abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51602799
Al mijn hele leven is het een probleem: vrouwen.
Ik ben 31 en heb nog nooit een relatie gehad, wat ik probeer, alles loopt op niks uit.

Misschien is het wel goed om te vertellen dat ik een lichte beperkingen heb. Van dat laatste heb ik in het dagelijk leven weinig last, maar ik heb wel het idee mensen je er op beoordelen.

In het verleden heb ik wel eens wat vriendschappen gehad met vrouwen en tijdens het uitgaan wat geflirt. Probleem is dat ik in mijn dagelijkse leven nooit met vrouwen in aanraking kom.

De reden van mijn openhartige verhaal, is dat ik er ff helemaal door heen zit. Ik ben namelijk begonnen met online dating, maar dat levert ook totaal niks op. Het lukt me wel om in contact met vrouwen te komen. Na een aantal berichtjes over en weer komt het moment dat je elkaar op msn gaat spreken en dan worden natuurlijk foto's uitgewisseld en dan haken ze gewoon allemaal af. Ik wist al dat ik geen foto model was, maar dit is wel heel confronterend. Dus hoog tijd om er mee te kappen.

Nu hoor ik heel vaak dat je er niet al te veel op moet focussen, dat het dan juist niet gebeurt. Maar als ik niks doe en met hele andere dingen bezig ben gebeurt er ook totaal nooit iets.

Wat zijn jullie ideeen hierover? En hebben jullie nog tips?

[ Bericht 3% gewijzigd door workkloon op 19-07-2007 19:19:37 ]
pi_51602879
Anyway, ik ga nu lekker een lang stuk fietsen en dan lekker vroeg naar bed en dan zie ik het morge weer een stuk zonniger in
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:35:54 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51602895
Ik denk dat die kleine handicap het grootste probleem is als ik het zo hoor, het is niet leuk om te horen maar in eerste instantie gaan mensen toch eerst op het uiterlijk af. Kan je niet in contact komen met mensen die ook een handicap hebben? Zij zullen je niet zo snel veroordelen en hebben waarschijnlijk hetzelfde probleem als jou?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_51602912
Even langs de kapper en heel rijk worden .
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:36:22 #5
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_51602918
edit.

[ Bericht 96% gewijzigd door Nosh op 18-07-2007 20:29:53 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:37:58 #6
169008 Atreyu
A fight till you die
pi_51602966
In het uiterste geval, als echt niks meer lukt, dan kun je mischien een vrouw uit Thailand halen. Er zijn websites waar Thaise vrouwen een oproep doen.. ze willen dan graag trouwen en kinderen hebben van een rijke westerling. Maar mischien dat dit geen optie voor je is... het is idd wel een extreme...

Maar ze zullen niet zeuren... en ze koken, praten engels, en willen sex...
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:40:59 #7
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_51603081
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Atreyu het volgende:
In het uiterste geval, als echt niks meer lukt, dan kun je mischien een vrouw uit Thailand halen. Er zijn websites waar Thaise vrouwen een oproep doen.. ze willen dan graag trouwen en kinderen hebben van een rijke westerling. Maar mischien dat dit geen optie voor je is... het is idd wel een extreme...
Daar was eens een Jambers aflevering over, of kwamen die uit de Filippijnen?
pi_51603088
Misschien moet je de lat wat lager leggen qua vrouwen.
pi_51603152
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Atreyu het volgende:

Maar ze zullen niet zeuren... en ze koken, praten engels, en willen sex...
Dan zou ik altijd nog voor zo'n hongaarse of russische importvrouw gaan.. Veel lekkerder. (zie: www.bride.ru).
#winning
pi_51603246
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:33
Na een aantal berichtjes over en weer komt het moment dat je elkaar op msn gaat spreken en dan worden natuurlijk foto's uitgewisseld en dan haken ze gewoon allemaal af. Ik wist al dat ik geen foto model was, maar dit is wel heel confronterend. Dus hoog tijd om er mee te kappen.

Wat zijn jullie ideeen hierover? En hebben jullie nog tips?
Hey, iedereen verwacht haar Brad Pitt of zijn Angelina Jolie tegen te komen via internet, dan kan maakt het niet uit hoe bloedje geil je er ook uit moge zien, je valt toch altijd tegen. M'n exen kende ik ook via internet, doe ik niet meer (vielen ook zwaar tegen uiteindelijk ), nu ga ik alleen voor iemand die ik 'in het echt' ken, het liefst in het dagelijks leven of minstens wekelijks leven (uitgaan ofzo? )

Iedereen heeft zo zijn en haar mindere eigenschappen, van dat spastische gedoe zou ik me niet te veel aantrekken, heb het zelf niet ervaren dus kan onmogelijk oordelen hoe het is om zelf te hebben maar ik heb wel 'ns op MTV (wat een levenservaring heb ik toch ) hoe het is voor mensen met zo'n tic is om te leven (willekeurige uitschietbewegingen en Tourrette-syndroom), kan me toch beter inleven met die mensen en ik zou het bijzonder bot vinden als iemand zich daar alleen maar om kan kapotlachen. Blablabla, dus zo iemand wil je dus niet.

Dus kort samengevat:
#1: Dames irl leren kennen
#2: Niks aantrekken van je spasticiteit(? )
( Als je nou aan iets kan werken: doen, maar bij zoiets kan het niet dus gewoon niks van aantrekken. )

Good luck, have fun. Play hard, play fair. (iets van gamen, insiders joke die op het allendaagse leven tot op zekere hoogte ook toe te passen is )
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef Manono het volgende:
Even langs de kapper en heel rijk worden .
Zolang je haar maar goed zit, allereerste/-grootste prioriteit!
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:49:41 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51603399
Werk aan je sterke punten waarvan je weet dat je er wel respons op krijgt, je humor, intellect en dat soort gebieden. Spasme en stottering hoeft niet je grootste obstakel te zijn. Internet-dating kan heel goed zoals je zelf al aangeeft, maar ik denk dat je het dan in de verkeerde hoek zoekt.

And remember: geen hand vol maar een land vol potentie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_51604057
Vrouwen

Nee serieus,
Je doet ergens iets fout. En meestal heeft het meer te maken met je levensstijl dan wel met het daten zelf.

Wat kan dat zijn?
Je hebt een ubersaaie job waar je geen interessante vrouwen tegenkomt?
Je ontmoet vrouwen op de verkeerde plaatsen?
Je heb nooit vrienden gehad en hebt geen benul wat sociaal contact inhoudt?

Kijk eens naar jezelf en denk eens na wat je eventueel verkeerd zou kunnen doen.
pi_51604436
Nou ja, zo'n handicap kan heel afstotend werken. Ik herinner me dat ik ooit naast iemand zat die een handicap had aan zijn hand en waardoor ik me ongemakkelijk voelde bij hem. Het is lullig maar waar, maar ik denk dat ook vrouwen dit zo ervaren.

Maar goed, om je wat constructief advies te geven: niet opgeven of bij de bakken neerzitten. Je kansen zijn natuurlijk met dergelijke 'afwijkingen' niet verhoogd, maar het wil niet zeggen dat je hopeloos verloren bent of iets dergelijks. Als je stevig in je schoenen staat, zelfverzekerd bent, goed aan de rest van je uiterlijk werkt en optimistisch ingesteld blijft schop je het een heel eind.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:30:09 #14
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_51604856
Niet proberen en niet wanhopig zijn. Juist als je niet probeert komen ze met bossen tegelijk op je af. probeer je te hard ben je geen aanwinst / catch, dus is het ook niet de moeite.
Simpel, maar zo denken / werken 99% van de vrouwen.
koekje erbij?
pi_51605239
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal binnenkort reageren, nu ga ik op de bank hangen voor de tv
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 20:52:30 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51605564
Hmm. Ik heb een handicap. Ik ben nl ook spastisch, en loop daardoor anders dan anderen. Vergelijk het maar een beetje met Lucille Werner. Ik heb echter met vrouwen geen enkel probleem hoor Het is vooral je uitstraling.

Kijk, als jij ergens binnenkomt en je houding is dan van "iedereen kijkt naar mij en ik ben bang" ja...dan werkt dat niet in je voordeel. Ik dacht dat vroeger ook. Ergens is dat natuurlijk ook wel zo, want je komt ergens binnen, je wijkt af en dus kijken mensen even. Maar het is niet zo dat hun wereld om jou draait, ze zien het, en 99,9% denkt dan "ok", en gaat verder met waar ze mee bezig waren.

Die 0,01% moet je je geen kut van aantrekken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet het een beetje zien als dat het hun probleem is als zij er last van hebben dat jij een handicap hebt. En als iemand je om die reden afwijst, jammer voor haar dan, voor haar 20 anderen.

Dat is denk ik een beetje de instelling die je moet hebben. Sure, ik weet heel goed dat je als iemand met een handicap meer moeite (lijkt te moeten) moet doen, maar dat is nou eenmaal het nadeel van 'anders' zijn. De truc is om je daar niets van aan te trekken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_51635310
Na een nachtje slapen en een dag werken, voel ik me weer heel wat beter.
Misschien heb ik me wat te veel mee slepen, door dat internet dating gedoe. Maar ja, als je berichtjes met elkaar uitwisseld en je krijgt er een beetje een goed gevoel bij, dan is een afwijzing natuurlijk nooit leuk.
Nu zit ik wat werk/studie betreft in een drukke periode, waar ik vol voor wil gaan. Maar na de zomerperiode wil ik het volgende gaan doen:
- yoga weer oppakken (nu is het zomerstop), ik heb gemerkt dat dit een positief effect heeft op m'n beperkingen.
- laatst ben ik lid geworden van een club die activiteiten onderneemd, daar wil ik actief aan gaan deelnemen.
- afvallen, een slanker lichaam zal me sieren Ben nu al goed bezig, wat dat betreft

Aan de volgende dingen heb ik zitten denken:
- op speciale vakanties gaan met singles, dan zit je langere tijd met elkaar opgescheept, dus leer je elkaar beter kennen.
- Op ten duur misschien een relatie bemiddelings bureau inschakelen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:36:53 #18
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_51635986
ik zou gewoon een zo sympathiek mogelijke foto op je profiel plaatsen, vrouwen die later toch afhaken heb je toch nix aan.
Eventueel kan je naar een fotograaf gaan.
na een tijd lang chatten dus na de foto-uitwissel-periode en je valt in het echt tegen zullen ze er minder snel op afhaken.
Daarbij uiterlijk is niet alles, dus misschien heb je een foto opgestuurd waar je sagereinig kijkt? een voetbalt-shirt aan hebt, rookt, op een naaktstrand staat, of gewoon heel slordig gekleed bent? Foto's kunnen ook wat over karakter verraden namelijk
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:49:26 #19
12888 Skull-splitter
pi_51636368
Kernwoord is TE.

Je MOET van jezelf nu een relatie, omdat het er anders volgens jou niet meer in zit. En dat forceert onbewust je natuurlijke gedrag. Je MOET grappig zijn, je MOET slim zijn en je MOET in de smaak vallen. Dat moeten zorgt ervoor dat het gemaakt is, en dus vaak krampachtig overkomt.

Je eerste drie voornemens zijn geweldig, maar laat 1 ding wel wezen: doe het vooral voor jezelf!

Hou eerst van jezelf, dan zul je zien dat mensen je ook een stuk leuker gaan vinden
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:38:47 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51653398
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Forkbender het volgende:
vrouwen.
Je kan beter kippen houen.
Of wiet verbouwen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_51660971
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:33 schreef workkloon het volgende:
Al mijn hele leven is het een probleem: vrouwen.
Ik ben 31 en heb nog nooit een relatie gehad, wat ik probeer, alles loopt op niks uit.

Misschien is het wel goed om te vertellen dat ik een lichte beperkingen heb. Van dat laatste heb ik in het dagelijk leven weinig last, maar ik heb wel het idee mensen je er op beoordelen.
Waarom zou je het als eerste melden? Het hoort bij je net zoals twee ogen, twee oren en één neus. Ik zou niet zo meteen speciaal roepen dat je een handicap hebt, want dat stoot nu eenmaal af. Net zoals het afstoot of vreemd is als je in eens drie ogen, één oog of twee neuzen hebt. Klinkt hard, maar men verwacht nu eenmaal iemand die net zo er uit ziet als de rest van de gemeenschap er uit ziet.

Ik liep ook niet te verkondigen in elk gesprek dat ik videogames fantastisch vindt. Dat heeft niks met schaamte te maken (laat de kutreacties maar komen beste lezertjes), maar gewoon omdat het waarschijnlijk geen interessante eigenschap is voor de meeste medemensen. Nuanceer het en het is opeens totaal geen probleem.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_51690030
Ik denk niet dat die vrouwen het probleem zijn, maar jezelf.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:34:43 #23
12888 Skull-splitter
pi_51692430
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Doagere het volgende:
Beetje hard verwoord, maar daar komt het wel op neer...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:57:20 #24
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51694227
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Of wiet verbouwen...
Bier brouwen?
There is no rehab for stupidity.
pi_51694794
quote:
quote:
Beetje hard verwoord, maar daar komt het wel op neer...
Zo, snelle conclusie
Dan kunnen jullie me vast ook wel vertellen, wat het probleem met mezelf zou moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')