Niet lullig bedoeld verder, maar maak je die afspraken vaak in de kroeg of iets dergelijks?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef OldAmsterdam het volgende:
Ik heb vaak afspraken met leuke meiden maar het valt mij wel op dat er vaker van hun kant wordt afgezegd dan van mijn kant.Ik vroeg mij af of er meer mannen met deze ervaring rondlopen en of dat normaal is dat vrouwen vaak afzeggen c.q. uitstellen?
Ik vind het namelijk heel erg irritant als ze dat doen! Ik bereidt me dan enigsinds voor op een leuke afsrpaak, ik kijk er naar uit, kan mij daar op verheugenen hou de avond vrij van andere afsrpaken. Vervolgens krijg ik de dag zelf te horen dat ze niet kan :S
Dan baal ik daar best wel van!![]()
Waar ik wel benieuwd naar ben is of de dames van hier dat ook regelmatig doen? En doe je dat dan omdat je er geen zin in hebt of omdat je echt niet kunt?![]()
Achossie, wat een frustraties toch weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef brooklynzoo het volgende:
Herkenbaar.
Vrouwen zijn zeer slechte zakenpartners en doen niet aan mondelinge afspraken, slechts aan emotionele.
ik durf zelfs te beweren dat vrouwen over de hele linie onbetrouwbaarder en achterbakser zijn dan mannen. Ze weten het alleen beter te verbloemen achter een charmant glimlachje of knipoogje.
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef witste het volgende:
Doe eens een foto van jezelf? Dan kan ik kijken waar het probleem ligt...
hehe moeten ze je niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef brooklynzoo het volgende:
ik durf zelfs te beweren dat vrouwen over de hele linie onbetrouwbaarder en achterbakser zijn dan mannen. Ze weten het alleen beter te verbloemen achter een charmant glimlachje of knipoogje.
![]()
quote:
Ik begrijp niet waarom je het meteen weer op relatievlak gooit?quote:
Dude, jij hebt echt issues...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:08 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je het meteen weer op relatievlak gooit?
Ik heb het over algemene afspraken, day-to-day commitment. Vrouwen commiteren zich zelden.
En dan heb ik het dus niet eens over liefde ofzo. Misschien kan de TT aangepast worden. Het gaat over afspraken in het algemeen. Ik maak dagelijks mee wat voor twijfelkonten vrouwen zijn.
![]()
Dit soort reacties bevestigen je kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of ze denken dat je op vriendschappelijk basis wil afspreken. Vervolgens na wat smsjes oid van jou weten ze je echte intentie en haken ze af.
Hoe dan ook, het ligt iig aan jou!
Is het leuk daar in je eigen wereldje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Dit soort reacties bevestigen je kortzichtigheid.
Ik denk het wel, kijkende naar zijn ondertitelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is het leuk daar in je eigen wereldje?.
Dat was m'n volgende troefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kijkende naar zijn ondertitel.
Never fall victim to no bitch.
.
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef OldAmsterdam het volgende:
Ik heb vaak afspraken met leuke meiden maar het valt mij wel op dat er vaker van hun kant wordt afgezegd dan van mijn kant.Ik vroeg mij af of er meer mannen met deze ervaring rondlopen en of dat normaal is dat vrouwen vaak afzeggen c.q. uitstellen?
Ik vind het namelijk heel erg irritant als ze dat doen! Ik bereidt me dan enigsinds voor op een leuke afsrpaak, ik kijk er naar uit, kan mij daar op verheugenen hou de avond vrij van andere afsrpaken. Vervolgens krijg ik de dag zelf te horen dat ze niet kan :S
Dan baal ik daar best wel van!![]()
Of misschien bevestigen jouw reacties (in ongeveer alle topics die over vrouwen gaan in R&P) het beeld van iemand die enorm gefrustreerd is over vrouwen in het algemeen. God man, ik weet niet wat "wij" (het vrouwelijk geslacht in het algemeen) je allemaal hebben aangedaan, maar het moet wel heel erg zijn wil je je zo opvreten iedere keer...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Dit soort reacties bevestigen je kortzichtigheid.
Of misschien is het gewoon statistisch. Als je met hondert vrouwen afspreekt en maar met één man (je vrienden) dan zeggen er allicht meer vrouwen af dan mannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Of misschien bevestigen jouw reacties (in ongeveer alle topics die over vrouwen gaan in R&P) het beeld van iemand die enorm gefrustreerd is over vrouwen in het algemeen. God man, ik weet niet wat "wij" (het vrouwelijk geslacht in het algemeen) je allemaal hebben aangedaan, maar het moet wel heel erg zijn wil je je zo opvreten iedere keer...![]()
On topic: mijn ervaring is helemaal niet dat vrouwen vaker afzeggen dan mannen. Sommige personen in mijn omgeving zijn wat minder betrouwbaar als het op afspraken aankomtmaar dat is zeker niet geslachtsgebonden... Zou er inderdaad niets anders kunnen zijn dat ervoor zorgt dat vrouwen je steeds laten zitten?
ik spreek idd meer met vrouwen af dan met mannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon statistisch. Als je met hondert vrouwen afspreekt en maar met één man (je vrienden) dan zeggen er allicht meer vrouwen af dan mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |