Ik wel maar die is gelukkig kapottigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
Is dat ff mazzel voor ons![]()
![]()
En nee.. ik heb geen scanner![]()
![]()
Tis weer afgelastquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DOS = Disana Obstructie Virus
onzin elke rel, kom op ff objectief/ realistisch blijven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Het valt me trouwens op dat bij elke stomzinnige rel Disana er bij betrokken is en totaal de boel over de kop gooit. En vervolgens zijn er nog sukkels die roepen, "ik steun je hoor".
Hoezo de boel verneuken![]()
Niks mis met jouw menig, ik gaf mijn mening ook ....... Dus helemaal nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
bullshit, ze zegt de waarheid, mensen moeten het zich niet zo aantrekken.
Mijn mening srry
Ik vind haar vandaag mega irritant, kinderen van 15 mogen niet in de COS posten, want ze hebben te veel opmerkingen en denken dat ze bijdehand zijn, ze vindt het niet prettig dat ze weet dat ze meelezen, maar dat is haar mening.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DOS = Disana Obstructie Virus
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks mis met jouw menig, ik gaf mijn mening ook ....... Dus helemaal niet, dat is ongepast.
niet altijd meestal als er niks op de streams gebeurt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
Het valt mij op dat COS een topic is waar 35% gezeik is over de op en 35% over de haperende (illigale) streams en de resterende 30% min of meer over DGK gaan. Ik lees het nog wel maar tis droevig![]()
Goed misschien mis ik er een paar. Maar het is serieus disana die van klagen en zeiken d'r hobby maakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
onzin elke rel, kom op ff objectief/ realistisch blijven.
Ik las ze gisteravond en ik post al tijden niet of zelden daar maar werd er niet vrolijk van..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet altijd meestal als er niks op de streams gebeurt.
Als er nix op de streams gebeurt dan zou er dus ook niets in de COSsen moeten gebeuren....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet altijd meestal als er niks op de streams gebeurt.
En die 30% is voor de helft Disana (of een ander), die loopt te zeuren over posts van anderen. Of mensen die roepen geen stream te kijken en even een update willen van de laatste 24-uur..........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
Het valt mij op dat COS een topic is waar 35% gezeik is over de op en 35% over de haperende (illigale) streams en de resterende 30% min of meer over DGK gaan. Ik lees het nog wel maar tis droevig![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die 30% is voor de helft Disana (of met een ander), die loopt te zeuren over posts van anderen. Of mensen die roepen geen stream te kijken en even een update willen van de laatste 24-uur..........
Ik vind dit wel mee vallen, persoonlijk vind ik andere cossers die er al van het begin zijn veel irritanter op elkaar in hakken. En zeiken tegen cossers die een ander mening hebben,en zichzelf dan in eenkeer in slachtoffer rol plaatsen en zeggen dat ze niet meer komen cossen maar ondertussen dit elke dag herhalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed misschien mis ik er een paar. Maar het is serieus disana die van klagen en zeiken d'r hobby maakt.
Dat ze daarbij andere mensen ongenadig onderuittrapt en het post plezier van die mensen verknalt neemt ze dan schijnbaar voor lief.
Zou ze in de overgang zijn?
Ik heb het ook (wie niet) met Disana aan de stok gehad.. Ze is veel en veel te bezig met dit gebeuren en neemt dat in het belachelijke serieus. Maar ze kan ook heel grappig lief en adrem zijn. Ze maakt mooie caps en maakt er veel werk van. Ik denk dat haar frustratie ligt in het feit dat ze een perfectioniste wilt zijn en dat uit ze ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed misschien mis ik er een paar. Maar het is serieus disana die van klagen en zeiken d'r hobby maakt.
Dat ze daarbij andere mensen ongenadig onderuittrapt en het post plezier van die mensen verknalt neemt ze dan schijnbaar voor lief.
Zou ze in de overgang zijn?
30% ? zo das veel, persoonlijk vind ik bq pc eend en apk meer zeiken op mede cossers, niet dat ik daar een probleem me heb kan er 9 vd 10 keer om lachen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die 30% is voor de helft Disana (of een ander), die loopt te zeuren over posts van anderen. Of mensen die roepen geen stream te kijken en even een update willen van de laatste 24-uur..........
Ik wil geen kerel van 1.40quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen we zitten niet in de gouden kooi.![]()
Vinden jullie lengte belangrijk?
Lengte in de zin van wat ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag het ook hoogte zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Welke lengte??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee liefst cup Cquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jij?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Cossers moeten eens stoppen met constante overal hun mening in te stoppen. Daar is de Cos niet voor, en zeker niet om te lullen over een ander.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:18 schreef Pavement het volgende:
Ik vind dit wel mee vallen, persoonlijk vind ik andere cossers die er al van het begin zijn veel irritanter op elkaar in hakken. En zeiken tegen cossers die een ander mening hebben,en zichzelf dan in eenkeer in slachtoffer rol plaatsen en zeggen dat ze niet meer komen cossen maar ondertussen dit elke dag herhalen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke lengte??
Een man van kleiner dan 1.80 is idd al bijna bij voorbaat kansloos... en meer dan 20 cm komt er niet in
Mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Cossers moeten eens stoppen met constante overal hun mening in te stoppen. Daar is de Cos niet voor, en zeker niet om te lullen over een ander.
Verder is dit een publiek fora en iedereen mag zijn of haar interpretatie van de waarheid hier kwijt zonder dat ze meteen afgemaakt worden. Ongeacht je leeftijd
Denk jij eigenlijk ooit wel eens aan iets anders dan sex?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb altijd sjans van jongens onder de 1.70 of langer dan 1.85. Kleine mannen vind ik soms wel leuk. Vooral die ene uit Delft die was heel klein maar een yumbo lul had ie. Afijn toen ik het uitmaakte had ik het stiekem opgenomen op mijn telefoon en aan mijn vrienden laten horen hihih..alleen hoorde je de wasmachine er tussendoor.
En ze moeten gespierd zijn en een grote pik hebben. Serieus ik trek het niet een kleine pik.
Ik heb 1 keer iemand gepijpt die had een kleintje maar hijw as zo mooi en zo geil. Dat was in de stoptrein naar Delft toe na de Now & Wow maar goed ik heb ook weleens een date met iemand geha den dat ik begon te lachen enzo..hihi
Hij heeft de sexvereslaving die Dennix zegt te hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb altijd sjans van jongens onder de 1.70 of langer dan 1.85. Kleine mannen vind ik soms wel leuk. Vooral die ene uit Delft die was heel klein maar een yumbo lul had ie. Afijn toen ik het uitmaakte had ik het stiekem opgenomen op mijn telefoon en aan mijn vrienden laten horen hihih..alleen hoorde je de wasmachine er tussendoor.
En ze moeten gespierd zijn en een grote pik hebben. Serieus ik trek het niet een kleine pik.
Ik heb 1 keer iemand gepijpt die had een kleintje maar hijw as zo mooi en zo geil. Dat was in de stoptrein naar Delft toe na de Now & Wow maar goed ik heb ook weleens een date met iemand geha den dat ik begon te lachen enzo..hihi
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man is een lul van 1.90... Ooh nee, het is een grote lengte liefde
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Ik trakteer... Voor Mannen en Vrouwen
En eenden
En veulens?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
En eenden
On-topic graag... je loopt 2 SC's achterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Soury het volgende:
En eenden
Staat er tochquote:
Ik ben wel een sexbeest, maar met mijn vriend heb ik niet buitensporige hoeveelheid sex..ik sta zelfs al 10 dagen droog ofzo.... Ik trek ook altijd etiquetjes van flesjes af.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk jij eigenlijk ooit wel eens aan iets anders dan sex?
![]()
Nou en, ik wil een spoetnik, die is honderd keer lekkerder dan een raket!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
On-topic graag... je loopt 2 SC's achter[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??
Tis er maar 1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
On-topic graag... je loopt 2 SC's achter[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Jaap: Vanavond kan je Nadia neuken!
Dennis: Laat nou maar jonguh, ik heb al genoeg gedaan.
Mag ik een glaasje port?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er toch
Oh kut en kikkers ... ff snel
Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Cossers moeten eens stoppen met constante overal hun mening in te stoppen. Daar is de Cos niet voor, en zeker niet om te lullen over een ander.
Verder is dit een publiek fora en iedereen mag zijn of haar interpretatie van de waarheid hier kwijt zonder dat ze meteen afgemaakt worden. Ongeacht je leeftijd
10 dagenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben wel een sexbeest, maar met mijn vriend heb ik niet buitensporige hoeveelheid sex..ik sta zelfs al 10 dagen droog ofzo.... Ik trek ook altijd etiquetjes van flesjes af.
Tien dagen maar!?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben wel een sexbeest, maar met mijn vriend heb ik niet buitensporige hoeveelheid sex..ik sta zelfs al 10 dagen droog ofzo.... Ik trek ook altijd etiquetjes van flesjes af.
Voorzichtig tis een durequote:
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.
Maar als zij iets zegt over iemand anders hakken er gelijk een paar op in met meningen die zwaar overdreven zijn en waar weer op verder wordt geborduurd. Zo valt een opmerking die normaal bedoelt is veel zwaarder op.
Dit was eerst het feit me beequeen die door voyeur zwaar onderuit werd gehaald en gelijk hakte er een paar op in. Nu word gebeurt precies hetzelfde. Disana is een top meid en als ze een keer iets zegt moet er niet gelijk zo zwaar aan getild worden.
spelfouten onderverbehoedsmiddel
verheugen (fantaseren) en terug kijken (romantiseren) is altijd het leukste. Meestal leuker dan het ramponeerwerkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik knap wel snel af op jongens Als ze me heel leuk vinden vind ik het al niet meer leuk. Het moet een beetje vaag blijven. Als ik niet weet of ze me leuk vinden dan droom ik helemaal weg..oh hoe zou die zijn, hoe zou de sex zijn.. dat is het leukste altijd.
Nee, maar dan deed ik er gewoon niks mee, maar vind het wel een afknapper als ie echt klein is. Dan denk ik gewoon aan iemand anders ofzo. LOL. Maar ik had een keer een date met een marinier jaren geleden. En die zei dat hij een megalul had, dus ik begon al te watertanden bij het idee..en ik trok zijn broek naar beneden en toen floepte ik er uit "noem je dat mega?"...afijn de sex moest ook onderbroken worden omdat een kussen op een kaars was gevallen. Ik vond dat hij verschrikkelijk zoende maar toen sprak ik hem later nog een keer en toen zei hij dat ik zo lekker zoende en toen dacht ik "volgens mij heeft hij de verkeerde voor zich"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Tien dagen maar!?![]()
![]()
Heb je trouwens ook serieus weleens iemand afgewezen om de lengte van z'n ding? Dat het al heel ver was en jij zei: "Laat maar!!"?
LOL... dat wist ik al toen ik m quotte... maar ik had m nog openstaan dus ik kon zo copy & paste doenquote:
Disana houd kleine foutjes graag onder een vergrootglas. En ze vergeet daarbij dat ze er zelf heel veel maakt. Dat is gewoon wel zo makkelijk, hakken op een ander zonder je zelf schuldig te voelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Pavement het volgende:
Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.
Maar als zij iets zegt over iemand anders hakken er gelijk een paar op in met meningen die zwaar overdreven zijn en waar weer op verder wordt geborduurd. Zo valt een opmerking die normaal bedoelt is veel zwaarder op.
Dit was eerst het feit me beequeen die door voyeur zwaar onderuit werd gehaald en gelijk hakte er een paar op in. Nu word gebeurt precies hetzelfde. Disana is een top meid en als ze een keer iets zegt moet er niet gelijk zo zwaar aan getild worden.
spelfouten onderverbehoedsmiddel
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig is![]()
Trutquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... dat wist ik al toen ik m quotte... maar ik had m nog openstaan dus ik kon zo copy & paste doen
En je bent nog steeds getrouwd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
10 dagen![]()
Wat rekende ik nou laatst uit... 5 jaar ofzo.
Ik was er nog mee bezig. Je weet hoe moeilijk ik dit soort dingen los laat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig is![]()
Owwwww uniformquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee het was geen marinier..het was een brandweerman.
Getrouwd? Echt niet. Ik ben pas '22' en ik ben geen huwbaar materiaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
En je bent nog steeds getrouwd?
Hoe oud ben je eignelijk?
Ik denk het wel. Het liefst een grote dikke, maar goed als ik iemand echt leuk vind maakt het me geen fuck uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik wou reager stond in de quote, toen was mn tosti klaar moest het nog wel ff afschrijven . maar goed ontopic
LP is het war dat homo mannen meer waarde hechte aan grote pikken dan aan dikken ? ( ik werk met 3 homo's en hun vinden van wel, ze hadden het er daarnet nog over)
Mannen in uniform!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee het was geen marinier..het was een brandweerman.
Maar 5 jaar geleden? Mis je het dan niet? Of wacht je op de ware?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Getrouwd? Echt niet. Ik ben pas '22' en ik ben geen huwbaar materiaal.
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
30% ? zo das veel, persoonlijk vind ik bq pc eend en apk meer zeiken op mede cossers, niet dat ik daar een probleem me heb kan er 9 vd 10 keer om lachen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mannen in uniform!![]()
![]()
Wat zei 'ie toen je zei: "Noem je dat mega?"?
sexist,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mij
Waar ik wel slecht tegen kan is als ik onzin gepost zie worden, dan ga ik daar wel graag tegenin en gasten die het liever over hunzelf hebben dan over de streams mogen van mij ook oprotten
Dat heb ik ook en daarom lees ik het alleen nog maar en zieken doe ik (nu) hierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mij
Waar ik wel slecht tegen kan is als ik onzin gepost zie worden, dan ga ik daar wel graag tegenin en gasten die het liever over hunzelf hebben dan over de streams mogen van mij ook oprotten
Sletquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb ook weleens coke van iemands lul gesnoven..fout he
Ik ben een keer door het bed gezakt van mijn toenmalige vriendje terwijl ik vreemdging met iemand anders..
Ik was uitgegaan en in een dronken bui iemand opgesnort via internet die kwam uit leiden..ik was in slaap gevallen en opeens ging de deurbel. Ik naar beneden want ja ik kon hem niet laten staan dus even sex gehad, bed zakt in elkaar. Hij zegt "zo nu ga ik lekker slapen!" en toen zei ik "sorry maar hier niet want mijn schoonouders staan om 10.00 voor de deur"
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar 5 jaar geleden? Mis je het dan niet? Of wacht je op de ware?
Hoor ik SEXquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.
Maar ik ben gewoon niet iemand die altijd sex hoeft te hebben. En als ik er zin in heb ben ik niet in de luxe positie dat ik iemand mee kan nemen. En ik geloof dan weer niet in vluggertjes.
Tuurlijk mis ik het wel (eens).
Huhquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist,
waarom als je iets over jezelf zegt is het dan gelijk, liever over jezelf dan de streams ?
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.
Maar ik ben gewoon niet iemand die altijd sex hoeft te hebben. En als ik er zin in heb ben ik niet in de luxe positie dat ik iemand mee kan nemen. En ik geloof dan weer niet in vluggertjes.
Tuurlijk mis ik het wel (eens).
? sexist sloeg op gasten verwijzing naar mannen 70% vd cossers is vrouwquote:
Jij ziekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en daarom lees ik het alleen nog maar en zieken doe ik (nu) hier
Tering kan ik daar geen harem beginnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
? sexist sloeg op gasten verwijzing naar mannen 70% vd cossers is vrouw![]()
We kunnen wel gaan pimpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tering kan ik daar geen harem beginnen![]()
Je vergeet de handboeien en tepelklemmenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.
Maar goed als ik dan weer naakt uit een auto gegooid word met mijn kleren in mijn handen op mijn blote voeten door de modder wandel met het zaad van de laatste anonieme date in mijn haar dan voel ik me wel..goedkoop
GRAPJE
Disana raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.
Maar goed als ik dan weer naakt uit een auto gegooid word met mijn kleren in mijn handen op mijn blote voeten door de modder wandel met het zaad van de laatste anonieme date in mijn haar dan voel ik me wel..goedkoop
GRAPJE
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Disana raak je aan de straatstenen niet kwijt
Kijjk ik kan me altijd beroepen op een gebrek aan sex... Maar wat is haar excuus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.![]()
IK denk dat mannen dat alleen maar waarderen, en zelfs soms wel fijn vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
ik durfde niet te zeggen dat het mij alleen om de sex ging.
Veulen van Goghquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
En nu ga ik naar me bed![]()
Kijken of me oor me wil laten slapen.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Jij bent zeker haar manquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.![]()
En Disanaquote:
Truste en sla je oor gewoon knock out.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Somsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
IK denk dat mannen dat alleen maar waarderen, en zelfs soms wel fijn vinden.
Ik vind het juist wel cool als vrouwen gewoon sex voor de sex willen. Vind je dat je geilere sex hebt met mensen waar je het puur voor de sex mee doet of heb je leukere sex met iemand waar je om geeft?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Liefde is altijd beter. Maar als je sex en liefde kunt scheiden kunnen one-night-stands (één
) en sexrelaties (één) best handig zijn. Het is alleen wel leeg vind ik. En je moet erg goed zeggen waar het je om gaat want voor je het weet denken ze dat je hun liefje bent
.
In beide gevallen heb ik toen gewoon al het contact verbroken, want ik durfde niet te zeggen dat het mij alleen om de sex ging. Wat heel schandalig is natuurlijk
.
Ja, nu we toch op de openhartige tour zijn...![]()
Niet op 1 oor hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Mensen, doe eens even lief. Gaat niet specifiek om deze opmerking, maar ik krijg er gewoon een beetje een naar gevoel van al die opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Disana raak je aan de straatstenen niet kwijt
boos op het woord hopeloosquote:
Nee ik ben niet Disana mn avatar is een bewerkte foto van mij, nu heb ik wel een beetje vrouwlijke trekjes, ik hou van stofzuigen en RL soaps zoals DGKquote:
Ik word naar van jouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mensen, doe eens even lief. Gaat niet specifiek om deze opmerking, maar ik krijg er gewoon een beetje een naar gevoel van al die opmerkingen.
Jij wordt alleen maar beterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan ben je niet alleen ........
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
ff oftopic Nog meer fans http://www.youtube.com/watch?v=JH-7kc4Qm2Y
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom maar op met je kritiek:) Spuit het maar, het liefst over m'n gezicht.
Krulspelden zijn uit, kijk dan ook de streams, je moet je haar straighten voor je naar bed gaatquote:
Dat woord gebruikte een vriend van me als zijn vriendin doordraafde in een discussie die nergens heen ging.quote:
Dat heet tangen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Krulspelden zijn uit, kijk dan ook de streams, je moet je haar straighten voor je naar bed gaat![]()
![]()
Bij mijn one-night-stand was het heel slechte, mede omdat er iemand bij lag als het ware (geen trio, die lag te 'slapen' maar niet heusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel cool als vrouwen gewoon sex voor de sex willen. Vind je dat je geilere sex hebt met mensen waar je het puur voor de sex mee doet of heb je leukere sex met iemand waar je om geeft?
...oh wat erg..nou goed..ik heb betere sex gehad met 1 night stands dan met mijn vriendjes denk ik. Als krijgt niemand me zo geil als mijn vriend..dat is het rare
quote:
Klopt en bij liefde is sex ook wat minder belangrijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bij mijn one-night-stand was het heel slechte, mede omdat er iemand bij lag als het ware (geen trio, die lag te 'slapen' maar niet heus). En ik mocht 'em echt to-taal niet, to-taal m'n type ook niet. Tot op de dag van vandaag begrijp ik er nog niets van dat ik hem gedaan heb
. En óók had 'ie een vriendin. Die kwam 'em de volgende dag ophalen. Ik durfde haar echt niet onder ogen te komen maar ja, ik wist het toch niet echt, dus het was niet mijn schuld. En ik voelde me echt stom want hij was mijn tweede
. Ik had daarvoor een hele lange relatie gehad en de nacht dat ik het met hem deed had ik net mijn ex voor de laatste keer gezien. Alsof ik het deed om het af te sluiten, want ik vond het altijd wel romantisch dat ik het met één iemand had gedaan
, maar ik was zo klaar met mijn ex, ik deed het ook best wel uit woede of zo. En met die 'sexrelatie' was het op zich wel oké maar zijn moeder en zus noemden mij zijn vriendinnetje en hij ook en zijn vrienden ook, dus daar schrok ik echt van
. En dat durfde ik niet echt te zeggen en toen vroeg 'ie op MSN wanneer ik weer kwam en bleef slapen en zo en ik had er echt geen zin meer in... en toen op een gegeven moment had 'ie het erover dat 'ie weer naar het casino was geweest met zijn vrienden en dat 'ie zich pas echt gelukkig voelde als 'ie daar was (was een enorm depressief iemand) dus toen dacht ik: huppa, reden. Dus ik zei: "Jij bent liever in het casino dan bij mij, dus ik hoef ook niet langs te komen
". En daarna ook nooit meer gesproken
.
Sex met liefde erbij vind ik echt veel beter, vooral ook omdat je dan weet wat je wilt van elkaar en zo.
Ja die kerels hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
Joh, wat gooien jullie er weer een boel onzin uit!![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
![]()
Jij trekt het niveau gelijk weer omhoogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
![]()
Krultangquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij trekt het niveau gelijk weer omhoog![]()
Ik heb al twee jaar geen echte relatie meer gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Klopt en bij liefde is sex ook wat minder belangrijk.
Ik wilde ook altijd dat mijn 1e mijn enige zou zijn...maar de periode daarna kwam de een, kwam de ander, en ging het steeds sneller. Voor ik het wist was ik een slet. haha.
Maar heb je nu een relaite of single?
Zie je die 1 night stand nog weleens of heb je die uit je leven gewist?
quote:
Owh, sorry!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij trekt het niveau gelijk weer omhoog![]()
Meeuuueeehhhhh ............ Ik ga je gewoon bellenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:32 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
[..]
Owh, sorry!Zal het niet meer doen.
Stiekje .............Ploinkquote:
Amanda's haarquote:
Muizentaal?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Meeuuueeehhhhh ............ Ik ga je gewoon bellen
Ja het gesprek verliep iid niet helemaal lekkerquote:
Het rijmt nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Ravii het volgende:
Ik zit de hele avond al tekutten met me streams.
ik kan wel kijken
alleen zonder geluid en bagger kwaliteit
probleem met het terugzetten oid.
HiDiHo lukte het ook niet.
ik vind best wel zwaar kut
Hee Raviiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Ravii het volgende:
ik kan wel kijken
Meen je nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Ravii het volgende:
ik kan wel kijken
Heb je Gert wakker gebeld?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het gesprek verliep iid niet helemaal lekker![]()
Wat lukte hidiho nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Ravii het volgende:
ik kan wel kijken
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Meen je niet. Het trio begint volgens mij een beetje. Bij mij bufferen ze wel heel erg hoor.
Ik doe me best om al die blokjes te snappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Meen je niet. Het trio begint volgens mij een beetje. Bij mij bufferen ze wel heel erg hoor.
Heb je wel betaald voor de streams?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik doe me best om al die blokjes te snappen!
Jaap is nog wel herkenbaar aan ze omtrek.
en brian aan ze kutkop.
en nadia aan dat rokje dat ze al de heledag aanheb![]()
Sorry was nog ff in me jeugdjaren belandquote:
Komt omdat ik het in de middag heb 'gekocht'.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat lukte hidiho niet
Lukte het hem niet om jou te helpen of lukt het terugzetten in het algemeen niet meer
Ik weet het nu van jou en eendquote:
Watte ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, I missed it.
Klein vandaaltje ben je!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry was nog ff in me jeugdjaren beland![]()
Positief denkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er nog wel van komt.
Ik heb het bewijsquote:
Je liet je ware aard zien en nu weet ik het zekerquote:
We zouden het toch tegen niemand zeggenquote:
ff je streams f5 en bij de streams van Hidihoquote:
Euhquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je liet je ware aard zien en nu weet ik het zeker[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je liet je ware aard zien en nu weet ik het zeker[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zouden het toch tegen niemand zeggen![]()
Jemig ik haat dat ik het nog moet uitleggen ook... Je was toch ff zo'n pluizige poes . Pff nou laat maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:56 schreef Talitha het volgende:
[..]Wat moet dat voorstellen?
En wat bewijst dat?
2 dan toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Ik heb hem op:
19-07-07 om 20:00 uur besteld.
hoeveel dagen moet die dan terug ?
Vorige SC ging het over jou en kwam ik voor je opquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ik haat dat ik het nog moet uitleggen ook... Je was toch ff zo'n pluizige poes . Pff nou laat maar![]()
Toch maar even teruglezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Vorige SC ging het over jou en kwam ik voor je op![]()
De vorige SC ging over beenwarmers en punkharenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Vorige SC ging het over jou en deze SC kwam ik voor je op![]()
Terug naar onze rootsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De vorige SC ging over beenwarmers en punkharen![]()
Die ging zover, die is gedeletequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wááááár is die Disana post over mij?
Godsamme een liefdesbaby ... Huil huil huil ben niet boos maar men begrijpt me nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Talitha het volgende:![]()
Bedoel je te zeggen dat ik een kloon van Eend ben?
En waarom ben je nou boos?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme een liefdesbaby ... Huil huil huil ben niet boos maar men begrijpt me niet![]()
quote:
vanaf hier dan!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Zo ravi heeft zijn COS doop gehad.
Dom doe niet zo raar ik ben naief om te denken dat iemand nog herrinderd dat je ff een pluize poezebol wasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Dan had ik eerder een muis met eendepootjes verwacht.
![]()
IK ben gewoon dom Soury, kun jij ook niks aan doen.
Die plaatjes zijn niet te vinden op googlequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Dan had ik eerder een muis met eendepootjes verwacht.
![]()
IK ben gewoon dom Soury, kun jij ook niks aan doen.
Ik zie 'm echt niet meerquote:
Dat heeft stomapreamer wel es met mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie 'm echt niet meer![]()
Hoe kan ik nou met bewijs FB binnenstormen als ze gaan zitten editten verdomme!![]()
Maar ze denkt wél aan me, ook als ik er niet ben.![]()
Welke pluizenpoezebol?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dom doe niet zo raar ik ben naief om te denken dat iemand nog herrinderd dat je ff een pluize poezebol was![]()
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet te vinden op google![]()
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft stomapreamer wel es met mij![]()
Hahahahahaha Dank je ........quote:
Fotoshop heet datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.![]()
Not me sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Hoezooquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Not me sorryWat is het probleem ik ben wel oud en een vrouw !!!
![]()
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?
quote:
Wil je het uit mijn tepel zuigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
koffie melk is op, heb je nog wat mamaianmoedermelk voor me ?
luier checken, misschien krampjes, wiegen of eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.
Door de kamer......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Doe 's normaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had PC pelikaan, die hapte nog beterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloon![]()
![]()
Ik vind de meeste kindjes wel leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurd![]()
Een platonische liefdesbaby?quote:
De naam is net zo origineel als Ian_Kots...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had PC pelikaan, die hapte nog beter
Nee, ik heb je geen kolf liggenquote:
Ik leeg 'm even en heb daarna graag snode PM's over COS users met oranje avatars.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou je best van allerlei leuke dingen willen pm-en over kindjes maar je inbox is vol![]()
Ik distantieer me van deze uitspraakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik leeg 'm even en heb daarna graag snode PM's over COS users met oranje avatars.
Is er al onderzocht wie de dader is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De naam is net zo origineel als Ian_Kots...![]()
Doe dan Ian_Niks.![]()
Denkt Ian nu nog steeds dat ik het over hem heb gehad? Stelletje mafketels hier; het zal de verveling wel zijn door het rotweerquote:
Hier ijsje en oprottenquote:
Aiaiaiai, persoonlijke aanval nummer zoveel vandaag, mevrouwtje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Denkt Ian nu nog steeds dat ik het over hem heb gehad? Stelletje mafketels hier; het zal de verveling wel zijn door het rotweer![]()
quote:
Hardcorehooligan, waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Die hardcorehooligan hahah dat topic..zo grappig.
Hey Disana x
Hij mag van mij blijvenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er al onderzocht wie de dader is?
Op zich is het slim, want als het teveel lijkt kan je hem laten deleten
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een platonische liefdesbaby?![]()
Kunnen we niet gewoon neuken?![]()
hihiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian staat die foto van je megapaal nog in KPD?
daar reageer ik nogeens opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ravii, hoe de fuck kom jij aan toegang tot KPD!?
Tuurlijk wel, vrij normaal om drie uur 's nachts als al die dronken vrijdagavonddeaudtzuiperts terug komen van de kroeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
Waar is Thera, die is toch niet echt BUITEN AAN HET RONDLOPEN MET HET KIND??????
LOL ik zit te janken van het lachen. De streams, hier alles ik ben zo vrolijk...ik zie haar echt met dat kind rondlopen..dolend door de nacht haha.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
Waar is Thera, die is toch niet echt BUITEN AAN HET RONDLOPEN MET HET KIND??????
Als ik je had willen naaien had ik het wel in dat topic gepostquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Ravii het volgende:
[..]
daar reageer ik nogeens op
je moet zulkedingen niet verpesten![]()
Ja in de stromende regen met haar broer die moest toch ff de wandelende tak uitlaten en met een beetje pechquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
En wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de stromende regen met haar broer die moest toch ff de wandelende tak uitlaten en met een beetje pech
klopt ze aan je deur met de wachttoren![]()
nie doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik je had willen naaien had ik het wel in dat topic gepost![]()
Of in KPD/FB ofzo![]()
en wodkaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat krijg je dan?
Beddengoed onder het bloed.
Ik doe het toch ook niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
nie doen
adners moet ik fuckin nieuw acc maken + geen toegang tot kpd + ik ga hele nieuwe identiteit aanemen
ik zal dan nooit meer contact opzoeken met deze SC![]()
Tis wat tsssquote:
Ben ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook niet?
Weesch me eensch dankbaar, dreklul!
hahaha mazzelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
slaap ze haha ik ben nog steeds melig
Doe je haar nog ff met stijltangquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:58 schreef Talitha het volgende:
Tis alweer bijna 3 uur!Laat ik maar eens gaan slapen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de stromende regen met haar broer die moest toch ff de wandelende tak uitlaten en met een beetje pech
klopt ze aan je deur met de wachttoren![]()
Middelste is in ieder geval pr0n.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:04 schreef Ravii het volgende:
ik zit te downloaden met 500 kb!
[afbeelding]
Hou die gore zooi ff voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:04 schreef Ravii het volgende:
ik zit te downloaden met 500 kb!
[afbeelding]
NEIN NEIN NEINquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
Ahahahahahaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
LOL ik zit te janken van het lachen. De streams, hier alles ik ben zo vrolijk...ik zie haar echt met dat kind rondlopen..dolend door de nacht haha.
Neinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vrij normaal om drie uur 's nachts als al die dronken vrijdagavonddeaudtzuiperts terug komen van de kroeg.
Sta je er ook in met foto's?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
nie doen
adners moet ik fuckin nieuw acc maken + geen toegang tot kpd + ik ga hele nieuwe identiteit aanemen
ik zal dan nooit meer contact opzoeken met deze SC![]()
Euh. Ik ga geloof ik maar heel snel mijn foto's verwijderenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh!
das verboten![]()
en dat wil ik niet!
K kom er niet om te '..trekken' ..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euh. Ik ga geloof ik maar heel snel mijn foto's verwijderen. Fuck, wist ik veel dat jullie daar massaal heen gingen trekken.
ga niet fucking sherlock spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Ik vroeg of je de middelste uncensored zou willen doen.
Dat is dus niet:
[afbeelding]
Vergelijk zelf maar![]()
Ohquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
K kom er niet om te '..trekken' ..
meer omdatik het stom vind dat ik 'iets' kan missen
Die stonden onder die ene post over een Duitse die goede blowjobs kan geven?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euh. Ik ga geloof ik maar heel snel mijn foto's verwijderen. Fuck, wist ik veel dat jullie daar massaal heen gingen trekken.
bengeltjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:20 schreef TherAngelina het volgende:
Eend, lurker!
Mijn FOTO'S? Nein, die stonden daar niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stonden onder die ene post over een Duitse die goede blowjobs kan geven?![]()
Milfs zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was pr0n, vriend.
Ik herken die titels![]()
Geintje, lieve.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ben jouw nog niet tegengekomen trouwens
en nee, ik zal niet zoeken
Verder staan er geen posts onder jouw IP in KPDquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn FOTO'S? Nein, die stonden daar niet.
Ik wouw het voor de mensen die interessen hadden toch nog een beetje helpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem![]()
Volgende keer beter censureren.![]()
NEE DUHUH. Zulks houdt ik privéquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verder staan er geen posts onder jouw IP in KPD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |