quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is zo nep
We willen van 6-2 af...Willen?? Moeten!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50 streamlocks per dag. Dan mis je af en toe wel eens wat
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werkquote:
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft het al over een trio.
'k Vind Nadia een ontzettende bal gehakt.. maar ze zaait wel overal onrust door haar gelieg en gedraai.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:39 schreef Meganog het volgende:
Dit gaat toch nooit lukken. Brian zal Amanda ervan kunnen overtuigen dat Nadia liegt.
Peter!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600
En Dennis een probleem. (Maar wat dat probleem is vragen zich velen hier al lang af)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:40 schreef Yollie het volgende:
Nadia heeft een snor
Verder geen 'bewijs' voor ofzo... maar ik heb dat gevoel ook al vanaf het begin met Nadia.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor hem/haar niet zo moeilijk, het vertenwoordigt zelf 2 geslachten.![]()
Toch denk ik niet dat ze clever genoeg is om ermee weg te komen. Als dit uitkomt gaat ze heel veel mensen of zelfs iedereen tegen zich in het harnas jagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vind Nadia een ontzettende bal gehakt.. maar ze zaait wel overal onrust door haar gelieg en gedraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |