Ja zaterdag, ik durf nu echt nog niet. Mijn gevoel zegt dat het niets is dus ga ook niet testenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef Nijo het volgende:
Kut Again....
Fruppel ga jij nou eens testen!
Ik wil streepjes zien!!!
TJa, wij dus ook. En dan toch weer zoiets, voor de zoveelste keer... We durven gewoon geen hoop meer te hebben; daardoor worden we alleen maar weer nog meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie brighten ik had er zo'n goed gevoel over.
Volgens mij niet dat de cyclus op gang is, maar dat de implanon uit je lichaam is (zei mijn huisarts toen). Je cyclus is iets wat je lichaam zelf weer moet leren en wat even kan duren. Geen menstruatie bekent niet per sé geen cyclus. Je kunt alleen wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:26 schreef Fruppel het volgende:
Er word volgende de makers van Implanon vanuit gegaan dat je na 1 week na het verwijderen je cyclus weer op gang hebt...nou niet dus.
Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig geweest en ik hoop dat dat nu ook weer het geval zal zijn.
heel herkenbaar brightquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:03 schreef Bright het volgende:
[..]
TJa, wij dus ook. En dan toch weer zoiets, voor de zoveelste keer... We durven gewoon geen hoop meer te hebben; daardoor worden we alleen maar weer nog meer teleurgesteld.
We weten nog niet wat we gaan doen. We hebben nog 1 iui-mogelijkheid 'over', maar aangezien de kwaliteit van het zaad toch slecht is, denk ik niet dat die iui zin heeft. We willen nu wel stoppen met het proberen, er zo min mogelijk aan denken. Maar ja, het ritme van NOD etc. zit natuurlijk wel gewoon in je kop, dus je ontkomt er niet aan.
Het is moeilijk om een knoop door te hakken, dat we niet alleen verstandelijk, maar ook emotioneel snappen dat we slechts met z'n drietjes blijven. En we zijn enorm blij met Elise, natuurlijk. Maar we hadden zo graag nog voor een kindje willen zorgen. Daarnaast wilde m'n vrouw ook no zo graag weer zwanger zijn (was een hele fijne tijd, zelfs de bevalling)
Ach, dat gaat nu allemaal niet door. Daarom moeten we daar ook maar niet over blijven dagdromen. We kunnen misschien wel wat andere dingen verzinnen die onze aandacht opvragen, maar nu nog even niet.
Dank jullie wel voor het medeleven, fijn dat ik hier ook nog wat kan spuien over onze teleurstellingen. Jullie zijn liev![]()
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef Jore het volgende:
buikgriep en ongesteld zijn lijkt me een bar slechte combinatie.
Ik heb zelfs geen ongi verschijnselen verder, geen hoofdpijn, geen buikpijn, geen zere rug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja vervelend he, dat ongi verschijnselen ook vaak dezelfde zijn als de hoopvolle symptomen
daar hadden ze best een duidelijke scheiding in aan mogen brengen hoor
Dit was voor mijn vriend (inmiddels man) de aanleiding om te zeggen dat ik de volgende dag MOEST testenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet het niet hoor, heb nog steeds aardig gevoelige borsten maar buiten dat voelt er helemaal niets anders dan anders.
Alhoewel ik wel sneller op mijn achterste poten sta sinds gister...viel uit tegen mijn vriendje en een vriendinnetje hihi terwijl dat helemaal niet nodig was...
[...]
Voelde jij verder ook niets anders dan anders?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef Wennie het volgende:
[..]
Dit was voor mijn vriend (inmiddels man) de aanleiding om te zeggen dat ik de volgende dag MOEST testenEn het was raak, dus wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |