dat ben ik niet, heb deze van guru geplukt, maar inderdaad death levelen voor de titel van Defender of Ascalon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
Hoezo ben je level 14 in pre searing?
Jawel hoor, ik heet Vortex Walkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef DarkY.NL het volgende:
oh dacht dat je er al inzat :> maar is dus niet jouw char?
dacht echt dat het vanavond pas aanging, anders had ik wel vrij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef Elegy het volgende:
bij mij was het maar iets van 3600 files, zo binnen.
Sure.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef SnowDoggg het volgende:
Mag ik in de FOK-guild??Mijn naam is "Jayla Humble B"!
Geef niet, ik wacht welquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sure., kan je nu niet inviten helaas...
Akkoord, het staat al op de lijst, invite je vananvond. maar denk dat Darky eerder is.quote:
Ik heb hem net binnen gekregen via de post.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef DarkY.NL het volgende:
joolz en ik net mail ontvangen we kunnen het ophalen
Don't know, don't give a damn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef DarkY.NL het volgende:
was de linker nu van jou of de rechter![]()
![]()
Ja! Morgen gaat ie live!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef EricG het volgende:
Is 'ie al uit dan?
Hier een lijstje met de normale skills voor elke class en enkele PvE-Only skills. Klikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef dennisw het volgende:
morgen, ff me preorder eye of the nord ophale aaaaaait
Edit: Is er al een lijst beschikbaar met de skills van EotN?
Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:51 schreef Elegy het volgende:
Ik heb dus nog steeds niet kunnen spelen, veel te druk met allerlei andere dingen. Naja, ik ram er wel een andere keer doorheen.
Ach, guildie had het binnen een dag al uitgespeeld, dus dat moet ik ook wel kunnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog veel te doen, maar heb laatst een dagje inhaalslag gedaan met DarkY ^^.
Warrior armor is bijna altijd lelijk.....hell, altijdquote:Op zondag 16 september 2007 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Alle nieuwe warrior armors zijn erg lelijk.
never mind, ik mag een ander account ff lenenquote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Etcetera het volgende:
mss een domme vraag, maar heeft iemand nog een trial key over van factions of gw zelfmijn vriend heeft me aangestoken en we willen samen spelen maar hebben geen cc dus kopen gaat nu ff lastig
en ik ben ongeduldig
niet op zondagquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef DarkY.NL het volgende:
je kan het spel ook gewoon in de winkel zonder CC kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |