Dat doet hij toch, hij doet NIETSSSSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Mijn God Dennis, het maakt mij niet uit wat je doet, maar doe IETS!!!!!
Ehmmmmm niet over het een of ander maar de meiden zijn echt niet dronken hoor het is een groot toneelstuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Wat er eerder gebeurde:
Nadia en Amanda zijn dronken met elkaar aan het dansen, en Dennix heeft het plannetje door dat Nadia met Aman&Brian gaat neuken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nix met Jaap in het kantoor heeft allang door dat dit vooropgezet is.
[afbeelding]
Hij vindt Nadia maar nix met drank op.
Brian komt in het kantoor klagen dat die 2 dronken vrouwen teveel werk voor hem.
Nix: rond 2 uur liggen ze met zijn 3'en te neuken.
Hij is er erg vrolijk onder.
Hij weet zeker dat ze met de andere 2 laat naaien.
Jaap: vraag Amanda of ze eriets vanaf weet?
Nix: Amanda weet nergens van, ze is zo jaloers als de pest.
Wacht maar tot maandag ! Dan gaat krijg je een week langquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Mijn God Dennis, het maakt mij niet uit wat je doet, maar doe IETS!!!!!
Heb je hem een winti gegeven?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jullie moeten Dennis zijn passieve houding niet zo zwaar aanrekenen, hij kan er niets aan doen, hij is schijndood
Iemandquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eh..waarom willen ze Dennis zo graag over de rooie krijgen![]()
Wel lekker het eens niet over H gaat... Maar ja, voor de rest maakt het niet uit...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef beequeen het volgende:
Snood plan of niet, Dennix staat erboven.
Alles moet wijken voor 1 miljoen.
Vraag ik ook de hele dag al, maar schijnt erg moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Kunnen de topicstarters op z'n minst even een samenvatting geven?
Nee ik heb niets gedaan hij was zo al hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je hem een winti gegeven?
Maandag toch ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
Het grote geheim van Dennix: Hij doet alles ooit, morgen maar eigenlijk nooit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |