quote:Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.
We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten.We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde!Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
Dit kan best, want op GWonline forum is er een topic verwijderd waarin alle Armors stonden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef Elegy het volgende:
http://s183.photobucket.com/albums/x199/xoogwscreens/
Wellicht de nieuwe EotN armors?
Sommige armors zijn gewoon lelijk, maar er zitten er ook een aantal bij die ik wel zou willen hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Ik haal de link denk ik zo weg, komt namelijk van mijn guild en ik denk niet dat ze het erg leuk vinden bij Anet
Dus sla ze maar alvast op
Ik vind de armors nou niet echt speciaal trouwens.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Plaatje vanGwen
voor in de OP (met een rimg tag)
[afbeelding]
Nou, ze hebben mijn betaling ontvangen voor de pre-order pack maar nu moet ik nog een paar dagen wachten op mijn code.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef DarkY.NL het volgende:
heb de pre order pack binnen, maar (nog) geen bonus items, een NF fimpje op de dvd en je add je bonus key, zit daar ook de trial keys bij... how stupid.
of Volatile Jelly Explosion... ook heel aardig...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef EricG het volgende:
Aan alleen de namen heb je niks... Hoewel Gelatinous Material Explosian cool klinkt.
Er staat ergens in een notification, dat als je de online shop gebruikt, dat je niet meer je e-mail adres kan veranderen van je primaire account.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:49 schreef Metalmeisje het volgende:
Waarom kan ik mijn emailadres niet veranderen. Je moet je registreren op de website van Plaync.com, maar daar kun je alleen je password aanpassen..
![]()
Als je vriend alleen Factions heeft, dan neem ik aan dat je Cantha bedoeld en niet Tyria?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
Hoe zit het nu??
Een vriend van me heeft alleen Factions. Nu kan hij alleen naar Kryta om te Goldfarmen en questen.
Ik kreeg een melding dat ik naar Elona (NightFalls Eiland) kon om te helpen/Questen.
Kan ik nu niet meer hem vergezellen in Kryta??
Wat nu als hij ook NightFalls erbij installeerd? Mag hij dan alsnog naar Elona? Hoe zit dit? En kan je met een NightFalls char ook naar Chantha toe? (mits lvl veel ipv 10)
Ben een beetje de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:23 schreef Elegy het volgende:
Wat mij betreft staat "I'm very important" gelijk aan "ik heb geen leven"maar toch gefeliciteerd
Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb het al een maand of anderhalf niet gespeeld. Ik word eigenlijk doodziek van constant al die veranderingen aan de game. Vooral het gekloot van met de skills....
PvP boeit me geen reet, dat is ook de reden dat ik er zo schijtziek van wordt, al dat tweaken. Ik heb er als PvE'er doorgaans alleen maar last van. Ik zie er echt de lol niet van in om na de zoveelste "skill balance" weer eens uit te gaan vissen welke builds nog wel en welke niet meer voldoen. Zeker niet toen ik het ook nog eens bij m'n heroes uit kon gaan vissen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.![]()
Ik speel vooral PvE en daar zijn sommige skills die ik gebruik ook wel eens een keer generfed, maar daar moet je maar mee kunnen leven. Het spel wordt er bij mij niet minder plezierig om.
Nog 3,5 week tot het preview weekend voor GW:EN![]()
Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
Hoezo ben je level 14 in pre searing?
Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearing
Drunkard en Ale hound kost je ook duizenden minuten dronkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef EricG het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.
dat ben ik niet, heb deze van guru geplukt, maar inderdaad death levelen voor de titel van Defender of Ascalon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
Hoezo ben je level 14 in pre searing?
Jawel hoor, ik heet Vortex Walkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef DarkY.NL het volgende:
oh dacht dat je er al inzat :> maar is dus niet jouw char?
dacht echt dat het vanavond pas aanging, anders had ik wel vrij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef Elegy het volgende:
bij mij was het maar iets van 3600 files, zo binnen.
Sure.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef SnowDoggg het volgende:
Mag ik in de FOK-guild??Mijn naam is "Jayla Humble B"!
Geef niet, ik wacht welquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sure., kan je nu niet inviten helaas...
Akkoord, het staat al op de lijst, invite je vananvond. maar denk dat Darky eerder is.quote:
Ik heb hem net binnen gekregen via de post.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef DarkY.NL het volgende:
joolz en ik net mail ontvangen we kunnen het ophalen
Don't know, don't give a damn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef DarkY.NL het volgende:
was de linker nu van jou of de rechter![]()
![]()
Ja! Morgen gaat ie live!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef EricG het volgende:
Is 'ie al uit dan?
Hier een lijstje met de normale skills voor elke class en enkele PvE-Only skills. Klikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef dennisw het volgende:
morgen, ff me preorder eye of the nord ophale aaaaaait
Edit: Is er al een lijst beschikbaar met de skills van EotN?
Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:51 schreef Elegy het volgende:
Ik heb dus nog steeds niet kunnen spelen, veel te druk met allerlei andere dingen. Naja, ik ram er wel een andere keer doorheen.
Ach, guildie had het binnen een dag al uitgespeeld, dus dat moet ik ook wel kunnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.
Warrior armor is bijna altijd lelijk.....hell, altijdquote:Op zondag 16 september 2007 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Alle nieuwe warrior armors zijn erg lelijk.
never mind, ik mag een ander account ff lenenquote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Etcetera het volgende:
mss een domme vraag, maar heeft iemand nog een trial key over van factions of gw zelfmijn vriend heeft me aangestoken en we willen samen spelen maar hebben geen cc dus kopen gaat nu ff lastig
en ik ben ongeduldig
niet op zondagquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef DarkY.NL het volgende:
je kan het spel ook gewoon in de winkel zonder CC kopen
Waar ik woon welquote:
ik woon in een christelijk/protestants dorp. zelfs de kermis is dicht op zondagquote:
Ik heb intens medelijden met jequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik woon in een christelijk/protestants dorp. zelfs de kermis is dicht op zondag
dank jequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb intens medelijden met je![]()
..maar dat de kermis dicht is, dat vind ik dan wel een goede zaak, kermissen zijn stom
sorry laat gelezen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef DarkY.NL het volgende:
ik weet niet als je al een invite hebt ontvangen, zo niet dan stuur ik je vanavond 1
wat is trouwens je ingame name
Ga je dan naar de Grote Boze Wereld verhuizenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dank je
maar die kermis daar kom ik ook al jaren niet meer hoorheti s echt te triest voor woorden. ik zal blij zijn als ik hier weg ben
neequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je dan naar de Grote Boze Wereld verhuizen
Hebben ze daar al internet dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
naar het Knettergekke Zuidlarendat is tenminste uiteindelijk de bedoeling
ok dan zal je vrij snel wel een invite krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry laat gelezen..
Nick GizMo is ingame naam
quote:
In eye moet je lvl 20 zijn. Vanuit Lions Arch kan je een quest krijgen en de rest wijst zich zelfquote:Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]behalve op Zon- en Feestdagen
![]()
Komt er weer eentje zo dicht bij mij wonen![]()
Ik heb zaterdag Prophcies en Eye of the North gehaald
snap alleen nog niet hoe ik in Eye kom... Waarschijnlijk moet ik eerst nog 20.000 quests uitvoeren.
Goede keus!quote:Op maandag 24 september 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het ook gekochtgewoon GuildWars maar eerst
de rest volgt vanzelf
Ik ben al lvl 26 in Factionsquote:Op maandag 24 september 2007 17:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
In eye moet je lvl 20 zijn. Vanuit Lions Arch kan je een quest krijgen en de rest wijst zich zelf
Ja ik tel gewoon doorquote:
Ja leuk doeiquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ik geef je wel een jade armor voor die gwen :p
Ach, je zit er zo weer in!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Jeetje, wat is het lang geleden dat ik dit heb gespeeld. Heb het halfuurtje geleden weer eens geinstalleer, ik weet niet wat ik moet doen
toppiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even inloggen om je een invite te sturen.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry maar ik stap uit de Guild, niet actief genoeg voor mij..
Je kunt die Effigy's apart lokken zonder dat de rest volgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:36 schreef Pizzahut het volgende:
beetje dooie boel hier..
ben bezig met Warband of Brothers. Ik kom tot de eindbaas en alles gaat goed tot hij die Char Effigy's aanroept... wat een klote dingen!
Het makkelijkste is om in je snelkopping -image te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
Wat Torn zegt idd. De -image zorgt ervoor dat je alle data/updates etc. hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef Elixabete het volgende:
Hoi hoi mensen,
Ikzelf speel ook GW en heb
Prophecies, Factions, Nifghtfall en EN.
Ik hoop de FOK guild te kunnen joinen.
mijn geregistreerde naam op de fokgw site is Elixabete en mijn GW naam is Vladi Putin.
stuur mij een invite en ik join
Wel leukerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Zo wordt de guild weer wat voller en hopelijk meer actiever
Oeh, nice armor!quote:
Telfort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:18 schreef Elegy het volgende:
Telfort schiet ook niet op zegIkheb al een dikke anderhalve maand geen GW kunnen spelen. Ik denk dat ik dit weekend even naar mijn ouders ga mbt het Halloween event.
Ga fietsen jijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Telfort.HALLOWEEN EVENT
TRICK-OR-TREAT DROPS MET ITEMS DIE JE EEN BONUS GEVEN IN PVE
URSAN BLESSING
REPUTATION FARMING
Elegy
Ik had een Oni in mijn zakje zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef HMaster-II het volgende:Heb een minipet gewonnen met de prijsvraag van PCGameplay
Het is een Mini Grawl en hij is grappig met dat takkebosjes haar.![]()
OMG die is nog lelijkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:16 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Ik had een Oni in mijn zakje zitten
Jammer dat je de bonuspack alleen maar krijgt als je aankopen hebt gedaan in de onlineshop.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Elegy het volgende:
http://i3.photobucket.com(...)%20SF/BMPWeapons.jpg
Paar wapens uit de bonuspack
quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Elegy het volgende:
Vandaag beetje mijn sin gedaan. Maar mèn, het schiet maar niet op op dat klotebeginnerseiland... duurt veel te lang [afbeelding]
En het is ook al het zoveelste char wat ik daar doorheen moet loodsen, op een gegeven moment gaat de lol er wel af eigenlijk [afbeelding]
Zal je wel toevoegenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Logician het volgende:
Miss Logician is mijn nick trouwens, doe eens toevoegen, vanaaf na 21u weer online [afbeelding]
Ik las het inderdaad. Is meestal een probleem.quote:
Whehehe, ik heb mijn oudste wel eens op schoot hoor, tijdens het spelen. (Meestal vrijdag, als ik dan speel tussen de middag, en hun op bed liggen.)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef Logician het volgende:
[afbeelding] leuk is dat he, hier is het vooral opletten dat mijn oudste niet ziet dat ik aan het spelen ben omdat hij dan gaat zeuren dat hij ook nog even wil [afbeelding]
Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hemquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Logician het volgende:
Whehe die van mij zijn 4jr, 5jr en bijna 12jr de oudste krijgt dadelijk een leuk kerstcadeautje met de naam GW zeg maar (kunnen we lekker samen spelen en hoeft mama niet meer te delen) [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hem. [ afbeelding ].
Zegt me niks, ik zit bij XoO (Xen of Onslaught)quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
Ik ben trouwens bij een guild gegaan WOD zegt dat iemand iets?
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Logician het volgende:
Ik ben trouwens bij een guild gegaan WOD zegt dat iemand iets? [afbeelding]
Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Kom bij ons! wij hebben de leden hard nodig, nu iedereen weggaat.
Tuurlijk, op G drukken en dan kan je leave guild doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Kom bij ons! wij hebben de leden hard nodig, nu iedereen weggaat.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Kan je zomaar overstappen? Dan moet je me nl even inviten! [afbeelding]
En zij niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef Elegy het volgende:
Idd, ik bedenk me ineens dat ik nog wel wat wapens heb voor Miss Logician maar die zitten op een account dat alleen maar Prophecies heeft
Nee, ze heeft Nightfallquote:
kan ook wel evt via mij. heb zelf ook nog een berg, en ik heb alle gw delenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, ze heeft Nightfall
Maar ik kan het natuurlijk wel meenemen naar EotN, da's toch tijdelijk open voor iedereen
Ja, en anders via iemand anders, bijvoorbeeld de priester.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, ze heeft Nightfall
Maar ik kan het natuurlijk wel meenemen naar EotN, da's toch tijdelijk open voor iedereen
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, en anders via iemand anders, bijvoorbeeld de priester.
Die kun je wel vertrouwen hoor, geestelijken.
Ja ok. Maar als je die niet naar haar toe kan brengen...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]Stelletje aasgieren. Mijn sloopkogels zijn alleen voor Miss Logician bestemd
Ik heb vier accounts weet je nogquote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja ok. Maar als je die niet naar haar toe kan brengen....
Hehe ,ik wil best "mediator" spelen.
Of anders zijn er vast zat andere die even doorgeefluik willen zijn. Ze heeft een warrior dus ze kan van alles gebruiken.
nee hoor, ik heb troep genoegquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb vier accounts weet je nogEn met mijn hoofdaccount kan ik overal komen maar mijn stash account heeft alleen Prophecies. maar gelukkig heb ik thuis ook twee pc's, moet alleen even mijn tweede monitor aan de gang krijgen (crt bak)
Main account: Vortex Elegy/Amygdala Rayhne
Sec. account: Nyanna Phostex
Derde account: Aephandir Yuvona
Stash account: Aryana Cortex
Dus eigenlijk is er geen probleem
Jammer hè?
Hehe, jij bent net zo'n packrat als ik?quote:
* Doorgeefluikje zich hierbij aanmeldquote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja ok. Maar als je die niet naar haar toe kan brengen....
Hehe ,ik wil best "mediator" spelen.
Of anders zijn er vast zat andere die even doorgeefluik willen zijn. Ze heeft een warrior dus ze kan van alles gebruiken.
Ik heb toevallig net opgeschoond. Ik had werkelijke hele storage vol, en een paar chars, die maar een paar vakjes over hadden. Volgens mij is DarkY erger, want die heeft aparte poppetjes, op een 2e account, alleen voor storagequote:Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehe, jij bent net zo'n packrat als ik?
Wat naar nou dat ik vanaf volgende week tot aan 2 januari vakantie hebquote:Wintersday 2007: Annual Battle between Grenth and Dwayna
Wintersday approaches, can you all see the signs?
The grentches and snowmen will all soon align.
For a battle in the end is what we all face;
To decide the wintry fate of the whole human race.
Dwayna and Grenth will vie for our favor;
Through threats and presents of a wintergreen flavor.
In the end one shall win, one shall surely prevail;
And the length of the winter is the final detail.
So stock up on snowballs and clear all your packs;
For gifts of all sorts will rain down on your backs.
And if you should see a small urchin or three;
Remember the spirit of the season—’Tis better to give than receive.
Wintersday is almost upon us. That time of year when the gods Dwayna and Grenth fight over who will control the weather during the coming months. Will Grenth have his way and plunge the world into eternal winter or will Dwayna be able to melt enough hearts to bring about an early thaw? You will have the final say as the gods vie for your vote during the grand finale.
The Wintersday event begins at Noon Pacific time (-8 GMT) on Friday, December 21, 2007 and runs for 12 days. During the event, the cities of Kamadan, Lion’s Arch, Droknar’s Forge, and Ascalon City will shine like beacons in the winter night sky with festive Wintersday decorations, while holiday NPCs walk the streets lending their holiday spirit to this jolly season. Visitors to these four cities will be invited to participate in special holiday quests, missions, and games, all with their own rewards. And don’t be surprised if a snowball fight breaks out before the end of the festival.
In addition those activities, the Wintersday grand finale will take place in Lion’s Arch and Kamadan every three hours during Wintersday itself. The first finale will begin at 12:01 AM Pacific on Tuesday, January 1, 2008, and the final event will begin at 12:01 AM on Wednesday, January 2, 2008.
So, mark your calendars and be sure to show up for another special Wintersday event in the world of Guild Wars. It promises to be the event of the season!
Holiday Events
Even before the grand finale, wherein Dwayna and Grenth promise the crowds gifts to gain their favor, Wintersday will provide many opportunities for wintry fun and presents. Here’s what you can expect:
* The return of two well-known Wintersday quests, which give you the chance to side with Grenth and his grentches or Dwayna and her snowmen before their final showdown. Unsure which deity to support? Try both quests to pick your favorite!
* The return of two quest chains unveiled last year involving polar bears, reindeer, and devious presents—oh my!
* Two new repeatable quests set in the (previously) Secret Lair of the Snowmen. Help save the snowmen, and all of Wintersday, or lead a group of grentches in for a final “bah, humbug” of the season; it’s your choice.
* Venture into the Underworld for a series of repeatable snowball fights against the forces of Grenth or the forces of Dwayna. Take control of piles of presents to insure your side’s victory in this frosty fray.
* For another dose of snowball mayhem, try out the PvP snowball fight. Random forces will unite within an arena to fight for either Grenth or Dwayna. The first team to gather five presents for its patron deity wins the day.
* And, if you believe the old adage that it is better to give than to receive, try your hand at the city event game in Lion’s Arch, Droknar’s Forge, Kamadan, and Ascalon City during the festivities. Deliver presents to the children before the grentches destroy Wintersday. You never know, the little urchins might reward you with something special for your generosity.
Holiday Rewards
In addition to the seasonally appropriate headwear you can receive from Dwayna or Grenth at the end of the grand finale, here are some other gifts and items you might see during the Wintersday festival:
* Wintersday Gift: What surprise will you find inside? Unwrap it to find out.
* Snowman Summoner: Need an instant snowman? This gift is for you.
* Eggnog: The holiday season’s staple drink.
* Spiked Eggnog: A more potent glass of ‘nog for the hale and hearty. Please imbibe responsibly—don’t drink and quest.
* Wintergreen Candy Cane: The return of the adventurer’s favorite candy treat.
* Rainbow Candy Cane: A different flavor of candy cane that should also make long days of questing more enjoyable.
* Yuletide Tonic: Drink this tonic if you want to be one of Dwayna’s little helpers during the festivities.
* Globs of Frozen Ectoplasm: You’ll need some of this collectible item when you get low on Yuletide Tonic.
* Fruitcake: Another holiday staple that is sure to put a spring in your step.
* Candy Cane Shards: Collect these colorful fragments by questing and competing. The outcome of Wintersday could hang in the balance. Besides, you never know what somebody might trade for them, (but you might want to hold onto your shards until the finale, and use them for good…or mischievous…intent).
Special Reward
In the tradition of the season, you will also receive special holiday-themed headgear if you attend the Wintersday finale. And this year, the hat you receive will depend on which deity wins the day, so choose wisely.
We look forward to seeing you this Wintersday. Come join the fun, and don’t get left out in the cold!
Die zijn er meer, echte verzamelaars. (Ik heb er een stuk of 8quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Logician het volgende:jemig
![]()
![]()
Ik ben pas sinds zaterdag bezig en nu al mega verslaafd!![]()
ps: ben helemaal vlieft op mijn huisdiertje
Een WOW cd? Nee nog nooit besteld, ozu niet weten hoe lang dat duurt...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:27 schreef Thormodo het volgende:
Grr.. wilde ik maar weer eens met factions beginnen, aangezien het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat mijn 8800GT binnenkomt. Installeren ging lekker snel. Was ik mijn wachtwoord vergeten... Nieuwe aangevraagd alleen nog steeds geen mailtje gehad met mijn nieuwe wachtwoord. Waarschijnlijk morgen even Eye of the North bestellen.
Heeft iemand hem trouwens toevallig bij CD-WOW! gekocht en was dit een PAL versie en hoelang duurde het voordat die binnenkwam ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Logician het volgende:
LOLwas ook weer erg leuk net!
Morgen weerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
slaapzacht
WINTERSDAY!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Elegy het volgende:
Koude faecalien!
[..]
Wat naar nou dat ik vanaf volgende week tot aan 2 januari vakantie heb
8 maar? Ik heb er dacht ik een stuk of twintigquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die zijn er meer, echte verzamelaars. (Ik heb er een stuk of 8)
[..]
Met zoveel characters, had ik ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
8 maar? Ik heb er dacht ik een stuk of twintig
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
En nee, ik vind het niet naar dat je tot 2 januari vakantie hebt, ik vind het wel naar dat ik tot 7 januari vakantie heb.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh nee, ik bedenk me net, dat ik op de finale dag moet werken.
2 Januari..
Maar dan ook alleen 2 januari. De rest van de week weer vrij. Gelukkig kan ik ook s'avonds meedoen aan het evenementquote:
Ik heb er een aantal die nog één moeten worden, anderen worden binnen een paar weken twee en ik heb er drie die al naar de drie jaar gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met zoveel characters, had ik ook niet anders verwacht..
Wintersday
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar dan ook alleen 2 januari. De rest van de week weer vrij. Gelukkig kan ik ook s'avonds meedoen aan het evenement.
En, lach niet..!
Ik zal zo eens kijken of ik nog pets erbij hebquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal die nog één moeten worden, anderen worden binnen een paar weken twee en ik heb er drie die al naar de drie jaar gaan
quote:
Da's wel zonde. Ik ben onlangs eens begonnen met een mesmer, dat speelt eigenlijk best wel lekker wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken of ik nog pets erbij heb.
Nog steeds spijt, dat ik mijn assassin gedelete heb.... En dat terwijl ik enkele weken later, 2 slots erbij kreeg met NF, en ook nog eens een paar slots kocht. Was geloof ik voor de preview, dat ik heb verwijderde...
quote:.
Je kan een alliance aanvragen, maar net als mijn 5 user guild, maak je weinig kans.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef de_priester het volgende:
heeej kan ik me niet aanmelden bij dat fokgw als interim guildy?
ik kan men 3 aussie maatjes in men mini guild en men ally niet gaan verlaten natuurlijk , maar wil wel de NL gezelligheid
Daar hoef je geen GW-en voro te gebruiken hoor..quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Thormodo het volgende:
Bleek ik een verkeerd e-mailadres te gebruiken om te proberen in te loggen. Ik heb een lvl 20 Ranger/Ritualist met kurzick armor en een lvl 18 Warrior/monk.
Ranger : http://i16.tinypic.com/71pg074.jpg
Warrior : http://i9.tinypic.com/72au3p2.jpg
Starks even die trail key van eye of the north proberen en mijn golden Grawl mini-pet van de PCgameplay werdstrijd claimen.Heb atm alleen Factions.
BTW: LF guild -,- .
Van mijn 9 characters die al 1 jaar zijn geworden hebben er 5 een mini jade armor gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Thormodo het volgende:
Zie trouwens net ook dat ik een jade armor mini-pet heb gekregen, omdat ik jarig was.
bind aan je account, zodat je de code niet kan doorgeven..quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Thormodo het volgende:
Owja, klopt. Dacht dat je Eye of the North nodig had, omdat het een EotN promo was. Maar staat ook niks van op het kaartje. Zo'n mini-pet bind toch niet aan je? Dus dat je hem nog gewoon aan iemand anders kan 'geven' nadat je hem zelf heb gebruikt.
Zie trouwens net ook dat ik een jade armor mini-pet heb gekregen, omdat ik jarig was.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Thormodo het volgende:
Bleek ik een verkeerd e-mailadres te gebruiken om te proberen in te loggen. Ik heb een lvl 20 Ranger/Ritualist met kurzick armor en een lvl 18 Warrior/monk.
Starks even die trail key van eye of the north proberen en mijn golden Grawl mini-pet van de PCgameplay werdstrijd claimen.Heb atm alleen Factions.
FokGuildwars.nl , dat is de site van de Fok! Guild, kun je je builds posten en delen natuurlijk. Ook voor niet Fok! Guildies.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef de_priester het volgende:
ik heb er ook zo'n 20. ben gestopt met verzamelen omdat men ruimte vol was (inclusief 1 storage char)
die ceratodon die logician heeft kon ze kiezen, maar hij is al wel dedicated. Geen probleem natuurlijk als je geen gwen hall of monuments heb he.
Wat the..... fokguildwars? gaav! ga ik even kijken
Als je bedoelt, bij ons in de guild komen, graag. Er is op het moment een sterke behoefte aan nieuwe mensen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef de_priester het volgende:
heeej kan ik me niet aanmelden bij dat fokgw als interim guildy?
ik kan men 3 aussie maatjes in men mini guild en men ally niet gaan verlaten natuurlijk , maar wil wel de NL gezelligheid
Waarom kunnen we gewoon niet met z'n allen in de Fok Guildquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je kan een alliance aanvragen, maar net als mijn 5 user guild, maak je weinig kans.![]()
![]()
Ze willen onze mini-guilds niet accepteren. Stel monopolisten![]()
![]()
*mompeld iets met "Wie kleine niet eert.... "![]()
BTW - Guild looking for members...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Thormodo het volgende:
Keys kun je toch altijd in je ding zetten. Weet niet zeker, maar volgens mij is die niet Nightfall related.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar hoef je geen GW-en voro te gebruiken hoor..
Je geeft op het inlogscherm aan dat je een nieuwe key wil toevoegen en dan geef je de Grawl code in en de rest volgt vanzelf..
je geeft dan in het text vak links onderin je scherm "/bonusitem" (zonder "") en je hebt je mini-pet in je inventory zitten.
Die gooi je in je Chest en ja kan hem bij iedere char tonen.
B-Day petsquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Thormodo het volgende:
Owja, klopt. Dacht dat je Eye of the North nodig had, omdat het een EotN promo was. Maar staat ook niks van op het kaartje. Zo'n mini-pet bind toch niet aan je? Dus dat je hem nog gewoon aan iemand anders kan 'geven' nadat je hem zelf heb gebruikt.
Collect jij ze dan? Wist ik niet eens, ik heb alle die ik niet wou, verkocht, voor keiharde CASH MONEY!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Van mijn 9 characters die al 1 jaar zijn geworden hebben er 5 een mini jade armor gekregen.![]()
Het is altijd nog beter dan 5x een Whiptail Devourer of Jungle Troll .![]()
Ik heb er inmiddels nog 1 over die in mijn collectie blijft.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FokGuildwars.nl , dat is de site van de Fok! Guild, kun je je builds posten en delen natuurlijk. Ook voor niet Fok! Guildies.
[..]
Als je bedoelt, bij ons in de guild komen, graag. Er is op het moment een sterke behoefte aan nieuwe mensen!
Een alliance, met ons, dat kan op het moment alleen niet. De alliance waar wij in zitten, willen ons er zelfs uit, als we niet actiever worden.
[..]
Waarom kunnen we gewoon niet met z'n allen in de Fok Guild.
[..]
BTW - Guild looking for members....
[..]
Keys kun je toch altijd in je ding zetten. Weet niet zeker, maar volgens mij is die niet Nightfall related.
[..]
B-Day pets. Heb net al m'n chars bekeken, maar heb er nog niets bij, nog een paar maand, dan zijn er weer een paar 1, een paar 2, en wellicht zelfs 1 3,m aar ik heb niet goed opgelet
[..]
Collect jij ze dan? Wist ik niet eens, ik heb alle die ik niet wou, verkocht, voor keiharde CASH MONEY!!!
Een guild is dan handiger, kun je ook zien wanneer iemand is geweest voor het laatst.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik heb nog geen gold genoeg voor een GuildHall en waarom gaan we niet als klein-guildjes-kliekje in een Alliance hangen?
Kleintjes moet je ook de kans geven... EN dan ben je ook niet zo afhankelijk van verplichte activiteit. Gewoon een alliance van gezellige mensjes bij mekaar..
Ikke mijn eigen guildquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een guild is dan handiger, kun je ook zien wanneer iemand is geweest voor het laatst.
Bovendien, hebben wij al een guild hall, met bijna alle extra's. Bovendien, worden we dan niet uit de alliance geknikkerd, die we nu hebben, waardoor we een nog grotere groep mensen hebben die helpen, kletsen en ervaringen delen.
Gaat alle members van Fok!guild wegclaimenquote:
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:50 schreef HMaster-II het volgende:
bind aan je account, zodat je de code niet kan doorgeven..
Je mag wel de pet weggeven of verkopen.
Ook wel handig jaquote:
Invite me maarquote:
Mijn andere chars hadden natuurlijk ook een pet. Dus heb ook nog een Hydra en een Burning Titan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef Jo0Lz het volgende:
B-Day pets. Heb net al m'n chars bekeken, maar heb er nog niets bij, nog een paar maand, dan zijn er weer een paar 1, een paar 2, en wellicht zelfs 1 3,m aar ik heb niet goed opgelet
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Collect jij ze dan? Wist ik niet eens, ik heb alle die ik niet wou, verkocht, voor keiharde CASH MONEY!!!
Eerst effe mij vragen welke ik zou willenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
[..]
Ook wel handig ja.
Jasa Madison : lvl 20 ranger/ritualist
Mogram Slashdevil : level 18 warrior/monk
Aibo The Healbot : level 8 monk ()
[..]
Invite me maarZojuist alvast een account gemaakt op fokguildwars.nl .
[..]
Mijn andere chars hadden natuurlijk ook een pet. Dus heb ook nog een Hydra en een Burning Titan.
[..]
Klinkt interessant![]()
Die ik nog over heb, vind ik leuk genoeg om te houdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst effe mij vragen welke ik zou willen
En acceptedquote:
Hehe, met een lvl 10 of hoger char, that is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
En accepted. Heb overigens zojuist EotN besteld bij CD-WOW! duurt waarschijnlijk ongeveer een week, voordat die komt, maarjah voor 24 euro kan ik wel even wachten
. Bovendien kan ik nog ~4,5 uur op mijn trial.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef HMaster-II het volgende:Miss Logician effe meegeholpen met een paar quests
![]()
Ze is nu lvl10eerst met mijn NF-lvl 13 char, maar toch snel mijn lvl20 Proph-char met lvl20 hero's erbij gehaald
![]()
Gaat toch wat makkelijker![]()
Dan gaat het hard idd. Achja, ik weet niet meer anders, al mijn char's zijn bijna lvl20, op 1 na...quote:
Zozo, eotn alquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:32 schreef Elegy het volgende:
Ik was online gisteren tot half één 's nachtsBeetje mijn mesmer een stukje door EotN geloodst enzo.
Ik was wel even online, maar ben later dus offline gegaan ivm mijn zieke zoontje. Toen het dinnetje eindelijk terug kwam, heb ik nog even CSS gespeeld, maar toen kwam vista met SP1, RC1, dus heb ik die even geinstalleerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:42 schreef de_priester het volgende:
heb niemand gezien giseravond... was pokkesaai. niemand online, en in gehele 80 man ally maar 2 mensen
Klein stukje maar hoor, zit nu bij Sifhalla. Kan je immers al doen vanaf lvl 10 tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Klein stukje maar hoor, zit nu bij Sifhalla. Kan je immers al doen vanaf lvl 10 tegenwoordig
quote:
Ik kijk normaal elke zaterdag samen met DrMarten en Guiomar en mijn oudste eerst Idols en daarna altijd een dvd, vanavond is het tijd voor Boratquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz nieuwsgierig is.
Vanavond, weet ik nog niet of ik wel kan spelen, het dreigende speelfilm uurtje....
Jou, oude eerste idols? Help me out here...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kijk normaal elke zaterdag samen met DrMarten en Guiomar en mijn oudste eerst Idols en daarna altijd een dvd, vanavond is het tijd voor Borat
Heerlijk zo'n vast ritme
Jezus, goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef de_priester het volgende:
en mijn oudste, eerst idols en daarna een dvd kijken
quote:
Wattan? oude stuk?!quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Logician het volgende:*link insert naar V&A nieuw moederbord te koop*
Die hoef je toch niet perse te doen?quote:Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Assault_on_Beknur_Harbor is een klote quest![]()
6 waves of 6 assaultssta je daar als lvl14.8 met lvl14 hero's en een lvl20 met lvl 20 hero's pijn te leiden.
de henches daar zijn lvl 12 ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 09:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet perse te doen?
Het is niet zo heel moeilijk, maar je moet inderdaad niet willen power levelen, ik zou met die lvl14.8 geen heroes meenemen, maar gewoon lvl 20 henches. Ofzo..
Nouja, Pm me anders vanavond in-game, kom ik wel met mijn monk, dan kun je niet doodquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
de henches daar zijn lvl 12 ofzoheb je nog nietser aan.
Het probleem is meer de Skale Blighters en de andere Skale's met hun energy-fields. EN daarbij de grote Skales die met 6 man op mij afkomen, zodat ik geen kant meer op kan. Laat staan vluchten.
Nietser is nog minder dan nietsquote:Op maandag 17 december 2007 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, Pm me anders vanavond in-game, kom ik wel met mijn monk, dan kun je niet dood.
Of ik kom met Paragon, kun je ook niet dood.
Paragon is zo vet hè.
Enneh, nog nietser...![]()
.
Pong HMaster-II.quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nietser is nog minder dan niets![]()
niets -> nietser -> nietsest
niks -> niksier -> niksiëst
ish HM2-gramatica
![]()
Kan ik gewoon een whisper doen naar Joolz![]()
Ping Joolz
Nou die n00b krijg je vanaaf wel meequote:Op maandag 17 december 2007 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pong HMaster-II.--> Jo0Lz = Commander Of Noobs.
Een Dervish!quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou die n00b krijg je vanaaf wel mee![]()
---> HM2 = Lady Grinder
Platina Blonde mieps met een zeis in haar grijpgrage vingertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |