Welke pluizenpoezebol?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dom doe niet zo raar ik ben naief om te denken dat iemand nog herrinderd dat je ff een pluize poezebol was![]()
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet te vinden op google![]()
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft stomapreamer wel es met mij![]()
Hahahahahaha Dank je ........quote:
Fotoshop heet datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die moeten Eend en jij ook eerst samen maken.![]()
Not me sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Hoezooquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn hier nog moeders?
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Not me sorryWat is het probleem ik ben wel oud en een vrouw !!!
![]()
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kindje wil niet slaappie doen? Is wakker geworden en wil nu niet meer slapen?
quote:
Wil je het uit mijn tepel zuigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
koffie melk is op, heb je nog wat mamaianmoedermelk voor me ?
luier checken, misschien krampjes, wiegen of eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga maar even mee rondlopen, of even zingen.
Door de kamer......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Doe 's normaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga er even een blokje mee om en zingen. Haha ja! Dank je wel! Even aankleden en een jasje aan
(hij dan).
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had PC pelikaan, die hapte nog beterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt nog nieteensch een eigen rip-off kloon![]()
![]()
Ik vind de meeste kindjes wel leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Advies : Leuk he? kinderen .... Morgen weer bij mams . Dus niet getreurd![]()
Een platonische liefdesbaby?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |