Het makkelijkste is om in je snelkopping -image te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
Wat Torn zegt idd. De -image zorgt ervoor dat je alle data/updates etc. hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef zquing het volgende:
is 't mogelijk om ergens de iso's te downloaden? Ik heb niet zo heel veel zin om iedere keer dat ik van een geboed verander een half uur te moeten wachten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef Elixabete het volgende:
Hoi hoi mensen,
Ikzelf speel ook GW en heb
Prophecies, Factions, Nifghtfall en EN.
Ik hoop de FOK guild te kunnen joinen.
mijn geregistreerde naam op de fokgw site is Elixabete en mijn GW naam is Vladi Putin.
stuur mij een invite en ik join
Wel leukerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Zo wordt de guild weer wat voller en hopelijk meer actiever
Oeh, nice armor!quote:
Telfort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:18 schreef Elegy het volgende:
Telfort schiet ook niet op zegIkheb al een dikke anderhalve maand geen GW kunnen spelen. Ik denk dat ik dit weekend even naar mijn ouders ga mbt het Halloween event.
Ga fietsen jijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Telfort.HALLOWEEN EVENT
TRICK-OR-TREAT DROPS MET ITEMS DIE JE EEN BONUS GEVEN IN PVE
URSAN BLESSING
REPUTATION FARMING
Elegy
Ik had een Oni in mijn zakje zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef HMaster-II het volgende:Heb een minipet gewonnen met de prijsvraag van PCGameplay
Het is een Mini Grawl en hij is grappig met dat takkebosjes haar.![]()
OMG die is nog lelijkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:16 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Ik had een Oni in mijn zakje zitten
Jammer dat je de bonuspack alleen maar krijgt als je aankopen hebt gedaan in de onlineshop.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Elegy het volgende:
http://i3.photobucket.com(...)%20SF/BMPWeapons.jpg
Paar wapens uit de bonuspack
quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Elegy het volgende:
Vandaag beetje mijn sin gedaan. Maar mèn, het schiet maar niet op op dat klotebeginnerseiland... duurt veel te lang [afbeelding]
En het is ook al het zoveelste char wat ik daar doorheen moet loodsen, op een gegeven moment gaat de lol er wel af eigenlijk [afbeelding]
Zal je wel toevoegenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Logician het volgende:
Miss Logician is mijn nick trouwens, doe eens toevoegen, vanaaf na 21u weer online [afbeelding]
Ik las het inderdaad. Is meestal een probleem.quote:
Whehehe, ik heb mijn oudste wel eens op schoot hoor, tijdens het spelen. (Meestal vrijdag, als ik dan speel tussen de middag, en hun op bed liggen.)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef Logician het volgende:
[afbeelding] leuk is dat he, hier is het vooral opletten dat mijn oudste niet ziet dat ik aan het spelen ben omdat hij dan gaat zeuren dat hij ook nog even wil [afbeelding]
Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hemquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Logician het volgende:
Whehe die van mij zijn 4jr, 5jr en bijna 12jr de oudste krijgt dadelijk een leuk kerstcadeautje met de naam GW zeg maar (kunnen we lekker samen spelen en hoeft mama niet meer te delen) [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slim! Wel opletten, straks verdwijnen alle unique items van je char's, en zitten ze op die van hem. [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |