Nadia heeft zelf gezegd dat Brian 3 keer moves heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia & Brian hebben helemaal niet gezoend , maar als Nadia & Brian bij elkaar liggen ( toestrax op de bank ) denkt hij al dat ze gezoend hebben?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef riri het volgende:
Dennix...één kaartje van één fan en hij denkt dat ie op het goede spoor zit.....
Dat wist ze allang! Had dat arme kind gezegd toen ze belde over oma!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mazaru het volgende:
Natasja is heel blij dat "haar" kind naar groep vier is.
Ja hoor Natasja, wees er maar trots op, je hebt dus heel groep drie gemist
De laatste der mohikanen scripteasers probeert het nog maar eens. Wat een vak..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef ScofieldM het volgende:
Tuurlijk hebben ze niet gezoend die denniks lult uit z'n nek en denkt dat de zaak gaat escaleren maar dat gaat hem echt niet worden.
Zegt nu dat Nadia meer Brian's type is want dat weet hij zeker duidelijk niet dus![]()
Hij gaat ook zeker niet Nadia zoenen want hij heeft genoeg aan Amanda, een plan die werkelijk kant noch wal raakt. Als ze komen met de leugen dat ze samen hebben gezoend weet Amanda ook wel beter want wat die dennix niet weet is dat ze hem een loer gaan draaien samen met Nadia in bed en dan zal hij minder lachen met die gemaakte act van hem want Nadia wil hem ook een lesje leren![]()
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wist ze allang! Had dat arme kind gezegd toen ze belde over oma!![]()
Toen vroeg ze er ook niet naar, het menneke moest er zelf over beginnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Arme kinderen, het zou je moeder maar zijn![]()
Ze onthoudt ook alleen maar de onderwerpen die over haar nieuwe tieten gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen vroeg ze er ook niet naar, het menneke moest er zelf over beginnen![]()
Wat zijn jullie toch negatief ingesteldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens hem hebben Nadia & Brian al 3 keer gezoend...
Het is nu wachten op de confrontatie tussen Dennis en Brian die er niet gaat komen , want zoals gewoonlijk zal Dennis weer NIKS uitvoeren.. Als Brian & Nadia bij elkaar liggen denkt hij al dat ze gezoend hebben. Maandag is het zover: dan gaat hij zich uitspreken , hij zal met Jaap het 'sterke' duo gaan vormen... we shall see...
Gek he...die jongen kan zelf niks....daarom ook DenNIX...snappie..niks persoonlijks hoor ieder zijn fan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch negatief ingesteld
Nee Jaap wil met Nadia alleen zijn en gebruikt denNIX als excuus....Japio is stapel op Nadia...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
Jaap wil prive met Nadia over Dennix praten.
Familie en vrienden zouden ze hier gewoon standaard moeten bannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch negatief ingesteld
Juist niet...maar vind wel dat ze het lef moeten hebben om dat ook te melden...Net zoals Die Ene Bart...das Bart uit BB 1...en zo zijn er meerdere...ik bedoel als je iemand verdedigd wees er dan ook trots op ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Familie en vrienden zouden ze hier gewoon standaard moeten bannen![]()
Inderdaad, dat zat ik net zelf ook te denken, zo zien ze toch nooit hoe ze door de buitenwereld gezien worden en iedereen in dat kot denkt dat hij/zij goed bezig is.quote:
En zakelijk belanghebbendenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moeten wel oprotten...want dat zou handelen met voorkennis zijn en dus strafbaar..wazzzaaaaquote:
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zat ik net zelf ook te denken, zo zien ze toch nooit hoe ze door de buitenwereld gezien worden en iedereen in dat kot denkt dat hij/zij goed bezig is.![]()
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is niet slecht............quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die moeten wel oprotten...want dat zou handelen met voorkennis zijn en dus strafbaar..wazzzaaaa![]()
Setup die niet gaat werken want er is helemaal geen move door Brian gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
Nadia zegt nu dat het 3 keer tongen was, 1 keer aangeschoten, 2 keer nuchter.
Volgens mij is dit een set up van Jaap en Nadia, ik snap alleen niet waarom ze het dan aan Natasja vertelt.
Dat denk ik.... maar waarom gaat ze er dan over klagen bij Natasjaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Brian komt echt met haar tongen, volgens mij ziet Nadia ze vliegen?
Of hoort dit bij het plan om straks bij Amanda en Brian in bed te duiken en net te doen alsof ze seks hebben met zijn drieen?
Om Dennix over de zeik te krijgen?
Dat doet er niet toe, het idee is dat Brian tegenover Denniks komt te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Setup die niet gaat werken want er is helemaal geen move door Brian gemaakt![]()
iid respect voor bartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Juist niet...maar vind wel dat ze het lef moeten hebben om dat ook te melden...Net zoals Die Ene Bart...das Bart uit BB 1...en zo zijn er meerdere...ik bedoel als je iemand verdedigd wees er dan ook trots op ...![]()
Jij bent gewoon jezelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600
Het is wel duidelijk dat zowel Jaap als Nadia Denniks gek willen maken dus het zou bij de setup kunnen horen, denniks denkt dat hij het helemaal uit heeft gedachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Brian komt echt met haar tongen, volgens mij ziet Nadia ze vliegen?
Of hoort dit bij het plan om straks bij Amanda en Brian in bed te duiken en net te doen alsof ze seks hebben met zijn drieen?
Om Dennix over de zeik te krijgen?
quote:
Alle post doorlaten in plaats van siegoloog Anita in de hutquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.
Jah wat moet ze anders....leeghoofd...die heeft zich pas naar binnen geneukt..geestelijk...welliswaar..maar toch..althans...de framboos bosvruchtensmaak van de sperma van Dennis is geheel bekent bij 3/4 van heel NL..dus jah....ze is gewoon echt een typies stewardesje...door te vaak op grote hoogte te zijn geweest geestelijk wat geroosterd...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:37 schreef mazaru het volgende:
En Nadia liegt er lustig op los
[afbeelding]
50 streamlocks per dag. Dan mis je af en toe wel eens watquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia zegt dat Brian zijn tong had gebruikt... hebben wij die 3 keer dan gemist ? :S
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is zo nep
We willen van 6-2 af...Willen?? Moeten!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50 streamlocks per dag. Dan mis je af en toe wel eens wat
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werkquote:
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft het al over een trio.
'k Vind Nadia een ontzettende bal gehakt.. maar ze zaait wel overal onrust door haar gelieg en gedraai.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:39 schreef Meganog het volgende:
Dit gaat toch nooit lukken. Brian zal Amanda ervan kunnen overtuigen dat Nadia liegt.
Peter!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600
En Dennis een probleem. (Maar wat dat probleem is vragen zich velen hier al lang af)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:40 schreef Yollie het volgende:
Nadia heeft een snor
Verder geen 'bewijs' voor ofzo... maar ik heb dat gevoel ook al vanaf het begin met Nadia.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.![]()
Toch denk ik niet dat ze clever genoeg is om ermee weg te komen. Als dit uitkomt gaat ze heel veel mensen of zelfs iedereen tegen zich in het harnas jagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vind Nadia een ontzettende bal gehakt.. maar ze zaait wel overal onrust door haar gelieg en gedraai.
Ik ga even een snackje warm maken, kan het ook niet zo goed meer volgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
Nadia: Dan ga jij toch met Mitch...(tegen Dennis)
Over een trio met Amanda...
Wat gebeurt er allemaal.![]()
Volgens mij wilNadia echt een trio, maar brengt ze het bij B en A onder het mom van nixje pesten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef ScofieldM het volgende:
Er komt helemaal geen trio want het is N E P maar dat weet denniks niet
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
Kom op Jaap, spoor hem even aan om vanavond van start te gaan met dit geweeeeeeldige plan. Ik ga niet zitten wachten tot maandag.![]()
tja. ze wil brian helemaal niet voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Nadia wil gewoon een trio!!!!!
Als je naar de geslachten kijkt kom je nooit verder dan een duo! Of ken jij er meer???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.![]()
Best overtuigend niet ?? ik weet bijna zekers dat er al een paar intrappen, nog ff en we hebben het hele fokforum plat!! en gaan wij er met die villa vandoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:43 schreef demins het volgende:
[..]
Peter!(Je geheim is bij mij in goede handen)
![]()
Juridisch kan dat vele jaren duren. maar ja Sjon zit achter zijn telraam..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Dan nog wat..de GK gaat voor tijdig stoppen ..die psychi van Nova gaat ze pas echt mollen....
Kus voor je moederquote:
Jaap en denniks zijn ervan overtuigd dat Brian liever Nadia wil als Amanda maar Nadia weet wel beter, ze zegt net dat B en A gek op elkaar zijn en dat ze er geen zak van gelooft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij wilNadia echt een trio, maar brengt ze het bij B en A onder het mom van nixje pesten.
Ik denk juist andersomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
Dennis en Jaap weten zeker dat de liefde van Huub en Lieke een stuk dieper zit dan die van Brian en Amanda.
Voor een trio is een derde persoon nodig zoals jij uit rijke ervaring weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef demins het volgende:
[..]
Als je naar de geslachten kijkt kom je nooit verder dan een duo! Of ken jij er meer???
Nadia wil gewoon seks, na dat gefriemel met Dennix, wil ze nu echt seksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Nadia wil gewoon een trio!!!!!
Tja, en waarom niet ?? ik bedoel, het programma duurt nog tot december, spanning erinhouwen!!! uitstekende zet van Dennisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef mazaru het volgende:
En Dennix wil voor de verandering nog even wachten met zijn plan
Ja, Dennix is een Held.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja, en waarom niet ?? ik bedoel, het programma duurt nog tot december, spanning erinhouwen!!! uitstekende zet van Dennis
Inderdaad, ze is gewoon aan het sarren, zometeen rent ze weer naar haar "godfathers" om alles te vertellen wat de andere gezegd hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens mij hoord dit bij Brian Amanda en Nadia's snode plannen. Ze willen namelijk een nep trio om Dennis te sarren.
Heeft Nadir als stagiaire ''achter'' gewerkt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:50 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia kijkt echt met een blik van:"waar lullen jullie over jullie snappen er echt geen moer van"
Zie je wel, ik had alle vertrouwen in je hoor !!!!quote:
Jah een paar cossen terug zeiden mensen hmm...mensen om het program te kopen...jongens het programma is verkocht al na een maand..Dus Johnny heeft zijn knaken al...ten minste dat heb ik dus gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Juridisch kan dat vele jaren duren. maar ja Sjon zit achter zijn telraam..![]()
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werk
![]()
Op dikke geitenwollen sokkenquote:
merk er anders nog nix van met dat kutweer hiero, als tie maar genoeg doneert aan het broeikas effect en tegen de tijd dat ik ook achter de geraniums kantklossend de streams zit te volgen wil ik misschien ook wel voor Huub kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:51 schreef Meneermax het volgende:
jemig, huub helpt eigenhandig de ijskappen ff naar de knoppen met zijn deo
Me tietenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellen
voor de vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie?
Je slabbetje mag eventueel ook hoor![]()
Heej die heb IK zelluf verdient met Werken, die overhandig ik persoonlijk aan Dennie als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die moet je helemaal persoonlijk geven hoor!! vind Dennis vast helemaal topquote:
dus jij denkt dat de meesten hier niet werken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werk
![]()
Dank je ...die domme trut staat al vaak genoeg in haar hangbillen en hangsmoel voor de cameraquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft bijna nooit een slipje aan. Gaat nog wel eens een capje van komen.![]()
Daarnet nog!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een trio is een derde persoon nodig zoals jij uit rijke ervaring weet.
( althans dat vermoed ik)
Voor Demins; 2 + 1 derde = een trio.![]()
En dan is amanda degene die iedere maand blaasonsteking heeft ????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft bijna nooit een slipje aan. Gaat nog wel eens een capje van komen.![]()
Vul zelf maar inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
[..]
dus jij denkt dat de meesten hier niet werken?
We hadden het over sex Demins, jouw expertise gebied, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Daarnet nog!!!![]()
Trio van zalm:
gemarineerde zalm met roze pepervinaigrette
gerookte zalm met mierikswortel
gestoomde zalm met vincentsaus
Is bedoeld om haar op haar bek te laten gaan en haar voor paal te laten staan voor kijkend/streamend Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ...die domme trut staat al vaak genoeg in haar hangbillen en hangsmoel voor de camera![]()
Bespaar me de uitgelopen rest aub
Ik zie z'n kop nu al voor me pricelessquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef CoT het volgende:
Dat gaat Dennis niet leuk vinden
Ik heb nog wel een capje van een slipje dat ze niet aanheeft... !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is haar al in zeer korte tijd geluktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is bedoeld om haar op haar bek te laten gaan en haar voor paal te laten staan voor kijkend/streamend Nederland.![]()
Niet doen...daar kickt ie op!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een capje van een slipje dat ze niet aanheeft... !![]()
Jij bent er als enige ingetrapt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef FdW het volgende:
[..]
We hadden het over sex Demins, jouw expertise gebied, toch?
Zou Amanda intussen al een beetje spijt hebben?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
Nadia tegen Amanda: We moeten het zo echt mogelijk laten lijken.
Ja ja...
Das Friesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Meneermax het volgende:
wat hebben ze in godsnaam voor roze meuk op die borden liggen??
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Te domquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou Amanda intussen al een beetje spijt hebben?
Als FOK! maar niet onder mijn naam post dan vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef CoT het volgende:
Huub heeft weer kaarten van FOK!
Je hoeft me niet uit lachen, ik nam je serieus..quote:
Het enige roze wat ik ken is bieten-haringsalade, maar wat dit is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
rodebietensaladequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niet de tijd om dag en nacht de streams te bekijken en op het forum te zitten....... maar kan het natuurlijk altijd verkeerd zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, ik ga niet oordelen of iemand werkt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |