Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Cossers moeten eens stoppen met constante overal hun mening in te stoppen. Daar is de Cos niet voor, en zeker niet om te lullen over een ander.
Verder is dit een publiek fora en iedereen mag zijn of haar interpretatie van de waarheid hier kwijt zonder dat ze meteen afgemaakt worden. Ongeacht je leeftijd
10 dagenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben wel een sexbeest, maar met mijn vriend heb ik niet buitensporige hoeveelheid sex..ik sta zelfs al 10 dagen droog ofzo.... Ik trek ook altijd etiquetjes van flesjes af.
Tien dagen maar!?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben wel een sexbeest, maar met mijn vriend heb ik niet buitensporige hoeveelheid sex..ik sta zelfs al 10 dagen droog ofzo.... Ik trek ook altijd etiquetjes van flesjes af.
Voorzichtig tis een durequote:
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.
Maar als zij iets zegt over iemand anders hakken er gelijk een paar op in met meningen die zwaar overdreven zijn en waar weer op verder wordt geborduurd. Zo valt een opmerking die normaal bedoelt is veel zwaarder op.
Dit was eerst het feit me beequeen die door voyeur zwaar onderuit werd gehaald en gelijk hakte er een paar op in. Nu word gebeurt precies hetzelfde. Disana is een top meid en als ze een keer iets zegt moet er niet gelijk zo zwaar aan getild worden.
spelfouten onderverbehoedsmiddel
verheugen (fantaseren) en terug kijken (romantiseren) is altijd het leukste. Meestal leuker dan het ramponeerwerkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik knap wel snel af op jongens Als ze me heel leuk vinden vind ik het al niet meer leuk. Het moet een beetje vaag blijven. Als ik niet weet of ze me leuk vinden dan droom ik helemaal weg..oh hoe zou die zijn, hoe zou de sex zijn.. dat is het leukste altijd.
Nee, maar dan deed ik er gewoon niks mee, maar vind het wel een afknapper als ie echt klein is. Dan denk ik gewoon aan iemand anders ofzo. LOL. Maar ik had een keer een date met een marinier jaren geleden. En die zei dat hij een megalul had, dus ik begon al te watertanden bij het idee..en ik trok zijn broek naar beneden en toen floepte ik er uit "noem je dat mega?"...afijn de sex moest ook onderbroken worden omdat een kussen op een kaars was gevallen. Ik vond dat hij verschrikkelijk zoende maar toen sprak ik hem later nog een keer en toen zei hij dat ik zo lekker zoende en toen dacht ik "volgens mij heeft hij de verkeerde voor zich"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Tien dagen maar!?![]()
![]()
Heb je trouwens ook serieus weleens iemand afgewezen om de lengte van z'n ding? Dat het al heel ver was en jij zei: "Laat maar!!"?
LOL... dat wist ik al toen ik m quotte... maar ik had m nog openstaan dus ik kon zo copy & paste doenquote:
Disana houd kleine foutjes graag onder een vergrootglas. En ze vergeet daarbij dat ze er zelf heel veel maakt. Dat is gewoon wel zo makkelijk, hakken op een ander zonder je zelf schuldig te voelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Pavement het volgende:
Je hebt gelijk in het feit dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn, ik vind het ook irritant als er kinderen of mafketels ertussen komen met bepaalde opmerkingen.
Maar als zij iets zegt over iemand anders hakken er gelijk een paar op in met meningen die zwaar overdreven zijn en waar weer op verder wordt geborduurd. Zo valt een opmerking die normaal bedoelt is veel zwaarder op.
Dit was eerst het feit me beequeen die door voyeur zwaar onderuit werd gehaald en gelijk hakte er een paar op in. Nu word gebeurt precies hetzelfde. Disana is een top meid en als ze een keer iets zegt moet er niet gelijk zo zwaar aan getild worden.
spelfouten onderverbehoedsmiddel
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig is![]()
Trutquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... dat wist ik al toen ik m quotte... maar ik had m nog openstaan dus ik kon zo copy & paste doen
En je bent nog steeds getrouwd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
10 dagen![]()
Wat rekende ik nou laatst uit... 5 jaar ofzo.
Ik was er nog mee bezig. Je weet hoe moeilijk ik dit soort dingen los laat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die er nog over bezig is![]()
Owwwww uniformquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee het was geen marinier..het was een brandweerman.
Getrouwd? Echt niet. Ik ben pas '22' en ik ben geen huwbaar materiaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
En je bent nog steeds getrouwd?
Hoe oud ben je eignelijk?
Ik denk het wel. Het liefst een grote dikke, maar goed als ik iemand echt leuk vind maakt het me geen fuck uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik wou reager stond in de quote, toen was mn tosti klaar moest het nog wel ff afschrijven . maar goed ontopic
LP is het war dat homo mannen meer waarde hechte aan grote pikken dan aan dikken ? ( ik werk met 3 homo's en hun vinden van wel, ze hadden het er daarnet nog over)
Mannen in uniform!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee het was geen marinier..het was een brandweerman.
Maar 5 jaar geleden? Mis je het dan niet? Of wacht je op de ware?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Getrouwd? Echt niet. Ik ben pas '22' en ik ben geen huwbaar materiaal.
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
30% ? zo das veel, persoonlijk vind ik bq pc eend en apk meer zeiken op mede cossers, niet dat ik daar een probleem me heb kan er 9 vd 10 keer om lachen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mannen in uniform!![]()
![]()
Wat zei 'ie toen je zei: "Noem je dat mega?"?
sexist,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mij
Waar ik wel slecht tegen kan is als ik onzin gepost zie worden, dan ga ik daar wel graag tegenin en gasten die het liever over hunzelf hebben dan over de streams mogen van mij ook oprotten
Dat heb ik ook en daarom lees ik het alleen nog maar en zieken doe ik (nu) hierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker, maar volgens mij valt het wel mee met mij
Waar ik wel slecht tegen kan is als ik onzin gepost zie worden, dan ga ik daar wel graag tegenin en gasten die het liever over hunzelf hebben dan over de streams mogen van mij ook oprotten
Sletquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb ook weleens coke van iemands lul gesnoven..fout he
Ik ben een keer door het bed gezakt van mijn toenmalige vriendje terwijl ik vreemdging met iemand anders..
Ik was uitgegaan en in een dronken bui iemand opgesnort via internet die kwam uit leiden..ik was in slaap gevallen en opeens ging de deurbel. Ik naar beneden want ja ik kon hem niet laten staan dus even sex gehad, bed zakt in elkaar. Hij zegt "zo nu ga ik lekker slapen!" en toen zei ik "sorry maar hier niet want mijn schoonouders staan om 10.00 voor de deur"
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar 5 jaar geleden? Mis je het dan niet? Of wacht je op de ware?
Hoor ik SEXquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.
Maar ik ben gewoon niet iemand die altijd sex hoeft te hebben. En als ik er zin in heb ben ik niet in de luxe positie dat ik iemand mee kan nemen. En ik geloof dan weer niet in vluggertjes.
Tuurlijk mis ik het wel (eens).
Huhquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist,
waarom als je iets over jezelf zegt is het dan gelijk, liever over jezelf dan de streams ?
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht niet op de ware. Dan was die paar x hier voor nogal raar.
Maar ik ben gewoon niet iemand die altijd sex hoeft te hebben. En als ik er zin in heb ben ik niet in de luxe positie dat ik iemand mee kan nemen. En ik geloof dan weer niet in vluggertjes.
Tuurlijk mis ik het wel (eens).
? sexist sloeg op gasten verwijzing naar mannen 70% vd cossers is vrouwquote:
Jij ziekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en daarom lees ik het alleen nog maar en zieken doe ik (nu) hier
Tering kan ik daar geen harem beginnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
? sexist sloeg op gasten verwijzing naar mannen 70% vd cossers is vrouw![]()
We kunnen wel gaan pimpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tering kan ik daar geen harem beginnen![]()
Je vergeet de handboeien en tepelklemmenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.
Maar goed als ik dan weer naakt uit een auto gegooid word met mijn kleren in mijn handen op mijn blote voeten door de modder wandel met het zaad van de laatste anonieme date in mijn haar dan voel ik me wel..goedkoop
GRAPJE
Disana raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hmm ik heb heel veel 1 night stands gehad..echt heel veel, maar dat kan niet op tegen echte liefde.
Maar goed als ik dan weer naakt uit een auto gegooid word met mijn kleren in mijn handen op mijn blote voeten door de modder wandel met het zaad van de laatste anonieme date in mijn haar dan voel ik me wel..goedkoop
GRAPJE
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Disana raak je aan de straatstenen niet kwijt
Kijjk ik kan me altijd beroepen op een gebrek aan sex... Maar wat is haar excuus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.![]()
IK denk dat mannen dat alleen maar waarderen, en zelfs soms wel fijn vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
ik durfde niet te zeggen dat het mij alleen om de sex ging.
Veulen van Goghquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
En nu ga ik naar me bed![]()
Kijken of me oor me wil laten slapen.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Jij bent zeker haar manquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die heeft al een man en is niet zo hopeloos als sommige hier.![]()
En Disanaquote:
Truste en sla je oor gewoon knock out.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Somsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
IK denk dat mannen dat alleen maar waarderen, en zelfs soms wel fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |