Doe maar niet de streams lopen net lekkerquote:
Dat denk ik toch echt niet! Samenwerking tussen die twee geloof ik ook niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die twee uit de kooi zijn, dan worden ze waarschijnlijk hele goede vrienden
Tendentieus. Ik schreef op wat Jaap zei.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is ze toch gewoon net iets slimmer dan hier gesteld? Of ehm, misschien is die familie toch gewoon niet zo rijk als hier geschreven?
Over wie gaat dit??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Dat ze er nooit iets over gezegd lijkt te hebben. Ze laat wel merken dat ze verwend is, maar pocht nooit over het familievermogen. Mij lijkt ze te dom om het voor zich te houden als dat moet, dus hoe zit dat.
Hahaha. Dat doe ik ook wel voor een milioenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis kruipt voor een miljoen op-en-neer naar Barcelona !!
Kijk! Dat is nou een vent naar mijn hart.....een ECHTE bikkel.
Die lopen wel door hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Doe maar niet de streams lopen net lekker![]()
Zou het kunnen dat Amanda te dom is om te weten dat haar familie multi rich zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tendentieus. Ik schreef op wat Jaap zei.
Klopt, want die had toen een pact met Bart en was daar toen heel trouw aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
2 Enorme baasjes. Wat me nog wel duidelijk voor de geest staat is dat Huub in z'n beginfase veel heeft geprobeerd aansluiting te vinden bij Brian, maar die wilde daar absoluut niets van weten.
Waar is Dennis dan zwak in? Ik heb werkelijk nog niet één zwak moment van hem gezien. Hij gaat alvast geen meter voor Huub en Lieke aan de kant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap leek oprecht naar Nadia maar zodra zij weg is zeg hij hele andere dingen. Zo zou hij ook wel eens over Dennis kunnen denken.
Ik denk dat Jaap liever een duo met Huub is. Hij heeft ook wel gezien dat Dennis zwak is.
Jaap speelt dit zo mooi, Denniks trapt hier met open ogen in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Visual het volgende:
Om zeker te weten wat jaap of jaap echt met dennis verder wil moet ik zijn reactie zien als die weggaat of als die huub daarna opzoekt
Ja. Joop Atsma en Natasia lijken ook heel veel op elkaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst nog te denken waarom die 2 eigenlij zo'n hekel aan elkaar hebben. Brian deed niet echt mee aan de bash tegen Huub (dat waren toch voornamelijk NL en Bart). Ze hebben 1 keer ruzie gehad over het wijngooien van Brian en daarna kan ik me echt niets meer herinneren. Geen concrete gebeurtenis waar het nou echt fout is gegaan. Maar ik denk dat de hekel voornamelijk ligt in de slechte kanten die ze van elkaar herkennen. Brian en Huub lijken heel veel op elkaar.
Dat is een bloedlinke combo - niet leuk meer, doe maar niet, dan worden de finaleplaatsen wel erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het grappige is dat Brian en Huub soms hele goeie gesprekken kunnen voeren en normaal kunnen doen tegen elkaar in tegenstelling tot huub en dennix dus als zij gaan bonden is het zeker een powerfull combination![]()
Ze lijken ook niet in alles op elkaar, maar wel op bepaalde punten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Desii het volgende:
Ik vind Brian en Huub totaal niet op elkaar lijken
Qua agressie misschien wel, al heeft Brian dat beter onder controle
Maar ik zie echt 2 verschillende persoonlijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |