Hij voert de spanning op...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Zie je wel? Denniks wil eerst morgen en overmorgen afwachten. Snotneus!
nee, nee..... uiterlijk maandagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Denniks wil nu gaan knallen!
100% zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Denniks wil nu gaan knallen!
Je wilt toch niet zeggen dat je : kwaak. kwaak.... ogenblik stlte... kwaak, kwaak gemist hebquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, daar komt dus helemaal niks van.... Al die terror 's avonds tegen Huub is ook nog NOOIT wat van gekomen.
Het lijkt er wel op dat de oude man inmiddels weer is ingedommeld.quote:
Volgens Nadia heeft Brian al 3 keer 'moves' gemaakt naar haar toequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat heeft Brian volgens hem gedaan/gezegt dan?
Dat negeer ik, ben er NOG ondersteboven vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je : kwaak. kwaak.... ogenblik stlte... kwaak, kwaak gemist heb![]()
Dinsdag is hij weer terug in zijn kast. Read my lips.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Uiterlijk maandag gaat het gewoon los! 100%!!
Moooooi, dan kan ik nog even stofzuigerterror gaan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Uiterlijk maandag gaat het gewoon los! 100%!!
Zij worden door Nadia in de zeik genomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb echt een beetje het gevoel dat wij door Dnix in de zeik worden genomen!
Heeft Nadia verzonnen (volgens mij) 3 keer zoenen kunnen we echt niet gemist hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Dennis hebben Nadia & Brian zitten zoenen :S Wanneer dan in godsnaam??
Vroeger hing in sommige cafe's het bordje. ''morgen gratis drinken''quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Jeeezus REDACTIE, instrueer Nix is, dat íe nu wat gaat doen en niet later (lees nooit).
niet... Nada liegt er lustig op losquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Dennis hebben Nadia & Brian zitten zoenen :S Wanneer dan in godsnaam??
In staat om te vergeven? ze kan niet vergeven en vergeten, ja bahalve als het om haar neukertje gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah Amanda is behoorlijk voorspelbaar!!!! ik bedoel, ze is enigzins ordi en reageert ook zo, maar is wel eerlijk en in staat om iemand te vergeven, maak haar alleen niet nijdig, dat bedoel ik met lekker fel!!! dat ze niet gemeen is, is meer dat je precies weet wat je aan haar hebt, je kan haar reacties al helemaal uitstippelen....
Nou, ik ga d'r niet op wachten - heb al voor 'em gestemd. En nu actie Dennie!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, morgen en overmorgen afwachten... wow!
De hele shit gaat op zn kop, aldus Dennis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
de koppeltjes komt wel verandering in, uiterlijk maandag.
Dennix heeft weer grote plannen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele shit gaat op zn kop, aldus Dennis.
Hij mag namens Sjon de stekker eruit trekken. Heeft ie tenminste nog iets gedaan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ware het niet dat Dennis er vanavond wordt ingeluisd door Amanda, Brian en Nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
de koppeltjes komt wel verandering in, uiterlijk maandag.
Dennix heeft weer grote plannen.
ik lig nu al in een deukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zoooooo grappig, hij hangt al zn plannen op aan moves van Brian die gewoon niet gebeurd zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef ScofieldM het volgende:
Tuurlijk hebben ze niet gezoend die denniks lult uit z'n nek en denkt dat de zaak gaat escaleren maar dat gaat hem echt niet worden.
Zegt nu dat Nadia meer Brian's type is want dat weet hij zeker duidelijk niet dus![]()
Hij gaat ook zeker niet Nadia zoenen want hij heeft genoeg aan Amanda, een plan die werkelijk kant noch wal raakt. Als ze komen met de leugen dat ze samen hebben gezoend weet Amanda ook wel beter want wat die dennix niet weet is dat ze hem een loer gaan draaien samen met Nadia in bed en dan zal hij minder lachen met die gemaakte act van hem want Nadia wil hem ook een lesje leren![]()
De hele kop van Dennis is shitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat Nadia gewoon een gigantische leugenaar is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zoooooo grappig, hij hangt al zn plannen op aan moves van Brian die gewoon niet gebeurd zijn![]()
Welnee, Jaap heeft allang door dat Dennis alleen maar een hoop geblaat is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:18 schreef riri het volgende:
Dat Jaap NIX ziet is helemaal verwonderlijk...alle plannen komen van Jaap,Dennix doet nix
Maar toch steekt het hem dat Dennis Nadia "dingetjes"wil laten doen die hij niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, Jaap heeft allang door dat Dennis alleen maar een hoop geblaat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |