Toch nog verborgen talenten kennelijk..............quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Wel knap dat ze en vijlt, praat en dan ook nog ademhaalt. Had ik niet verwacht
ok brian is geen lieverdje, maar heb best respect voor die gast na alles wat hij mee heeft gemaakt in dat debiele huis, iedereen heeft zn slechte kanten en het vervelende voor hem is dat veel mensen het kunnen zien en het staat op beeld. Maar ik ben er van overtuigd dat menig streamer niet veel beter ui de verf komt na een jaar dgk dan brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja als ik tussen die 2 moest kiezen en ze zetten een pistool tegen mijn hoofd, zou ik dat ook kiezen![]()
Snotdoppie, een post van jou waar ik het mee eens ben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het grappige is dat Brian en Huub soms hele goeie gesprekken kunnen voeren en normaal kunnen doen tegen elkaar in tegenstelling tot huub en dennix dus als zij gaan bonden is het zeker een powerfull combination![]()
eenschquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Huub en Brian hebben een vriendschappelijke haat/liefde verstandhouding.
Ik ga iig geen zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok brian is geen lieverdje, maar heb best respect voor die gast na alles wat hij mee heeft gemaakt in dat debiele huis, iedereen heeft zn slechte kanten en het vervelende voor hem is dat veel mensen het kunnen zien en het staat op beeld. Maar ik ben er van overtuigd dat menig streamer niet veel beter ui de verf komt na een jaar dgk dan brian.
Inderdaad, en nog veel meer dan Dennis en Huub. Dennis is niet te vergelijken kwa sterkte met Brian en Huub..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.
Als die twee uit de kooi zijn, dan worden ze waarschijnlijk hele goede vriendenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Huub en Brian hebben een vriendschappelijke haat/liefde verstandhouding.
Ze hebben een hekel aan elkaar sinds huub die week weg was, en beelden heeft terug gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.
Het is echt geescaleerd toen Huub Amanda lag te beffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken, dan is echt elke geloofwaardigheid wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Fast_Eddy het volgende:
Brian en Huub bizar maar kan zeker ..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.
En dit heeft Theo ook tegen Brian gezegd; "jullie lijken teveel op elkaar"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan had je al bij Eric moeten stoppen met kijken, want toen was er toch echt sprake van samenwerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken, dan is echt elke geloofwaardigheid weg
Ik denk dat laatstequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?
2 Enorme baasjes. Wat me nog wel duidelijk voor de geest staat is dat Huub in z'n beginfase veel heeft geprobeerd aansluiting te vinden bij Brian, maar die wilde daar absoluut niets van weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |