Is bedoeld om haar op haar bek te laten gaan en haar voor paal te laten staan voor kijkend/streamend Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ...die domme trut staat al vaak genoeg in haar hangbillen en hangsmoel voor de camera![]()
Bespaar me de uitgelopen rest aub
Ik zie z'n kop nu al voor me pricelessquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef CoT het volgende:
Dat gaat Dennis niet leuk vinden
Ik heb nog wel een capje van een slipje dat ze niet aanheeft... !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft bijna nooit een slipje aan. Gaat nog wel eens een capje van komen.![]()
Dat is haar al in zeer korte tijd geluktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is bedoeld om haar op haar bek te laten gaan en haar voor paal te laten staan voor kijkend/streamend Nederland.![]()
Niet doen...daar kickt ie op!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een capje van een slipje dat ze niet aanheeft... !![]()
Jij bent er als enige ingetrapt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef FdW het volgende:
[..]
We hadden het over sex Demins, jouw expertise gebied, toch?
Zou Amanda intussen al een beetje spijt hebben?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
Nadia tegen Amanda: We moeten het zo echt mogelijk laten lijken.
Ja ja...
Das Friesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Meneermax het volgende:
wat hebben ze in godsnaam voor roze meuk op die borden liggen??
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellen
voor de vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie?
Je slabbetje mag eventueel ook hoor![]()
Te domquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou Amanda intussen al een beetje spijt hebben?
Als FOK! maar niet onder mijn naam post dan vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef CoT het volgende:
Huub heeft weer kaarten van FOK!
Je hoeft me niet uit lachen, ik nam je serieus..quote:
Het enige roze wat ik ken is bieten-haringsalade, maar wat dit is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
rodebietensaladequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niet de tijd om dag en nacht de streams te bekijken en op het forum te zitten....... maar kan het natuurlijk altijd verkeerd zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, ik ga niet oordelen of iemand werkt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |