quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef bixister het volgende:
het lijkt mij ook wel ontopic genoeg hoor. maar ik ben evenmin mod, dus geen idee.
bright, moeilijk! sterkte ermee. en overwegen jullie niet toch IVF?
Nee, Bix, we hebben al lang geleden gezegd dat IUI genoeg is en dat we verder niet de MMM in gaan. Daar houden we ons aan vast. Doen we dat niet, dan blijven we hoop hebben op iets dat eigenlijk niet reeel is. Nu hebben we echt een streep waar we niet over gaan. Wel zo 'handig'. Misschien begint binnenkort het stadium van het echt realiseren dat er geen kleintje meer volgt. (Dat is geestelijk ook beter dan toch maar weer de IVF-tour op en dan weer wat anders en dan ...)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef bixister het volgende:
ik sloot 'm, hier weer verder over het wachten op tweede streepjes, plusjes 'zwanger!' en roze stippen.
mijn laatste post
[..]
heel zware periode ik ben al een jaar aan het afsluiten... maar bij elke nod dat dichterbij komt wil je graag toch hopen dat er een wonder gebeurd... nogmaals voor jullie dikke knuffel...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef Bright het volgende:
[..]
Nee, Bix, we hebben al lang geleden gezegd dat IUI genoeg is en dat we verder niet de MMM in gaan. Daar houden we ons aan vast. Doen we dat niet, dan blijven we hoop hebben op iets dat eigenlijk niet reeel is. Nu hebben we echt een streep waar we niet over gaan. Wel zo 'handig'. Misschien begint binnenkort het stadium van het echt realiseren dat er geen kleintje meer volgt. (Dat is geestelijk ook beter dan toch maar weer de IVF-tour op en dan weer wat anders en dan ...)
Overigens moeten we ook echt opletten dat we het geestelijk nog wel aan kunnen. Daarom nu eerst een afkoelperiode voordat we beslissen of we de laatate IUI willen. We moeten dat dan zien als een afsluiting van onze MMM-periode. (Zal nog lastig worden)
Nee, behalve dat er een soort wervelstorm in me woede waardoor ik uit moest vallen tegen mijn man, zonder redenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Voelde jij verder ook niets anders dan anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |