Gek he...die jongen kan zelf niks....daarom ook DenNIX...snappie..niks persoonlijks hoor ieder zijn fan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch negatief ingesteld
Nee Jaap wil met Nadia alleen zijn en gebruikt denNIX als excuus....Japio is stapel op Nadia...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
Jaap wil prive met Nadia over Dennix praten.
Familie en vrienden zouden ze hier gewoon standaard moeten bannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch negatief ingesteld
Juist niet...maar vind wel dat ze het lef moeten hebben om dat ook te melden...Net zoals Die Ene Bart...das Bart uit BB 1...en zo zijn er meerdere...ik bedoel als je iemand verdedigd wees er dan ook trots op ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Familie en vrienden zouden ze hier gewoon standaard moeten bannen![]()
Inderdaad, dat zat ik net zelf ook te denken, zo zien ze toch nooit hoe ze door de buitenwereld gezien worden en iedereen in dat kot denkt dat hij/zij goed bezig is.quote:
En zakelijk belanghebbendenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moeten wel oprotten...want dat zou handelen met voorkennis zijn en dus strafbaar..wazzzaaaaquote:
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zat ik net zelf ook te denken, zo zien ze toch nooit hoe ze door de buitenwereld gezien worden en iedereen in dat kot denkt dat hij/zij goed bezig is.![]()
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is niet slecht............quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die moeten wel oprotten...want dat zou handelen met voorkennis zijn en dus strafbaar..wazzzaaaa![]()
Setup die niet gaat werken want er is helemaal geen move door Brian gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
Nadia zegt nu dat het 3 keer tongen was, 1 keer aangeschoten, 2 keer nuchter.
Volgens mij is dit een set up van Jaap en Nadia, ik snap alleen niet waarom ze het dan aan Natasja vertelt.
Dat denk ik.... maar waarom gaat ze er dan over klagen bij Natasjaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Brian komt echt met haar tongen, volgens mij ziet Nadia ze vliegen?
Of hoort dit bij het plan om straks bij Amanda en Brian in bed te duiken en net te doen alsof ze seks hebben met zijn drieen?
Om Dennix over de zeik te krijgen?
Dat doet er niet toe, het idee is dat Brian tegenover Denniks komt te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Setup die niet gaat werken want er is helemaal geen move door Brian gemaakt![]()
iid respect voor bartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Juist niet...maar vind wel dat ze het lef moeten hebben om dat ook te melden...Net zoals Die Ene Bart...das Bart uit BB 1...en zo zijn er meerdere...ik bedoel als je iemand verdedigd wees er dan ook trots op ...![]()
Jij bent gewoon jezelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zucht............... nee, nee, nee, nee, en nog eens nee, ik ben ook geen cloon of alter ego van ene Peter600
Het is wel duidelijk dat zowel Jaap als Nadia Denniks gek willen maken dus het zou bij de setup kunnen horen, denniks denkt dat hij het helemaal uit heeft gedachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Brian komt echt met haar tongen, volgens mij ziet Nadia ze vliegen?
Of hoort dit bij het plan om straks bij Amanda en Brian in bed te duiken en net te doen alsof ze seks hebben met zijn drieen?
Om Dennix over de zeik te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |