een beetje respect mag wel hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
Niet iedereen kan evengoed met de dood omgaan. Als zelfbescherming maken sommige mensen er een grapje van zodat het henzelf niet raakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....![]()
Doe even normaal zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
Dat wordt vaak gezegd maar wat is nu het kaf, hoe herken je het? Ikzelf vind dat zo'n "consult" enkele uren in beslag zou nemen. Een medium die jou oprecht wil helpen maakt van tijd geen bezwaar en zal een redelijke prijs daarvoor vragen (voor wat hoort wat is een gezonde balans). Iets wat zo belangrijk voor je is doe je toch niet in een uurtje?quote:
Hij vraag t in ieder geval geen geld van TS. Media (?) doen dat wel, en die verzinnen ook maar wat. Dát is pas respectloos, geld vragen van rouwende nabestaanden voor het spuien van wat algemeenheden.quote:
We zitten op een onzinforum. Het heet Fok!Forumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....![]()
Je spreekt jezelf tegen. Je kunt niet contact gaan zoeken met je vader via een medium en jezelf nuchter noemen. Echt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef -BigFish- het volgende:
ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind en sta er ook nuchter tegenover..maar toch
Niet slecht, misschien iets té nuchter voor de werkelijkheid maar slecht niet. Er zijn gewoon meer dan genoeg aanwijzingen wat betreft reïncarnatie en om die allemaal op eenzelfde hoop der onzin te gooien getuigd niet echt van een reëel bik op de wereld en het universum en zijn werkingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..
.. de reden waarom mensen geloven in allerlei onzin.
Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.
Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.
Dat vooralquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat je je vader wilt vragen, maar -hoe onmogelijk het ook klinkt- vaak zitten de antwoorden in jezelf.
Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..
.. de reden waarom mensen geloven in allerlei onzin.
Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.
Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.
Nu iets wat jij wilt horen: Je vader wacht op je in het licht, hij is samen met zijn overleden vrienden en familie in de eeuwige hemel en voelt nooit geen pijn. Middels een medium zal je met hem kunnen praten en je vragen zullen naar volle waarheid worden beantwoord.
Ben je realistisch en accepteer je gewoon dat het niet kan, of ben je een emotionele meeloper die bang is voor het onbekende en dus maar de makkelijke weg kiest?
Kies maarIn het laatste geval wil ik ook wel helpen, hoor. ¤ 500,- per uur.
Onzin, Summers. Geloven dat er iets is na de dood is per definitie makkelijker dan 'geloven' dat er niets is na overlijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??
Ligt er maar net aan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Stel je hebt de meest gruwelijke ongein uitgehaald op deze aardbol en dan zou je er niet aan moeten denken dat er altijd iemand met je meeloert. Of terwijl je smerige en ranzige shit denkt over iemand dat ze je gedachten gewoon altijd op kunnen pikken en dat ook doen, dat je gidsen hebt die altijd bij je zijn wat je ook doet. Dat je privacy zoals je dat wilt hebben eigenlijk gewoon een ilussie blijkt te zijn en dat geheimen er niet zijn. Als je levensmoe bent, je wilt gewoon eeuwige slaap dan wil je ook niet dat er hierna nog een bestaan is, laat staan dat het misschien wel een voortdurend doorlopend proces is tot in en na de eeuwigheid om daarna weer opnieuw te beginnen zonder doel en zonder eind.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:29 schreef Nomenclature het volgende:
[..]
Onzin, Summers. Geloven dat er iets is na de dood is per definitie makkelijker dan 'geloven' dat er niets is na overlijden.
Geen tweede kans, geen herhaling, geen eeuwigheid van geluk en/of verderf. Niets meer.
Ik bedoel trouwens 'eeuwige slaap' als gewoon haske dood en wegrottend hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet kun je eeuwig slapen ook als doorgaande cyclus zien, zelfs slapen kent stromingen en is niet constant. Dat je in een eeuwige slaap het slapen onder de knie gaat krijgen en steeds dieper gaat slapen en dieper gaat slapen zodat je in trance gaat komen. Dat je geest dus heel diep gaat wegzakken in eeuwige rust
Wie weet is het ook wel dromen na de dood, dat je in een droomwereld terecht gaat komen zonder materie. Het 's nachts slapen zie ik dus vaak een beetje als dood zijn omdat je geen besef hebt van tijd en ruimte en nog meer.
De geest rot toch niet weg of wel? De geest kan wel inslapen als het lichaam geen energie meer heeft om de geest te voeden zodat de geest wakker blijft. En dan wederom de vraag of de hersens niet de geest zijn zoals wetenschappers wel eens beweren. Stel de hersens zijn de geest dan rot de geest ook weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens 'eeuwige slaap' als gewoon haske dood en wegrottend hoor.
We kunnen wel stellen dat daar nog niet echt consensus over is bereikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De geest rot toch niet weg of wel? De geest kan wel inslapen als het lichaam geen energie meer heeft om de geest te voeden zodat de geest wakker blijft. En dan wederom de vraag of de hersens niet de geest zijn zoals wetenschappers wel eens beweren. Stel de hersens zijn de geest dan rot de geest ook weg.
Ik laat mezelf overigens cremeren, en dan zorgen dat er geen botjes meer achterblijven, helemaal as zoals as moet zijn en dan over de noordzee uitstrooien.
Zitten er ook mooie kanten aan een rottings-proces?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat daar nog niet echt consensus over is bereikt.
Eindelijk iemand die zegt wat ik denk, notabene uit eerste handquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Contact met papa betekend in de meeste gevallen een geval van para.
Geef ik jou 1 MG Xanax per dag dan krijg je ook contact met je pa. Om een voorbeeld te geven, mij geven ze sinds 5 dagen Xanax en ik hoor en zie overal dingen. Dus wat is zo paranormaal te noemen?
Ik hoor en zie dingen die jullie niet zien, en dat komt door de Xanax, en Xanax staat bekend om de halluxinaties. Dus what is the big deal?
wat hoor en zie je dan ? ik heb ook weleens geesten gezien bijvoorbeeld en ben niet aan de xanax en geestelijk gezond . heb jij dan nu contact met een overledene als je zegt dat zij het gaat zien met 1 MG Xanax ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Contact met papa betekend in de meeste gevallen een geval van para.
Geef ik jou 1 MG Xanax per dag dan krijg je ook contact met je pa. Om een voorbeeld te geven, mij geven ze sinds 5 dagen Xanax en ik hoor en zie overal dingen. Dus wat is zo paranormaal te noemen?
Ik hoor en zie dingen die jullie niet zien, en dat komt door de Xanax, en Xanax staat bekend om de halluxinaties. Dus what is the big deal?
Waarop baseer jij dat jij geestelijk gezond bent ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Summers het volgende:
[..]
wat hoor en zie je dan ? ik heb ook weleens geesten gezien bijvoorbeeld en ben niet aan de xanax en geestelijk gezond . heb jij dan nu contact met een overledene als je zegt dat zij het gaat zien met 1 MG Xanax ?
Sommige mensen hebben wel vertrouwen in het eigen lichaam en geest én hebben daar dan nog gelijk in ook, vreemd maar waar. Zoiets heet ook wel zelfkennis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat jij geestelijk gezond bent ?
Mensen met waandenkbeelden denken dat die echt zijn, dat is juist het punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel vertrouwen in het eigen lichaam en geest én hebben daar dan nog gelijk in ook, vreemd maar waar. Zoiets heet ook wel zelfkennis.
... en diegene zal wel even bepalen of je goed bij je hoofd bent zeker? Dat kan ik zelf wel dank uquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mensen met waandenkbeelden denken ook dat die echt zijn.
Je kunt wel vertrouwen hebben, maar of je daar gelijk in hebt kun je zelf niet vaststellen.
Je kunt jezelf niet objectief beschouwen, het trekken van zo'n conclusie zul je aan iemand anders over moeten laten.
Of diegene het kan en of je dat wilt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
... en diegene zal wel even bepalen of je goed bij je hoofd bent zeker? Dat kan ik zelf wel dank u
Ah, dus jij zegt niet van jezelf dat je geestelijk gezond bent.. fijn om te weten, dan neem ik je met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Of diegene het kan en of je dat wilt is een ander verhaal.
Maar zelf zeggen "ik ben geestelijk gezond !" gaat moeilijk, want als het niet zo zou zijn zou je logica aangetast kunnen zijn die je juist gebruikt om jezelf te diagnosticeren.
Zo onlogisch is het toch niet ?
Als jij in een waanwereld zou leven dan denk je toch juist dat dat is zoals de wereld is ?
Dan denk je toch ook dat jouw visie klopt ?
O god, kleuterlogica...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus jij zegt niet van jezelf dat je geestelijk gezond bent.. fijn om te weten, dan neem ik je met een korreltje zout
Mja, en 'wie zegt dat jij geestelijk gezond bent' is geen dooddoener hè? Denk er eens over na manquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
O god, kleuterlogica...
Probeer voor de verandering nou eens te begrijpen wat ik zeg.
Ik kan ook aankomen met dooddoeners als
"Aha, dus als iemand in het gekkenhuis zegt dat ie Napoleon is EN dat ie geestelijk gezond is geloof jij hem... Nou dan weet ik waar ik met jou aan toe ben."
Precies mijn punt, wie zegt dat je geen kanker hebt ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, en 'wie zegt dat jij geestelijk gezond bent' is geen dooddoener hè? Denk er eens over na man.
Mensen kunnen er wel vanuit gaan dat ze geestelijk gezond zijn als ze bijvoorbeeld nooit in contact zijn gekomen met de geestelijke hulpverlening. Anders kan je alles wel in twijfel gaan tekken aan jezelf.
'Ik heb geen kanker' Kan je precies hetzelfde over zeggen. Wie zegt dat je geen kanker hebt, ben je al onderzocht?
Ik wel, mensen met waandenkbeelden zien ook rare dingen die andere mensen niet zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Bastard het volgende:
Trouwens, ik zie ook geen overeenkomst met "Ik zie geesten/dus je bent geestelijk niet in orde"
Jup. Doe je niks aan. Je hebt geen ongelijk dat er mensen zijn die zichzelf niet objectief kunnen beoordelen maar er zijn er genoeg die dat wel kunnen, ookal geloof je dat niet. In dit subforum gaan we dus minder snel uit van een geestelijke stoornis anders kan alles wat buiten het alledaagse resideert daar wel op gegooid worden. Dan ben je hier in het verkeerde subforum en kan je beter naar R&P verhuizen als je echt denkt dat het enkel figments of the imagination zijn want dan is er hier niets interessants voor je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Precies mijn punt, wie zegt dat je geen kanker hebt ?
"voor zover je weet" ja.
Mensen komen pas in contact met hulpverlening als er onoverkomelijke problemen ontstaan.
Er zijn genoeg mensen die niet of niet helemaal geestelijk in orde zijn die geen hulpverlening krijgen / willen.
Anyway, dit wordt weer zo'n welles - nietes discussie blijkbaar.
Ik (en de hele medische wetenschap) vind dat je jezelf niet objectief kunt beoordelen wat betreft geestelijke gezondheid, jullie hebben je eigen mening.
Prima.
Je snapt me blijkbaar nog steeds niet, ik geloof best dat er mensen zijn die dat in theorie kunnen,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Doe je niks aan. Je hebt geen ongelijk dat er mensen zijn die zichzelf niet objectief kunnen beoordelen maar er zijn er genoeg die dat wel kunnen, ookal geloof je dat niet.
Ik snap goed dat je antwoorden zoekt op dit gebied, om jezelf rust te geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef -BigFish- het volgende:
Hoi Fokkers,
Advies, ervaring of meningen....
Op een nogal cruciale leeftijd heb ik mn vader verloren..plotseling whitout warning :'( . Nu ik ouder word snap ik beetje bij beetje waarom mn pa en ik water en vuur waren..juist no ondek ik dat wij exact een copie waren van elkaar..niet alleen qua gedachte..maar ook qua levensfilosofie en zelfs ons uiterlijk is exact hetzelfde.
Juist nu komen de vragen die ik hem wil stellen....Ik zit er nu over te denken om contact te zoeken via een medium...ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind en sta er ook nuchter tegenover..maar toch
iemand advies, tips of ervaringen...![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik wel, mensen met waandenkbeelden zien ook rare dingen die andere mensen niet zien.
Ik wil daarmee niet zeggen dat je dus waandenkbeelden hebt als je geesten ziet hoor.
Maar ik hou een open mind - het zou wel een oorzaak kunnen zijn.
Juistem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Mensen die zich volledig gestort hebben op het 'spritiuele' hebben de neiging om producties van je fantasie, puur te gooien op iets paranomaals, terwijl de hard-line-sceptici al dit soort fenomen afdoen als waanbellden.
Per geval bekijken en niet gelijk iets in een hokje willen stoppen.
Hoe noem jij jezelf dan ? ik neem aan dat jij jezelf en je omgeving jouw ook geestelijk gezond vinden ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar zelf zeggen "ik ben geestelijk gezond !" gaat moeilijk, want als het niet zo zou zijn zou je logica aangetast kunnen zijn die je juist gebruikt om jezelf te diagnosticeren.
Als jij in een waanwereld zou leven dan denk je toch juist dat dat is zoals de wereld is ?
Ik wil dus niet zeggen dat Summers niet geestelijk gezond is ofzo hoor
Maar van jezelf zeggen dat je geestelijk gezond bent is heel positief, maar nooit erg objectief.
Ik ben happy, maar ik ga mezelf niet geestelijk gezond noemen, dat oordeel laat ik aan andere mensen overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe noem jij jezelf dan ? ik neem aan dat jij jezelf en je omgeving jouw ook geestelijk gezond vinden ?
Nee maar jij valt er toch overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Nogmaals, ik was niet degene die het ter sprake bracht.
Dit word echt een lang verhaal zo.. maar laat ik kort zeggen dat je van die slechte emoties zoals haat en bedrog je geestelijk niet groeit. Dat is een emotie die wel herkend word maar hoe hoger je je begeeft in de hemelse sferen speelt dat geen rol meer, het is iets wat bij de onderste sferen behoort, zielen die nog erg jong zijn of kwaad willen blijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
Dat snap ik niet, als in het hiernamaals het aardse leven niet zo belangrijk is, waarom haat of bedrog dus niet meegenomen wordt, waarom liefde dan wel ?
Liefde is ook 'maar' een aardse emotie.
En hoe kom je aan die absolute kennis ?
Technische vooruitgang, zeker maar persoonlijke vooruitgang, nee, niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef Nomenclature het volgende:
Wát een onzin, haat en bedrog zijn juist drijfveren van de menselijke vooruitgang. Kijk alleen al naar de wapenindustrie! Zonder haat en bedrog was die hele industrie niet erg succesvol geweest, toch?!
Hoppa!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Technische vooruitgang, zeker maar persoonlijke vooruitgang, nee, niet echt.
Hoppa!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:05 schreef Auticia het volgende:
En om nog even ontopic te reageren, TS, misschien kan je proberen de antwoorden wat dichter bij jezelf te zoeken. 'Vraag' voor je gaat slapen of je een droom mag hebben met daarin wellicht wat meer informatie. Maak een wandeling in de natuur en kijk wat er gebeurt als je aan bepaalde vragen denkt.
Het is idd niet onlogisch dat als ik in een waanwereld zou leven , ik dat niet door zou hebben , dat is logisch . het is altijd je omgeving die dat dan merkt maar tot nu toe , niks hoor .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik wil dus niet zeggen dat Summers niet geestelijk gezond is ofzo hoor
Maar van jezelf zeggen dat je geestelijk gezond bent is heel positief, maar nooit erg objectief.
Ik had een medium die me haarfijn dingen wist te vertellen over mijn vader!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ervaringen: Mediums zijn nep en verzinnen maar wat. Maar als jij erin gelooft, ga je gang.
Misschien kan je zijn gegevens via een PM naar de TS sturen zodat hij er ook wat aan heeft? Daar heeft hij wel wat aan denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:54 schreef krishnamurta het volgende:
[..]
Ik had een medium die me haarfijn dingen wist te vertellen over mijn vader!
Glashelder, dus ze zijn niet allemaal nep
Er is ook een mogelijkheid (bewijs maar dat het niet zo is ) dat sommige mensen echt kunnen wat ze zeggen dat ze kunnen. Ik zou zeggen dat je iemand kan testen of het een kwakzalver is of niet door diegene iets voor te leggen waarvanuit een uitkomst komt die niemand zou moeten kunnen weten in principe. Ga dus uit van je eigen ervaring en niet die van een ander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef 1299 het volgende:
Ik vind het altijd knap dat die kwakzalvers altijd constant feedback en bevestiging van de client nodig hebben
Ze kunnen bv niet met een paar woorden zelf aan de slag.
Mensen die naar dit soort mediums grijpen zijn vaak minder labiele mensen die een trauma te verwerken hebben. Zo worden biostabiels ook veel meer aan onwetende mensen verkocht die er daadwerkelijk in geloven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is ook een mogelijkheid (bewijs maar dat het niet zo is ) dat sommige mensen echt kunnen wat ze zeggen dat ze kunnen. Ik zou zeggen dat je iemand kan testen of het een kwakzalver is of niet door diegene iets voor te leggen waarvanuit een uitkomst komt die niemand zou moeten kunnen weten in principe. Ga dus uit van je eigen ervaring en niet die van een ander.
Die mensen heb je ook maar dat zou niet moeten willen zeggen dat iedereen zo is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
Mensen die naar dit soort mediums grijpen zijn vaak minder labiele mensen die een trauma te verwerken hebben. Zo worden biostabiels ook veel meer aan onwetende mensen verkocht die er daadwerkelijk in geloven.
Als je zo fragiel bent zul je niet objectief naar zo'n 'medium' gaan en is het wel heel verleidelijk om alles te geloven wat ze zeggen.
Zonder technische vooruitgang geen persoonlijke groei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Technische vooruitgang, zeker maar persoonlijke vooruitgang, nee, niet echt.
Onzin. Die twee staan apart van elkaar. Oh, en het is nu wel erg offtopic trouwens, eventueel wel goed voor een apart topic. Kan zelfs in WFL misschienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:14 schreef Nomenclature het volgende:
[..]
Zonder technische vooruitgang geen persoonlijke groei.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef Nomenclature het volgende:
Wát een onzin, haat en bedrog zijn juist drijfveren van de menselijke vooruitgang. Kijk alleen al naar de wapenindustrie! Zonder haat en bedrog was die hele industrie niet erg succesvol geweest, toch?!
Je weet dat de Nobel-prijs in gang is gezet door Alfred Nobel, die zelf het dynamiet uitvond waar destijds veel (land/zee)mijnen op gebaseerd zijn ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |