abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51672707
Hoi Fokkers,

Advies, ervaring of meningen....

Op een nogal cruciale leeftijd heb ik mn vader verloren..plotseling whitout warning :'( . Nu ik ouder word snap ik beetje bij beetje waarom mn pa en ik water en vuur waren..juist no ondek ik dat wij exact een copie waren van elkaar..niet alleen qua gedachte..maar ook qua levensfilosofie en zelfs ons uiterlijk is exact hetzelfde.

Juist nu komen de vragen die ik hem wil stellen. ...Ik zit er nu over te denken om contact te zoeken via een medium...ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind en sta er ook nuchter tegenover..maar toch

iemand advies, tips of ervaringen...
pi_51672953
Tjah.. ik verwacht veel reacties van : niet doen, helpt niets, want mediums lichten de boel op.

En zo is 't ook

En verder... zou m'n vader ook nog zoveel willen vragen maar 't kan toch niet meer. Mediums gaan jou antwoorden geven die zij verzinnen en die dan voor de rest van je leven doorgaan als antwoorden die je pa zou geven... zou mij niet helpen. Nergens is bewezen dat het waar is en dat 't mogelijk is wat zij doen. Maar goed... als je er echt in gelooft en je denkt er steun aan te hebben... dan moet je 't maar doen..
pi_51672957
Ervaringen: Mediums zijn nep en verzinnen maar wat. Maar als jij erin gelooft, ga je gang.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:20:17 #4
185461 Mingus
hollywood is over
pi_51673026
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
Nessun dorma. Nessun dorma.
pi_51673282
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Ik kreeg net astraal van je vader door dat hij totaal geen zin heeft om met je te praten. Sorry, hè.
een beetje respect mag wel he
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:52:55 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_51682257
Gewoon een keer doen , nuchter erheen gaan , je merkt vanzelf wel of het klopt wat ze zegt en wat niet klopt en of het bull shit is of niet .
Aan de andere kant is het jouw vader en heb je automatisch een sterke band met hem dus moet het mogelijk kunnen zijn om contact met hem te hebben , ook zonder medium , mediums zijn ook maar mensen alleen hebben ze een bepaalde zintuig ontwikkeld die iedereen heeft in minder of meerdere mate en jij dus ook , het zit in je .
Je staat er al een beetje open voor omdat je zegt dat je hem van alles wilt vragen nu .
Je kan bijvoorbeeld in jezelf vragen voordat je gaat slapen of hij in je droom wilt komen met een antwoord op je vraag .. je bent dan ontspannen en denkt niet na zodat je toegankelijker bent voor zoiets , of vraag om een teken overdag van hem als je wakker word , misschien lukt het wel .
Succes ermee , in feite heb je niemand nodig , jij bent zijn dochter dus die verbinding bestaat al ,
ook al is die nu niet zichtbaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_51687854
Hey fokkers,

Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....
pi_51688790
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,

Tot nu toe thx4the tips....Maar even iets anders..wat mij opvalt is dat er toch sippe lui tussen zitten met nog sippere opmerkingen..(zie boven). Ik doe echt niet dramatisch over het verlies en gemis van mijn vader hoor..na 12 jaar kan ik er prima mee leven en zelfs ik maak er zo nu en dan een grap over...Maar laat de grappen over mijn overleden vader gewoon aan mij over. En als je dan toch kwetsend wil zijn..ga dan op het onzinforum zitten. Gewoon een soort vorm van respect die ik geleerd heb. Nu weet ik ook dat na dit bericht NOG een LADING van sippere opmerking komen..maar ok....
Niet iedereen kan evengoed met de dood omgaan. Als zelfbescherming maken sommige mensen er een grapje van zodat het henzelf niet raakt.
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 13:18:44 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51690680
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Mingus het volgende:
Doe even normaal zeg

Denk er goed over na, bereid je goed voor en luister naar ervaringen van mensen die al bij een medium zijn geweest.
Er zit een hoop kaf onder het koren
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_51691410
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:18 schreef senesta het volgende:
Er zit een hoop kaf onder het koren
Dat wordt vaak gezegd maar wat is nu het kaf, hoe herken je het? Ikzelf vind dat zo'n "consult" enkele uren in beslag zou nemen. Een medium die jou oprecht wil helpen maakt van tijd geen bezwaar en zal een redelijke prijs daarvoor vragen (voor wat hoort wat is een gezonde balans). Iets wat zo belangrijk voor je is doe je toch niet in een uurtje?

Een medium opzich vind ik al geen goed idee, je kunt de doden beter laten rusten "Don't call us, we'll call you" stel ik me dan voor. Als je zelf "naar gene zijde" verhuist heb je alle tijd om ze te spreken maar voor nu leef je leven.

Een medium zou beter mensen zelf kunnen leren te communiceren met overledenen ipv een spreekbuis te zijn en een soort afhankelijkheid te creeeren. Als iemand dat niet wil leren om wat voor reden dan ook dien je dat te respecteren vind ik. Als mensen zelf leren om te gaan met de onvermijdelijke dood dan vind ik dat meer waard dan iemand te doen geloven "dat alles goed met hem gaat" (zachte heelmeesters maken stinkende wonden). De volgende keer dat iemand komt te overlijden gaat een nabestaande dan weer naar een medium om te horen dat het wel goed is allemaal?

Nog erger zijn die mediums die zeggen dat het niet goed gaat. Wat kun je eraan doen om het beter te maken? Niets, maar het medium wel die dan extra geld vraagt.

Voordat je naar een medium gaat, probeer eens een wekelijks ritueel om je vader te herinneren, bijvoorbeeld door een waxine lichtje speciaal voor hem aan te steken en de tijd nemen om de goede dingen te herinneren.

[ Bericht 2% gewijzigd door jiva op 21-07-2007 13:55:43 ]
pi_51692538
Mmmmm...misschien heb je wel gelijk JIVA..er zit wel wat in. Weet je wat het is, soms en zeker in dit geval wint de nieuwschierigheid en het verlangen het soms van de nuchterheid..en zoals ik al zei..ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind....Zelf ben ik heel erg nuchter....

Maar goed..om de discussie maar eens voort te zetten..wat is jullie mening van Char...ik geloof daar namelijk niks van

Tot zo ver bedankt voor alle "normale" reacties..thx
pi_51695374
Check even deze Derren Brown video: http://www.youtube.com/watch?v=G18NfN76bAs&NR=1
En dit : [Cold Reading] http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cold+reading&meta=

(((Dat wil je dus niet....)))

Ik weet natuurlijk niet wat je je vader wilt vragen, maar -hoe onmogelijk het ook klinkt- vaak zitten de antwoorden in jezelf.
pi_51695436
Ik heb dezelfde ogen
En ik krijg jouw trekken om mijn mond
Vroeger was ik driftig
Vroeger was jij driftig
Maar we hebben onze rust gevonden
En we zitten naast elkaar
En we zeggen niet zoveel
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel
Papa, ik lijk steeds meer op jou

Ik heb dezelfde handen
En ik krijg jouw rimpels in mijn huid
Jij hebt jouw idee
Ik heb mijn idee
En we zwerven in gedachten
Maar we komen altijd thuis
De waarheid die je zocht
En je nooit hebt gevonden
Ik zoek haar ook en tevergeefs
Zolang ik leef
Want papa, ik lijk steeds meer op jou

Vroeger kon je streng zijn
En god, ik heb je soms gehaat
Maar jouw woorden
Ze liggen op m'n lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou

En jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood
Nooit meer tegen
Maar papa, ik hou steeds meer van jou

Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
O papa, ik hou steeds meer van jou
Papa, ik lijk steeds meer op jou
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:43:41 #14
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_51695471
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:28 schreef Poogie het volgende:

[..]

een beetje respect mag wel he
Hij vraag t in ieder geval geen geld van TS. Media (?) doen dat wel, en die verzinnen ook maar wat. Dát is pas respectloos, geld vragen van rouwende nabestaanden voor het spuien van wat algemeenheden.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_51884438
De dood..
.. de reden waarom mensen geloven in allerlei onzin.

Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.

Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.

Nu iets wat jij wilt horen: Je vader wacht op je in het licht, hij is samen met zijn overleden vrienden en familie in de eeuwige hemel en voelt nooit geen pijn. Middels een medium zal je met hem kunnen praten en je vragen zullen naar volle waarheid worden beantwoord.

Ben je realistisch en accepteer je gewoon dat het niet kan, of ben je een emotionele meeloper die bang is voor het onbekende en dus maar de makkelijke weg kiest?

Kies maar In het laatste geval wil ik ook wel helpen, hoor. ¤ 500,- per uur.
pi_51884527
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:52 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,

We zitten op een onzinforum. Het heet Fok!Forum
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:22:09 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51884629
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef -BigFish- het volgende:
ik weet heel goed dat ik mezelf op glad ijs bevind en sta er ook nuchter tegenover..maar toch
Je spreekt jezelf tegen. Je kunt niet contact gaan zoeken met je vader via een medium en jezelf nuchter noemen. Echt niet

Veel succes..ik hoop voor je dat het toch een fijne ervaring wordt
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:58:19 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52024191
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..

Je vader is niet meer. Niet in een hemel, niet in een hel, niet als reïncarnatie en niet als aarde-gebonden geest. De neurologische processen in zijn hersenen zijn gestopt met werken omdat het geen voedingsstoffen en lucht meer kreeg omdat de bloedcirculatie stil is komen te liggen. Door door sterfte het lichaam af en verging het lichaam tot niks meer dan compost.

Wauw. Dat klonk respectloos. Nog erger: de honderden miljarden mensen van de afgelopen miljarden jaren hebben dit allemaal meegemaakt. Respectloos jegens al die mensen. Oei wat ben ik slecht.
Niet slecht, misschien iets té nuchter voor de werkelijkheid maar slecht niet. Er zijn gewoon meer dan genoeg aanwijzingen wat betreft reïncarnatie en om die allemaal op eenzelfde hoop der onzin te gooien getuigd niet echt van een reëel bik op de wereld en het universum en zijn werking . Het zijn echt niet alleen zweefteven die zich bezig houden met de mogelijkheid van reïncarnatie, wetenschappers houden zich er al een tijdje mee bezig en dan ook nog wetenschappers van respectabele universiteiten. Als zij er een mogelijkheid in zien met hun nuchtere blik op de wereld ( inherent aan het zijn van een wetenschapper die verder komt dan zijn keldertje ) dan is het in mijn ogen een beetje raar om zo stellig over te komen dat het totale onzin en wishfull thinking is. Met eventuele zielen in contact komen is wer een heel ander verhaal natuurlijk en ik geloof ook wel dat minstens 60% van de zogeheten mediums gewoon een stelletje nepperts zijn dus moet je wel geluk hebben om er eentje te vinden die oprecht is en je niet aan een lijntje houdt om je geld afhandig te maken door lulverhaaltjes. Voor de TS zou ik eigenlijk willen zeggen dat je het misschien op één of andere manier zelf moet proberen want in principe zou iedereen het moeten kunnen, hoe? Dat weet ik niet en het zal wel retemoeilijk zijn anders deed iedereen het maar dan heb je tenminste wel de zekerheid dat je niet genaaid wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:59:27 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52024222
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat je je vader wilt vragen, maar -hoe onmogelijk het ook klinkt- vaak zitten de antwoorden in jezelf.
Dat vooral .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:08:57 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52031474
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Blue-eagle het volgende:
De dood..

Nu iets wat jij wilt horen: Je vader wacht op je in het licht, hij is samen met zijn overleden vrienden en familie in de eeuwige hemel en voelt nooit geen pijn. Middels een medium zal je met hem kunnen praten en je vragen zullen naar volle waarheid worden beantwoord.

Ben je realistisch en accepteer je gewoon dat het niet kan, of ben je een emotionele meeloper die bang is voor het onbekende en dus maar de makkelijke weg kiest?

Kies maar In het laatste geval wil ik ook wel helpen, hoor. ¤ 500,- per uur.
Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:42:28 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52032430
Contact met papa betekend in de meeste gevallen een geval van para.

Geef ik jou 1 MG Xanax per dag dan krijg je ook contact met je pa. Om een voorbeeld te geven, mij geven ze sinds 5 dagen Xanax en ik hoor en zie overal dingen. Dus wat is zo paranormaal te noemen?

Ik hoor en zie dingen die jullie niet zien, en dat komt door de Xanax, en Xanax staat bekend om de halluxinaties. Dus what is the big deal?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:45:35 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52032509
En dan ook zonder Xanax

Kan ook

Zonder medicatie doordraaien
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:46:30 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52032537
Vooral doorgaan

En dan pak ik me nog een biertje
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:16:26 #24
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52036378
Ik vind communiceren met overleden mensen tricky business.
Iets dat ik niet eens zou durven persoonlijk.
(Zelf hou ik het dus liever bij dieren, dat gaat mij stukken beter af! )
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:29:35 #25
187451 Nomenclature
Across this line you do not
pi_52036479
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien is wat jij gelooft wel onzin ... en wie zegt dat jij het wel realistisch ziet ? en het lichaam vergaat tot compost , goed gezegt , het lichaam, je vervoermiddel op aarde . en hoezo de makkelijke weg ? misschien ben jij wel die meeloper die bang is voor het onbekende en jij degene die de makkelijke weg nu kiest . makkelijker dan jouw weg is er niet lijkt me , er is niks , want ik zie het niet , er zal nooit iets zijn want ik zie het nu niet en dit is het omdat ik nu niet meer zie . Is dat nou realistisch ??
Onzin, Summers. Geloven dat er iets is na de dood is per definitie makkelijker dan 'geloven' dat er niets is na overlijden.
Geen tweede kans, geen herhaling, geen eeuwigheid van geluk en/of verderf. Niets meer.
If really man is the purpose of the universe the preface seems a little long.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')