Echt wel........ Deborah!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je niet boos worden op mij, ik kan er toch ook niks aan doen![]()
Effe nog een reactie op het steenkolen engels van Brian: Hij hoeft het niet zelf te verzinnen, zelfs lezen kan die jongen niet. Wel weer iets voor zijn lijstje, wat steeds langer wordt. Dat is dan weer wel leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef F04 het volgende:
Terwijl Brian engels aan het lullen is, zitten de anderen aan de buis gekluisterd, en lopen naar een serie te kijken.
Voor vannacht staat er als het goed is terror op de agenda.
En wie zijn zijn toehoorders, buiten de streamers?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Waar loopt ie uit voor te lezen dan?
Wan of du pursons eil peej joe wan dollar. but ei hat too kiep un ei on him,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Waar loopt ie uit voor te lezen dan?
emplojieeeeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wan of du pursons eil peej joe wan dollar. but ei hat too kiep un ei on him,
but jet hie dit it bei takking about du fekt.........
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wan of du pursons eil peej joe wan dollar. but ei hat too kiep un ei on him,
but jet hie dit it bei takking about du fekt.........
(Zal wel uit dat boek van die achterlijke rappert zijn...hoe heet 'ie ook alweer.......TOEPAK !)
Welk lijstje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:18 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Effe nog een reactie op het steenkolen engels van Brian: Hij hoeft het niet zelf te verzinnen, zelfs lezen kan die jongen niet. Wel weer iets voor zijn lijstje, wat steeds langer wordt. Dat is dan weer wel leuk
Ik las "Hummie"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Er komt echt geen terror vannacht, het is voor hunnie ook weekend, hou op, stel je voor dat je er moeite voor moet doen. Wordt niet eerder dan zondag of maandagnacht.
Het is een boek van Tupac en zijn Amerikaans Engels is idd beter dan zijn Nederlands.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het Amerikaans Engels van Brian wel meevallen. Hij leest voor uit iets dat met politiek te maken heeft, o.a. de naam Woodrow Wilson viel.
Maar ik zie iedereen hier erop afgevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een boek van Tupac en zijn Amerikaans Engels is idd beter dan zijn Nederlands.
daar hoef je dan ook niet veel voor te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een boek van Tupac en zijn Amerikaans Engels is idd beter dan zijn Nederlands.
Nee man (vrouw), dit is wat we 'steenkolen-engels' noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het Amerikaans Engels van Brian wel meevallen. Hij leest voor uit iets dat met politiek te maken heeft, o.a. de naam Woodrow Wilson viel.
If det is da kees den ai em going toe fuk de window. Somwon hes toe boest up da iekonomie baj wurkin on setturdee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
Het gaat mij om de uitspraak en daar is imo niks mee mis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef tutjehola het volgende:
[..]
daar hoef je dan ook niet veel voor te doen![]()
Kom op zeg, hij voor te lezen, is niets van hem bij.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee man (vrouw), dit is wat we 'steenkolen-engels' noemen.
Ik had dit trouwens echt niet verwacht van Brian. Al die verhalen van die jaren
op Aruba en zijn 'leven in de usa' hadden mij doen denken dat 'ie toch in ieder
geval fatsoenlijk engels(amerikaans) zou kunnen spreken.....
Dit klinkt net als Balkenende bij Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |