Frietje stoofvlees is gewoon erg okayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat vinden limbo's zo lekker aan een patatje stoof? Echt een smaak combinatie die ik echt niet vind passen. Apart is het wel ok, maar dit smaakte echt niet....
PATAT!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees is gewoon erg okay.
En nee, ik ben geen limbo.
Er hoort ook helemaal geen jus smaak aan stoofvlees te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
Kijk, daar ga je al. Je moet ook FRIET hebben, en geenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn.... Kan echt bijna in OUD gaan posten....
Ben net naar de Prenatal geweest.
's Ochtends vroeg vette lappen halen, gelijk de pan in, en de hele dag laten pruttelen en doen op eenquote:
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmakenquote:
Te laat men!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmaken.
Ik heb net gegeten maar krijg nu alweer honger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef k_i_m het volgende:
En dan na 2 dagen valt het helemaal uit elkaar als je het uit de pan vist.
Week 6, dus extreem vroeg met meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Nu nog een gewone unisex knuffel. We zijn nog te vroeg om te kunnen zien wat het is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Wat heb je gekocht?!?! (ik durf nog niet.)
Neuh, want ik eet altijd pas laat. Dus als ik meteen als ik thuis kom het vlees even aanbraad, en dan met een blikje Guinness en wat uitjes lekker laat pruttelen gaat het helemaal goedkomen.quote:
Ook week6, 7de week, als we het idee goed hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Gaaf rip! Daar ga ik denk ik ook achteraan als wij wat meer weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vorige week deze gekocht voor het nieuwe babietje van een collega:
[afbeelding]
![]()
Hoe laat at je ook alweer?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, want ik eet altijd pas laat. Dus als ik meteen als ik thuis kom het vlees even aanbraad, en dan met een blikje Guinness en wat uitjes lekker laat pruttelen gaat het helemaal goedkomen.
Guinness stew.
jups... is ook zo.... maar hier en bij de wat bekenderen kan het denk ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:
Vroeg allemaal hoor! Maar tof. Echt. Wat Heatwave ook zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Och zul je weer zien, poep jij de baby een week eerder uit.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wat er met de schoentjes gebeurt die je krijgt als 'hey je bent zwanger' kado dan. Of toch wel:Klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Normaal een uurtje of 10. Maar het kan vandaag ook later worden. Een stew kan natuurlijk niet lang genoeg op het vuur de kookplaat staan.quote:
Friet is onder de rivieren, ik spreek liever Nederlandsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Je moet ook FRIET hebben, en geenpatat
.
Maar, ter jouw verdediging: Als stoofvlees naar jus smaakt, dan moet je je ernstig afvragen in welke oosteuropese gaarkeuken ze die prut gevonden hebben.
Sjit.. je hep onz dor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het 6 a 7 weken geleden zulks onguur weer? Ja toch?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wat er met de schoentjes gebeurt die je krijgt als 'hey je bent zwanger' kado dan. Of toch wel:geeft niks, ik vond ze gewoon zo lief dat ik ze wel moest kopen voor d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
En daar ik waarschijnlijk de eerstkomende 5 jaar niet met jong geschopt word, moet ik me toch ergens op afreageren
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
5 maanden geleden ook, en toen gebeurde er niksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het 6 a 7 weken geleden zulks onguur weer? Ja toch?![]()
Je hebt een hekel aan neuken?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
note to self: niet bij mn vent zijn als het onguur weer is
Ik heb al wel een afspraak voor de checkupquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och zul je weer zien, poep jij de baby een week eerder uit.
'Patat' klinkt zo.. zo.. Weet ik veel. Als een kleffe homp aardappel, doorweekt met vet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Friet is onder de rivieren, ik spreek liever Nederlands.
Waarom het voorbehoud 'bijna' vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
had ik al gezegd dat conducteurs bijna allemaal stom zijn?.
Vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
had ik al gezegd dat conducteurs bijna allemaal stom zijn?.
Kennelijk.quote:
er zijn een paar conduceurs in het verleden vriendelijk gebleken, maar dat achterbakse chagerijnige wijf van woensdag sloeg echt alles!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom het voorbehoud 'bijna' vraag ik me af?
Die gaat, als het goed is, volgende week geregeld worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb al wel een afspraak voor de checkup.
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die gaat, als het goed is, volgende week geregeld worden.
Aardig aanbod... Heb alleen al plannen voor vanaaf.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben om. Zit toch thuis te niksen. Kan ik net zo goed een Vlaamse stoofschotel maken. Even goed vlees halen, donker bier en diverse andere ingrediënten. Wordt natuurlijk wel erg veel voor één persoon, dus hij of zij die zich geroepen voelt, kan langskomen.
Dat heeft dat vrouwtje van mij ook...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten ben.
nee, aan kinderenquote:
Je bent zwanger, je wordt dik. Daar hoef je verder niet verbaasd over te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten ben.
OV personeel, echt ik heb er geen goed woord meer voor over. Als ik zou willen zou ik zo een lijst van 40 verkeerd geregelde zaken kunnen neerplempen hier, en das alleen van de afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er zijn een paar conduceurs in het verleden vriendelijk gebleken, maar dat achterbakse chagerijnige wijf van woensdag sloeg echt alles!
Helemaal niet... of gewoon nu nog even niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, aan kinderen
nou ja, hekel. nee.. ik wil gewoon geen kinderen
dus alles om dat te voorkomen
Heb jij al eens van mijn stoofschotel geproefd? Volgens mij niet, want dan had je wel je ouders direct afgezegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
komt ie nou mee. Ik moet naar mijn ouders vanavond. Had je dat van de week niet kunnen doen?
Mijn vader kan ook erg goed koken hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb jij al eens van mijn stoofschotel geproefd? Volgens mij niet, want dan had je wel je ouders direct afgezegd.
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal nieten mijn
ook niet persé gelukkig.
Vind 't allemaal prima dat mensen kinderen krijgen hooranders sterven we ook zomaar wat uit enzo, maar ik wil, als ik zo om me heen kijk eigenlijk geen kinderen in deze wereld zetten.. Daarbij denk ik dat ik geen goede moeder zal zijn
(wie denkt dat wel eens niet?) en hebben mn vriend en ik geen zin om elk weekend te vechten wie er met de motor weg mag
maar de hoofdreden is dat ik gewoon eigenlijk in deze wereld geen kind wil zetten, persoonlijk
Moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal nieten mijn
ook niet persé gelukkig.
Vind 't allemaal prima dat mensen kinderen krijgen hooranders sterven we ook zomaar wat uit enzo, maar ik wil, als ik zo om me heen kijk eigenlijk geen kinderen in deze wereld zetten.. Daarbij denk ik dat ik geen goede moeder zal zijn
(wie denkt dat wel eens niet?) en hebben mn vriend en ik geen zin om elk weekend te vechten wie er met de motor weg mag
maar de hoofdreden is dat ik gewoon eigenlijk in deze wereld geen kind wil zetten, persoonlijk
Ik mag hopen van wel. Anders ga ik verhuizenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?
dacht dat het een risico-factor wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?
Neuh, maar dan kan ik het tenminste de regen in mijn tuin zien vallen in plaats van die stomme haven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
wordt het weer beter in het weekend dan?
Dat snap ik allemaal, alleen is het rijkelijk vroeg om reedsch uit te dijen. Vandaar de verbazingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent zwanger, je wordt dik. Daar hoef je verder niet verbaasd over te zijn.
Het benne vast de mormomem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Dat snap ik allemaal, alleen is het rijkelijk vroeg om reedsch uit te dijen. Vandaar de verbazing.
Als motorrijdster moet je eigenlijk naar Arrows Classic Rock luisteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig heb ik het immer zonnige Sky Radio op de achtergrond
Oe, die ga ik kijken op LL.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier gewoon keihard Sonic Youth te luisteren. Alleen zijn heeft zijn voordelen.
Goo. Goo. Goo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, die ga ik kijken op LL.. SY
.
Ja.. tsja.. klote collega's B|quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als motorrijdster moet je eigenlijk naar Arrows Classic Rock luisteren natuurlijk.
Sweetness, sweetness I was only jokingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, het is nu The Smiths geworden.. Bigmouth
.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef Jarno het volgende:
Dit is hem trouwens: Restaurant voor 40 jarige bruiloft.
Neen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:22 schreef Jarno het volgende:
Bah, wat is Winamp een kutprogramma ivm iTunes he..
Hoop slap gelul over vrouwen haten omdat TS niet zonder ze kanquote:
Dames zeggen vaak afspraken af !quote:
*zucht* mannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop slap gelul over vrouwen haten omdat TS niet zonder ze kan.
Klopt, ik heb er ook weinig meequote:
Daar stuitte ik laatst ook op.. Had uitermate hoge chillfactor!quote:
GOM Player HW... vertel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
WinAmp schopt de kont van dat bemoeizuchtige kut iTunes zeg.
Maar GOM player is helemaal lekker.
Daar heb ik allang gepostquote:
Ik zag het.quote:
Gewoon een playertje, heel simpel van opzet, lekker snel, geen poespas (in de basisschermen) en de vrij slimme codec-download functie. Heb je een codec niet geeft ie aan welke en waar je hem kan downloaden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar stuitte ik laatst ook op.. Had uitermate hoge chillfactor!
[..]
GOM Player HW... vertel?
Welk topic is dit dan k_i_m?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef k_i_m het volgende:
Wat een gezellig topic is dat 2e streepjestopic in OUD. Je mag er niet blij zijn omdat er al 100 jaar iemand post die waarschijnlijk geen kinderen meer kan krijgen. Pfrrrt!
.
Euhmz.. gewoon te vinden via google?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een playertje, heel simpel van opzet, lekker snel, geen poespas (in de basisschermen) en de vrij slimme codec-download functie. Heb je een codec niet geeft ie aan welke en waar je hem kan downloaden.
Wat is dat gedoe met 2 streepjes eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef k_i_m het volgende:
Wat een gezellig topic is dat 2e streepjestopic in OUD. Je mag er niet blij zijn omdat er al 100 jaar iemand post die waarschijnlijk geen kinderen meer kan krijgen. Pfrrrt!
.
Moet je effe van het begin lezen, daar worden mensen op de vingers getikt omdat ze enthousiast zijn over het zwanger worden. En die laatste pagina is bijna alleen maar over geen kinderen meer kunnen krijgenquote:
Geen idee, in OUD spreken ze een taal die niet te begrijpen is voor mensen met een normale hormoonspiegelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met 2 streepjes eigenlijk?.
Als je denkt dat je zwanger bent moet je over zo'n staaf (en vaak ook tegelijk je handen) pissen, en als je dan zwanger bent, komt er een streep in het venster te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met 2 streepjes eigenlijk?.
Gewoon met een botte bijl erin bij die mutsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Moet je effe van het begin lezen, daar worden mensen op de vingers getikt omdat ze enthousiast zijn over het zwanger worden. En die laatste pagina is bijna alleen maar over geen kinderen meer kunnen krijgen. Leuk, zo'n topic! Ik voel me ook erg geroepen om mijn streepjes erbij te posten. NOT
.
Wachten op een tweede streepje - deel 94
En dat doe je twee keer en als je dan twee streepjes hebt ben je niet meer ongi?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Als je denkt dat je zwanger bent moet je over zo'n staaf (en vaak ook tegelijk je handen) pissen, en als je dan zwanger bent, komt er een streep in het venster te staan.
Iedereen?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon met een botte bijl erin bij die mutsen.
"Ja hoi, ik ben kim en ik heb geen slierten en bonken meer dus ik ben zwanger! En fuck iedereen die dat niet leuk voor me vindt."
Ja, dus pas maar op! Voor je het weet ben je zwangerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dat doe je twee keer en als je dan twee streepjes hebt ben je niet meer ongi?
"en we hoefden niet eens lang te proberen, 1 keer schieten en het was raak. Echt topzaad, die kerel van mij."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
"Ja hoi, ik ben kim en ik heb geen slierten en bonken meer dus ik ben zwanger! En fuck iedereen die dat niet leuk voor me vindt."
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"en we hoefden niet eens lang te proberen, 1 keer schieten en het was raak. Echt topzaad, die kerel van mij."
Dat kan ze misschien beter anders formuleren iddquote:
Heb er met BE wel eens over lopen kleppen, het is echt niet normaal wat een waanideeen die mokkels allemaal hebben, echt ik lees er nooit, dus ik verzin het nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Per strekkende liter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Verkoop je het droog of nat?
Ach ja, alle vrouwen bint achterbaks en zijn slechte zakenpartners immers!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Heb er met BE wel eens over lopen kleppen, het is echt niet normaal wat een waanideeen die mokkels allemaal hebben, echt ik lees er nooit, dus ik verzin het niet.
Ruzies over topic titels, idd vechten over wie wat mag posten.
Het zal mij aan mijn reet roesten wat een ander er van vindt als ik iets post zeg, zou lekker worden. Zolang ik niemand persoonlijk aanval heeft ie gewoon pech.
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, alle vrouwen bint achterbaks en zijn slechte zakenpartners immers!
ik heb weleens in dat "rammelaars" topic gelurkt, dat is pas echt deerniswekkend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Valt mee hoor.
Maar in OUD is het echt heeeeel erg erg.
Erg he?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ik heb weleens in dat "rammelaars" topic gelurkt, dat is pas echt deerniswekkend..
Het laat wel duidelijk zien waar kleuters hun gedrag aan spiegelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Maar in OUD is het echt heeeeel erg erg.
Idd: Lekkere mannen van Fok! reageer! (zie die vader op het eind).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het laat wel duidelijk zien waar kleuters hun gedrag aan spiegelen.
Kleutergedrag komt niet van de kinderen. Het komt van de ouders. Zie OUD.
Q.E.D.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef k_i_m het volgende:
http://www.peperenzouttv.nl/
Tosca leeft nog!.
quote:Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Adobe Flash Player.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"en we hoefden niet eens lang te proberen, 1 keer schieten en het was raak. Echt topzaad, die kerel van mij."
Mennn... Die Nittering was ff diepgezakt toch? Een tijd een hele zware heroïneverslaving als ik mij niet vergis.... en nog een paar dingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:34 schreef k_i_m het volgende:
"Je kan nog beter met je jarretel tussen de roltrap blijven zitten"
Whoehahaha.
Ik was even een telefooncentrale van mijn gelijk aan het overtuigen.quote:
eyeworks sport, talpaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef k_i_m het volgende:
Waar zit jij dan?
Er moest even een routering in, met een aantal fallbacks in serie. Alleen kan dat ding dat eigenlijk niet. Maar met bijna 2000 lijnen beschikbaar valt daar best wel wat voor in elkaar te hackenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.. gaan we weerrrr..... Wat was er aan het handje Jernau?
kroonsteentjes FTWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er moest even een routering in, met een aantal fallbacks in serie. Alleen kan dat ding dat eigenlijk niet. Maar met bijna 2000 lijnen beschikbaar valt daar best wel wat voor in elkaar te hacken.
Talpa, ah, diequote:
ze zijn allemaal al naar huisch..... ze zijn hier nog te lui om recht vooruit te kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Talpa, ah, die. Dan kan ik je net niet zien. Bij Talpa zijn ze te stom om zelf papierstoringen op te lossen
.
Als het nou analoog spul was, ja. Maar Primary Rate lijnen aan elkaar knopen met kroonsteentjes gaat echt niet goed.quote:
Ripley is mijn vaste userquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als het nou analoog spul was, ja. Maar Primary Rate lijnen aan elkaar knopen met kroonsteentjes gaat echt niet goed.
Enneh.. Werkt GVD iedereen hier in de media-sector? Ja, van Ripley & HW wist ik het al.
Anyway: Biertijd.
quote:
Hehehehehe... Moest ze daar ook om lachen bij die leverancier?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er moest even een routering in, met een aantal fallbacks in serie. Alleen kan dat ding dat eigenlijk niet. Maar met bijna 2000 lijnen beschikbaar valt daar best wel wat voor in elkaar te hacken.
Oef... zou er niet aan moeten denken zeg.quote:
Neuhj.. Ik niet, maar mochten ze nog een interaction designer/photoshopper nodig hebben.. hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als het nou analoog spul was, ja. Maar Primary Rate lijnen aan elkaar knopen met kroonsteentjes gaat echt niet goed.
Enneh.. Werkt GVD iedereen hier in de media-sector? Ja, van Ripley & HW wist ik het al.
Anyway: Biertijd.
wat is de overeenkomst tussen heroinedealers en systeembeheerders??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat klinkt een beetje raar
Alsof ik je ontzettend use of zo
En de users noemen de dealers en de beheerders "pushers"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef TALIN het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst tussen heroinedealers en systeembeheerders??
ze noemen hun gebruikers: users![]()
Dat weet ik lieverd. Alleen ik ben je vaste user en dat vond ik een beetje smerig klinken. Bijdehandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef TALIN het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst tussen heroinedealers en systeembeheerders??
ze noemen hun gebruikers: users![]()
eerst lieverd en nu bijdehand, ik ben niet diegene die altijd over dierensex begint........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik lieverd. Alleen ik ben je vaste user en dat vond ik een beetje smerig klinken. Bijdehand![]()
Welke leverancierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehehe... Moest ze daar ook om lachen bij die leverancier?
Lijnen leverancier? (of... zijn jullie dit zelf?quote:
Nee, dat zijn we niet zelf, maar als ik wat calls wil laten ping-pongen tussen een paar kanalen is dat mijn zaak, en daar heeft die telco niet zo veel over te zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lijnen leverancier? (of... zijn jullie dit zelf?)
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
Is je vlees al gaar?
Dan heb ik slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net een broodje gegeten, maar hij was toch niet zo lekker. Ik haat vroeg wakker zijn
.
Jups..... Hetzelfde geldt voor schoonmoeders hier....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Moeders die je je bed uitbellen op zaterdagochtend.
Pff, die van mij stond aan de deur.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
Jups..... Hetzelfde geldt voor schoonmoeders hier....
Nog erger!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pff, die van mij stond aan de deur.
Zal toch wel smaken dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:10 schreef Jerruh het volgende:
pff... ik ga morgen avond voor mijn ouders koken en wilde als voorgerecht carpacchio! dus 9ik naar de keurslager en vlees besteld, bleek de carpacchio voor 6 personen, inclusief zelfgemaakte dressing 25 euro te zijn. als ze het morgen niet genietend opvreten, stouw ik de sate ergens anders in!
Heuhj!quote:
Mmmm.. misschien ook maar ff een bakkie doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
koffie.. goed plan!
De bubbels gaan toch wel naar beneden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Guinness stew staat te pruttelen.
Klinkt goed! Heeft het goed gesmaakt man?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Guinness stew staat te pruttelen.
Zeker weten! En nog genoeg over voor vanavondquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heeft het goed gesmaakt man?
Er, net als vroegah, gewoon hard op slaan mag zeker niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Al lang. Zeven uur ofzo ging de 'wekker'.
Nee. En gooien al helemaal niet!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeker weten! En nog genoeg over voor vanavond.
[..]
Er, net als vroegah, gewoon hard op slaan mag zeker niet?
Nog een paar jaar wachten dus, dan vragen ze er meestal om.quote:
Ik houd tegenover mezelf vol dat het hier wel leuk is. Anders zou ik zoiets moeten gaan doen als stofzuigen of de toiletten schoonmakenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:58 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, de wekker slaapt even. Wat zal ik gaan doen.
Oh wacht, ik weet het al. Dood achter de PC hangen..
Hmm.. Hier schijnt de zon nog, maar ik zie vanuit het zuiden wel wat 'schaduw' aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:01 schreef Jarno het volgende:
Ik wou zo bij m'n ouders gaan lunchen, op de fiets, want vrouwlief is weg met de auto, maar het wordt me hier toch opeens een partijtje donker hey...
Wij hebben gisteren zowel mijn als "zijn" ouders gehad, wegens hetzelfde probleemquote:Op zondag 22 juli 2007 11:01 schreef Jarno het volgende:
Ik wou zo bij m'n ouders gaan lunchen, op de fiets, want vrouwlief is weg met de auto, maar het wordt me hier toch opeens een partijtje donker hey...
Oh, je neemt de wekker mee?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
En een beetje regen smelt ze niet van, toch?
Mijn wekker staat ook wel eens te brullen terwijl ik weg ben. Kan, op wat klachten van buren na, helemaal geen kwaadquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
Alleen thuisblijven is ze nog een beeeeeeeetje te jong voor, JMG.
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En het regent.
Het lijkt buiten wel op een column van Danny. Intens treurig.
Nee, niet echt nog. Ook een reden waarom ik gisteren niet echt de drang had om te gaan. Was een optreden van het broertje van een ex-B&W barman, niet echt je van het zeg maarquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh HW.
Heb je al een alternatief voor B&W gevonden?
Had ik allang gezien, maar blijft erg cool. Daarna met een wietje op in bed nog samen Southpark the movie liggen kijken... ik vond hem al hilarisch, maar kwam echt niet meer bij nuquote:Op zondag 22 juli 2007 11:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb gisteren ook The Crow gekeken, dat ik die nog niet gezien had
Blame Canada, blame Canada!!!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik allang gezien, maar blijft erg cool. Daarna met een wietje op in bed nog samen Southpark the movie liggen kijken... ik vond hem al hilarisch, maar kwam echt niet meer bij nu.
Sterkte aan hem, omdat-ie naar Breda moet, of sterkte aan Breda, omdat hij er aan komt?quote:
Good point!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sterkte aan hem, omdat-ie naar Breda moet, of sterkte aan Breda, omdat hij er aan komt?
Dilemma's, dilemma's.
Ja, daahaag, rip gaat verdomme toch niet al die nabestaanden af?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[X] En RIP voor de nabestaanden..
Jammer.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daahaag, rip gaat verdomme toch niet al die nabestaanden af?
RIP voor iedereen dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daahaag, rip gaat verdomme toch niet al die nabestaanden af?
Doe mij er ook maar eentje.. sjeweets!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:00 schreef TALIN het volgende:
hail hail the Celts are here!
und jetst caffee!!
Machiato, met melk en suiker en liep achter wat leuks terug....quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar eentje.. sjeweets!
Melk en suiker in je machiato????quote:Op maandag 23 juli 2007 09:03 schreef TALIN het volgende:
[..]
Machiato, met melk en suiker en liep achter wat leuks terug....
Heuj!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:04 schreef k_i_m het volgende:
Dag.
De bips van Rips?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:03 schreef TALIN het volgende:
Machiato, met melk en suiker en liep achter wat leuks terug....
Alleen als Arma zijn eigen biebie heeft gemaaktquote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WE GAAN HET TOCH NIET WEER OVER KINDEREN HEBBEN Hè?
Natuurlijk. Je krijgt die meegeleverd bij je baby. Zonde om niet te gebruiken he.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie (de babybezitters) ook van die "baby aan boord" stickers op jullie respectievelijk auto's?
Gotverkut.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden".
Oh, nou maar hopen dat dat op mijn fiets pastquote:Op maandag 23 juli 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je krijgt die meegeleverd bij je baby. Zonde om niet te gebruiken he.
Er zit een grote en kleine bij Kim.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, nou maar hopen dat dat op mijn fiets past.
Herkenbaar. Alhoewel ik het bij 24 niet meer kon opbrengen op een gegeven moment. Wat een draak van een serie is dat geworden zeg. Imho, dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Kut man. Ik moest en zou gisterenavond 'even' het laatste seizoen van 24 afkijken. En toen was het zomaar ineens 2:30u..
Ja, die zitten er dan weer níet bij vreemd genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het kind mist wat tanden, J.
Het is niet zo'n soort mr Potatohead waarbij je af en toe een tandje bij moet prikken?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, die zitten er dan weer níet bij vreemd genoeg.
Godver.... Mocht er ooit zo'n sticker op mijn auto komen, geef ik jullie toestemming om een correctionele tik uit te delen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie (de babybezitters) ook van die "baby aan boord" stickers op jullie respectievelijk auto's?
Seizoen 6 viel inderdaad wat tegen. Maar als je er eenmaal in zit, dan wil je toch weten hoe het aflooptquote:Op maandag 23 juli 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alhoewel ik het bij 24 niet meer kon opbrengen op een gegeven moment. Wat een draak van een serie is dat geworden zeg. Imho, dus.
Wat houdt je tegen dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:49 schreef k_i_m het volgende:
Er staat hier buiten zo'n vent met zo'n maai apparaat de kantjes van het grasveld te verneuken. Al een half uur. Ik heb zin om dat ding om zijn hoofd te vouwen.
Als je dat gaat doen, zorg dan wel dat iemand anders even voor een foto-reportage zorgtquote:Op maandag 23 juli 2007 09:49 schreef k_i_m het volgende:
Er staat hier buiten zo'n vent met zo'n maai apparaat de kantjes van het grasveld te verneuken. Al een half uur. Ik heb zin om dat ding om zijn hoofd te vouwen.
Straks komt er waarschijnlijk ook nog wel een knakker met een bladblazer om de zooi op te ruimen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:49 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Straks komt er waarschijnlijk ook nog wel een knakker met een bladblazer om de zooi op te ruimen.
quote:
Geil!quote:
Daar dacht ik in eerste instantie weer aan.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, plaatje is een beetje schaalloos..
Het zijn geen, ik herhaal, GEEN buttplugs.
Niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, plaatje is een beetje schaalloos..
Het zijn geen, ik herhaal, GEEN buttplugs.
Nouja, als je echt wilt kan het wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:09 schreef Jarno het volgende:
Niet?
Zogenaamde "konijnepikkies".quote:Op maandag 23 juli 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Wat zijn het dan J?
JIj had toch die tegenhangers van de Alpine's JK?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zogenaamde "konijnepikkies".
Gehoorbescherming.
Huh? Die moet je even uitleggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef n00cL30n het volgende:
JIj had toch die tegenhangers van de Alpine's JK?
Oordoppen.... Je hebt Alpine MusicSafe en er was zo'n ander merk.... Dat andere merk had jij toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh? Die moet je even uitleggen.
Neuh, ik gebruik die konijnepikkies en die schuimen cilindertjes op Lowlands enzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
Oordoppen.... Je hebt Alpine MusicSafe en er was zo'n ander merk.... Dat andere merk had jij toch?
Okee.. dan ben ik in het warretje.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, ik gebruik die konijnepikkies en die schuimen cilindertjes op Lowlands enzo.
Is zeker meer dan de moeite waard!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook eens van die doppies moeten kopen.
Ja ik heb nu regelmatig dat de dag na een concert mijn oren nog napiepenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef n00cL30n het volgende:
Is zeker meer dan de moeite waard!
quote:
Bolletje Piekhaar.quote:
Ik heb zelf op maatgemaakte doppen van Filterz, zitten echt ontzettend fijn. Lees anders dit topic doorquote:Op maandag 23 juli 2007 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oordoppen.... Je hebt Alpine MusicSafe en er was zo'n ander merk.... Dat andere merk had jij toch?
De simpelste gewoon bij Etos/Kruidvat/DA.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik heb nu regelmatig dat de dag na een concert mijn oren nog napiepen. Niet echt gezond.
Waar koop je die dingen eigenlijk?.
Jaaaaa zie je... Heb JK gewoon verward met Paxlie!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb zelf op maatgemaakte doppen van Filterz, zitten echt ontzettend fijn. Lees anders dit topic door
Gehoorbescherming
Ah oké. Thnxquote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef n00cL30n het volgende:
De simpelste gewoon bij Etos/Kruidvat/DA.
[afbeelding]
De wat duurdere koop je bij een muziekwinkel of gehoorstoestelwinkel of internet.
Weet wel, voor de wat betere luisterprestaties betaal je wel wat meer voor de oordoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |