quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:33
Na een aantal berichtjes over en weer komt het moment dat je elkaar op msn gaat spreken en dan worden natuurlijk foto's uitgewisseld en dan haken ze gewoon allemaal af. Ik wist al dat ik geen foto model was, maar dit is wel heel confronterend. Dus hoog tijd om er mee te kappen.
Wat zijn jullie ideeen hierover? En hebben jullie nog tips?
Hey, iedereen verwacht haar Brad Pitt of zijn Angelina Jolie tegen te komen via internet, dan kan maakt het niet uit hoe bloedje geil je er ook uit moge zien, je valt toch altijd tegen.
![]()
M'n exen kende ik ook via internet, doe ik niet meer (vielen ook zwaar tegen uiteindelijk
![]()
), nu ga ik alleen voor iemand die ik 'in het echt' ken, het liefst in het dagelijks leven of minstens wekelijks leven (uitgaan ofzo?
![]()
)
Iedereen heeft zo zijn en haar mindere eigenschappen, van dat spastische gedoe zou ik me niet te veel aantrekken, heb het zelf niet ervaren dus kan onmogelijk oordelen hoe het is om zelf te hebben maar ik heb wel 'ns op MTV (wat een levenservaring heb ik toch
![]()
) hoe het is voor mensen met zo'n tic is om te leven (willekeurige uitschietbewegingen en Tourrette-syndroom), kan me toch beter inleven met die mensen en ik zou het bijzonder bot vinden als iemand zich daar alleen maar om kan kapotlachen. Blablabla, dus zo iemand wil je dus niet.
![]()
Dus kort samengevat:
#1: Dames irl leren kennen
#2: Niks aantrekken van je spasticiteit(?
![]()
)
( Als je nou aan iets kan werken: doen, maar bij zoiets kan het niet dus gewoon niks van aantrekken.
) Good luck, have fun. Play hard, play fair.
![]()
(iets van gamen, insiders joke die op het allendaagse leven tot op zekere hoogte ook toe te passen is
![]()
)
quote:
Zolang je haar maar goed zit, allereerste/-grootste prioriteit!