Eh nouja, eigenlijk niet dus, Kim. Geen kut voor hem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef k_i_m het volgende:
Kut voor je!
TS is een homo. Samengevat, dan.quote:
Het kwam er op neer wat jij een vrouw aan zou willen doen ofzo.quote:
Boehoe, ik ben een sukkel, en daarom haat ik vrouwen. Ik probeer ze wel te versieren, maar dat lukt nooit, dus daarom vind ik ze nog stommer. En nu moet ik huilen. Wat zouden jullie vrouwen allemaal aan willen doen? Boehoehoe.quote:
Da's de lange samenvatting.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Boehoe, ik ben een sukkel, en daarom haat ik vrouwen. Ik probeer ze wel te versieren, maar dat lukt nooit, dus daarom vind ik ze nog stommer. En nu moet ik huilen. Wat zouden jullie vrouwen allemaal aan willen doen? Boehoehoe.
Zo ongeveer dan he?.
Ja, soms heb ik zin om meer woorden dan noodzakelijk vuil te maken aan wankersquote:
Je vergeet nog "ik kan mijn zaad niet kwijt".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Boehoe, ik ben een sukkel, en daarom haat ik vrouwen. Ik probeer ze wel te versieren, maar dat lukt nooit, dus daarom vind ik ze nog stommer. En nu moet ik huilen. Wat zouden jullie vrouwen allemaal aan willen doen? Boehoehoe.
Zo ongeveer dan he?.
Oja. En hij kan zijn zaad niet kwijtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vergeet nog "ik kan mijn zaad niet kwijt".
Jij doet ze dan iets aan? oftewel je bent super lelijk ?quote:
Wat 's dit nou weer voor een loze misplaatste opmerking? Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Tomfan het volgende:
Als er nou stond: wat zou je marokkanen kunnen aandoen? Dan had je al duizenden tips gehad waarschijnlijk ...
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:25 schreef k_i_m het volgende:
Zo ongeveer dan he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |