Het is een interaktief programma en de kijkers doen VOL mee..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blijf het hilarisch vinden dat er 1000 pleuro is verzameld voor zo'n actie![]()
Vertel!!! Ik was fff bij Brian, maar dat gaat weer over huub en lieke en een fles baileys.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Ja.. maar hij weet 100% zeker dat het gaat gebeuren..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Iedereen kan wel zeggen dat Dennis wéér nix doet, maar hij moet toch echt wachten tot er inderdaad geneukt is.
Zal wel zoiets zijn als tandenborstel met scheerschuim insmeren of iets dergelijksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Schat, je hebt waarschijnlijk geen streams gekeken, Dennix is hilarisch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Iedereen kan wel zeggen dat Dennis wéér nix doet, maar hij moet toch echt wachten tot er inderdaad geneukt is.
Anders slaat het toch nergens op? Beetje boos worden op iets wat niet gebeurd is?
Het is ook in Dennis belang dat er echt wat gebeurt, anders is er nooit een wig te drijven tussen amanda en brian.
Hij moet dus echt wachten.
nee hoor hij heeft nl de hele avond al 120 plannen bedacht die die over een paar weken wil doen lol..en oh ik doe dat straks ..oh nee kan ook over een week die gast scheit gewoon in zn broek voor een confrontatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Anders slaat het toch nergens op? Beetje boos worden op iets wat niet gebeurd is?
Het is ook in Dennis belang dat er echt wat gebeurt, anders is er nooit een wig te drijven tussen amanda en brian.
Als Brian alleen in het vliegtuigje zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen als er een zelfmoordcommando aan boord is..en Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..![]()
En dan?? een wig drijven tussen Brian en Amanda gaat hem zeker niet lukken met die zogenaamde uitspraken en Amanda ziet meteen aan Brian z'n gezicht dat hij de waarheid verteld als hij zegt dat hij niet met Nadia heeft gezoend dus ik snap niet wat die denniks hier wil proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toneelhaak in wording .........
[afbeelding]
Zingt zich moed in, alleen het zingen wil nog niet echt lukken...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Dark het volgende:
OMG, Dennis braakt een kerstliedje uit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef farceman het volgende:
Nix: wat is ook KAN doen.......
Nee, let op:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn als tandenborstel met scheerschuim insmeren of iets dergelijks
Show must go on, de infrarood blijft draaien!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Nadia gaat haar haar nog even stijlen voordat ze in bed stapt
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, let op:
Hij weet 100% zeker dat Nadia morgenochtend bij hem komt peilen wat hij er van vindt , 100 %, en dat is hij natuurlijk,100%, boos op d'r. Hij gaat Natasia inschakelen, omdat hij, 100%, weet dat die alles wil weten. Dus gaat hij boos doen tegen Nadia, als Natasia in de buurt is. Die gaat dan, 100%, Nadia mee naar buiten nemen om te vragen wat er aan de hand is, 100%.
Ik weet alleen niet 100% zeker wat het doel is van dit plan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef FdW het volgende:
Dennis is een geboren natural streamlock.
100%quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Jaap weet dus van het plannetje en die naait dennis dus net zo hard ?
Ga ik voor je regelen !!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen als Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..
Ik lig echt in een deuk, deze COS is master.quote:
Ja, wordt natuurlijk wel 100% een tv-momentjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Nadia gaat haar haar nog even stijlen voordat ze in bed stapt
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
En dan?? een wig drijven tussen Brian en Amanda gaat hem zeker niet lukken
Je valt me tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat profiel shot van Dennis..zo ziet hij er wel leuk uit.
Dat was ooit zijn deal met Nadia......dus...........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
200%, op z'n minst!quote:
Hij heeft zijn handen weggeschaamd,..........of zoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit mij plotseling af te vragen, "Heeft Dennis wel handen?"
En er werd al zoveel afgenaaid in dat hok. Als Jaap en Dennis ook gaan meedoen... tsjongejonge.. pffquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Gewoon ja zeggen is zo juni 2007quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deuk, deze COS is master.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |