Die jongen staat zo compleet voor paal! Hij heeft hierna ook nog een leven.quote:
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef Clank het volgende:
Tjonge.. Dennis borrelt weer van de plannen.. hij gaat dit zeggen en dat doen.. iedereen wordt hartstikke gek joh..![]()
Heel onschuldig in 1 van haar navels, haar buik zit er vol meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja echt wel die gast kan eindelijk zn pielemuis per ongeluk in die ander steken
jup of tussen haar buikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heel onschuldig in 1 van haar navels, haar buik zit er vol mee![]()
Maak het nou niet nog ingewikkelder,pfffffffffffffquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nataisa, Lieke en Huub hebben een avondje toneelvrij?
Het zal tijd worden!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nataisa, Lieke en Huub hebben een avondje toneelvrij?
Neen, zijn plannen veranderen per minuut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?
Haha jah..denk dat de redactie zich in de handen wrijft met dit labiele grietje..die spoort echt niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
Nadia is echt een pathologische leugenaar. Jezus.
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
Nadia is echt een pathologische leugenaar. Jezus.
Het is niet bij te houden, maar hij doet dus nix, daar komt het op neer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar haalt ie het vandaan? En waar laat ie het? Is het voor ons te volgen?
Zo nep, nu mogen L en H ook meedoen.. Dit is heulemaal niet gescript.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
D: Huub en Lieke moeten eigenlijk op de hoogte zijn dat ik ga stoken.....
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Mensen die mee willen doen ???
Nadia zet hem iedere nacht toch al op? (behalve vannacht dan)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Tuurlijk......nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Ja dat is goed als de zomer en de winter tegelijk beginnen ok?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
maak er "Dennis..ROT OP!" van, en ik doe mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Nu weet ie hem helemaal mooi! Hij weet precies hoe het gaat!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Blijf het hilarisch vinden dat er 1000 pleuro is verzameld voor zo'n actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
ja de regie wil dat we nu blijven kijken terwijl er niks gebeurd..en dat we morgenochted weer vroeg opstaan >>>>LOOSERSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Dennis wou morgen eigenlijk uitslapen, maar hij heeft nu toch weer een plan voor 's ochtends.
Hoe laat moet ik m'n wekker zetten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
Alleen als er een zelfmoordcommando aan boord is..en Dennis met zijn handen in zijn zak in de tuin zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan:
[afbeelding]
Hij weet 100% zeker dat het vanavond sowieso een trio wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
hoi hoi,
Iedereen kan wel zeggen dat Dennis wéér nix doet, maar hij moet toch echt wachten tot er inderdaad geneukt is.
Anders slaat het toch nergens op? Beetje boos worden op iets wat niet gebeurd is?
Het is ook in Dennis belang dat er echt wat gebeurt, anders is er nooit een wig te drijven tussen amanda en brian.
Hij moet dus echt wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |