit is heulemaal niet gescript.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
D: Huub en Lieke moeten eigenlijk op de hoogte zijn dat ik ga stoken.....
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Mensen die mee willen doen ???
Nadia zet hem iedere nacht toch al op? (behalve vannacht dan)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Tuurlijk......nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Ja dat is goed als de zomer en de winter tegelijk beginnen ok?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
maak er "Dennis..ROT OP!" van, en ik doe mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Nu weet ie hem helemaal mooi! Hij weet precies hoe het gaat!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Blijf het hilarisch vinden dat er 1000 pleuro is verzameld voor zo'n actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
ja de regie wil dat we nu blijven kijken terwijl er niks gebeurd..en dat we morgenochted weer vroeg opstaan >>>>LOOSERSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Hoe laat moet ik m'n wekker zetten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Alleen als er een zelfmoordcommando aan boord is..en Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Hij weet 100% zeker dat het vanavond sowieso een trio wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Iedereen kan wel zeggen dat Dennis wéér nix doet, maar hij moet toch echt wachten tot er inderdaad geneukt is.
Anders slaat het toch nergens op? Beetje boos worden op iets wat niet gebeurd is?
Het is ook in Dennis belang dat er echt wat gebeurt, anders is er nooit een wig te drijven tussen amanda en brian.
Hij moet dus echt wachten.
Het is een interaktief programma en de kijkers doen VOL mee..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blijf het hilarisch vinden dat er 1000 pleuro is verzameld voor zo'n actie![]()
Vertel!!! Ik was fff bij Brian, maar dat gaat weer over huub en lieke en een fles baileys.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Ja.. maar hij weet 100% zeker dat het gaat gebeuren..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Iedereen kan wel zeggen dat Dennis wéér nix doet, maar hij moet toch echt wachten tot er inderdaad geneukt is.
Zal wel zoiets zijn als tandenborstel met scheerschuim insmeren of iets dergelijksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Schat, je hebt waarschijnlijk geen streams gekeken, Dennix is hilarisch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Anders slaat het toch nergens op? Beetje boos worden op iets wat niet gebeurd is?
Het is ook in Dennis belang dat er echt wat gebeurt, anders is er nooit een wig te drijven tussen amanda en brian.
nee hoor hij heeft nl de hele avond al 120 plannen bedacht die die over een paar weken wil doen lol..en oh ik doe dat straks ..oh nee kan ook over een week die gast scheit gewoon in zn broek voor een confrontatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Als Brian alleen in het vliegtuigje zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen als er een zelfmoordcommando aan boord is..en Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..![]()
En dan?? een wig drijven tussen Brian en Amanda gaat hem zeker niet lukken met die zogenaamde uitspraken en Amanda ziet meteen aan Brian z'n gezicht dat hij de waarheid verteld als hij zegt dat hij niet met Nadia heeft gezoend dus ik snap niet wat die denniks hier wil proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toneelhaak in wording .........
[afbeelding]
Zingt zich moed in, alleen het zingen wil nog niet echt lukken...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Dark het volgende:
OMG, Dennis braakt een kerstliedje uit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef farceman het volgende:
Nix: wat is ook KAN doen.......
Nee, let op:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn als tandenborstel met scheerschuim insmeren of iets dergelijks
Show must go on, de infrarood blijft draaien!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Nadia gaat haar haar nog even stijlen voordat ze in bed stapt
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, let op:
Hij weet 100% zeker dat Nadia morgenochtend bij hem komt peilen wat hij er van vindt , 100 %, en dat is hij natuurlijk,100%, boos op d'r. Hij gaat Natasia inschakelen, omdat hij, 100%, weet dat die alles wil weten. Dus gaat hij boos doen tegen Nadia, als Natasia in de buurt is. Die gaat dan, 100%, Nadia mee naar buiten nemen om te vragen wat er aan de hand is, 100%.
Ik weet alleen niet 100% zeker wat het doel is van dit plan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef FdW het volgende:
Dennis is een geboren natural streamlock.
100%quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Jaap weet dus van het plannetje en die naait dennis dus net zo hard ?
Ga ik voor je regelen !!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen als Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..
Ik lig echt in een deuk, deze COS is master.quote:
Ja, wordt natuurlijk wel 100% een tv-momentjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Nadia gaat haar haar nog even stijlen voordat ze in bed stapt
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
En dan?? een wig drijven tussen Brian en Amanda gaat hem zeker niet lukken
Je valt me tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat profiel shot van Dennis..zo ziet hij er wel leuk uit.
Dat was ooit zijn deal met Nadia......dus...........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
200%, op z'n minst!quote:
Hij heeft zijn handen weggeschaamd,..........of zoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit mij plotseling af te vragen, "Heeft Dennis wel handen?"
En er werd al zoveel afgenaaid in dat hok. Als Jaap en Dennis ook gaan meedoen... tsjongejonge.. pffquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Gewoon ja zeggen is zo juni 2007quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deuk, deze COS is master.![]()
Daar zit ik nou net op te wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.
Als Nadia all the way gaat, kan Amanda dat nog wel eens heul errug vinden
Een man waar je op kan bouwen dus....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Morgen, maandag, volgende week, de week daarop, in augustus pas..rond de kerst...100%!
Brian gaat sowieso niet all the way met Nadia nu hij in een relatie met Amanda zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.
Als Nadia all the way gaat, kan Amanda dat nog wel eens heul errug vinden
Toch moet dat kaartenhuis van leugens eens gruwelijk hard instorten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
En Nadia gooit er weer een leugentje tegenaan.
Zij is slecht, maar wel goed!
Vast ritueel, de mascara volgt ws ook nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
nadia is midden in de nacht haar haar aan het steilen?![]()
Doet ze altijd....... ook altijd even nieuwe mascare opdoen voor het slapenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
Een speelster itt Amana, weinig van gezien.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
En Nadia gooit er weer een leugentje tegenaan.
Zij is slecht, maar wel goed!
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
Wie wat welke leugen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Nou, Dennis krijgt z'n actie toch wel, want Brian gaat de confrontatie aan. Op basis van een leugen van Nadia.
Dat Dennis boos is op Brian.quote:
En Dennix roept Huub ne lieke erbij.quote:
Nou wat zal Nadia verliefd zijn op Dennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Oh god, Nadia wordt erbij gehaald.
Dat was Jaap's plan al, verbaast me niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef ScofieldM het volgende:
Nix gaat nu helemaal af![]()
![]()
Terror alle ballen op Brian zegt Jaap, zo zwak heb ik hem zelden meegemaakt daar![]()
Welnee dit is allemaal nep, Brian is helemaal niet boos.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef nueffeniet het volgende:
shit ik weet nu al dat we weer streamlocks krijgen
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef beequeen het volgende:
Nu is Brian dus echt boos, op Jaap.
Mogen de anderen ook eens voor TV momentjes zorgen? De show draait al voor 90% om Huub&Lieke momenteel, laat de anderen ook maar eens wat werken...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef Adothehague het volgende:
Waarom is Huub er niet?
De grens tussen gezond verstand en waanzin is bij hem heel dunquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee dit is allemaal nep, Brian is helemaal niet boos.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef farceman het volgende:
Hoop een ding en dat is dat Huub en lieke zich eens afzijdig houden
Schatje kon ze nog net onthouden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is haar tekst kwijt?
Vandaar dat ze d'r haar heeft gestyled...ze is volop in beeld nuquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
De confrontatie is dus aan tafel.
Nadia wordt geconfronteerd met de neukweddenschap en heeft ineens water nodig.![]()
Ze wil water, dat helpt als ze na wil denkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is haar tekst kwijt?
En ineens was de weddenschap er niet meer. Ik ben benieuwd of Dennis met de 3 tongzoenen komt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
De confrontatie is dus aan tafel.
Nadia wordt geconfronteerd met de neukweddenschap en heeft ineens water nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |