quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:23 schreef Elegy het volgende:
Wat mij betreft staat "I'm very important" gelijk aan "ik heb geen leven"maar toch gefeliciteerd
Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb het al een maand of anderhalf niet gespeeld. Ik word eigenlijk doodziek van constant al die veranderingen aan de game. Vooral het gekloot van met de skills....
PvP boeit me geen reet, dat is ook de reden dat ik er zo schijtziek van wordt, al dat tweaken. Ik heb er als PvE'er doorgaans alleen maar last van. Ik zie er echt de lol niet van in om na de zoveelste "skill balance" weer eens uit te gaan vissen welke builds nog wel en welke niet meer voldoen. Zeker niet toen ik het ook nog eens bij m'n heroes uit kon gaan vissen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als ze skills niet gaan tweaken dan had je nu ook geen fatsoenlijke PvP meer.![]()
Ik speel vooral PvE en daar zijn sommige skills die ik gebruik ook wel eens een keer generfed, maar daar moet je maar mee kunnen leven. Het spel wordt er bij mij niet minder plezierig om.
Nog 3,5 week tot het preview weekend voor GW:EN![]()
Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef EricG het volgende:
Hoezo ben je level 14 in pre searing?
Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Deathlevelen. Ascalon Defender is lvl 20 in presearing
Drunkard en Ale hound kost je ook duizenden minuten dronkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef EricG het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat het iets van 100 uur kost om die titel te halen. Helemaal gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |