OK, laatste keer dan,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef flubberdewups het volgende:
Ze hebben toch VIER streams? Waarom niet eentje op ruziende H & L???
Oeh, Mac OS X. Wil ik ook, maar ik heb een cheape P4 met 1GB ram.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
dees is speciaal voor Yollie:
[afbeelding]
(maar nu moet ik weer ontopic, anders wordt allerliefste Day boos)
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
verzin wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
Echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Geen onvertogen woord uit mijn klavier betreffende mijn overburen, integendeel want ik heb kort geleden nog mijn liefde aan Desii betuigd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reservebelgenen daar is niks mis mee
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kaartje namens Fok!
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Ja Brian wordt nu al heel erg bang van die kleuter kennixIk word helemaal para brother (not)
Als hij inderdaad iets met Amanda gaat proberen (wat niet gaat lukken) krijgt ie Brian als enemy en dat is voor dennix het begin van het eind![]()
Desnoods zal Brian straks met huub gaan bonden om hem eruit te krijgen als ie tussen hem en Amanda probeert te komen.
Thanks !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
dgk_fan, over je kaart:
Er staan spaties tussen de laatste woorden en de uitroeptekens. Dat hoort niet. Nu weet hij dat het een hoax is.
ik hoop ik hoop het maar hij heeft nog niks aan huub vertelt hier overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.
Vertel jij even wat er gebeurt dan, want ik zie niets gebeuren namelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Day het volgende:
Ja, gvd!![]()
Er gebeurt genoeg op de streams nu!
Allemaal ON topic!!!![]()
Haha, denk je dat echt? Hij heeft zo'n moeite met klaarkomen omdat ie zo gek op hur is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Ja Brian wordt nu al heel erg bang van die kleuter kennixIk word helemaal para brother (not)
Als hij inderdaad iets met Amanda gaat proberen (wat niet gaat lukken) krijgt ie Brian als enemy en dat is voor dennix het begin van het eind![]()
Desnoods zal Brian straks met huub gaan bonden om hem eruit te krijgen als ie tussen hem en Amanda probeert te komen.
Ik hoop het want als ik het iemand niet gun om te winnen is het Dennis wel, hij heeft nog helemaal niets aan het spel toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.
hier hoop ik al 2 weken op...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Dennis gaat alleen weg, als ze hem met zijn achten op het hek tillen spiezen.
Eh....ik hoopte dat jij het zou doen? Ik heb net iets te veel wijn op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertel jij even wat er gebeurt dan, want ik zie niets gebeuren namelijk![]()
Kom op, ik ben geen fan van Brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....ik hoopte dat jij het zou doen? Ik heb net iets te veel wijn op.![]()
In dat geval vermoed ik dat die familie haar daar geplaatst heeft in die DGK vanwege het volgende:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Jaap vertelt Dennis ook maar eens dat Amand al miljonair is omdat haar familie 'multi multi miljoenen' heeft.
Ik bedoelde ook dat het niet echt nodig is om te bonden, want Huub wil dennis al weg. Maar inderdaad ze hebben al vaker samen gewerkt als het nodig was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.
Uhu, remember Eric.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.
maar dat werkt toch ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Oeh, Mac OS X. Wil ik ook, maar ik heb een cheape P4 met 1GB ram.
Wanneer zei hij dat? Weet wel dat hij Dennis waarschuwde voor de toneelhaak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.
Wat denk jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Kent dennis het spreekwoord Geen woorden maar daden?
aub deze zin niet in combinatie met hem plaatsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Dennis kent alleen de woorden, ik doe mijn ding!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Ja als ik tussen die 2 moest kiezen en ze zetten een pistool tegen mijn hoofd, zou ik dat ook kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk brian tegen driekeernix !!
srry ben brian fan
Ach die terror van Dennis kunnen ze wel aan,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
Tjonge Nix houd je bek....
Ik hoop echt dat zowel Brian als Huub zich niet laten provoceren door dat stuk onbenul
Ik zou die 2 ook wel samen willen zien. Liever met Brian dan met Jaap of Dennis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef wolferl het volgende:
Brian en Huub is dodelijk. (voor de tegenpartij dan)
Ik zeg Lieke eruit en Jaap en Huub een duo. Huub vertrouwt Brian niet en andersom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef CoT het volgende:
Brain en Huub samen is wel een sterk duo
Samen om dennix eruit te krijgen heeft zeker potentiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef CoT het volgende:
Brain en Huub samen is wel een sterk duo
Niet zo'n goed voorbeeld als je naar de prestaties van feijenoord kijkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Waarom die 2 toch zo'n enorme hekel aan elkaar hebben, is voor mij een raadsel. Het is alsof vooral Brian vanaf Nathanael in een soort haattrip is blijven hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval vermoed ik dat die familie haar daar geplaatst heeft in die DGK vanwege het volgende:
1. Om van haar af te zijn
2. Ze is een big spender
3. Om niet gegijzeld te worden door haar naïviteit
Ik vermoed zelfs dat de familie bereid is geweest om in plaats van 10.000 100.000 te betalen, als ze haar daar maar een jaar vasthouden
Tuurlijk hij zit er al wat langerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef Visual het volgende:
brian heeft dennis door
Jaap is te zweverig, Brian kan best 1 standpunt houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zou die 2 ook wel samen willen zien. Liever met Brian dan met Jaap of Dennis.
Ga jij het haar vertellen? Ik durf niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef yellowfirst het volgende:
Dat domme geschuur van Amanda op haar nagels.............knap irritant.....
Het grappige is dat Brian en Huub soms hele goeie gesprekken kunnen voeren en normaal kunnen doen tegen elkaar in tegenstelling tot huub en dennix dus als zij gaan bonden is het zeker een powerfull combinationquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom die 2 toch zo'n enorme hekel aan elkaar hebben, is voor mij een raadsel. Het is alsof vooral Brian vanaf Nathanael in een soort haattrip is blijven hangen![]()
Wel knap dat ze en vijlt, praat en dan ook nog ademhaalt. Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat gevijl van die nagels..akelig geluid
Jaap leek oprecht naar Nadia maar zodra zij weg is zeg hij hele andere dingen. Zo zou hij ook wel eens over Dennis kunnen denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Niet zo'n goed voorbeeld als je naar de prestaties van feijenoord kijkt.
Ik ben trouwens nog even bezig met het bepalen van een positie over DGK.
Het wordt moeilijk, wat is echt en wat nie?
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom die 2 toch zo'n enorme hekel aan elkaar hebben, is voor mij een raadsel. Het is alsof vooral Brian vanaf Nathanael in een soort haattrip is blijven hangen![]()
Toch nog verborgen talenten kennelijk..............quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Wel knap dat ze en vijlt, praat en dan ook nog ademhaalt. Had ik niet verwacht
ok brian is geen lieverdje, maar heb best respect voor die gast na alles wat hij mee heeft gemaakt in dat debiele huis, iedereen heeft zn slechte kanten en het vervelende voor hem is dat veel mensen het kunnen zien en het staat op beeld. Maar ik ben er van overtuigd dat menig streamer niet veel beter ui de verf komt na een jaar dgk dan brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja als ik tussen die 2 moest kiezen en ze zetten een pistool tegen mijn hoofd, zou ik dat ook kiezen![]()
Snotdoppie, een post van jou waar ik het mee eens ben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het grappige is dat Brian en Huub soms hele goeie gesprekken kunnen voeren en normaal kunnen doen tegen elkaar in tegenstelling tot huub en dennix dus als zij gaan bonden is het zeker een powerfull combination![]()
eenschquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Huub en Brian hebben een vriendschappelijke haat/liefde verstandhouding.
Ik ga iig geen zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok brian is geen lieverdje, maar heb best respect voor die gast na alles wat hij mee heeft gemaakt in dat debiele huis, iedereen heeft zn slechte kanten en het vervelende voor hem is dat veel mensen het kunnen zien en het staat op beeld. Maar ik ben er van overtuigd dat menig streamer niet veel beter ui de verf komt na een jaar dgk dan brian.
Inderdaad, en nog veel meer dan Dennis en Huub. Dennis is niet te vergelijken kwa sterkte met Brian en Huub..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.
Als die twee uit de kooi zijn, dan worden ze waarschijnlijk hele goede vriendenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Huub en Brian hebben een vriendschappelijke haat/liefde verstandhouding.
Ze hebben een hekel aan elkaar sinds huub die week weg was, en beelden heeft terug gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.
Het is echt geescaleerd toen Huub Amanda lag te beffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken, dan is echt elke geloofwaardigheid wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Fast_Eddy het volgende:
Brian en Huub bizar maar kan zeker ..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.
En dit heeft Theo ook tegen Brian gezegd; "jullie lijken teveel op elkaar"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan had je al bij Eric moeten stoppen met kijken, want toen was er toch echt sprake van samenwerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken, dan is echt elke geloofwaardigheid weg
Ik denk dat laatstequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?
2 Enorme baasjes. Wat me nog wel duidelijk voor de geest staat is dat Huub in z'n beginfase veel heeft geprobeerd aansluiting te vinden bij Brian, maar die wilde daar absoluut niets van weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Doe maar niet de streams lopen net lekkerquote:
Dat denk ik toch echt niet! Samenwerking tussen die twee geloof ik ook niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die twee uit de kooi zijn, dan worden ze waarschijnlijk hele goede vrienden
Tendentieus. Ik schreef op wat Jaap zei.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?
Over wie gaat dit??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.
Hahaha. Dat doe ik ook wel voor een milioenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis kruipt voor een miljoen op-en-neer naar Barcelona !!
Kijk! Dat is nou een vent naar mijn hart.....een ECHTE bikkel.
Die lopen wel door hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Doe maar niet de streams lopen net lekker![]()
Zou het kunnen dat Amanda te dom is om te weten dat haar familie multi rich zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tendentieus. Ik schreef op wat Jaap zei.
Klopt, want die had toen een pact met Bart en was daar toen heel trouw aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
2 Enorme baasjes. Wat me nog wel duidelijk voor de geest staat is dat Huub in z'n beginfase veel heeft geprobeerd aansluiting te vinden bij Brian, maar die wilde daar absoluut niets van weten.
Waar is Dennis dan zwak in? Ik heb werkelijk nog niet één zwak moment van hem gezien. Hij gaat alvast geen meter voor Huub en Lieke aan de kant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap leek oprecht naar Nadia maar zodra zij weg is zeg hij hele andere dingen. Zo zou hij ook wel eens over Dennis kunnen denken.
Ik denk dat Jaap liever een duo met Huub is. Hij heeft ook wel gezien dat Dennis zwak is.
Jaap speelt dit zo mooi, Denniks trapt hier met open ogen in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Visual het volgende:
Om zeker te weten wat jaap of jaap echt met dennis verder wil moet ik zijn reactie zien als die weggaat of als die huub daarna opzoekt
Ja. Joop Atsma en Natasia lijken ook heel veel op elkaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is een bloedlinke combo - niet leuk meer, doe maar niet, dan worden de finaleplaatsen wel erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het grappige is dat Brian en Huub soms hele goeie gesprekken kunnen voeren en normaal kunnen doen tegen elkaar in tegenstelling tot huub en dennix dus als zij gaan bonden is het zeker een powerfull combination![]()
Ze lijken ook niet in alles op elkaar, maar wel op bepaalde punten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Desii het volgende:
Ik vind Brian en Huub totaal niet op elkaar lijken
Qua agressie misschien wel, al heeft Brian dat beter onder controle
Maar ik zie echt 2 verschillende persoonlijkheden
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op de datum in een quote klikt, kun je de lijn terug volgenDit ging over Amanda.
Tijdens het interview met Andries voor de party heeft zij gezegd dat haar famillie niet superrijk was maar dat ze het wel goed hadden.Zij vertelde ook nog dat een vriend van haar overleden vader financieel geholpen heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan die mogelijkheid heb ik ook wel even gedacht, ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Amanda te dom is om te weten dat haar familie multi rich zijn?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
WTF
Gaat de hele COS nu opeens fan van Brian worden omdat hij best wel redelijk is misschien iets samen met Huub kan gaan doen?![]()
Het moet GVD niet gekker worden.![]()
Hij zegt zoveel.. dat is juist het probleem.. veel zeggen, niets doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis kruipt voor een miljoen op-en-neer naar Barcelona !!
Kijk! Dat is nou een vent naar mijn hart.....een ECHTE bikkel.
Die zijn toch al bekend, staat allemaal in het scriptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is een bloedlinke combo - niet leuk meer, doe maar niet, dan worden de finaleplaatsen wel erg voorspelbaar![]()
ik vind dat hij een grote mond heeft en er veel uitkomt maar er nog niet veel van heeft laten zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is Dennis dan zwak in? Ik heb werkelijk nog niet één zwak moment van hem gezien. Hij gaat alvast geen meter voor Huub en Lieke aan de kant.
Ik reken het jou niet persoonlijk aan, lees maar terug. Het is hier echter wel geschreven, meerdere keren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tendentieus. Ik schreef op wat Jaap zei.
welk plannetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef ScofieldM het volgende:
Tuurlijk ziet Nadia het plannetje wel zitten morgenavond, kan ze eindelijk bij Brian in bed liggen![]()
Ze kan niet wachten zei ze net jaja![]()
Everything for the winning...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
WTF
Gaat de hele COS nu opeens fan van Brian worden omdat hij best wel redelijk is misschien iets samen met Huub kan gaan doen?![]()
En ze zeggen nog wel dat TV dik maaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef yellowfirst het volgende:
Stream 1 vervormt kennelijk,want Jaap lijkt ineens slank...![]()
Ah, dan zit Jaap dus te overdrijven, of hij heeft een overdreven verhaal te horen gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Tijdens het interview met Andries voor de party heeft zij gezegd dat haar famillie niet superrijk was maar dat ze het wel goed hadden.Zij vertelde ook nog dat een vriend van haar overleden vader financieel geholpen heeft.
Vergeet niet dat huub amanda's vulva heeft lopen likken, vond brian ook niet echt plezant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, want die had toen een pact met Bart en was daar toen heel trouw aan.
Maar Brian deed wel normaal tegen Huub, i.t.t. NL en Bart.
sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
WTF
Denniks lult nu Huub na.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:37 schreef CoT het volgende:
Dennis lult ook iedereen na
Ja, en Brian's grootste tekortkoming in vergelijking met Huub is verbaal....en dat is balen.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ze lijken ook niet in alles op elkaar, maar wel op bepaalde punten.
Ze zijn beide stikjaloers, agressief en kunnen goed manipuleren (Huub iets beter dan Brian).
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
WTF
Ik schrijf ook altijd op wie van de miljonairs het zegt, om misverstanden te voorkomen. Maar nu lees ik dat het misschien wel meevalt met die rijkdom, dus dan is de vraag hoe Jaap eraan komtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik reken het jou niet persoonlijk aan, lees maar terug. Het is hier echter wel geschreven, meerdere keren.
Dat is waar, hij heeft weinig momenten de laatste weken. De eerste week ging hij erg goed. Maar niets doen is voor mij geen teken van zwakte nog. Hij is pas zwak als hij in confrontatie's weg loopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind dat hij een grote mond heeft en er veel uitkomt maar er nog niet veel van heeft laten zien.
Een niet neukbare back up.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef Kimberleyy het volgende:
Wat denken jullie wat Brian van Nadia vindt?
Jaap wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef CoT het volgende:
Wat is het doel? Waarom gaat Nada naast Brain en amanda liggen?
Zal Dennis leuk vinden
Volgens mij was dat het plan van Jaap en Dennis. Die twee verzwakken, drie keer raden hoequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef CoT het volgende:
Wat is het doel? Waarom gaat Nada naast Brain en amanda liggen?
Zal Dennis leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |