Ik bedoel trouwens 'eeuwige slaap' als gewoon haske dood en wegrottend hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet kun je eeuwig slapen ook als doorgaande cyclus zien, zelfs slapen kent stromingen en is niet constant. Dat je in een eeuwige slaap het slapen onder de knie gaat krijgen en steeds dieper gaat slapen en dieper gaat slapen zodat je in trance gaat komen. Dat je geest dus heel diep gaat wegzakken in eeuwige rust
Wie weet is het ook wel dromen na de dood, dat je in een droomwereld terecht gaat komen zonder materie. Het 's nachts slapen zie ik dus vaak een beetje als dood zijn omdat je geen besef hebt van tijd en ruimte en nog meer.
De geest rot toch niet weg of wel? De geest kan wel inslapen als het lichaam geen energie meer heeft om de geest te voeden zodat de geest wakker blijft. En dan wederom de vraag of de hersens niet de geest zijn zoals wetenschappers wel eens beweren. Stel de hersens zijn de geest dan rot de geest ook weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens 'eeuwige slaap' als gewoon haske dood en wegrottend hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |