Anders kijk je even voorbij 'home' op die site...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:49 schreef FoXje het volgende:
Partycentrum ?
Idd, dat zou wel handig zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Geef eens wat meer info: aantal mensen bijvoorbeeld?
En wat voor sfeer hebben ze in gedachten? Budget? Dat soort dingen.
Ik heb het gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Anders kijk je even voorbij 'home' op die site...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:51 schreef Jarno het volgende:
Ik kan me ernstig verbazen om dit soort topics.
Is het nog wel gelukt om zelf te kiezen wat je wilt eten, of had je daar een toevallige voorbijganger voor nodig?
Reageer dan niet Lullo. Fok-kers helpen mekaar tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:51 schreef Jarno het volgende:
Ik kan me ernstig verbazen om dit soort topics.
Is het nog wel gelukt om zelf te kiezen wat je wilt eten, of had je daar een toevallige voorbijganger voor nodig?
Niet van die luiwammessen als jij die geeneens de moeite nemen het topic van de juiste info te voorzien of even te komen melden dat het ze ondertussen zonder FOK! gelukt is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef FoXje het volgende:
[..]
Reageer dan niet Lullo. Fok-kers helpen mekaar toch![]()
IK heb gemeld dat het gelukt is. Pik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet van die luiwammessen als jij die geeneens de moeite nemen het topic van de juiste info te voorzien of even te komen melden dat het ze ondertussen zonder FOK! gelukt is.
Pik.
Te laat, pisvlek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |