Zie je wel, ik had alle vertrouwen in je hoor !!!!quote:
Jah een paar cossen terug zeiden mensen hmm...mensen om het program te kopen...jongens het programma is verkocht al na een maand..Dus Johnny heeft zijn knaken al...ten minste dat heb ik dus gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Juridisch kan dat vele jaren duren. maar ja Sjon zit achter zijn telraam..![]()
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werk
![]()
Op dikke geitenwollen sokkenquote:
merk er anders nog nix van met dat kutweer hiero, als tie maar genoeg doneert aan het broeikas effect en tegen de tijd dat ik ook achter de geraniums kantklossend de streams zit te volgen wil ik misschien ook wel voor Huub kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:51 schreef Meneermax het volgende:
jemig, huub helpt eigenhandig de ijskappen ff naar de knoppen met zijn deo
Me tietenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellen
voor de vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie?
Je slabbetje mag eventueel ook hoor![]()
Heej die heb IK zelluf verdient met Werken, die overhandig ik persoonlijk aan Dennie als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je niks meer met je fopspeen doet wil je die dan beschikbaar stellen
voor de vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie?
Je slabbetje mag eventueel ook hoor![]()
Die moet je helemaal persoonlijk geven hoor!! vind Dennis vast helemaal topquote:
dus jij denkt dat de meesten hier niet werken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik er ben, dankzij mij kan 50% hier de hele dag streamen terwijl ik hard hard hard hard hard werk
![]()
Dank je ...die domme trut staat al vaak genoeg in haar hangbillen en hangsmoel voor de cameraquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft bijna nooit een slipje aan. Gaat nog wel eens een capje van komen.![]()
Daarnet nog!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een trio is een derde persoon nodig zoals jij uit rijke ervaring weet.
( althans dat vermoed ik)
Voor Demins; 2 + 1 derde = een trio.![]()
En dan is amanda degene die iedere maand blaasonsteking heeft ????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft bijna nooit een slipje aan. Gaat nog wel eens een capje van komen.![]()
Vul zelf maar inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
[..]
dus jij denkt dat de meesten hier niet werken?
We hadden het over sex Demins, jouw expertise gebied, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Daarnet nog!!!![]()
Trio van zalm:
gemarineerde zalm met roze pepervinaigrette
gerookte zalm met mierikswortel
gestoomde zalm met vincentsaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |