Frietje stoofvlees is gewoon erg okayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat vinden limbo's zo lekker aan een patatje stoof? Echt een smaak combinatie die ik echt niet vind passen. Apart is het wel ok, maar dit smaakte echt niet....
PATAT!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees is gewoon erg okay.
En nee, ik ben geen limbo.
Er hoort ook helemaal geen jus smaak aan stoofvlees te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
Kijk, daar ga je al. Je moet ook FRIET hebben, en geenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn.... Kan echt bijna in OUD gaan posten....
Ben net naar de Prenatal geweest.
's Ochtends vroeg vette lappen halen, gelijk de pan in, en de hele dag laten pruttelen en doen op eenquote:
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmakenquote:
Te laat men!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmaken.
Ik heb net gegeten maar krijg nu alweer honger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef k_i_m het volgende:
En dan na 2 dagen valt het helemaal uit elkaar als je het uit de pan vist.
Week 6, dus extreem vroeg met meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Nu nog een gewone unisex knuffel. We zijn nog te vroeg om te kunnen zien wat het is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Wat heb je gekocht?!?! (ik durf nog niet.)
Neuh, want ik eet altijd pas laat. Dus als ik meteen als ik thuis kom het vlees even aanbraad, en dan met een blikje Guinness en wat uitjes lekker laat pruttelen gaat het helemaal goedkomen.quote:
Ook week6, 7de week, als we het idee goed hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Gaaf rip! Daar ga ik denk ik ook achteraan als wij wat meer weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vorige week deze gekocht voor het nieuwe babietje van een collega:
[afbeelding]
![]()
Hoe laat at je ook alweer?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, want ik eet altijd pas laat. Dus als ik meteen als ik thuis kom het vlees even aanbraad, en dan met een blikje Guinness en wat uitjes lekker laat pruttelen gaat het helemaal goedkomen.
Guinness stew.
jups... is ook zo.... maar hier en bij de wat bekenderen kan het denk ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:
Vroeg allemaal hoor! Maar tof. Echt. Wat Heatwave ook zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Och zul je weer zien, poep jij de baby een week eerder uit.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wat er met de schoentjes gebeurt die je krijgt als 'hey je bent zwanger' kado dan. Of toch wel:Klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Normaal een uurtje of 10. Maar het kan vandaag ook later worden. Een stew kan natuurlijk niet lang genoeg op het vuur de kookplaat staan.quote:
Friet is onder de rivieren, ik spreek liever Nederlandsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Je moet ook FRIET hebben, en geenpatat
.
Maar, ter jouw verdediging: Als stoofvlees naar jus smaakt, dan moet je je ernstig afvragen in welke oosteuropese gaarkeuken ze die prut gevonden hebben.
Sjit.. je hep onz dor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het 6 a 7 weken geleden zulks onguur weer? Ja toch?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wat er met de schoentjes gebeurt die je krijgt als 'hey je bent zwanger' kado dan. Of toch wel:geeft niks, ik vond ze gewoon zo lief dat ik ze wel moest kopen voor d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
En daar ik waarschijnlijk de eerstkomende 5 jaar niet met jong geschopt word, moet ik me toch ergens op afreageren
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
5 maanden geleden ook, en toen gebeurde er niksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het 6 a 7 weken geleden zulks onguur weer? Ja toch?![]()
Je hebt een hekel aan neuken?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
note to self: niet bij mn vent zijn als het onguur weer is
Ik heb al wel een afspraak voor de checkupquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och zul je weer zien, poep jij de baby een week eerder uit.
'Patat' klinkt zo.. zo.. Weet ik veel. Als een kleffe homp aardappel, doorweekt met vet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Friet is onder de rivieren, ik spreek liever Nederlands.
Waarom het voorbehoud 'bijna' vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
had ik al gezegd dat conducteurs bijna allemaal stom zijn?.
Vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
had ik al gezegd dat conducteurs bijna allemaal stom zijn?.
Kennelijk.quote:
er zijn een paar conduceurs in het verleden vriendelijk gebleken, maar dat achterbakse chagerijnige wijf van woensdag sloeg echt alles!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom het voorbehoud 'bijna' vraag ik me af?
Die gaat, als het goed is, volgende week geregeld worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb al wel een afspraak voor de checkup.
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die gaat, als het goed is, volgende week geregeld worden.
Aardig aanbod... Heb alleen al plannen voor vanaaf.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben om. Zit toch thuis te niksen. Kan ik net zo goed een Vlaamse stoofschotel maken. Even goed vlees halen, donker bier en diverse andere ingrediënten. Wordt natuurlijk wel erg veel voor één persoon, dus hij of zij die zich geroepen voelt, kan langskomen.
Dat heeft dat vrouwtje van mij ook...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten ben.
nee, aan kinderenquote:
Je bent zwanger, je wordt dik. Daar hoef je verder niet verbaasd over te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat ik rond mijn middel al wat aan het uitzetten ben.
OV personeel, echt ik heb er geen goed woord meer voor over. Als ik zou willen zou ik zo een lijst van 40 verkeerd geregelde zaken kunnen neerplempen hier, en das alleen van de afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er zijn een paar conduceurs in het verleden vriendelijk gebleken, maar dat achterbakse chagerijnige wijf van woensdag sloeg echt alles!
Helemaal niet... of gewoon nu nog even niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, aan kinderen
nou ja, hekel. nee.. ik wil gewoon geen kinderen
dus alles om dat te voorkomen
Heb jij al eens van mijn stoofschotel geproefd? Volgens mij niet, want dan had je wel je ouders direct afgezegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
komt ie nou mee. Ik moet naar mijn ouders vanavond. Had je dat van de week niet kunnen doen?
Mijn vader kan ook erg goed koken hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb jij al eens van mijn stoofschotel geproefd? Volgens mij niet, want dan had je wel je ouders direct afgezegd.
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal nieten mijn
ook niet persé gelukkig.
Vind 't allemaal prima dat mensen kinderen krijgen hooranders sterven we ook zomaar wat uit enzo, maar ik wil, als ik zo om me heen kijk eigenlijk geen kinderen in deze wereld zetten.. Daarbij denk ik dat ik geen goede moeder zal zijn
(wie denkt dat wel eens niet?) en hebben mn vriend en ik geen zin om elk weekend te vechten wie er met de motor weg mag
maar de hoofdreden is dat ik gewoon eigenlijk in deze wereld geen kind wil zetten, persoonlijk
Moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal nieten mijn
ook niet persé gelukkig.
Vind 't allemaal prima dat mensen kinderen krijgen hooranders sterven we ook zomaar wat uit enzo, maar ik wil, als ik zo om me heen kijk eigenlijk geen kinderen in deze wereld zetten.. Daarbij denk ik dat ik geen goede moeder zal zijn
(wie denkt dat wel eens niet?) en hebben mn vriend en ik geen zin om elk weekend te vechten wie er met de motor weg mag
maar de hoofdreden is dat ik gewoon eigenlijk in deze wereld geen kind wil zetten, persoonlijk
Ik mag hopen van wel. Anders ga ik verhuizenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?
dacht dat het een risico-factor wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch nog wel neuken bij onguur weer?
Neuh, maar dan kan ik het tenminste de regen in mijn tuin zien vallen in plaats van die stomme haven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
wordt het weer beter in het weekend dan?
Dat snap ik allemaal, alleen is het rijkelijk vroeg om reedsch uit te dijen. Vandaar de verbazingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent zwanger, je wordt dik. Daar hoef je verder niet verbaasd over te zijn.
Het benne vast de mormomem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Dat snap ik allemaal, alleen is het rijkelijk vroeg om reedsch uit te dijen. Vandaar de verbazing.
Als motorrijdster moet je eigenlijk naar Arrows Classic Rock luisteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig heb ik het immer zonnige Sky Radio op de achtergrond
Oe, die ga ik kijken op LL.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier gewoon keihard Sonic Youth te luisteren. Alleen zijn heeft zijn voordelen.
Goo. Goo. Goo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, die ga ik kijken op LL.. SY
.
Ja.. tsja.. klote collega's B|quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als motorrijdster moet je eigenlijk naar Arrows Classic Rock luisteren natuurlijk.
Sweetness, sweetness I was only jokingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, het is nu The Smiths geworden.. Bigmouth
.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef Jarno het volgende:
Dit is hem trouwens: Restaurant voor 40 jarige bruiloft.
Neen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:22 schreef Jarno het volgende:
Bah, wat is Winamp een kutprogramma ivm iTunes he..
Hoop slap gelul over vrouwen haten omdat TS niet zonder ze kanquote:
Dames zeggen vaak afspraken af !quote:
*zucht* mannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop slap gelul over vrouwen haten omdat TS niet zonder ze kan.
Klopt, ik heb er ook weinig meequote:
Daar stuitte ik laatst ook op.. Had uitermate hoge chillfactor!quote:
GOM Player HW... vertel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
WinAmp schopt de kont van dat bemoeizuchtige kut iTunes zeg.
Maar GOM player is helemaal lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |