Welke pluizenpoezebol?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dom doe niet zo raar ik ben naief om te denken dat iemand nog herrinderd dat je ff een pluize poezebol was![]()
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet te vinden op google![]()
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft stomapreamer wel es met mij![]()
Hahahahahaha Dank je ........quote:
Fotoshop heet datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.![]()
Not me sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Hoezooquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Not me sorryWat is het probleem ik ben wel oud en een vrouw !!!
![]()
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?
quote:
Wil je het uit mijn tepel zuigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
koffie melk is op, heb je nog wat mamaianmoedermelk voor me ?
luier checken, misschien krampjes, wiegen of eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.
Door de kamer......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Doe 's normaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had PC pelikaan, die hapte nog beterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloon![]()
![]()
Ik vind de meeste kindjes wel leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurd![]()
Een platonische liefdesbaby?quote:
De naam is net zo origineel als Ian_Kots...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had PC pelikaan, die hapte nog beter
Nee, ik heb je geen kolf liggenquote:
Ik leeg 'm even en heb daarna graag snode PM's over COS users met oranje avatars.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou je best van allerlei leuke dingen willen pm-en over kindjes maar je inbox is vol![]()
Ik distantieer me van deze uitspraakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik leeg 'm even en heb daarna graag snode PM's over COS users met oranje avatars.
Is er al onderzocht wie de dader is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De naam is net zo origineel als Ian_Kots...![]()
Doe dan Ian_Niks.![]()
Denkt Ian nu nog steeds dat ik het over hem heb gehad? Stelletje mafketels hier; het zal de verveling wel zijn door het rotweerquote:
Hier ijsje en oprottenquote:
Aiaiaiai, persoonlijke aanval nummer zoveel vandaag, mevrouwtje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Denkt Ian nu nog steeds dat ik het over hem heb gehad? Stelletje mafketels hier; het zal de verveling wel zijn door het rotweer![]()
quote:
Hardcorehooligan, waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Die hardcorehooligan hahah dat topic..zo grappig.
Hey Disana x
Hij mag van mij blijvenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er al onderzocht wie de dader is?
Op zich is het slim, want als het teveel lijkt kan je hem laten deleten
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een platonische liefdesbaby?![]()
Kunnen we niet gewoon neuken?![]()
hihiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian staat die foto van je megapaal nog in KPD?
daar reageer ik nogeens opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ravii, hoe de fuck kom jij aan toegang tot KPD!?
Tuurlijk wel, vrij normaal om drie uur 's nachts als al die dronken vrijdagavonddeaudtzuiperts terug komen van de kroeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
Waar is Thera, die is toch niet echt BUITEN AAN HET RONDLOPEN MET HET KIND??????
LOL ik zit te janken van het lachen. De streams, hier alles ik ben zo vrolijk...ik zie haar echt met dat kind rondlopen..dolend door de nacht haha.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
Waar is Thera, die is toch niet echt BUITEN AAN HET RONDLOPEN MET HET KIND??????
Als ik je had willen naaien had ik het wel in dat topic gepostquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Ravii het volgende:
[..]
daar reageer ik nogeens op
je moet zulkedingen niet verpesten![]()
Ja in de stromende regen met haar broer die moest toch ff de wandelende tak uitlaten en met een beetje pechquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
En wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de stromende regen met haar broer die moest toch ff de wandelende tak uitlaten en met een beetje pech
klopt ze aan je deur met de wachttoren![]()
nie doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik je had willen naaien had ik het wel in dat topic gepost![]()
Of in KPD/FB ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |