aub deze zin niet in combinatie met hem plaatsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Kent dennis het spreekwoord Geen woorden maar daden?
Dennis kent alleen de woorden, ik doe mijn ding!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Ja als ik tussen die 2 moest kiezen en ze zetten een pistool tegen mijn hoofd, zou ik dat ook kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk brian tegen driekeernix !!
srry ben brian fan
Ach die terror van Dennis kunnen ze wel aan,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
Tjonge Nix houd je bek....
Ik hoop echt dat zowel Brian als Huub zich niet laten provoceren door dat stuk onbenul
Ik zou die 2 ook wel samen willen zien. Liever met Brian dan met Jaap of Dennis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef wolferl het volgende:
Brian en Huub is dodelijk. (voor de tegenpartij dan)
Ik zeg Lieke eruit en Jaap en Huub een duo. Huub vertrouwt Brian niet en andersom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef CoT het volgende:
Brain en Huub samen is wel een sterk duo
Samen om dennix eruit te krijgen heeft zeker potentiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef CoT het volgende:
Brain en Huub samen is wel een sterk duo
Niet zo'n goed voorbeeld als je naar de prestaties van feijenoord kijkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Waarom die 2 toch zo'n enorme hekel aan elkaar hebben, is voor mij een raadsel. Het is alsof vooral Brian vanaf Nathanael in een soort haattrip is blijven hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval vermoed ik dat die familie haar daar geplaatst heeft in die DGK vanwege het volgende:
1. Om van haar af te zijn
2. Ze is een big spender
3. Om niet gegijzeld te worden door haar naïviteit
Ik vermoed zelfs dat de familie bereid is geweest om in plaats van 10.000 100.000 te betalen, als ze haar daar maar een jaar vasthouden
Tuurlijk hij zit er al wat langerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef Visual het volgende:
brian heeft dennis door
Jaap is te zweverig, Brian kan best 1 standpunt houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zou die 2 ook wel samen willen zien. Liever met Brian dan met Jaap of Dennis.
Ga jij het haar vertellen? Ik durf niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:22 schreef yellowfirst het volgende:
Dat domme geschuur van Amanda op haar nagels.............knap irritant.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |