een beetje respect mag wel hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
Niet iedereen kan evengoed met de dood omgaan. Als zelfbescherming maken sommige mensen er een grapje van zodat het henzelf niet raakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....![]()
Doe even normaal zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
Dat wordt vaak gezegd maar wat is nu het kaf, hoe herken je het? Ikzelf vind dat zo'n "consult" enkele uren in beslag zou nemen. Een medium die jou oprecht wil helpen maakt van tijd geen bezwaar en zal een redelijke prijs daarvoor vragen (voor wat hoort wat is een gezonde balans). Iets wat zo belangrijk voor je is doe je toch niet in een uurtje?quote:
Hij vraag t in ieder geval geen geld van TS. Media (?) doen dat wel, en die verzinnen ook maar wat. Dát is pas respectloos, geld vragen van rouwende nabestaanden voor het spuien van wat algemeenheden.quote:
We zitten op een onzinforum. Het heet Fok!Forumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....![]()
Je spreekt jezelf tegen. Je kunt niet contact gaan zoeken met je vader via een medium en jezelf nuchter noemen. Echt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef -BigFish- het volgende:
ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind en sta er ook nuchter tegenover..maar toch
Niet slecht, misschien iets té nuchter voor de werkelijkheid maar slecht niet. Er zijn gewoon meer dan genoeg aanwijzingen wat betreft reïncarnatie en om die allemaal op eenzelfde hoop der onzin te gooien getuigd niet echt van een reëel bik op de wereld en het universum en zijn werkingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..
.. de reden waarom mensen geloven in allerlei onzin.
Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.
Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.
Dat vooralquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat je je vader wilt vragen, maar -hoe onmogelijk het ook klinkt- vaak zitten de antwoorden in jezelf.
Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..
.. de reden waarom mensen geloven in allerlei onzin.
Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.
Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.
Nu iets wat jij wilt horen: Je vader wacht op je in het licht, hij is samen met zijn overleden vrienden en familie in de eeuwige hemel en voelt nooit geen pijn. Middels een medium zal je met hem kunnen praten en je vragen zullen naar volle waarheid worden beantwoord.
Ben je realistisch en accepteer je gewoon dat het niet kan, of ben je een emotionele meeloper die bang is voor het onbekende en dus maar de makkelijke weg kiest?
Kies maarIn het laatste geval wil ik ook wel helpen, hoor. ¤ 500,- per uur.
Onzin, Summers. Geloven dat er iets is na de dood is per definitie makkelijker dan 'geloven' dat er niets is na overlijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |