abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51637105
Ik heb vaak afspraken met leuke meiden maar het valt mij wel op dat er vaker van hun kant wordt afgezegd dan van mijn kant. Ik vroeg mij af of er meer mannen met deze ervaring rondlopen en of dat normaal is dat vrouwen vaak afzeggen c.q. uitstellen?

Ik vind het namelijk heel erg irritant als ze dat doen! Ik bereidt me dan enigsinds voor op een leuke afsrpaak, ik kijk er naar uit, kan mij daar op verheugen en hou de avond vrij van andere afsrpaken. Vervolgens krijg ik de dag zelf te horen dat ze niet kan :S
Dan baal ik daar best wel van!

Waar ik wel benieuwd naar ben is of de dames van hier dat ook regelmatig doen? En doe je dat dan omdat je er geen zin in hebt of omdat je echt niet kunt?

[edit] Ik hoef dus geen adviezen, het gaat om JOUW ervaring!! [/edit]

[ Bericht 5% gewijzigd door OldAmsterdam op 19-07-2007 20:48:56 ]
pi_51637340
Doe eens een foto van jezelf? Dan kan ik kijken waar het probleem ligt...
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:20:01 #3
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_51637345
Je moet ook geen foto opsturen, zeggen ze ook niet af
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_51637538
Mja kan gebeuren, moet je ze gewoon opbellen en zeggen dat je daar niet van gediend bent... Volgende dag nog een keer proberen of ze iets willen doen en als dat hetzelfde resultaat heeft zeggen dat ze op moeten tyfen!
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:27:39 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_51637622
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef OldAmsterdam het volgende:
Ik heb vaak afspraken met leuke meiden maar het valt mij wel op dat er vaker van hun kant wordt afgezegd dan van mijn kant. Ik vroeg mij af of er meer mannen met deze ervaring rondlopen en of dat normaal is dat vrouwen vaak afzeggen c.q. uitstellen?

Ik vind het namelijk heel erg irritant als ze dat doen! Ik bereidt me dan enigsinds voor op een leuke afsrpaak, ik kijk er naar uit, kan mij daar op verheugen en hou de avond vrij van andere afsrpaken. Vervolgens krijg ik de dag zelf te horen dat ze niet kan :S

Waar ik wel benieuwd naar ben is of de dames van hier dat ook regelmatig doen? En doe je dat dan omdat je er geen zin in hebt of omdat je echt niet kunt?
Niet lullig bedoeld verder, maar maak je die afspraken vaak in de kroeg of iets dergelijks?
pi_51637741
Dat doe ik alleen als ik de vent in kwestie toch niet echt zie zitten.
Als ik iemand echt leuk vind kan de pleuris uitbreken maar ga ik niks afzeggen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:14:41 #7
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_51654525
Herkenbaar.

Vrouwen zijn zeer slechte zakenpartners en doen niet aan mondelinge afspraken, slechts aan emotionele.

ik durf zelfs te beweren dat vrouwen over de hele linie onbetrouwbaarder en achterbakser zijn dan mannen. Ze weten het alleen beter te verbloemen achter een charmant glimlachje of knipoogje.

pi_51654855
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef brooklynzoo het volgende:

Herkenbaar.

Vrouwen zijn zeer slechte zakenpartners en doen niet aan mondelinge afspraken, slechts aan emotionele.

ik durf zelfs te beweren dat vrouwen over de hele linie onbetrouwbaarder en achterbakser zijn dan mannen. Ze weten het alleen beter te verbloemen achter een charmant glimlachje of knipoogje.

Achossie, wat een frustraties toch weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_51654912
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef witste het volgende:
Doe eens een foto van jezelf? Dan kan ik kijken waar het probleem ligt...
pi_51654949
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef brooklynzoo het volgende:

hehe moeten ze je niet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51655630
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hehe moeten ze je niet?

Blijkt wel.
Ik meot zeggen dat ik meestal afzeg. Afspraak gemaakt =>smorgens maat: vanaaf ff terrasje pakken=>ik ja is goed,.. =>afzeggen/verplaatsen ander afspraak.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:51:57 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_51655675
Soms hebben we medelijden met een man die wat met ons wil afspreken en zeggen we toe. Maar vlak voor de afspraak gaat ons verstand weer werken, en dan zeggen we af .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:55:10 #13
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51655781
Of ze denken dat je op vriendschappelijk basis wil afspreken. Vervolgens na wat smsjes oid van jou weten ze je echte intentie en haken ze af.
Hoe dan ook, het ligt iig aan jou!
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:08:15 #14
148736 brooklynzoo
pi_51656221
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hehe moeten ze je niet?
Ik begrijp niet waarom je het meteen weer op relatievlak gooit?

Ik heb het over algemene afspraken, day-to-day commitment. Vrouwen commiteren zich zelden.

En dan heb ik het dus niet eens over liefde ofzo. Misschien kan de TT aangepast worden. Het gaat over afspraken in het algemeen. Ik maak dagelijks mee wat voor twijfelkonten vrouwen zijn.

vrijdag 20 juli 2007 @ 12:19:36 #15
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51656630
Mua, ik zeg vrijwel nooit afspraken af. Als ik er geen zin in heb zeg ik dat als iemand met me af wil spreken in welk opzicht dan ook. Gebeurt zelden dat ik die dag er dan geen zin in heb. Maar sowieso hou ik niet van dingen plannen. Hooguit iets over enkele dagen, maar niet langer.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:28:33 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51656966
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:08 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je het meteen weer op relatievlak gooit?

Ik heb het over algemene afspraken, day-to-day commitment. Vrouwen commiteren zich zelden.

En dan heb ik het dus niet eens over liefde ofzo. Misschien kan de TT aangepast worden. Het gaat over afspraken in het algemeen. Ik maak dagelijks mee wat voor twijfelkonten vrouwen zijn.

Dude, jij hebt echt issues... .
En waarom een aanpassing in de TT, is het jouw topic dan?
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:36:56 #17
148736 brooklynzoo
pi_51657245
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of ze denken dat je op vriendschappelijk basis wil afspreken. Vervolgens na wat smsjes oid van jou weten ze je echte intentie en haken ze af.
Hoe dan ook, het ligt iig aan jou!
Dit soort reacties bevestigen je kortzichtigheid.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:39:47 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51657344
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Is het leuk daar in je eigen wereldje? .
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:41:19 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_51657401
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Is het leuk daar in je eigen wereldje? .
Ik denk het wel, kijkende naar zijn ondertitel .

.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:44:07 #20
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51657496
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik denk het wel, kijkende naar zijn ondertitel .

.
Dat was m'n volgende troef .
Ach ja, toch leuk om te zien hoe mensen soms krampachtig anderen de schuld proberen te geven van hun eigen falen.
Maar Brooklynzoo is de TS, I presume?
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:15:32 #21
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_51658495
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef OldAmsterdam het volgende:

Gebeurt mij ook wel eens
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:33:56 #22
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_51659201
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Of misschien bevestigen jouw reacties (in ongeveer alle topics die over vrouwen gaan in R&P) het beeld van iemand die enorm gefrustreerd is over vrouwen in het algemeen. God man, ik weet niet wat "wij" (het vrouwelijk geslacht in het algemeen) je allemaal hebben aangedaan, maar het moet wel heel erg zijn wil je je zo opvreten iedere keer...

On topic: mijn ervaring is helemaal niet dat vrouwen vaker afzeggen dan mannen. Sommige personen in mijn omgeving zijn wat minder betrouwbaar als het op afspraken aankomt maar dat is zeker niet geslachtsgebonden... Zou er inderdaad niets anders kunnen zijn dat ervoor zorgt dat vrouwen je steeds laten zitten?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:40:03 #23
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_51659429
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef Hik het volgende:

[..]

Of misschien bevestigen jouw reacties (in ongeveer alle topics die over vrouwen gaan in R&P) het beeld van iemand die enorm gefrustreerd is over vrouwen in het algemeen. God man, ik weet niet wat "wij" (het vrouwelijk geslacht in het algemeen) je allemaal hebben aangedaan, maar het moet wel heel erg zijn wil je je zo opvreten iedere keer...

On topic: mijn ervaring is helemaal niet dat vrouwen vaker afzeggen dan mannen. Sommige personen in mijn omgeving zijn wat minder betrouwbaar als het op afspraken aankomt maar dat is zeker niet geslachtsgebonden... Zou er inderdaad niets anders kunnen zijn dat ervoor zorgt dat vrouwen je steeds laten zitten?
Of misschien is het gewoon statistisch. Als je met hondert vrouwen afspreekt en maar met één man (je vrienden) dan zeggen er allicht meer vrouwen af dan mannen.
Rescuer of the distressed damsel
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:54:34 #24
148736 brooklynzoo
pi_51659936
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Of misschien is het gewoon statistisch. Als je met hondert vrouwen afspreekt en maar met één man (je vrienden) dan zeggen er allicht meer vrouwen af dan mannen.
ik spreek idd meer met vrouwen af dan met mannen.

Op mijn maten kan ik altijd bouwen. Bro's before Ho's zeg maar.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:56:59 #25
33189 RM-rf
1/998001
pi_51660013
Klopt geheel, Uit protest tegen het gedrag van vrouwen ben ik dan ook enige tijd terug homo geworden

Sexueel is het niet helemaal alles en het is behoorlijk wennen, maar de algehele frustratie is wel een flink end gedaalt moet ik zeggen
Ik kan het iedere hetero-man die er genoeg van heeft aanraden

brooklynzoo, interesse?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')