abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 07:53:18 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51650296
DEEL 24! Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar, inclusief natuurlijk de online shop.

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars 2 is aangekondigd! Hierover later meer.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:
quote:
Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia

• Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] 23

De OP kun je hier vinden.

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars"

Hier weer verder
  • "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51650345
    Verder niets nuttigs te melden. Een tvp dan maar.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 08:37:39 #3
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51650677
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51651015
    Ook meteen een tvp aanmaken.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_51651068
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef Elegy het volgende:
    http://s183.photobucket.com/albums/x199/xoogwscreens/

Wellicht de nieuwe EotN armors?
    Dit kan best, want op GWonline forum is er een topic verwijderd waarin alle Armors stonden.

Dit kan misschien door iemand zijn opgeslagen voordat het topic verwijderd werd.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 09:16:30 #6
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51651299
    Ik haal de link denk ik zo weg, komt namelijk van mijn guild en ik denk niet dat ze het erg leuk vinden bij Anet
    Dus sla ze maar alvast op

Ik vind de armors nou niet echt speciaal trouwens.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_51651612
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
    Ik haal de link denk ik zo weg, komt namelijk van mijn guild en ik denk niet dat ze het erg leuk vinden bij Anet
    Dus sla ze maar alvast op

Ik vind de armors nou niet echt speciaal trouwens.
    Sommige armors zijn gewoon lelijk, maar er zitten er ook een aantal bij die ik wel zou willen hebben.

Dervish armors vallen mij het meeste tegen. Die zien er gewoon niet uit. Elementalist is ook weer niets.

Mijn Mesmer krijgt zeker een nieuwe armor set.
    pi_51654446
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 08:01 schreef torn_Machina het volgende:
    Een tvp dan maar.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 14:47:25 #9
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_51661928
    heb de pre order pack binnen, maar (nog) geen bonus items, een NF fimpje op de dvd en je add je bonus key, zit daar ook de trial keys bij... how stupid.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 15:02:44 #10
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_51662533
    Plaatje van Gwen voor in de OP (met een rimg tag)

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      vrijdag 20 juli 2007 @ 15:10:34 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51662835
    Cleavage!
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:12:08 #12
    65330 Ruzbeh
    pi_51667363
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef Elegy het volgende:
    Cleavage!
    .
    pi_51674631
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
    Plaatje van Gwen voor in de OP (met een rimg tag)

[afbeelding]
    pi_51675545
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef DarkY.NL het volgende:
    heb de pre order pack binnen, maar (nog) geen bonus items, een NF fimpje op de dvd en je add je bonus key, zit daar ook de trial keys bij... how stupid.
    Nou, ze hebben mijn betaling ontvangen voor de pre-order pack maar nu moet ik nog een paar dagen wachten op mijn code.

Dat kunnen ze toch wel direct mailen.

Darky die bonus wapens worden pas aktief als je de retail key geadd hebt.
    pi_51682524
    ik speel zelf geen guildwars meer ofzo. vind het saai heb het 1 maandje gespeeld. maar was wat screenshots aan het zoeken via google voor een ander spel en kwam deze tegen

zaterdag 21 juli 2007 @ 10:11:23 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51687348
    Nieuwe skills, traps, blessings etc.?

Assassin
    Assassin's Thirst
    Lotus Strike
    Golden Fang Strike
    Way of the Mantis
    Falling Lotus Strike
    Shadow's Embrace
    Misery Signet
    Critical Diversity
    Malicious Signet
    Dark Defense
    Ox Strike

Mesmer
    Calculated Risk
    Logic Bomb
    Aneurysm
    Inadequacy
    Signet of Distraction
    Signet of Recall
    Power Lock
    Wastrel's Feast
    Sum of All Fears
    Indecision

Monk
    Cure Hex
    Smite Condition
    Patience is Virtue
    Ebb of Healing
    Steadfast Soul
    Spotless Mind
    Spotless Soul
    Balthazar's Boon
    Balthazar's Signet
    Purifying Veil

Warrior
    Heavy Crush
    Barbarian's Chop
    Knee Cutter
    Disarm
    Grapple
    "Get Over Here!"
    Collapse Armor
    Soldier's Speed
    Symbolic Strike
    Distracting Strike

Ranger
    Rapid Fire
    Vagabond's Arrow
    Poison Signet
    Scavenger's Shot
    Expert Focus
    Volley
    Disrupting Shot
    Feral Rage
    Companionship
    Piercing Trap

Dervish
    Zealous Sweep
    Rending Penetration
    Grenth's Aura
    Harrier's Signet
    Farmer's Scythe
    Shield of Force
    Signet of Speed
    Crippling Victory
    Pious Fury (says TEMP, so it's probably a temporary name)
    There was also "Eremite's Zeal", but there's already a skill with that name

Ritualist
    Energetic Was Lee-Sa
    Pure Was Li Ming
    Straining Weapon
    Ghostly Weapon
    Agony
    Rejuvenation
    Siphon Soul
    Mending Grip
    Weapon of Renewal
    Piercing Weapon

Paragon
    Anthem of Weariness
    Piercing Spear
    Anthem of Disruption
    Hasty Refrain
    Spear of Redemption
    Spear Swipe
    Holy Spear
    Burning Shield
    Inspirational Speech
    Veteran Javelin

Elementalist and necromancer skills all had icons so the names were unavailable

Blessings
    Time Attack
    Hunt Point Bonus
    Boss Bounty
    Double XP
    Hunt Rampage
    Norn Hunting Party/Vanguard Hit Squad/Dwarven Raider/Asuran Bodyguard (these seem to be different names for the same general thing)

Special faction blessings
    Norn-Strength of the Norn
    Ebon Vanguard-Vanguard Commendation (? was cut off)
    Dwarves-Great Dwarf's Blessing
    Asura-Energy Channel

Probably PvE skills

Thunderfist Strike
    STAND UP!

Leeroy's Boxing Skills
    Brawling Headbutt
    Brawling Combo Punch
    Brawling Uppercut
    Brawling Hook Spe- (cut off, probably special)
    Brawling Hook
    Brawling Straight Right
    Brawling Jab Spe- (c/o)
    Brawling Jab
    Brawling Block
    Brawling

Polymock forms
    Dolyak Rider Form
    Dwarven Arcanist Form
    Dredge Seer Form
    Bone Dragon Form
    Smoke Wraith Form
    Skeletal Mage Form
    Titan Form
    Charr Flamekeeper (didn't say form, but was probably c/o)
    Charr Shaman form
    Mursaat Elementalist Form <------ WoOoT???
    Stone Rain Form
    Gaki Form
    Ruby Djinn Form
    Mantis Dreamweaver (c/o)
    Naga Shaman Form
    Beholder Form (hmm, new creature)
    Mirage Iboga Form
    Ice Elemental Form
    Fire Elemental Form
    Earth Elemental Form
    Aloe Seed Form (lol)
    Kappa Form
    Fire Imp Form
    Ice Imp Form
    Gargoyle Form
    Skale Form
    Mergoyle Form

Norn skills
    Totem of Man
    Totem of the Owl
    Totem of the Wolf
    Totem of the Bear
    Heart of the Norn
    I Am Unstoppable!
    I am the Strongest!
    You move like a Dwarf!
    You Are All Weaklings!
    A Touch of Guile
    Dodge This!
    Finish Him!
    Club of a Thousand Bears
    Feel No Pain
    Rebel Yell
    Winds
    Weakness Trap

Ebon Vanguard skills
    Ebon Escape
    Sneak Attack
    Ebon Battle Standard of Honor
    Ebon Battle Standard of Wisdom
    Ebon Battle Standard of Courage

Asuran skills
    Secret Herbs and Spices
    Signet of Infection
    Deft Strike
    Air of Superiority
    Asuran Scan
    Radiation Field
    Smooth Criminal (hehe)
    Mindbender
    Pain Inverter
    Mental Block
    Energy Surge
    Summon Naga Shaman
    Summon Ruby Djinn
    Summon Mursaat (hmm)

Dwarven skills
    Stout-Hearted
    Dwarven Stability
    Black Powder Mine
    Snow Storm
    Breath of the Great Dwarf
    Great Dwarf Armor
    Great Dwarf Weapon
    Drunken Master
    By Ural's Hammer
    Don't Trip!
    A Brawling Headbutt
    Low Blow
    Nosyt's Bite
    Light of Deldrimor
    Alkar's Alchemical Acid

Marked For Death
    Haunted Ground
    Alkar's Concoction

Boss skills?
    Volfen Aura
    Volfen Agility
    Volfen Snarl
    Volfen Spirit
    Volfen Claw
    Volfen Pounce
    Eulen Talons
    Eulen Swoop
    Talon Strike
    Revert Aura
    Eulen Shriek
    Eulen Flight
    Eulen Spirit
    Eulen Aura
    Ursan Aura
    Urza's Force
    Urza's Roar
    Urza's Spirit
    Urza's Strike
    Urza's Rage

Monster skills/dungeon traps?

Fire Boulder
    Ice Boulder
    Boulder
    Wurm Bile
    Pyroclastic Shot
    Unseen Aggression
    Spirit Roar
    Shattered Spirit
    Spirit World Retreat
    Tongue Lash
    Sundering Soulcrush
    Volatile Jelly Explosion
    Diamondshard Mist
    Paranoid Indignation
    Crystal Snare
    Golem Shrapnel
    Shield of Fire
    Firebomb
    Murakai's Censure
    Vital Essence
    Murakai's Call
    Filthy Explosion
    Powder Keg Drop
    Bear Form
    Mole Interrupt
    Torturer's Mandess
    Flame Call
    Shroud of Ash
    Putrid Flames
    Infernal Rage
    Torturous Lash
    Whirling Chain
    Vitality Transfer
    Phase Shield (hmm, there seem to be a lot of "sci-fi" sounding names)
    Fungal Explosion
    Savage Bite
    Searing Breath
    Enraged Blast
    Lava Wave
    Lava Field
    Lava Blast
    Flame Jet
    Spawn of Destruction
    Mystic Shriek
    Gelatinous Material Explosion

[ Bericht 1% gewijzigd door Elegy op 21-07-2007 10:16:49 ]
    pi_51689669
    Aan alleen de namen heb je niks... Hoewel Gelatinous Material Explosian cool klinkt.
    pi_51692109
    Tsja, die namen hebben we niet veel aan
    pi_51751884
    Mailtje met mijn pre-order pack code is inmiddels binnen.

Heb ik weer wat wapens om mijn Heroes mee te equipen.
    pi_51814839
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef EricG het volgende:
    Aan alleen de namen heb je niks... Hoewel Gelatinous Material Explosian cool klinkt.
    of Volatile Jelly Explosion... ook heel aardig...
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_51826964
    Waarom kan ik mijn emailadres niet veranderen. Je moet je registreren op de website van Plaync.com, maar daar kun je alleen je password aanpassen..

Alles is een raadsel, maar ik weet nog niet in wat voor vorm en in welke taal.
      donderdag 26 juli 2007 @ 23:01:13 #22
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_51870851
    quote:
    Op woensdag 25 juli 2007 18:49 schreef Metalmeisje het volgende:
    Waarom kan ik mijn emailadres niet veranderen. Je moet je registreren op de website van Plaync.com, maar daar kun je alleen je password aanpassen..

Er staat ergens in een notification, dat als je de online shop gebruikt, dat je niet meer je e-mail adres kan veranderen van je primaire account.

"You will not be able to change the account name you use to log into Guild Wars if:

- You have integrated your Guild Wars game account into PlayNC by accessing the Guild Wars Official Store."
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 27 juli 2007 @ 13:59:58 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51885629
    Zo, net mijn GW:EN preorder kit bij de FRS gehaald, vanmiddag maar eens kijken wat er zoal opstaat
      maandag 30 juli 2007 @ 10:51:43 #24
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_51954011
    Hoe zit het nu??

Een vriend van me heeft alleen Factions. Nu kan hij alleen naar Kryta om te Goldfarmen en questen.
    Ik kreeg een melding dat ik naar Elona (NightFalls Eiland) kon om te helpen/Questen.
    Kan ik nu niet meer hem vergezellen in Kryta??
    Wat nu als hij ook NightFalls erbij installeerd? Mag hij dan alsnog naar Elona? Hoe zit dit? En kan je met een NightFalls char ook naar Chantha toe? (mits lvl veel ipv 10)

Ben een beetje de weg kwijt.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_51954607
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
    Hoe zit het nu??

Een vriend van me heeft alleen Factions. Nu kan hij alleen naar Kryta om te Goldfarmen en questen.
    Ik kreeg een melding dat ik naar Elona (NightFalls Eiland) kon om te helpen/Questen.
    Kan ik nu niet meer hem vergezellen in Kryta??
    Wat nu als hij ook NightFalls erbij installeerd? Mag hij dan alsnog naar Elona? Hoe zit dit? En kan je met een NightFalls char ook naar Chantha toe? (mits lvl veel ipv 10)

Ben een beetje de weg kwijt.
    Als je vriend alleen Factions heeft, dan neem ik aan dat je Cantha bedoeld en niet Tyria?

Zolang jij ook Factions hebt kun jij hem blijven helpen en als hij Nightfall koopt dan kan hij ook direct naar Elona of daar een nieuwe character aanmaken.

Met je Nightfall characters kun je ook naar Elona, maar dat kan natuurlijk niet direct. Je moet eerst een paar missies doen voordat je de kans krijgt om naar Cantha te gaan.

Tyria natuurlijk ook, maar dan moet je wel Prophecies hebben.
      dinsdag 31 juli 2007 @ 00:23:49 #26
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
      dinsdag 31 juli 2007 @ 02:40:55 #27
    65330 Ruzbeh
    pi_51978868
    HET IS GEWOON NIET EERLIJK!!!
      dinsdag 31 juli 2007 @ 07:23:04 #28
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_51979929
    Wat mij betreft staat "I'm very important" gelijk aan "ik heb geen leven" maar toch gefeliciteerd
    pi_51994301
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 07:23 schreef Elegy het volgende:
    Wat mij betreft staat "I'm very important" gelijk aan "ik heb geen leven" maar toch gefeliciteerd
    pi_51994543
    Heb het al een maand of anderhalf niet gespeeld. Ik word eigenlijk doodziek van constant al die veranderingen aan de game. Vooral het gekloot van met de skills....
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_51996515
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Heb het al een maand of anderhalf niet gespeeld. Ik word eigenlijk doodziek van constant al die veranderingen aan de game. Vooral het gekloot van met de skills....
    Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.

Ik speel vooral PvE en daar zijn sommige skills die ik gebruik ook wel eens een keer generfed, maar daar moet je maar mee kunnen leven. Het spel wordt er bij mij niet minder plezierig om.

Nog 3,5 week tot het preview weekend voor GW:EN
    pi_52000818
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.

Ik speel vooral PvE en daar zijn sommige skills die ik gebruik ook wel eens een keer generfed, maar daar moet je maar mee kunnen leven. Het spel wordt er bij mij niet minder plezierig om.

Nog 3,5 week tot het preview weekend voor GW:EN
    PvP boeit me geen reet, dat is ook de reden dat ik er zo schijtziek van wordt, al dat tweaken. Ik heb er als PvE'er doorgaans alleen maar last van. Ik zie er echt de lol niet van in om na de zoveelste "skill balance" weer eens uit te gaan vissen welke builds nog wel en welke niet meer voldoen. Zeker niet toen ik het ook nog eens bij m'n heroes uit kon gaan vissen.

Eerst kon ik me er nog wel toe zetten, maar toen had ik ook meer tijd om het spel te spelen. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je niet meer genoeg speelt om de veranderingen fatsoenlijk bij te kunnen houden. Ik had het gevoel dat ik die paar uurtjes die ik kon spelen in de week vaak alleen bezig was met te kijken hoe we alles nu weer eens op moesten gaan lossen.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:12:57 #33
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_52061766
    net rank7 lb :> dus zit op de helft
      zondag 5 augustus 2007 @ 21:18:43 #34
    10646 killermj
    Jah Man Jah ©By KillerMJ
    pi_52126715
    Hoi,

Ik ben sinds gister begonnen met Guild Wars en ben dus nieuw en ben een Ranger met Monk skills.
    ZIt nu op level 5 en vermaak mij prima met de game.

Ingame name: Dutchy EmJeej

Iemand nog beginners tips ??
    pi_52126968
    Ga ongeveer bij level 8+ naar Ascalon
    pi_52235992
    Ik zou wel eens bij die FOK guild willen.
    Ingame naam: Where Spirits go to.
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
    pi_52238732
    Als niemand jullie nog heeft geinvite dan doe ik het morgen wel.
    pi_52257577
    tvp
    pi_52278166
    kan me 2de account eindelijk weer in Europe zetten....
    Af en toe hebben ze wel goede updates.
    pi_52327195
    had het al een paar keer hier en daar gelezen, maar het is nu bijna 100% zeker: men zit te dupliceren in GW. Ambraces voor 7k each etc... rollback? of gebeurt er iets anders...

Zou vandaag ook een patch zijn uitgebracht tegen lose connection oid.
    pi_52327352
    Had ook op en forum gelezen dat zo'n kerel een bod kreeg van 25 ambraces op z'n mini roller beetle.
      maandag 13 augustus 2007 @ 13:20:51 #42
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52327701
    Dupes? Dat vind ik best knap, alles serverside opgeslagen en zelfs GUI mods kunnen een ban opleveren.

Maar aan de andere kant, ecto's zijn ook flink in prijs gedaald. Vroegah, toen die krengen nog 13k per stuk kostten...
    pi_52345359
    wat zijn dupes?
      maandag 13 augustus 2007 @ 22:45:50 #44
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52345508
    Dupliceren van items of goud via glitches, bugs en exploits in een spel
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:33:31 #45
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_52373870
    Waarvan de economie in het spel dus compleet verwoest wordt
    Er is nu ook een texture exploit waarmee een gast een mallyx pet in Pre heeft...

Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_52384603
    Hoezo ben je level 14 in pre searing?
      woensdag 15 augustus 2007 @ 12:09:56 #47
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52385362
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
    Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearing
    pi_52386419
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearing
    Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.
      woensdag 15 augustus 2007 @ 13:40:55 #49
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52387968
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef EricG het volgende:

[..]

Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.
    Drunkard en Ale hound kost je ook duizenden minuten dronken

En in tegenstelling tot bijvoorbeeld Cartographer is Legendary Defender vooral een kwestie van heel veel geduld hebben en niets doen
    pi_52393142
    Ik heb even een vraagje aan jullie (als deze al eerder gesteld is dan sorry daarvoor, maar kon er in ieder geval niets over terugvinden in dit en het vorige topic).

Ik heb iets langer dan een jaar geleden een tijd lang intensief guild wars prophecies gespeeld. Ik vond het toendertijd een geweldig spel. Vervolgens heb ik factions gekocht maar die vond ik zwaar tegenvallen. Ik heb toen prophecies en factions verkocht omdat de interesse toch gedeeltelijk weg was. Nu sta ik op het punt om weer te beginnen en zit ik met de volgende vraag:

Is het nu nog steeds belangrijk prophecies in het bezit te hebben of heeft deze versie weinig toevoeging tot de nieuwste uitbreiding nightfall (die ik op het punt sta te kopen)? Is het dus leuker om via eerst een prophecies character te maken en die vervolgens naar nightfall te sturen of heeft dat tegenwoordig weinig toegevoegde waarde en kan ik alleen met nightfall ook al veel plezier beleven?
    I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
    pi_52420717
    Alleen NF is ook genoeg hoor.
    NF heeft heros, dus hulpjes ipv die henches.Je mag er max 3 meenemen en ze gaan ook lvl up.
    Dus veel meer hulp
      donderdag 16 augustus 2007 @ 21:09:15 #52
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_52433944
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
    dat ben ik niet, heb deze van guru geplukt, maar inderdaad death levelen voor de titel van Defender of Ascalon.
    Disturbed Mind
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:23:09 #53
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52642128

Yeah baby yeah!
    pi_52643419
    oh dacht dat je er al inzat :> maar is dus niet jouw char?

dacht echt dat het vanavond pas aanging, anders had ik wel vrij
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:45:32 #55
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52646894
    .

Can't wait to get home...
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:50:53 #56
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52657105
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef DarkY.NL het volgende:
    oh dacht dat je er al inzat :> maar is dus niet jouw char?

dacht echt dat het vanavond pas aanging, anders had ik wel vrij
    Jawel hoor, ik heet Vortex Walker
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:19:34 #57
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52659488
    Jesus.

Ben nu al een hele tijd thuis, ding is al 2,5 uur aan het downloaden zo'n beetje, en is op 57 %.
    .

vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:40:28 #58
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52660041
    65% .

Jeeezus man. Wtf. Ze hadden die data grotendeels op de pre-order disc moeten zetten .
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:15:07 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52660955
    bij mij was het maar iets van 3600 files, zo binnen.
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:17:01 #60
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52670581
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef Elegy het volgende:
    bij mij was het maar iets van 3600 files, zo binnen.
    Ik was ondertussen zo wasted, dat ik maar kort heb gespeeld, toen ging ik effe tv kijken en ben ik in slaap gevallen...

Omg. Misschien vanavond maar, maar heb ook al een verjaardag... *zucht*
      maandag 27 augustus 2007 @ 09:40:12 #61
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52719877
    Nou, zondag nog maar effe wat gedpeeld. Leuk man, die dungeons!
    .
      maandag 27 augustus 2007 @ 10:41:55 #62
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52720990
    Gisteren lvl1 van Darkrime Delves gedaan. Wat duurt die dungeon lang zeg .

pi_52722299
    Mag ik in de FOK-guild?? Mijn naam is "Jayla Humble B"!
      maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:34 #64
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52723717
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef SnowDoggg het volgende:
    Mag ik in de FOK-guild?? Mijn naam is "Jayla Humble B"!
    Sure. , kan je nu niet inviten helaas...
    pi_52724705
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Sure. , kan je nu niet inviten helaas...
    Geef niet, ik wacht wel
      maandag 27 augustus 2007 @ 14:17:26 #66
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52726179
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Geef niet, ik wacht wel
    Akkoord, het staat al op de lijst, invite je vananvond. maar denk dat Darky eerder is.
    pi_52727982
    Ah ik zit erin
    pi_52728761
    en ik ben nog niet eens thuis :>
    pi_52808076
    joolz en ik net mail ontvangen we kunnen het ophalen
    pi_52809829
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef DarkY.NL het volgende:
    joolz en ik net mail ontvangen we kunnen het ophalen
    Ik heb hem net binnen gekregen via de post.
    pi_52811484
    wij komen net bij dimplus weg, hier het resultaat

donderdag 30 augustus 2007 @ 15:06:02 #72
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52811521
    .

pi_52811573
    was de linker nu van jou of de rechter
      donderdag 30 augustus 2007 @ 15:12:07 #74
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52811695
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef DarkY.NL het volgende:
    was de linker nu van jou of de rechter
    Don't know, don't give a damn!
    pi_52811978
    Is 'ie al uit dan?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 15:22:28 #76
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52812020
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef EricG het volgende:
    Is 'ie al uit dan?
    Ja! Morgen gaat ie live! .
    (Afgelopen week-end preview )
      donderdag 30 augustus 2007 @ 15:25:07 #77
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52812072
    EN:

IK BEN VRIJ-HIJ, IK BEN VRIJ-HIJ .

.
    pi_52818218
    morgen, ff me preorder eye of the nord ophale aaaaaait

Edit: Is er al een lijst beschikbaar met de skills van EotN?

[ Bericht 40% gewijzigd door dennisw op 30-08-2007 19:14:35 ]
    pi_52823618
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef dennisw het volgende:
    morgen, ff me preorder eye of the nord ophale aaaaaait

Edit: Is er al een lijst beschikbaar met de skills van EotN?
    Hier een lijstje met de normale skills voor elke class en enkele PvE-Only skills. Klik
    pi_52848187
    error =(?
    pi_52865920

Mountain eagle pet
      dinsdag 4 september 2007 @ 08:51:12 #82
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52931750
    Ik heb dus nog steeds niet kunnen spelen, veel te druk met allerlei andere dingen. Naja, ik ram er wel een andere keer doorheen.
      dinsdag 4 september 2007 @ 09:16:45 #83
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_52932007
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 08:51 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb dus nog steeds niet kunnen spelen, veel te druk met allerlei andere dingen. Naja, ik ram er wel een andere keer doorheen.
    Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.
      dinsdag 4 september 2007 @ 09:43:34 #84
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52932425
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.
    Ach, guildie had het binnen een dag al uitgespeeld, dus dat moet ik ook wel kunnen Gewoon door de mainquest en dan later nog maar eens de sidequests en titels halen enzo.

Maar kan de komende dagen toch niet, veel te druk met verhuizen enzo.
    pi_52948772

me nieuwe dwarven armor
    pi_52982480
    jammer genoeg weet ik niet meer waar het spel hier ergens in huis ligt.. :/
    anders had ik dit wel weer opgepakt..
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_52984058
    Gewoon downloaden van guildwars.com. Je moet alleen je password en email nog wel weten anders kan je alsnog neit spelen.... De cd heb je verder niet nodig.
    pi_52998098
    duurt alleen beetje lang om 3-4 GB te downloaden
      vrijdag 7 september 2007 @ 09:11:08 #89
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52998361
    Gewoon de image een nachtje laten draaien

Of GWEN installeren en een update, klaar!
    pi_53011938
    Ik zal morgen gewoon eens hier thuis kijken.. als ik hem dan niet kan vinden..
    probeer ik hem wel van guildwars te downen, thanks for the tip
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_53049225
    Ebon Vanguard gehaald, ben nu bezig met Asura
    pi_53060697
    Heb weer me account terug

mogelijkheid om Fok guild te joinen?

hmm, heb dus gedownload.. en ja, map is maar 266mb groot?
    is zeker trial gedoe :S

[edit]
    ik dacht, ga toch ff me cds zoeken.. vind ik ze nog in 1x ook
    installen
    [/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door Nick-GizMo op 09-09-2007 22:55:26 ]
    pi_53093058
    ik weet niet als je al een invite hebt ontvangen, zo niet dan stuur ik je vanavond 1

wat is trouwens je ingame name

[ Bericht 20% gewijzigd door DarkY.NL op 11-09-2007 20:35:47 ]
      zondag 16 september 2007 @ 17:55:27 #94
    65330 Ruzbeh
    pi_53223416
    Alle nieuwe warrior armors zijn erg lelijk.
      Redactie Frontpage zondag 16 september 2007 @ 17:58:19 #95
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53223485

mss een domme vraag, maar heeft iemand nog een trial key over van factions of gw zelf mijn vriend heeft me aangestoken en we willen samen spelen maar hebben geen cc dus kopen gaat nu ff lastig en ik ben ongeduldig
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      zondag 16 september 2007 @ 18:06:54 #96
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53223684
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
    Alle nieuwe warrior armors zijn erg lelijk.
    Warrior armor is bijna altijd lelijk.....hell, altijd
      Redactie Frontpage zondag 16 september 2007 @ 18:14:00 #97
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53223838
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Etcetera het volgende:

mss een domme vraag, maar heeft iemand nog een trial key over van factions of gw zelf mijn vriend heeft me aangestoken en we willen samen spelen maar hebben geen cc dus kopen gaat nu ff lastig en ik ben ongeduldig
    never mind, ik mag een ander account ff lenen
    With four other people
    And aliens
    pi_53348419
    je kan het spel ook gewoon in de winkel zonder CC kopen
      Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2007 @ 09:47:04 #99
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53349263
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef DarkY.NL het volgende:
    je kan het spel ook gewoon in de winkel zonder CC kopen
    niet op zondag
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 21 september 2007 @ 10:01:54 #100
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53349583
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

niet op zondag
    Waar ik woon wel
      Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2007 @ 10:04:30 #101
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53349634
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar ik woon wel
    ik woon in een christelijk/protestants dorp. zelfs de kermis is dicht op zondag
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 21 september 2007 @ 10:22:18 #102
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53349998
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik woon in een christelijk/protestants dorp. zelfs de kermis is dicht op zondag
    Ik heb intens medelijden met je

..maar dat de kermis dicht is, dat vind ik dan wel een goede zaak, kermissen zijn stom
      Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2007 @ 10:26:38 #103
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53350087
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb intens medelijden met je

..maar dat de kermis dicht is, dat vind ik dan wel een goede zaak, kermissen zijn stom
    dank je

maar die kermis daar kom ik ook al jaren niet meer hoor heti s echt te triest voor woorden. ik zal blij zijn als ik hier weg ben
    With four other people
    And aliens
    pi_53351172
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik weet niet als je al een invite hebt ontvangen, zo niet dan stuur ik je vanavond 1

wat is trouwens je ingame name
    sorry laat gelezen..

Nick GizMo is ingame naam
      vrijdag 21 september 2007 @ 11:17:09 #105
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53351280
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:26 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dank je

maar die kermis daar kom ik ook al jaren niet meer hoor heti s echt te triest voor woorden. ik zal blij zijn als ik hier weg ben
    Ga je dan naar de Grote Boze Wereld verhuizen
      Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2007 @ 11:30:47 #106
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53351623
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 11:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga je dan naar de Grote Boze Wereld verhuizen
    nee
    naar het Knettergekke Zuidlaren dat is tenminste uiteindelijk de bedoeling
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 21 september 2007 @ 11:31:48 #107
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53351660
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 11:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]

nee
    naar het Knettergekke Zuidlaren dat is tenminste uiteindelijk de bedoeling
    Hebben ze daar al internet dan?
    pi_53351766
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

sorry laat gelezen..

Nick GizMo is ingame naam
    ok dan zal je vrij snel wel een invite krijgen
    pi_53435139
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hebben ze daar al internet dan?
    behalve op Zon- en Feestdagen
    Komt er weer eentje zo dicht bij mij wonen

Ik heb zaterdag Prophcies en Eye of the North gehaald snap alleen nog niet hoe ik in Eye kom... Waarschijnlijk moet ik eerst nog 20.000 quests uitvoeren.
      Redactie Frontpage maandag 24 september 2007 @ 16:30:46 #110
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_53435218
    ik heb het ook gekocht gewoon GuildWars maar eerst de rest volgt vanzelf
    With four other people
    And aliens
      maandag 24 september 2007 @ 17:37:57 #111
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53436909
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

behalve op Zon- en Feestdagen
    Komt er weer eentje zo dicht bij mij wonen

Ik heb zaterdag Prophcies en Eye of the North gehaald snap alleen nog niet hoe ik in Eye kom... Waarschijnlijk moet ik eerst nog 20.000 quests uitvoeren.
    In eye moet je lvl 20 zijn. Vanuit Lions Arch kan je een quest krijgen en de rest wijst zich zelf
    pi_53437375
    Gisteren heb ik ook eindelijk Deldrimor Armor kunnen kopen voor mijn Ranger.

Ik zal wel kijken of ik later een screenshot van hem kan plaatsen.
      maandag 24 september 2007 @ 18:00:03 #113
    65330 Ruzbeh
    pi_53437438
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
    ik heb het ook gekocht gewoon GuildWars maar eerst de rest volgt vanzelf
    Goede keus! De eerste Guild Wars is ook de leukste.
    pi_53438940
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 17:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

In eye moet je lvl 20 zijn. Vanuit Lions Arch kan je een quest krijgen en de rest wijst zich zelf
    Ik ben al lvl 26 in Factions , lvl 11 in NightFalls en lvl 3 in Prophecies
      maandag 24 september 2007 @ 19:28:16 #115
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53440194
    Lvl 26, dat lijkt me stug
    pi_53441334
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Elegy het volgende:
    Lvl 26, dat lijkt me stug
    Ja ik tel gewoon door
    Heb Gwen ontmoet In Eye dus
      maandag 24 september 2007 @ 20:14:07 #117
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53441600
    Ik kan drie Gwens in een keer zien

maandag 24 september 2007 @ 22:09:57 #118
    65330 Ruzbeh
    pi_53445516
    Gwen.
      maandag 24 september 2007 @ 22:10:17 #119
    65330 Ruzbeh
    pi_53445529
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
    Gwen.
    NERD!
      maandag 24 september 2007 @ 22:11:16 #120
    65330 Ruzbeh
    pi_53445553
    pi_53445667

Je zelf quoten is zoooooo 1981
      maandag 24 september 2007 @ 22:59:54 #122
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53446978
    Ik fap al maandenlang op Gwen
    pi_53453745
    ik geef je wel een jade armor voor die gwen :p
      dinsdag 25 september 2007 @ 11:33:10 #124
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53455156
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik geef je wel een jade armor voor die gwen :p
    Ja leuk doei
      dinsdag 25 september 2007 @ 11:50:22 #125
    65330 Ruzbeh
    pi_53455682
    Over jade gesproken, ik wil heel graag een jade sword.
    pi_53458460
    tvp
    pi_53536724
    vette update :>

Update - Thursday September 27
    Imperial Herald

* An Imperial Herald may now be found in the Great Temple of Balthazar. Players may consult the herald for details about the Guild Wars Bonus Mission Pack Promotion, which is active through Noon PST (-8 GMT) on October 31, 2007.
    * The Imperial Herald will periodically have new topics and announcements to share.

Ebon Vanguard Special Ops

Several new encounters are available from Captain Langmar.

* Players who have rescued Captain Langmar from the Charr Flame Legion can find her in Grothmar Wardowns, just outside of Longeye's Ledge.
    * Captain Langmar can provide a Charr Battle Plan Decoder for use with encrypted Charr battle plans.
    * Successfully decrypted plans can then be brought back to Captain Langmar in order to launch a Special Ops encounter.

Anti-Griefing Measures

To help counteract undesirable PvP behavior, a Dishonorable Combatant system has been added to the game and a series of Arena time limit changes have been put into effect. In addition to these measures, we will be evaluating a new Report Command feature from September 28th to the 30th, after which it will be disabled pending further testing.

Report Command
    Players can now use the /report command to report other players for inappropriate or anti-social behavior.

* Targeting a player and typing /report or /report followed by a player's name will open a new report dialog panel. From this panel, you can report a chosen player for leeching, botting, spamming, using abusive language, or having an inappropriate character name. Reports will then be relayed and reviewed by the Guild Wars Support team.
    * You can report a player for leeching if you're in the same Random Arena, Alliance Battle, or Competitive Mission as that player. If at least half your team reports the same player for leeching, that player will be stripped of XP and faction rewards for the battle. See the "Dishonorable Combatant System" section below for more details. Note that you can only report members of your own party or team for leeching.
    * Reports of botting, spamming, abusive language, and inappropriate character names will be relayed to and reviewed by the Guild Wars Support team. Note that reporting a single player multiple times for the same offense will not expedite or influence support team attention.
    * A single account cannot use the /report command more than 50 times in a 24-hour period.

Dishonorable Combatant System

To discourage experience and faction leeching, intentional stalling of of arena matches, and leaving matches in Random Arena, Alliance Battles, the Jade Quarry, and Fort Aspenwood before they are complete, a Dishonorable Combatant penalty system has been put into effect.

Dishonor

Dishonor points affect game types that have randomly formed teams such as Random Arenas, Alliance Battles, and Competitive Missions.

* An account may be given dishonor points for leaving a PvP match prematurely, for leeching experience or faction, or for falsely reporting teammates for leeching.
    * Players who leave a PvP match prematurely will receive 5 dishonor points.
    * If a player is reported for leeching, that player will receive 2 dishonor points for each report against him. Players who report a team member for leeching without a third of their team also reporting that player will also receive 2 dishonor points.
    * Any account that has accumulated 10 or more dishonor points is given the Dishonorable status, which is displayed as a buff icon on screen. While affected by this status, no characters present on that account may enter any PvP missions.
    * The Dishonorable status remains in effect for 1 minute for each accumulated dishonor point. This status cannot be removed by logging out or changing characters.
    * When the duration of the Dishonorable status has expired, characters on that account may once again join PvP missions.
    * Dishonor points will remain on the player's account for a total of 60 minutes. If further dishonor points are acquired during this period, that account is once again given the Dishonorable status, though for a longer period of time.
    * To clear dishonor points from an account, a player must go 60 minutes without accumulating any new dishonor points.

Arena Time Limit Changes

To discourage players from deliberately trying to prolong Team Arena and Random Arena matches unnecessarily, the following changes are now in effect:

* Standard Annihilation matches now have a time limit of 8 minutes.
    * Priest Annihilation matches now have a time limit of 12 minutes.
    * When a match's designated time limit expires, the team with the highest total morale will be declared the winner. In Priest Annihilation maps, if both teams have equal morale but only one team has a live Priest, the team with the Priest will be declared the winner. If neither of these tie-breakers applies, both teams will lose the match.

Revised Gladiator Title

With the introduction of the Dishonorable Combatant system, we've made some changes to the Gladiator title track that will make it more reasonable for average players to attain the track's titles. In the new system, we have multiplied the number of Gladiator points required for each title rank by four, and Gladiator points will now be earned in the following increments:

* Players will now receive 1 Gladiator point for every 5 wins in an arena.
    * Each additional 5 wins after the initial point is earned will give players an added bonus Gladiator point. Thus, players also earn 2 Gladiator points for their 10th consecutive win, 3 Gladiator points for their 15th consecutive win, and 4 Gladiator points for their 20th consecutive win.
    * The Gladiator point bonus is capped at a maximum of 4 bonus points. This means that players who continue to be victorious after 20 consecutive wins will continue to earn 4 Gladiator points each time they win 5 additional matches.

To compensate for the adjusted difficulty of the Gladiator title, players' current Gladiator points and Gladiator title ranks will be adjusted.

* All current Gladiator point totals will be multiplied by 6. Thus, if a player had rank 5 of the Gladiator title with 350 Gladiator points, that player will now be rank 6 with 2,100 Gladiator points.

The adjusted Gladiator title ranks are as follows:
    Title rank Points needed Title name
    1 100 Gladiator
    2 200 Fierce Gladiator
    3 400 Mighty Gladiator
    4 672 Deadly Gladiator
    5 1120 Terrifying Gladiator
    6 1864 Conquering Gladiator
    7 3100 Subjugating Gladiator
    8 5184 Vanquishing Gladiator
    9 8640 King's Gladiator
    10 14400 Emperor's Gladiator
    11 24000 Balthazar's Gladiator
    12 40000 Legendary Gladiator

Bug Fixes

* Fixed a bug that caused the griffon in the Eye of the North quest "Cold as Ice" to become unresponsive at times.
    * Fixed a bug in the Eye of the North quest "Plan A" that prevented anyone but the player who turned in the plans from completing the quest.
    * Fixed a bug that occasionally caused wurms to lurk and not resurface.
    * Fixed a bug that prevented rainbow phoenix pets from evolving into dire pets.
    * Fixed a bug in the Eye of the North quest "Crystal Method" that prevented players from obtaining additional Eldritch Crystals from the Eldritch Ettin once they had defeated him the first time.
    * Fixed a bug that caused some players to enter a district with the wrong language when entering an outpost from an explorable area.
    * Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "The Elusive Golemancer" that occasionally caused the first worker golem to stop following the players.
    * Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "Blood Washes Blood" that occasionally caused Egil Fireteller to stop following the players.
    * Fixed a bug that removed the first PvE-only skill from a player's Skill Bar when any other PvE-only skills on the bar were rearranged.
    * Fixed bugs in the Alliance Battle maps "The Ancestral Lands" and "Kaanai Canyon" that allowed defenders to close broken gates.
    * Fixed a bug in Guild Wars Nightfall that allowed party members who did not meet the requirements to be turned into wurms.
    * Fixed a bug that prevented new Eye of the North players from reaching Boreal Station if they logged out during the introduction cinematic.
    * Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "A Gate Too Far" that prevented Norn guards from resurrecting.
    * Fixed a bug in the Underworld that incorrectly awarded completion for the quest "the Terrorweb Queen" if the player had previously completed the quest "The Demon Assassin." This error prevented players from being awarded the Underworld Hall of Monuments trophy.

Miscellaneous

* High Priest Alkar will now offer and reward the Eye of the North quests "Destructive Research" and "The Destroyer Challenge" in both the Battledepths and the Central Transfer Chamber.
    * Fixed the bow type of the Stygian Recurve Bow so that it matches its name.
    * Starting on Tuesday, October 7, players in the UK and Germany will be able to purchase character slots and the Guild Wars: 1 Million Edition Upgrade from the Guild Wars In-Game Store using telephony interactive voice response (IVR) billing. Players in the UK will be able to purchase the Guild Wars: 1 Million Edition Upgrade from the Guild Wars In-Game Store using premium-rate short messages (SMS).
    * Elixir of Valor now grants a 10% morale boost to the entire party.
    * Players who attain rank 8 in the Eye of the North Allegiance title tracks may now receive a veteran buff when they speak to a bounty NPC. These buffs do not give reputation points, but instead award an allegiance bonus every 25 kills.
    * Players will now receive notification when they have successfully completed the requirements for the "time attack" or "boss bounty" hunt challenges.
    * Updated the scaling of the User Interface so that it more appropriately fits resolutions below 800x600.
    * Two new masters have been added to the Isle of the Nameless: the Master of Damage and the Master of Interrupts.
    * The green exclamation point over Olaf Olafson has been changed to a repeatable primary quest icon for the "A Gate Too Far" quest.
    * Players are now rewarded with Dwarven reputation points for completing the repeatable Eye of the North quest "Kilroy's Punchout Tournament" from Gunnar's Hold.
    * Adjusted gates on the first and second levels of the Heart of the Shiverpeaks dungeon to prevent an exploit.
    * Made changes to the Fissure of Woe quests "Defend the Temple of War," "The Wailing Lord," "The Eternal Forgemaster," and "The Hunt" to prevent errors from occurring when the party completes the quests prior to accepting them.
      vrijdag 28 september 2007 @ 09:51:26 #128
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53537090
    Kan je ook een Dishonourable titel krijgen?
    pi_53537600
    Dit systeem gaat toch niet werken, ik zie het nu al voor me hoe een team van 4 man in AB iedereen Dishonor punten gaat geven om de andere spelers te irriteren.
      vrijdag 28 september 2007 @ 11:10:11 #130
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53538850
    Max lvl 9: Leeching Backstabbing Bastard (50 miljoen dish. points)

pi_53542453
    :>

ennuh ik zal straks wel 335/350 EotN points hebben, zitten we nog met 15 punten te weinig
    En 2x 5 wins in Random Arena voor me gladiator title
      maandag 1 oktober 2007 @ 10:36:08 #132
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_53611120
    ik heb me gladiator title
      maandag 1 oktober 2007 @ 10:42:12 #133
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53611275
    Ik ga even stoppen met GW, heb het nu wel weer gezien. Momenteel is World in Conflict hét spel
    pi_53623257
    Jeetje, wat is het lang geleden dat ik dit heb gespeeld. Heb het halfuurtje geleden weer eens geinstalleer, ik weet niet wat ik moet doen
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:36:33 #135
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_53634291
    .

FokGW site, in een nieuw jasje, volgens mij werkt alle nu gewoon !
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:55:46 #136
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_53634572
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
    Jeetje, wat is het lang geleden dat ik dit heb gespeeld. Heb het halfuurtje geleden weer eens geinstalleer, ik weet niet wat ik moet doen
    Ach, je zit er zo weer in!
    pi_53641421
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ach, je zit er zo weer in!
    help me
    pi_53642240
    ik zou graag de Guild willen joinen
    pi_53644291
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
    ik zou graag de Guild willen joinen
    Laat dan je naam even achter.
    pi_53644357
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Laat dan je naam even achter.
    Head Win
    pi_53648059
    is er echt niemand actief ofzo ?
    pi_53648410
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
    is er echt niemand actief ofzo ?
    Ik zal zo wel even inloggen om je een invite te sturen.
    pi_53648663
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 19:28 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik zal zo wel even inloggen om je een invite te sturen.
    toppie
    pi_53668807

lol, 5/4
      donderdag 4 oktober 2007 @ 09:49:39 #145
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_53686581
    Edwinuss, sorry, je hebt je aangemeld op de site, maar mailerdeamon was stuk.
    Je hebt ook mail gehad als het goed is, en je kunt inloggen met opgegeven naam en ww.

sorry aan andere mensen die ook wouden registreren..
      donderdag 4 oktober 2007 @ 09:56:58 #146
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_53686727
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 15:07 schreef Edwinuss het volgende:
    [afbeelding]

lol, 5/4
    Lol, hoe de fuck .
    Grappige bug.
    pi_53690184
    Sorry maar ik stap uit de Guild, niet actief genoeg voor mij..
      donderdag 4 oktober 2007 @ 13:06:31 #148
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_53690841
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
    Sorry maar ik stap uit de Guild, niet actief genoeg voor mij..

[schaamteloze recruitmentpost]
    Kijk hier anders even , zit vast wel een divisie bij die je leuk vindt.
    [/schaamteloze recruitmentpost]
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:36:18 #149
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_53886157
    beetje dooie boel hier..

ben bezig met Warband of Brothers. Ik kom tot de eindbaas en alles gaat goed tot hij die Char Effigy's aanroept... wat een klote dingen!
    Disturbed Mind
    pi_53887862
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 14:36 schreef Pizzahut het volgende:
    beetje dooie boel hier..

ben bezig met Warband of Brothers. Ik kom tot de eindbaas en alles gaat goed tot hij die Char Effigy's aanroept... wat een klote dingen!
    Je kunt die Effigy's apart lokken zonder dat de rest volgt.

Inmiddels staat GW bij mij weer op een laag pitje.
    Het enige wat ik doe is een paar keer per week inloggen en daar blijft het dan bij.
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:38:41 #151
    65330 Ruzbeh
    pi_54055266
    Ik ben alvast bezig met het verzinnen van m'n main character's naam voor Guild Wars 2.
    pi_54065665
    ik verkoop mijn accounts..
    ik heb de eerste 3 delen.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:31:50 #153
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54104683
    Darky heeft "Legendary Master of the North"... !
    .

Feliciatie Topic.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:22 #154
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_54104713
    tralala
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:37:42 #155
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54104793
    Guild Wars.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:53:34 #156
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_54105050
    is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_54105481
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
    is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
    Het makkelijkste is om in je snelkopping -image te zetten.
    De snelkoppeling komt er dan zo ongeveer uit te zien: "C:\Program Files\Guildwars\GW.exe"-image

Door -image te gebruiken download de GW client alle files die je nog mist.
    Als dit eenmaal klaar is hoef je voor elke map niets meer te downloaden.

Na afloop wel even -image weer verwijderen of je kunt 2 snelkoppelingen aanmaken en de een gebruiken voor GW opstarten en de ander alleen om een volledige update te runnen.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:35:10 #158
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54105723
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
    Wat Torn zegt idd. De -image zorgt ervoor dat je alle data/updates etc. hebt.
    Bij gebeid veranderen moet er alleen nog gedecompressed worden dan.
    pi_54106546
    Hoi hoi mensen,
    Ikzelf speel ook GW en heb
    Prophecies, Factions, Nifghtfall en EN.
    Ik hoop de FOK guild te kunnen joinen.
    mijn geregistreerde naam op de fokgw site is Elixabete en mijn GW naam is Vladi Putin.
    stuur mij een invite en ik join
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:43:12 #160
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54111626
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef Elixabete het volgende:
    Hoi hoi mensen,
    Ikzelf speel ook GW en heb
    Prophecies, Factions, Nifghtfall en EN.
    Ik hoop de FOK guild te kunnen joinen.
    mijn geregistreerde naam op de fokgw site is Elixabete en mijn GW naam is Vladi Putin.
    stuur mij een invite en ik join
    Olé!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 14:50:44 #161
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_54135284
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Olé!

Zo wordt de guild weer wat voller en hopelijk meer actiever
    pi_54213735
    Mijn mooie Character
    pi_54224286
    Welkom
      maandag 29 oktober 2007 @ 09:06:39 #164
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_54238281

Halloween @ Tombs
      maandag 29 oktober 2007 @ 15:46:32 #165
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54245784
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Zo wordt de guild weer wat voller en hopelijk meer actiever
    Wel leuker .
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 00:48 schreef Elixabete het volgende:
    Mijn mooie Character
    [ afbeelding ]
    Oeh, nice armor! .
    Hoe kom je daar aan?!
      maandag 29 oktober 2007 @ 15:51:38 #166
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54245875
    Tahnakai Temple trouwens laatst gehaald met DarkY, volgens mij in record tempo .

maandag 29 oktober 2007 @ 18:56:04 #167
    65330 Ruzbeh
    pi_54249107
    Das wel aardig snel. Ik moet ook nog Tahnnakai temple maar dan in HM.

Ik heb nu ook ontdekt hoe goed Ursan Blessing is. Daarom heb ik plotseling enorm veel zin om weer regelmatig Guild Wars te spelen!
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:18:59 #168
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_54257694
    Telfort schiet ook niet op zeg Ikheb al een dikke anderhalve maand geen GW kunnen spelen. Ik denk dat ik dit weekend even naar mijn ouders ga mbt het Halloween event.
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:14:21 #169
    65330 Ruzbeh
    pi_54258433
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 08:18 schreef Elegy het volgende:
    Telfort schiet ook niet op zeg Ikheb al een dikke anderhalve maand geen GW kunnen spelen. Ik denk dat ik dit weekend even naar mijn ouders ga mbt het Halloween event.
    Telfort.

HALLOWEEN EVENT

TRICK-OR-TREAT DROPS MET ITEMS DIE JE EEN BONUS GEVEN IN PVE

URSAN BLESSING

REPUTATION FARMING

Elegy
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:37:17 #170
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_54258849
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Telfort.

HALLOWEEN EVENT

TRICK-OR-TREAT DROPS MET ITEMS DIE JE EEN BONUS GEVEN IN PVE

URSAN BLESSING

REPUTATION FARMING

Elegy
    Ga fietsen jij
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:39:02 #171
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_54260768
    die trick or treat dingen kunnen ook voor sweet werken (niet alle bijna wel)
    pi_54268920
    Heb een minipet gewonnen met de prijsvraag van PCGameplay
    Het is een Mini Grawl en hij is grappig met dat takkebosjes haar.
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:07:48 #173
    65330 Ruzbeh
    pi_54269411
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga fietsen jij
    pi_54269571
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef HMaster-II het volgende:
    Heb een minipet gewonnen met de prijsvraag van PCGameplay
    Het is een Mini Grawl en hij is grappig met dat takkebosjes haar.
    Ik had een Oni in mijn zakje zitten
    pi_54270498
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 20:16 schreef Extraordinaire het volgende:

[..]

Ik had een Oni in mijn zakje zitten
    OMG die is nog lelijker
    Maar gefeliciteerd
    pi_54279841
    Vandaag kunnen we een Scarecrow Mask in LA krijgen en een Mummy Mask in Kamadan.

Vanavond na werktijd maar eens inloggen.
      woensdag 31 oktober 2007 @ 10:41:38 #177
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_54279870
    Ik ga vanmiddag naar mijn ouders, blijf ik eten, gamen en slapen Want nog steeds geen internet thuis
      woensdag 31 oktober 2007 @ 10:43:48 #178
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54279902
    Damnz, 2 hats .

Tof. hopelijk weer ouderwets gezellig vanavond .
      woensdag 31 oktober 2007 @ 13:07:48 #179
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_54282422
    ja ff die halloween gedoe halen en dan maar ff de laatste polymock game halen
      vrijdag 30 november 2007 @ 16:57:01 #180
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_54949673
    pi_54951539
    Ik heb vandaag 100K + 4 ecto verdiend
    pi_54951745
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Elegy het volgende:
    http://i3.photobucket.com(...)%20SF/BMPWeapons.jpg

Paar wapens uit de bonuspack
    Jammer dat je de bonuspack alleen maar krijgt als je aankopen hebt gedaan in de onlineshop.
    Als ik een van deze wapens wil hebben zal ik er toch voor moeten betalen.

Alleen heb ik GW weer op een laag pitje gezet.
    Je zal me zo nu en dan wel een keer online zien, maar iets ondernemen zal ik dan toch niet snel doen.

Met Wintersday ben ik natuurlijk wel online om mijn collectie festival hats aan te vullen.
    pi_54951811
    Nondeju die Mursaat shield is vet!
    pi_55146562
    dit spel ligt hier stof te vangen dus als iemand interesse heeft in de game
    pi_55146582
    Tvp
      maandag 10 december 2007 @ 07:21:41 #186
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55161900
    tvp

IGN Sphere Monachos / Esto Rage spreek me maar eens aan als je hulp wilt met e.o.a
    Imperare sibi maximum imperium est
      maandag 10 december 2007 @ 23:26:26 #187
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55181386
    Vandaag beetje mijn sin gedaan. Maar mèn, het schiet maar niet op op dat klotebeginnerseiland... duurt veel te lang

En het is ook al het zoveelste char wat ik daar doorheen moet loodsen, op een gegeven moment gaat de lol er wel af eigenlijk
      dinsdag 11 december 2007 @ 13:46:47 #188
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55190840
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Elegy het volgende:
    Vandaag beetje mijn sin gedaan. Maar mèn, het schiet maar niet op op dat klotebeginnerseiland... duurt veel te lang [afbeelding]

En het is ook al het zoveelste char wat ik daar doorheen moet loodsen, op een gegeven moment gaat de lol er wel af eigenlijk [afbeelding]

Ik heb een mesmer aangemaakt .
    pi_55191022
    Miss Logician is mijn nick trouwens, doe eens toevoegen, vanaaf na 21u weer online
      dinsdag 11 december 2007 @ 14:16:10 #190
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55191524
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Logician het volgende:
    Miss Logician is mijn nick trouwens, doe eens toevoegen, vanaaf na 21u weer online [afbeelding]
    Zal je wel toevoegen . Friends ftw.

Trouwens, ik ben meestal ook rond 20.30/2100 online.
    Als de kids zich een beetje stil houden ,that is.

Oh, en zag je ook op de FokGW site, gezellig ,.
    pi_55191620
    Idem wbt kids hehe
      dinsdag 11 december 2007 @ 14:25:53 #192
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55191760
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Logician het volgende:
    [afbeelding] Idem wbt kids hehe
    Ik las het inderdaad. Is meestal een probleem. .
    Achja, ik heb het de laatste tijd ook wel erg druk met cursussen enzo, heb altijd cursussen gewild, nooit gedaan/gekregen. nu opeens alles tegelijk.
    Windows Vista, Windows Server 2003, CCNA, Novell, etc. .
    Ook nog een traject, wil graag iets met grafische vormgeving gaan doen .
      dinsdag 11 december 2007 @ 14:30:53 #193
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55191883
    .

pi_55192142
    leuk is dat he, hier is het vooral opletten dat mijn oudste niet ziet dat ik aan het spelen ben omdat hij dan gaat zeuren dat hij ook nog even wil
      dinsdag 11 december 2007 @ 14:45:13 #195
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55192183
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef Logician het volgende:
    [afbeelding] leuk is dat he, hier is het vooral opletten dat mijn oudste niet ziet dat ik aan het spelen ben omdat hij dan gaat zeuren dat hij ook nog even wil [afbeelding]
    Whehehe, ik heb mijn oudste wel eens op schoot hoor, tijdens het spelen. (Meestal vrijdag, als ik dan speel tussen de middag, en hun op bed liggen.)

Dan komt hij naar beneden en komt hij mee kijken. Vind ie leuk, maar hij heeft geen idee wat er gebeurt. (Hij is 3.)
    pi_55192232
    Whehe die van mij zijn 4jr, 5jr en bijna 12jr de oudste krijgt dadelijk een leuk kerstcadeautje met de naam GW zeg maar (kunnen we lekker samen spelen en hoeft mama niet meer te delen)
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:00:55 #197
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55192554
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Logician het volgende:
    Whehe die van mij zijn 4jr, 5jr en bijna 12jr de oudste krijgt dadelijk een leuk kerstcadeautje met de naam GW zeg maar (kunnen we lekker samen spelen en hoeft mama niet meer te delen) [afbeelding] [afbeelding]
    Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hem . .
    pi_55192825
    LOL
    pi_55192875
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hem . [ afbeelding ].
    whehehehe idd
    Ik krijg gewoon verf van guild-lid, want hij gebruikt dat spul toch niet. White en Silver dye gekregen
    We leveren mekaar ook spullen die de andere kan gebruiken en waar je niets aan hebt.
    pi_55192940
    Ik ben trouwens bij een guild gegaan WOD zegt dat iemand iets?
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:28:03 #201
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55193205
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
    Ik ben trouwens bij een guild gegaan WOD zegt dat iemand iets?
    Zegt me niks, ik zit bij XoO (Xen of Onslaught)

Laat op de avond nog wel online: Vortex Walker is mijn ign

Ohja, ik heb nog een hele zwik wapens waar ik niks mee kan/doe. Voornamelijk hamers en wat zwaardjes. Wel golds maar niet perfects. Als iemand daar wat mee kan, dan hoor ik het wel.
    pi_55193288
    Ben pas level 6 dus veel is welkom

Ik ga verder met mijn pasteitjes
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:32:30 #203
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55193315
    Waar zit je? Ik kan vrijwel overal komen, ook in pre-searing maar daar heb ik weinig boeiends
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:59:38 #204
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55193996
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
    Ik ben trouwens bij een guild gegaan WOD zegt dat iemand iets? [afbeelding]
    Nooit van gehoord.
    Kom bij ons! wij hebben de leden hard nodig, nu iedereen weggaat .
    pi_55194008
    Europe- English- District 1
    Ik heb je toegevoegd, nu weer verder met koken
    pi_55194022
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.
    Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten!
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:04:08 #207
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55194110
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten!
    Tuurlijk, op G drukken en dan kan je leave guild doen
    pi_55194339
    Oke dat ga ik vanaaf dan eens doen

that's me btw
    pi_55194586
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.
    ook al? Bij mijn micro guild liep er eentje weg, die zich binnen 2 weken weer inkocht.
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:23:46 #210
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55194608
    <- online is (Sphere Monachos / Esto Rage)
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:24:28 #211
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55194623
    zit ook in mini guild overigens
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:36:02 #212
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55194876
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten! [afbeelding]

Als jij weggaat, kan ik je inviten .
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:40:35 #213
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55194989
    * Jo0Lz naar huis gaat.

* Jo0Lz net nieuwe plaatjes van de OP heeft geplaatst. Nu nog die tekst bijwerken en een rimg gwen plaatje toevoegen. Moet even weer actueel worden .

Later lemmings! (Deze lemming sluit weer aan bij de rest.)
    pi_55209427
    nieuwe style niet verkeerd
      woensdag 12 december 2007 @ 11:33:27 #215
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55212644
    De hele OP is weer bijgewerkt. De oude topics zijn toegevoegd, nieuwe plaatjes, op nieuwe URL, nieuwe informatie over GW2, het plaatje van Ruzbeh, met rimg tag, etc.

Graag, consequent die oude topics erin zetten, want anders moet ik het naderhand weer doen .
    Denk bij het copy pasten van de info, dat je een copy doet, vanuit de wiki bewerkings pagina. Anders wordt de format niet helemaal goed overgenomen .
      woensdag 12 december 2007 @ 11:34:08 #216
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55212666
    Oh en het was gezellig Miss Logician!
    Je hoeft echt niet bang te zijn, om als noob over te komen, je moet het juist allemaal vragen, want anders kom je er nooit achter .
      woensdag 12 december 2007 @ 11:57:01 #217
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55213250
    Idd, ik bedenk me ineens dat ik nog wel wat wapens heb voor Miss Logician maar die zitten op een account dat alleen maar Prophecies heeft
      donderdag 13 december 2007 @ 07:33:15 #218
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55236106
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef Elegy het volgende:
    Idd, ik bedenk me ineens dat ik nog wel wat wapens heb voor Miss Logician maar die zitten op een account dat alleen maar Prophecies heeft
    En zij niet? .
      donderdag 13 december 2007 @ 07:42:48 #219
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55236159
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

En zij niet? .
    Nee, ze heeft Nightfall

Maar ik kan het natuurlijk wel meenemen naar EotN, da's toch tijdelijk open voor iedereen
      donderdag 13 december 2007 @ 08:44:08 #220
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55236656
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee, ze heeft Nightfall

Maar ik kan het natuurlijk wel meenemen naar EotN, da's toch tijdelijk open voor iedereen
    kan ook wel evt via mij. heb zelf ook nog een berg, en ik heb alle gw delen
      donderdag 13 december 2007 @ 10:53:11 #221
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55239122
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee, ze heeft Nightfall

Ja, en anders via iemand anders, bijvoorbeeld de priester.
    Die kun je wel vertrouwen hoor, geestelijken.
      donderdag 13 december 2007 @ 10:58:34 #222
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55239260
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ja, en anders via iemand anders, bijvoorbeeld de priester.
    Die kun je wel vertrouwen hoor, geestelijken.
    Stelletje aasgieren. Mijn sloopkogels zijn alleen voor Miss Logician bestemd
      donderdag 13 december 2007 @ 11:02:06 #223
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55239352
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Stelletje aasgieren. Mijn sloopkogels zijn alleen voor Miss Logician bestemd
    Ja ok. Maar als je die niet naar haar toe kan brengen... .

Hehe ,ik wil best "mediator" spelen .
    Of anders zijn er vast zat andere die even doorgeefluik willen zijn. Ze heeft een warrior dus ze kan van alles gebruiken .
      donderdag 13 december 2007 @ 11:07:02 #224
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55239456
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Of anders zijn er vast zat andere die even doorgeefluik willen zijn. Ze heeft een warrior dus ze kan van alles gebruiken .
    Ik heb vier accounts weet je nog En met mijn hoofdaccount kan ik overal komen maar mijn stash account heeft alleen Prophecies. maar gelukkig heb ik thuis ook twee pc's, moet alleen even mijn tweede monitor aan de gang krijgen (crt bak)
    Main account: Vortex Elegy/Amygdala Rayhne
    Sec. account: Nyanna Phostex
    Derde account: Aephandir Yuvona
    Stash account: Aryana Cortex

Dus eigenlijk is er geen probleem

Jammer hè?
      donderdag 13 december 2007 @ 11:45:48 #225
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55240407
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb vier accounts weet je nog En met mijn hoofdaccount kan ik overal komen maar mijn stash account heeft alleen Prophecies. maar gelukkig heb ik thuis ook twee pc's, moet alleen even mijn tweede monitor aan de gang krijgen (crt bak)
    Main account: Vortex Elegy/Amygdala Rayhne
    Sec. account: Nyanna Phostex
    Derde account: Aephandir Yuvona
    Stash account: Aryana Cortex

Dus eigenlijk is er geen probleem

Jammer hè?
    nee hoor, ik heb troep genoeg .
      donderdag 13 december 2007 @ 11:48:48 #226
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55240491
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb troep genoeg .
    Hehe, jij bent net zo'n packrat als ik?
    pi_55240508
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

* Doorgeefluikje zich hierbij aanmeld Heb ook alle delen en kan mkkelijk effe iets doorsturen..
    Ik kijk zelf ook wel effe in mijn box wat ik haar kan doneren.

[ Bericht 2% gewijzigd door HMaster-II op 14-12-2007 09:07:43 ]
      donderdag 13 december 2007 @ 13:34:35 #228
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55243337
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hehe, jij bent net zo'n packrat als ik?
    Ik heb toevallig net opgeschoond. Ik had werkelijke hele storage vol, en een paar chars, die maar een paar vakjes over hadden. Volgens mij is DarkY erger, want die heeft aparte poppetjes, op een 2e account, alleen voor storage .
    pi_55248348
    jemig

Ik ben pas sinds zaterdag bezig en nu al mega verslaafd!

ps: ben helemaal vlieft op mijn huisdiertje
    pi_55248366
    en nu snel naar de winkel en eten kopen
      donderdag 13 december 2007 @ 17:27:16 #231
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55249527
    Grr.. wilde ik maar weer eens met factions beginnen, aangezien het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat mijn 8800GT binnenkomt. Installeren ging lekker snel. Was ik mijn wachtwoord vergeten... Nieuwe aangevraagd alleen nog steeds geen mailtje gehad met mijn nieuwe wachtwoord . Waarschijnlijk morgen even Eye of the North bestellen.
    Heeft iemand hem trouwens toevallig bij CD-WOW! gekocht en was dit een PAL versie en hoelang duurde het voordat die binnenkwam ?
      donderdag 13 december 2007 @ 20:16:18 #232
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55253443
    heeej
    was leuk elegy, miss

kheb miss men ouwe gladius gold req9 max dmg 15/50 20-20 gegeven. Kan ze even mee vooruit
    en een ceratodon mini pet

wel voeren he! en geen whiskas na 12 uur snachts!
    pi_55257687
    LOL was ook weer erg leuk net!

Morgen weerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

slaapzacht
      donderdag 13 december 2007 @ 23:57:49 #234
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55258876
    Koude faecalien!
    quote:
    Wintersday 2007: Annual Battle between Grenth and Dwayna

Wintersday approaches, can you all see the signs?
    The grentches and snowmen will all soon align.
    For a battle in the end is what we all face;
    To decide the wintry fate of the whole human race.

Dwayna and Grenth will vie for our favor;
    Through threats and presents of a wintergreen flavor.
    In the end one shall win, one shall surely prevail;
    And the length of the winter is the final detail.

So stock up on snowballs and clear all your packs;
    For gifts of all sorts will rain down on your backs.
    And if you should see a small urchin or three;
    Remember the spirit of the season—’Tis better to give than receive.

Wintersday is almost upon us. That time of year when the gods Dwayna and Grenth fight over who will control the weather during the coming months. Will Grenth have his way and plunge the world into eternal winter or will Dwayna be able to melt enough hearts to bring about an early thaw? You will have the final say as the gods vie for your vote during the grand finale.

The Wintersday event begins at Noon Pacific time (-8 GMT) on Friday, December 21, 2007 and runs for 12 days. During the event, the cities of Kamadan, Lion’s Arch, Droknar’s Forge, and Ascalon City will shine like beacons in the winter night sky with festive Wintersday decorations, while holiday NPCs walk the streets lending their holiday spirit to this jolly season. Visitors to these four cities will be invited to participate in special holiday quests, missions, and games, all with their own rewards. And don’t be surprised if a snowball fight breaks out before the end of the festival.

In addition those activities, the Wintersday grand finale will take place in Lion’s Arch and Kamadan every three hours during Wintersday itself. The first finale will begin at 12:01 AM Pacific on Tuesday, January 1, 2008, and the final event will begin at 12:01 AM on Wednesday, January 2, 2008.

So, mark your calendars and be sure to show up for another special Wintersday event in the world of Guild Wars. It promises to be the event of the season!
    Holiday Events

Even before the grand finale, wherein Dwayna and Grenth promise the crowds gifts to gain their favor, Wintersday will provide many opportunities for wintry fun and presents. Here’s what you can expect:

* The return of two well-known Wintersday quests, which give you the chance to side with Grenth and his grentches or Dwayna and her snowmen before their final showdown. Unsure which deity to support? Try both quests to pick your favorite!

* The return of two quest chains unveiled last year involving polar bears, reindeer, and devious presents—oh my!

* Two new repeatable quests set in the (previously) Secret Lair of the Snowmen. Help save the snowmen, and all of Wintersday, or lead a group of grentches in for a final “bah, humbug” of the season; it’s your choice.

* Venture into the Underworld for a series of repeatable snowball fights against the forces of Grenth or the forces of Dwayna. Take control of piles of presents to insure your side’s victory in this frosty fray.

* For another dose of snowball mayhem, try out the PvP snowball fight. Random forces will unite within an arena to fight for either Grenth or Dwayna. The first team to gather five presents for its patron deity wins the day.

* And, if you believe the old adage that it is better to give than to receive, try your hand at the city event game in Lion’s Arch, Droknar’s Forge, Kamadan, and Ascalon City during the festivities. Deliver presents to the children before the grentches destroy Wintersday. You never know, the little urchins might reward you with something special for your generosity.

Holiday Rewards

In addition to the seasonally appropriate headwear you can receive from Dwayna or Grenth at the end of the grand finale, here are some other gifts and items you might see during the Wintersday festival:

* Wintersday Gift: What surprise will you find inside? Unwrap it to find out.

* Snowman Summoner: Need an instant snowman? This gift is for you.

* Eggnog: The holiday season’s staple drink.

* Spiked Eggnog: A more potent glass of ‘nog for the hale and hearty. Please imbibe responsibly—don’t drink and quest.

* Wintergreen Candy Cane: The return of the adventurer’s favorite candy treat.

* Rainbow Candy Cane: A different flavor of candy cane that should also make long days of questing more enjoyable.

* Yuletide Tonic: Drink this tonic if you want to be one of Dwayna’s little helpers during the festivities.

* Globs of Frozen Ectoplasm: You’ll need some of this collectible item when you get low on Yuletide Tonic.

* Fruitcake: Another holiday staple that is sure to put a spring in your step.

* Candy Cane Shards: Collect these colorful fragments by questing and competing. The outcome of Wintersday could hang in the balance. Besides, you never know what somebody might trade for them, (but you might want to hold onto your shards until the finale, and use them for good…or mischievous…intent).

Special Reward

In the tradition of the season, you will also receive special holiday-themed headgear if you attend the Wintersday finale. And this year, the hat you receive will depend on which deity wins the day, so choose wisely.

We look forward to seeing you this Wintersday. Come join the fun, and don’t get left out in the cold!
    Wat naar nou dat ik vanaf volgende week tot aan 2 januari vakantie heb
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:21:55 #235
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262350
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Logician het volgende:
    jemig

Ik ben pas sinds zaterdag bezig en nu al mega verslaafd!

ps: ben helemaal vlieft op mijn huisdiertje
    Die zijn er meer, echte verzamelaars. (Ik heb er een stuk of 8 )
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 17:27 schreef Thormodo het volgende:
    Grr.. wilde ik maar weer eens met factions beginnen, aangezien het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat mijn 8800GT binnenkomt. Installeren ging lekker snel. Was ik mijn wachtwoord vergeten... Nieuwe aangevraagd alleen nog steeds geen mailtje gehad met mijn nieuwe wachtwoord . Waarschijnlijk morgen even Eye of the North bestellen.
    Heeft iemand hem trouwens toevallig bij CD-WOW! gekocht en was dit een PAL versie en hoelang duurde het voordat die binnenkwam ?
    Een WOW cd? Nee nog nooit besteld, ozu niet weten hoe lang dat duurt...
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Logician het volgende:
    LOL was ook weer erg leuk net!

Morgen weerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

slaapzacht
    Ja, vanavond weer GW. En straks, als de kids op bed liggen .
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Elegy het volgende:
    Koude faecalien!
    [..]

Wat naar nou dat ik vanaf volgende week tot aan 2 januari vakantie heb
    WINTERSDAY!!!!!!!!!!! .
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:22:22 #236
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262360
    En nee, ik vind het niet naar dat je tot 2 januari vakantie hebt, ik vind het wel naar dat ik tot 7 januari vakantie heb .
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:37:56 #237
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55262626
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Die zijn er meer, echte verzamelaars. (Ik heb er een stuk of 8 )
    [..]
    8 maar? Ik heb er dacht ik een stuk of twintig
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:41:27 #238
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262690
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

8 maar? Ik heb er dacht ik een stuk of twintig
    Met zoveel characters, had ik ook niet anders verwacht.
    .

Wintersday
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:48:14 #239
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262809
    Oh nee, ik bedenk me net, dat ik op de finale dag moet werken .
    2 Januari. .
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:50:04 #240
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262857
    Iedereen die wil trouwens, ik spaar dit jaar de Spiked Eggnogs, dus gaarne, als je ze niet wil hebben/gebruiken, doneer ze aan mij, eventueel tegen een kleine vergoeding. .
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:53:31 #241
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55262933
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
    En nee, ik vind het niet naar dat je tot 2 januari vakantie hebt, ik vind het wel naar dat ik tot 7 januari vakantie heb .
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:
    Oh nee, ik bedenk me net, dat ik op de finale dag moet werken .
    2 Januari. .
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:54:15 #242
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55262948
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Maar dan ook alleen 2 januari. De rest van de week weer vrij. Gelukkig kan ik ook s'avonds meedoen aan het evenement .

En, lach niet. .!
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:57:56 #243
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55263017
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Met zoveel characters, had ik ook niet anders verwacht.
    .

Wintersday
    Ik heb er een aantal die nog één moeten worden, anderen worden binnen een paar weken twee en ik heb er drie die al naar de drie jaar gaan
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:58:27 #244
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55263030
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Maar dan ook alleen 2 januari. De rest van de week weer vrij. Gelukkig kan ik ook s'avonds meedoen aan het evenement .

En, lach niet. .!
      vrijdag 14 december 2007 @ 10:05:31 #245
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55263186
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal die nog één moeten worden, anderen worden binnen een paar weken twee en ik heb er drie die al naar de drie jaar gaan
    Ik zal zo eens kijken of ik nog pets erbij heb .

Nog steeds spijt, dat ik mijn assassin gedelete heb... . En dat terwijl ik enkele weken later, 2 slots erbij kreeg met NF, en ook nog eens een paar slots kocht. Was geloof ik voor de preview, dat ik heb verwijderde...
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

.
      vrijdag 14 december 2007 @ 10:29:43 #246
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55263722
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik zal zo eens kijken of ik nog pets erbij heb .

Nog steeds spijt, dat ik mijn assassin gedelete heb... . En dat terwijl ik enkele weken later, 2 slots erbij kreeg met NF, en ook nog eens een paar slots kocht. Was geloof ik voor de preview, dat ik heb verwijderde...
    Da's wel zonde. Ik ben onlangs eens begonnen met een mesmer, dat speelt eigenlijk best wel lekker weg
    quote:
    .
      vrijdag 14 december 2007 @ 11:38:11 #247
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55265657
    ik heb er ook zo'n 20. ben gestopt met verzamelen omdat men ruimte vol was (inclusief 1 storage char)
    die ceratodon die logician heeft kon ze kiezen, maar hij is al wel dedicated. Geen probleem natuurlijk als je geen gwen hall of monuments heb he.

Wat the..... fokguildwars? gaav! ga ik even kijken
      vrijdag 14 december 2007 @ 11:42:50 #248
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55265793
    heeej kan ik me niet aanmelden bij dat fokgw als interim guildy?
    ik kan men 3 aussie maatjes in men mini guild en men ally niet gaan verlaten natuurlijk , maar wil wel de NL gezelligheid
    pi_55266757
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef de_priester het volgende:
    ik kan men 3 aussie maatjes in men mini guild en men ally niet gaan verlaten natuurlijk , maar wil wel de NL gezelligheid
    Je kan een alliance aanvragen, maar net als mijn 5 user guild, maak je weinig kans.
    Ze willen onze mini-guilds niet accepteren. Stel monopolisten

*mompeld iets met "Wie kleine niet eert.... "
      vrijdag 14 december 2007 @ 12:37:54 #250
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55267187
    Bleek ik een verkeerd e-mailadres te gebruiken om te proberen in te loggen . Ik heb een lvl 20 Ranger/Ritualist met kurzick armor en een lvl 18 Warrior/monk.
    Ranger : http://i16.tinypic.com/71pg074.jpg
    Warrior : http://i9.tinypic.com/72au3p2.jpg
    Starks even die trail key van eye of the north proberen en mijn golden Grawl mini-pet van de PCgameplay werdstrijd claimen. Heb atm alleen Factions.
    BTW: LF guild -,- .

[ Bericht 6% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2007 12:45:59 ]
    pi_55267476
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Thormodo het volgende:
    Bleek ik een verkeerd e-mailadres te gebruiken om te proberen in te loggen . Ik heb een lvl 20 Ranger/Ritualist met kurzick armor en een lvl 18 Warrior/monk.
    Starks even die trail key van eye of the north proberen en mijn golden Grawl mini-pet van de PCgameplay werdstrijd claimen. Heb atm alleen Factions.
    Daar hoef je geen GW-en voro te gebruiken hoor..
    Je geeft op het inlogscherm aan dat je een nieuwe key wil toevoegen en dan geef je de Grawl code in en de rest volgt vanzelf..
    je geeft dan in het text vak links onderin je scherm "/bonusitem" (zonder "") en je hebt je mini-pet in je inventory zitten.
    Die gooi je in je Chest en ja kan hem bij iedere char tonen.
      vrijdag 14 december 2007 @ 12:55:59 #252
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55267646
    Owja, klopt. Dacht dat je Eye of the North nodig had, omdat het een EotN promo was. Maar staat ook niks van op het kaartje. Zo'n mini-pet bind toch niet aan je? Dus dat je hem nog gewoon aan iemand anders kan 'geven' nadat je hem zelf heb gebruikt.
    Zie trouwens net ook dat ik een jade armor mini-pet heb gekregen, omdat ik jarig was .
    pi_55268845
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Thormodo het volgende:
    Zie trouwens net ook dat ik een jade armor mini-pet heb gekregen, omdat ik jarig was .
    Van mijn 9 characters die al 1 jaar zijn geworden hebben er 5 een mini jade armor gekregen.
    Het is altijd nog beter dan 5x een Whiptail Devourer of Jungle Troll .

Ik heb er inmiddels nog 1 over die in mijn collectie blijft.
    pi_55269012
    quote:
    Owja, klopt. Dacht dat je Eye of the North nodig had, omdat het een EotN promo was. Maar staat ook niks van op het kaartje. Zo'n mini-pet bind toch niet aan je? Dus dat je hem nog gewoon aan iemand anders kan 'geven' nadat je hem zelf heb gebruikt.
    bind aan je account, zodat je de code niet kan doorgeven..
    Je mag wel de pet weggeven of verkopen.
      vrijdag 14 december 2007 @ 15:15:55 #255
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55270883
    quote:

In-game naam?

vrijdag 14 december 2007 @ 15:25:21 #256
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55271087
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef de_priester het volgende:
    ik heb er ook zo'n 20. ben gestopt met verzamelen omdat men ruimte vol was (inclusief 1 storage char)
    die ceratodon die logician heeft kon ze kiezen, maar hij is al wel dedicated. Geen probleem natuurlijk als je geen gwen hall of monuments heb he.

Wat the..... fokguildwars? gaav! ga ik even kijken
    FokGuildwars.nl , dat is de site van de Fok! Guild, kun je je builds posten en delen natuurlijk. Ook voor niet Fok! Guildies.
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef de_priester het volgende:
    Als je bedoelt, bij ons in de guild komen, graag. Er is op het moment een sterke behoefte aan nieuwe mensen!
    Een alliance, met ons, dat kan op het moment alleen niet. De alliance waar wij in zitten, willen ons er zelfs uit, als we niet actiever worden .
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 12:20 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Je kan een alliance aanvragen, maar net als mijn 5 user guild, maak je weinig kans.
    Ze willen onze mini-guilds niet accepteren. Stel monopolisten

*mompeld iets met "Wie kleine niet eert.... "
    Waarom kunnen we gewoon niet met z'n allen in de Fok Guild .
    quote:
    BTW - Guild looking for members... .
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 12:48 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Daar hoef je geen GW-en voro te gebruiken hoor..
    Je geeft op het inlogscherm aan dat je een nieuwe key wil toevoegen en dan geef je de Grawl code in en de rest volgt vanzelf..
    je geeft dan in het text vak links onderin je scherm "/bonusitem" (zonder "") en je hebt je mini-pet in je inventory zitten.
    Die gooi je in je Chest en ja kan hem bij iedere char tonen.
    Keys kun je toch altijd in je ding zetten. Weet niet zeker, maar volgens mij is die niet Nightfall related.
    quote:
    B-Day pets . Heb net al m'n chars bekeken, maar heb er nog niets bij, nog een paar maand, dan zijn er weer een paar 1, een paar 2, en wellicht zelfs 1 3,m aar ik heb niet goed opgelet
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Van mijn 9 characters die al 1 jaar zijn geworden hebben er 5 een mini jade armor gekregen.
    Het is altijd nog beter dan 5x een Whiptail Devourer of Jungle Troll .

Ik heb er inmiddels nog 1 over die in mijn collectie blijft.
    Collect jij ze dan? Wist ik niet eens, ik heb alle die ik niet wou, verkocht, voor keiharde CASH MONEY!!!
    pi_55271168
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

FokGuildwars.nl , dat is de site van de Fok! Guild, kun je je builds posten en delen natuurlijk. Ook voor niet Fok! Guildies.
    [..]

Als je bedoelt, bij ons in de guild komen, graag. Er is op het moment een sterke behoefte aan nieuwe mensen!
    Een alliance, met ons, dat kan op het moment alleen niet. De alliance waar wij in zitten, willen ons er zelfs uit, als we niet actiever worden .
    [..]

Waarom kunnen we gewoon niet met z'n allen in de Fok Guild .
    [..]

[..]

Keys kun je toch altijd in je ding zetten. Weet niet zeker, maar volgens mij is die niet Nightfall related.
    [..]

B-Day pets . Heb net al m'n chars bekeken, maar heb er nog niets bij, nog een paar maand, dan zijn er weer een paar 1, een paar 2, en wellicht zelfs 1 3,m aar ik heb niet goed opgelet
    [..]

Collect jij ze dan? Wist ik niet eens, ik heb alle die ik niet wou, verkocht, voor keiharde CASH MONEY!!!
    ik heb nog geen gold genoeg voor een GuildHall en waarom gaan we niet als klein-guildjes-kliekje in een Alliance hangen? Kleintjes moet je ook de kans geven... EN dan ben je ook niet zo afhankelijk van verplichte activiteit. Gewoon een alliance van gezellige mensjes bij mekaar..
      vrijdag 14 december 2007 @ 15:49:19 #258
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55271616
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

ik heb nog geen gold genoeg voor een GuildHall en waarom gaan we niet als klein-guildjes-kliekje in een Alliance hangen? Kleintjes moet je ook de kans geven... EN dan ben je ook niet zo afhankelijk van verplichte activiteit. Gewoon een alliance van gezellige mensjes bij mekaar..
    Een guild is dan handiger, kun je ook zien wanneer iemand is geweest voor het laatst.
    Bovendien, hebben wij al een guild hall, met bijna alle extra's. Bovendien, worden we dan niet uit de alliance geknikkerd, die we nu hebben, waardoor we een nog grotere groep mensen hebben die helpen, kletsen en ervaringen delen.
    pi_55272104
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Een guild is dan handiger, kun je ook zien wanneer iemand is geweest voor het laatst.
    Bovendien, hebben wij al een guild hall, met bijna alle extra's. Bovendien, worden we dan niet uit de alliance geknikkerd, die we nu hebben, waardoor we een nog grotere groep mensen hebben die helpen, kletsen en ervaringen delen.
    Ikke mijn eigen guild
      vrijdag 14 december 2007 @ 16:11:33 #260
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55272175
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ikke mijn eigen guild
    Suit yourself .
    pi_55272363
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Suit yourself .
    Gaat alle members van Fok!guild wegclaimen
      vrijdag 14 december 2007 @ 16:22:09 #262
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55272417
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 13:50 schreef HMaster-II het volgende:

bind aan je account, zodat je de code niet kan doorgeven..
    Je mag wel de pet weggeven of verkopen.
    Ja dat bedoelde ik ook .
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef Jo0Lz het volgende:

In-game naam?

Ook wel handig ja .
    Jasa Madison : lvl 20 ranger/ritualist
    Mogram Slashdevil : level 18 warrior/monk
    Aibo The Healbot : level 8 monk ( )
    quote:
    Invite me maar Zojuist alvast een account gemaakt op fokguildwars.nl .
    quote:
    Mijn andere chars hadden natuurlijk ook een pet. Dus heb ook nog een Hydra en een Burning Titan.
    quote:
    Klinkt interessant

[ Bericht 19% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2007 16:28:56 ]
    pi_55272686
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik ook .
    [..]

Ook wel handig ja .
    Jasa Madison : lvl 20 ranger/ritualist
    Mogram Slashdevil : level 18 warrior/monk
    Aibo The Healbot : level 8 monk ( )
    [..]

Invite me maar Zojuist alvast een account gemaakt op fokguildwars.nl .
    [..]

Mijn andere chars hadden natuurlijk ook een pet. Dus heb ook nog een Hydra en een Burning Titan.
    [..]

Klinkt interessant
    Eerst effe mij vragen welke ik zou willen
      vrijdag 14 december 2007 @ 17:12:54 #264
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55273578
    Thormodo, Je bent invited .
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Eerst effe mij vragen welke ik zou willen
    Die ik nog over heb, vind ik leuk genoeg om te houden .
      vrijdag 14 december 2007 @ 17:18:07 #265
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55273660
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 17:12 schreef Jo0Lz het volgende:
    Thormodo, Je bent invited .
    En accepted . Heb overigens zojuist EotN besteld bij CD-WOW! duurt waarschijnlijk ongeveer een week, voordat die komt, maarjah voor 24 euro kan ik wel even wachten . Bovendien kan ik nog ~4,5 uur op mijn trial.
      vrijdag 14 december 2007 @ 17:32:24 #266
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55273903
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef Thormodo het volgende:

[..]

En accepted . Heb overigens zojuist EotN besteld bij CD-WOW! duurt waarschijnlijk ongeveer een week, voordat die komt, maarjah voor 24 euro kan ik wel even wachten . Bovendien kan ik nog ~4,5 uur op mijn trial.
    Hehe, met een lvl 10 of hoger char, that is.

Ik zag idd dat je accepted hebt, ben nu ff afk, moet zo even eten voorbereiden voor de kids .,
    pi_55282419
    Miss Logician effe meegeholpen met een paar quests
    Ze is nu lvl10

eerst met mijn NF-lvl 13 char, maar toch snel mijn lvl20 Proph-char met lvl20 hero's erbij gehaald
    Gaat toch wat makkelijker
    pi_55283200
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef HMaster-II het volgende:
    Miss Logician effe meegeholpen met een paar quests
    Ze is nu lvl10

eerst met mijn NF-lvl 13 char, maar toch snel mijn lvl20 Proph-char met lvl20 hero's erbij gehaald
    Gaat toch wat makkelijker
      zaterdag 15 december 2007 @ 08:43:11 #269
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55286071
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 00:36 schreef Logician het volgende:

[..]

Dan gaat het hard idd. Achja, ik weet niet meer anders, al mijn char's zijn bijna lvl20, op 1 na...

Trouwens, ik kon gisteren niet lekker gaan spelen, ik zat op de bank met mijn zoontje, die was harstikke ziek. Alweer.

Wellicht vanavond .
      zaterdag 15 december 2007 @ 09:42:01 #270
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55286280
    heb niemand gezien giseravond... was pokkesaai. niemand online, en in gehele 80 man ally maar 2 mensen
      zaterdag 15 december 2007 @ 10:32:18 #271
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55286705
    Ik was online gisteren tot half één 's nachts Beetje mijn mesmer een stukje door EotN geloodst enzo.
      zaterdag 15 december 2007 @ 12:37:51 #272
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55288716
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 10:32 schreef Elegy het volgende:
    Ik was online gisteren tot half één 's nachts Beetje mijn mesmer een stukje door EotN geloodst enzo.
    Zozo, eotn al !
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 09:42 schreef de_priester het volgende:
    heb niemand gezien giseravond... was pokkesaai. niemand online, en in gehele 80 man ally maar 2 mensen
    Ik was wel even online, maar ben later dus offline gegaan ivm mijn zieke zoontje. Toen het dinnetje eindelijk terug kwam, heb ik nog even CSS gespeeld, maar toen kwam vista met SP1, RC1, dus heb ik die even geinstalleerd .
      zaterdag 15 december 2007 @ 13:21:16 #273
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55289598
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Zozo, eotn al !
    [..]
    Klein stukje maar hoor, zit nu bij Sifhalla. Kan je immers al doen vanaf lvl 10 tegenwoordig
      zaterdag 15 december 2007 @ 14:13:48 #274
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55290666
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 13:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Klein stukje maar hoor, zit nu bij Sifhalla. Kan je immers al doen vanaf lvl 10 tegenwoordig

Nu wel ja, maar het is in eotn ook een stuk moeilijker. Foes bewegen sneller, hebben 2 professies, etc. .
      zaterdag 15 december 2007 @ 15:24:50 #275
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55291731
    Ach, dat is niet erg, is wel leuk alleen omdat je zelf en je heroes een laag level zijn is je health eigenlijk te laag
      zaterdag 15 december 2007 @ 17:01:29 #276
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55293258
    sifhalla is wel mooi gebiedje
    pi_55294208
    Jo0ls beterschap met je zoontje

Ik ga zo eens snel een pizza halen bij de appie en dan nog even een uurtje spelen, vanaaf bezoek dus kan ik helaas niet spelen grmbl
    pi_55294216
    Gelukkig wel heel gezellig bezoek
      zaterdag 15 december 2007 @ 18:05:57 #279
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55294700
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Logician het volgende:
    Gelukkig wel heel gezellig bezoek

* Jo0Lz nieuwsgierig is.
    Vanavond, weet ik nog niet of ik wel kan spelen, het dreigende speelfilm uurtje... .
    pi_55295319
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 18:05 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

* Jo0Lz nieuwsgierig is.
    Vanavond, weet ik nog niet of ik wel kan spelen, het dreigende speelfilm uurtje... .
    Ik kijk normaal elke zaterdag samen met DrMarten en Guiomar en mijn oudste eerst Idols en daarna altijd een dvd, vanavond is het tijd voor Borat

Heerlijk zo'n vast ritme
      zaterdag 15 december 2007 @ 19:18:47 #281
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55296283
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik kijk normaal elke zaterdag samen met DrMarten en Guiomar en mijn oudste eerst Idols en daarna altijd een dvd, vanavond is het tijd voor Borat

Heerlijk zo'n vast ritme
    Jou, oude eerste idols? Help me out here...
      zaterdag 15 december 2007 @ 20:24:17 #282
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55298176
    en mijn oudste, eerst idols en daarna een dvd kijken
      zondag 16 december 2007 @ 10:47:10 #283
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55308859
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef de_priester het volgende:
    en mijn oudste, eerst idols en daarna een dvd kijken
    Jezus, goedemorgen.
    Nu snap ik het! Ze kijkt met DrMarten en Guiomar, EN HAAR OUDSTE eerst idols, en dan een dvd.

jeeezus. .
      zondag 16 december 2007 @ 10:51:21 #284
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55308895
    Goeiemorgen JoOlz
      zondag 16 december 2007 @ 10:56:34 #285
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55308960
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 10:51 schreef de_priester het volgende:
    Goeiemorgen JoOlz
    Hehe ja. Gisteren dan wel, maar ongelovelijk. Het is net zo'n grapje, dat je pas een dag later snapt .

. Ach, lezen is een kunst.
    pi_55317363
    *link insert naar V&A nieuw moederbord te koop*
      maandag 17 december 2007 @ 07:19:41 #287
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55328741
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Logician het volgende:
    *link insert naar V&A nieuw moederbord te koop*
    Wattan? oude stuk?!
    Of wil je een nieuwe voor betere performance in GW. ^^.

* Jo0Lz aan het werk gaat!
    pi_55329412
    http://wiki.guildwars.com/wiki/Assault_on_Beknur_Harbor is een klote quest
    6 waves of 6 assaults sta je daar als lvl14.8 met lvl14 hero's en een lvl20 met lvl 20 hero's pijn te leiden.
      maandag 17 december 2007 @ 09:12:06 #289
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55329531
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
    http://wiki.guildwars.com/wiki/Assault_on_Beknur_Harbor is een klote quest
    6 waves of 6 assaults sta je daar als lvl14.8 met lvl14 hero's en een lvl20 met lvl 20 hero's pijn te leiden.
    Die hoef je toch niet perse te doen?
    Het is niet zo heel moeilijk, maar je moet inderdaad niet willen power levelen, ik zou met die lvl14.8 geen heroes meenemen, maar gewoon lvl 20 henches. Ofzo.

.
    pi_55329750
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:12 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Die hoef je toch niet perse te doen?
    Het is niet zo heel moeilijk, maar je moet inderdaad niet willen power levelen, ik zou met die lvl14.8 geen heroes meenemen, maar gewoon lvl 20 henches. Ofzo.

.
    de henches daar zijn lvl 12 ofzo heb je nog nietser aan.
    Het probleem is meer de Skale Blighters en de andere Skale's met hun energy-fields. EN daarbij de grote Skales die met 6 man op mij afkomen, zodat ik geen kant meer op kan. Laat staan vluchten.
      maandag 17 december 2007 @ 09:24:13 #291
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55329781
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

de henches daar zijn lvl 12 ofzo heb je nog nietser aan.
    Het probleem is meer de Skale Blighters en de andere Skale's met hun energy-fields. EN daarbij de grote Skales die met 6 man op mij afkomen, zodat ik geen kant meer op kan. Laat staan vluchten.
    Nouja, Pm me anders vanavond in-game, kom ik wel met mijn monk, dan kun je niet dood .
    Of ik kom met Paragon, kun je ook niet dood .

Paragon is zo vet hè.

Enneh, nog nietser... .
    pi_55330063
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Nouja, Pm me anders vanavond in-game, kom ik wel met mijn monk, dan kun je niet dood .
    Of ik kom met Paragon, kun je ook niet dood .

Paragon is zo vet hè.

Enneh, nog nietser... .
    Nietser is nog minder dan niets
    niets -> nietser -> nietsest
    niks -> niksier -> niksiëst
    ish HM2-gramatica

Kan ik gewoon een whisper doen naar Joolz
    Ping Joolz
      maandag 17 december 2007 @ 09:41:39 #293
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330143
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nietser is nog minder dan niets
    niets -> nietser -> nietsest
    niks -> niksier -> niksiëst
    ish HM2-gramatica

Kan ik gewoon een whisper doen naar Joolz
    Ping Joolz
    Pong HMaster-II.

--> Jo0Lz = Commander Of Noobs.

pi_55330241
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Pong HMaster-II.

--> Jo0Lz = Commander Of Noobs.

Nou die n00b krijg je vanaaf wel mee
    ---> HM2 = Lady Grinder Platina Blonde mieps met een zeis in haar grijpgrage vingertjes
      maandag 17 december 2007 @ 09:53:47 #295
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330356
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou die n00b krijg je vanaaf wel mee
    ---> HM2 = Lady Grinder Platina Blonde mieps met een zeis in haar grijpgrage vingertjes
    Een Dervish! .
    Heb ik ook, een lvl 3! .
    Net als mijn mesmer, maar die ga ik opnieuw aanmaken in Prophecies. .
    En dan veel pre-searing doen denk ik .
      maandag 17 december 2007 @ 09:55:09 #296
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330387
    Wie is die andere lvl 14, die mee ging dan?!
    Miss Logician?! Is die al lvl 14 nu? Die was lvl 6 ofzo, de laatste keer .
      maandag 17 december 2007 @ 10:19:39 #297
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330825
    Hmmm. Topic, is al echt oud.
      maandag 17 december 2007 @ 10:20:06 #298
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330838
    Ik zeg, het wordt tijd voor een nieuwe. .
      maandag 17 december 2007 @ 10:20:32 #299
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330847
    Deel 25 alweer. !
      maandag 17 december 2007 @ 10:21:12 #300
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330855
    .

Tering, bijna!
      maandag 17 december 2007 @ 10:21:58 #301
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55330863
    Dicht.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')