Daar zit ik nou net op te wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.
Als Nadia all the way gaat, kan Amanda dat nog wel eens heul errug vinden
Een man waar je op kan bouwen dus....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Morgen, maandag, volgende week, de week daarop, in augustus pas..rond de kerst...100%!
Brian gaat sowieso niet all the way met Nadia nu hij in een relatie met Amanda zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Dennis zal het niet lukken, maar Nadia wel.
Als Nadia all the way gaat, kan Amanda dat nog wel eens heul errug vinden
Toch moet dat kaartenhuis van leugens eens gruwelijk hard instorten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
En Nadia gooit er weer een leugentje tegenaan.
Zij is slecht, maar wel goed!
Vast ritueel, de mascara volgt ws ook nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
nadia is midden in de nacht haar haar aan het steilen?![]()
Doet ze altijd....... ook altijd even nieuwe mascare opdoen voor het slapenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
Een speelster itt Amana, weinig van gezien.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef Day het volgende:
En Nadia gooit er weer een leugentje tegenaan.
Zij is slecht, maar wel goed!
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef agter het volgende:
Wie wat welke leugen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Nou, Dennis krijgt z'n actie toch wel, want Brian gaat de confrontatie aan. Op basis van een leugen van Nadia.
Dat Dennis boos is op Brian.quote:
En Dennix roept Huub ne lieke erbij.quote:
Nou wat zal Nadia verliefd zijn op Dennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Oh god, Nadia wordt erbij gehaald.
Dat was Jaap's plan al, verbaast me niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef ScofieldM het volgende:
Nix gaat nu helemaal af![]()
![]()
Terror alle ballen op Brian zegt Jaap, zo zwak heb ik hem zelden meegemaakt daar![]()
Welnee dit is allemaal nep, Brian is helemaal niet boos.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef nueffeniet het volgende:
shit ik weet nu al dat we weer streamlocks krijgen
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef beequeen het volgende:
Nu is Brian dus echt boos, op Jaap.
Mogen de anderen ook eens voor TV momentjes zorgen? De show draait al voor 90% om Huub&Lieke momenteel, laat de anderen ook maar eens wat werken...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:26 schreef Adothehague het volgende:
Waarom is Huub er niet?
De grens tussen gezond verstand en waanzin is bij hem heel dunquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee dit is allemaal nep, Brian is helemaal niet boos.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef farceman het volgende:
Hoop een ding en dat is dat Huub en lieke zich eens afzijdig houden
Schatje kon ze nog net onthouden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is haar tekst kwijt?
Vandaar dat ze d'r haar heeft gestyled...ze is volop in beeld nuquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
De confrontatie is dus aan tafel.
Nadia wordt geconfronteerd met de neukweddenschap en heeft ineens water nodig.![]()
Ze wil water, dat helpt als ze na wil denkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is haar tekst kwijt?
En ineens was de weddenschap er niet meer. Ik ben benieuwd of Dennis met de 3 tongzoenen komt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
De confrontatie is dus aan tafel.
Nadia wordt geconfronteerd met de neukweddenschap en heeft ineens water nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |