http://www.nu.nl/news/116(...)esenteren_Idols.htmlquote:HILVERSUM - Talentenjacht Idols keert dit najaar terug bij RTL4. In het afgelopen tv-seizoen stond de popformule even in de ijskast ten gunste van X FACTOR, met Wendy van Dijk.
De laatste gaat nu ook Idols presenteren, samen met routinier Martijn Krabbé, aldus een RTL-woordvoerster donderdag.
Fabienne zou leuk zijn, maar als we het dan toch over de X-factor hebben... die heeft Renate toch een stuk meer. Belachelijk dat ze haar niet gekozen hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO, Ga je een pleidooi voor een IDO4 forum dit jaar weer doen?
En ik geef Wendy naast Martijn best nog een kans, al had ik inderdaad liever Renate gezien (en ik blijf het zeggen, Fabienne was ook een toffe keuze geweest!!!!!)
quote:Enige echte ‘Idols’ dit najaar terug bij RTL 4
WENDY VAN DIJK EN MARTIJN KRABBE STAAN POPIDOLEN BIJ
De enige, echte, originele hitserie ‘Idols’ keert dit najaar terug bij RTL 4. Sinds het debuut in november 2002 is het format uitgegroeid tot een waar televisiefenomeen, waarbij zingend Nederland een buitengewone kans krijgt om een groot platencontract in de wacht te slepen. Wendy van Dijk die afgelopen jaar het succesvolle programma ‘X FACTOR’ presenteerde, staat samen met Martijn Krabbé en de popidolen in spé aan de start van de vierde editie.
Vanaf vrijdag 20 juli kunnen alle zangtalenten (tussen de 15 en 35 jaar) met de juiste uitstraling zich aanmelden via www.idols.nl. Iedere enthousiaste deelnemer krijgt een eerlijke kans op de veelbesproken ‘sterrenstip’ en maakt kans op verdere deelname aan het programma. De verrichtingen van de ‘stars-to-be’ zijn onder toeziend oog van een vernieuwde kritische jury vanaf dit najaar weer te volgen bij RTL 4.
Erland Galjaard, Programmadirecteur RTL 4: Met ‘Idols’ hebben wij het originele format in handen dat al drie seizoenen een enorm succes is en wereldwijd nog steeds alle records verbreekt. Ik ben dan ook blij dat we het nieuwe televisieseizoen met een vernieuwde vierde editie van deze succesvolle zaterdagavondshow kunnen starten.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Chantal was ook tof. Met name tijdens de backstageshow waarin ze de bellers (én CDP) in de zeik kon nemen
!
Angelique was toch al over de 30 volgens mij toen ze meedeed....quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey, is de leeftijd nu weer omhoog gegaan?Was het niet 30 vorige keer?
Renate was perfect geweest, schattig, lief maar zeker niet op dr mondje gevallen en had dus wel tegen Martijn kunnen opbotsen. Nu hebben ze huis, tuin en keuken-giechelmuts Wendy weer
en Martijn af en toen een valse nicht in een heterolichaam, dus dat had erg leuke TV opgeleverd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:47 schreef BVO het volgende:
Bridget is een nicht in een vrouwenlichaam.
Ja in de backstage vond ik haar ook erg leuk. Jammer dat RTL wederom voor Wendy kiest, ook al deed ze het in de laatste paar X-factor shows nog best goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Chantal was ook tof. Met name tijdens de backstageshow waarin ze de bellers (én CDP) in de zeik kon nemen
!
Ze begon het te leren, maar bleef zóóó saai en truttigquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja in de backstage vond ik haar ook erg leuk. Jammer dat RTL wederom voor Wendy kiest, ook al deed ze het in de laatste paar X-factor shows nog best goed.
Wat ben ik blij dat zij het niet geworden isquote:
Verbaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:10 schreef teamlead het volgende:
over welke renate hebben jullie het in vredesnaam
die tmf mutsquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
die tmf muts
Dan is wendy idd een betere keuze
Ja, dat is idd iets dat Martijn zelf bepaalt en een andere presentator niet zou doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:22 schreef Seventees het volgende:
Gatverdamme!
Martijn kan niet presenteren
Enige wat ie kan is de spanning opwekken door een paar minuten per keer zijn bek te houden en eindeloos doorzeuren over wat de kandidaten allemaal hebben uitgepookt.
Inderdaad. Bovendien vind ik Martijn beter in tijdrekken dan Wendy.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat is idd iets dat Martijn zelf bepaalt en een andere presentator niet zou doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu hebben ze huis, tuin en keuken-giechelmuts Wendy weer
Of jurken aantrekken waarbij haar botten niet zichtbaar zijn. Niet van die strapless ondingen. Ik herinner me van vorig seizoen zo'n soort jurk die werkelijk bijna afzakte. Het was geen gezicht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef Zhenar het volgende:
En Wendy mag ook best wat pondjes aankomen in vergelijking met hoe ze eruit zag in X-Factor![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
![]()
Alweer. Hoe uitgemolken is't inmiddels.
Mooi dat ik dat niet ga kijken.![]()
Lijkt mij ook. Renate vind ik echt zelden leuk overkomen op tv.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
die tmf muts
Dan is wendy idd een betere keuze
Wie?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:42 schreef Dizer het volgende:
Eigenlijk zie ik het liefst deze twee Idols prsenteren:
[afbeelding]
Dat moet gewoonquote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef chansadres het volgende:
Tof! Ik ga natuurlijk weer kijken
Ik ben benieuwd, hoe ze dit jaar de liveshow gaan aanpakken. Komt de uitslag gewoon weer vertrouwd op de zaterdag avon?
Doe maar, dan kunnen wij je genadeloos uitlachen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:50 schreef moemoe het volgende:
Zal ik mezelf dit najaar genadeloos laten afgaan op RTL4?
* moemoe hangt boven de knop ''inschrijven''
Can't wait..quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mitchell gaat het iig ook weer proberen
Ik hoop het niet zeg.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hopelijk gaat Marianne de jury van Idols ook doen, kan leuk worden dan
OMG, hoe briljant zou die zet zijn?!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:47 schreef Dizer het volgende:
Ik vind haar een snol. Doe mij maar HJ en Jerny. Ze mogen wat mij betreft Gerard Joling erbij gooien.
Mijn God, ik houd me hart vast..quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mitchell gaat het iig ook weer proberen
Ik vond Henk bij X-Factor anders nog best een verrassing. Het draait allemaal om de onderlinge dynamiek binnen de juryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Lynx666 het volgende:
Laat Chantal het gewoon weer doen met Martijn.
Wendy.
En zonder Jerney en/of HJ is het ook geen Idols
Henk zorgde in z'n eentje voor de X-Factor dynamiekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond Henk bij X-Factor anders nog best een verrassing. Het draait allemaal om de onderlinge dynamiek binnen de jury![]()
![]()
Denk dat HJ niet meer hoeft terug te komen bij Idols na zijn geruzie met RTL. Maar inderdaad, Een Jerney, Marianne en Henk zijn zeker leuke juryleden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Henk zorgde in z'n eentje voor de X-Factor dynamiek
HJ+Jerney+Marianne+Henk combootje?
With stupdi, zit te twijfelen of ik dit mezelf zal aandoenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:50 schreef moemoe het volgende:
Zal ik mezelf dit najaar genadeloos laten afgaan op RTL4?
* moemoe hangt boven de knop ''inschrijven''
Je bedoelt Henk-Jan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Henk mag zich lekker op het Shownieuws bij SBS blijven storten.
In dit topic al 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel mensen zullen nu op de audities afkomen?
Of juist niet aantrekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ligt eraan wat ze aantrekken....
Als ze heel slecht zijn dan hebben we een kans. Moeten ze wel héél slecht zijn. Alleen die figuren laten ze op tv zien. Goed voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef Dagonet het volgende:
Okay, dus hoeveel kans hebben die twee dat ze voor de jury komen?
Je gaat er gelijk al vanuit dat ze niet heel goed zijn?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze heel slecht zijn dan hebben we een kans. Moeten ze wel héél slecht zijn. Alleen die figuren laten ze op tv zien. Goed voor de kijkcijfers.
En dan is het ook nog eens Henkjan.quote:
Godzijndank zit die nu 2 jaar exclusief weggestopt bij SBS6.quote:
Zij bedoelen die klote-Henk van X Factor, die wil je er toch niet bij hebbenquote:
Je hoeft niet goed te zijn om op de buis te zien te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat er gelijk al vanuit dat ze niet heel goed zijn?!![]()
een spuitende piemel en een hongerig eitje wat resulteerde in een krijsend kindquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:27 schreef pleeborstel het volgende:
Trouwens, what happened to Raphaela (ofzo)![]()
Die doet de jury bij Bijna Beroemd op NED1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:27 schreef pleeborstel het volgende:
Trouwens, what happened to Raphaela (ofzo)![]()
Gordonquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die doet de jury bij Bijna Beroemd op NED1.
Gordon, Marianne en Erik worden genoemd als de juryleden door zappen.blog.nl.
Ja ik ga zeker kijken als hij in de jury zitquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:Gordon
!! Ik ga bijna zelf meedoen als hij in de jury zit.
De hoer, twee weken geleden zei ze nog dat ze niet gevraagd was, maar dat ze zeker wel interesse hadquote:Vast Idols-gezicht Jerney Kaagman heeft eerder namelijk aangegeven niet meer terug te willen in de jury.
Ben ik geen oudgediende danquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:06 schreef Zhenar het volgende:
Wie worden de mods?![]()
HopelijkSven
weer
![]()
Al geef ik Lynx ook wel een goede kans.![]()
![]()
En eenoudgediende
natuurlijk.
Ja natuurlijkquote:
[arrogantiemodus] Of héél goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze heel slecht zijn dan hebben we een kans. Moeten ze wel héél slecht zijn. Alleen die figuren laten ze op tv zien. Goed voor de kijkcijfers.
Begrijpelijk, als je het daarna over mij hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Maar ik was bij de derde regel alweer vergeten dat ik je al genoemd had![]()
Heeft iemand luchtverfrisserquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je het daarna over mij hebt![]()
Martijn en John Williams. Maar ik ben het er niet mee eens.quote:
Moet dat bij Idols dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef soylent het volgende:
Gordon op zich is de kwaadste niet. Maar hij kan nooit serieus doen.
quote:RTL kaapt Jerney van SBS
door onze redactie
AMSTERDAM - Jerney Kaagman is dit najaar gewoon weer jurylid in de RTL-talentenjacht Idols. Ze gaf eerder aan de baan niet meer te willen, maar nu blijkt dat SBS in het spel was. De omroep, die juryvoorzitter Henkjan Smits al had weggekocht, wilde hem naar verluidt herenigen met Jerney. Het duo zou dan in So you wannabe a Popstar zangers kunnen bekritiseren. Op het laatste nippertje heeft RTL het Idols-gezicht echter binnen de poorten weten te houden.
Hoogstwaarschijnlijk zit de onbewogen Jerney bij het vierde seizoen van Idols wederom naast Eric van Tijn. Hij heeft al aangegeven in onderhandeling te zijn. Als derde jurylid is de naam van Gordon gevallen. De zanger, van wie deze week bekend werd dat hij een programma krijgt bij RTL 4, zou de rol van 'joker' moeten gaan vervullen...
Bron
Die is al een tijdje naar SBSquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:10 schreef Dizer het volgende:
Jerny
Dus het is al duidelijk dat HJ niet gaat juriën?
Ja maar er was hoop...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar SBS. Daar gaat ie wel jureren.
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doenquote:
Tjah, waarschijnlijk heeft hij het niet voor het zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef Svensational het volgende:
Jerney!
[..]
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doen!
Er is hoopquote:
Denk niet hij dat bedoeldequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Och, dat weet ik niet ..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk niet hij dat bedoelde
Net zoiets als Raffaëla bij Ned 1?
Eerlijk gezegt ik ga ze niet kijken zowel bij SBS en Idols nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zitten
Leuke jury, al had Marianne er ook bij gemogenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerney, Eric, Gordon en John Ewbank worden de jury. Dat is net bekend gemaakt door RTL.
Dat wordt dus bijna zeker een Marco Borsatoweek met de liveshows?
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....quote:
Marco B.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....
Onder welke middeleeuwse steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marco B.? Is dat weer een of andere Ali B kloon?
Wat voor soort vragen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef moemoe het volgende:
''Bedankt voor je inschrijving voor Idols. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Klik op 'verder' om dit venster te sluiten.''
There's no way back now, fucking 7 pagina's aan vragen.
Dat moet haast Erik zijn....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Fonzerelli het volgende:
Een even aantal juryleden dus. Ik ben benieuwd wie de juryvoorzitter wordt en dus de beslissende stem heeft.
Goedzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef Nashje het volgende:
Ik kijk toch niet.
Hier ookquote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef moemoe het volgende:
''Bedankt voor je inschrijving voor Idols. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Klik op 'verder' om dit venster te sluiten.''
There's no way back now, fucking 7 pagina's aan vragen.
Een IDO meet! Allemaal meedoen!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:13 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar je eigen topic Moemoe.
Ik weet niet. Kan me voorstellen dat na 3 jaar 2e man zijn geweest, hij teveel aan dat beeld vastzit om nu opeens juryvoorzitter te zijn. Nu weer 2e man achter John Ewbank lijkt me niet zo heel erg onwaarschijnlijk.quote:
So you wanna be a popstar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag dat SBS ook weer begint met dat Popstar gebeuren, en zo te zien nu met onbekende Nederlanders.
quote:Gordon ‘meedogenloos’ als jurylid in Idols
Zanger Gordon (foto) is van plan om ‘meedogenloos maar rechtvaardig’ op te treden als jurylid in de talentenjacht Idols op RTL 4. “En ik praat over alles. Iemand krijgt dus van mij ook gewoon te horen als ik hem te dik vind. Discipline hoort erbij. Ik weet alles uit eigen ervaring“, vertelt hij in De Telegraaf. Gordon realiseert zich dat de artiesten in Idols meteen gelanceerd zullen worden. “Wij moeten de samengebundelde kritiek zijn die je normaal in vijf jaar ploeteren te horen krijgt.”
Gordon kijkt zelf ook graag naar talentenjachten. “Verschrikkelijk toch als je ziet wie zich soms presenteren. Dat die kandidaten niet tegen zichzelf worden beschermd. Door hun ouders, hun omgeving. Er zijn toch mensen met oren in de buurt?“, vraagt de zanger zich af. “Neem nou Roef en Marian vorig jaar. Die zijn toch alleen gebaat bij de waarheid? Zij waren te erg voor woorden. Beroemd worden om het beroemd worden. Maar daar zijn we niet naar op zoek. Ik wil een showtopper vinden. Een nieuwe Borsato, Froger, Anita Meyer, Ruth Jacott… Dus iemand die niet alleen een dijk van een stem heeft, zoals Sharon in de X Factor, maar ook dat extra speciale waardoor je naar hem of haar wilt blijven kijken.”
In Amerika en Engeland bracht jurylid Simon Cowell vele kandidaten in tranen. “Ik weet niet hoe ik zal reageren als iemand huilt“, zegt Gordon. “Ik denk niet dat ik daartegen kan. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat ik kandidaten de grootste dienst bewijs met eerlijk zijn.”
Was dat dan niet Deborah van Popstars the rivals? Dat meisje dat veruit de beste stem had, maar er een beetje grof uitzag, zeker in vergelijking met de graatbakken die uiteindelijk in het bandje kwamen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
So you wanna be a popstar.
Met het nichtje van Gordon!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Was dat dan niet Deborah van Popstars the rivals? Dat meisje dat veruit de beste stem had, maar er een beetje grof uitzag, zeker in vergelijking met de graatbakken die uiteindelijk in het bandje kwamen?
Je burgerlijke staat, of je kinderen hebt, of je eerder hebt mee gedaan aan talentenjachten, of je weleens op TV bent geweest, waarom jij het nieuwe idool bent, een omschrijving van jezelf, wat je muziek genre is etc etc.quote:
Okee, nu al duidelijk dat hij er zijn one-man-show van wil maken. OMG IK WIL NET ZOALS SIMON COWEL ZIJNquote:Gordon wil net als Simon Cowell worden
AMSTERDAM - KANDIDATEN OPGEPAST! Het nieuwe Idols-tribunaal staat klaar. Iedereen die denkt te kunnen zingen krijgt de komende tijd te maken met gedegen professional Jerney, flapuit Gordon, bedachtzaam instituut Eric van Tijn en de geheime kracht achter veel sterren: de stille John Ewbank. Tezamen staat het college voor: de onverbloemde keiharde waarheid...
Was Henkjan pittig, hij valt in het niet bij Gordon, die zichzelf spiegelt aan de ergste nachtmerrie van alle Idols-kandidaten: de verschrikkelijke grondlegger van de talentenjacht Simon Cowell. Simons ongenuanceerde grote mond bracht in Amerika en Engeland vele kandidaten in tranen. „Ik weet niet hoe ik zal reageren als iemand huilt”, zegt Gordon. „Ik denk niet dat ik daartegen kan. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat ik kandidaten de grootste dienst bewijs met eerlijk zijn.”
„Verschrikkelijk toch als je ziet wie zich soms presenteren”, zegt Gordon met een blik vol afgrijzen. „Dat die kandidaten niet tegen zichzelf worden beschermd. Door hun ouders, hun omgeving. Er zijn toch mensen met oren in de buurt? Neem nou Roef en Marian vorig jaar. Die zijn toch alleen gebaat bij de waarheid? Zij waren te erg voor woorden. Beroemd worden om het beroemd worden. Maar daar zijn we niet naar op zoek. Ik wil een showtopper vinden. Een nieuwe Borsato, Froger, Anita Meyer , Ruth Jacott... Dus iemand die niet alleen een dijk van een stem heeft, zoals Sharon in de X Factor, maar ook dat extra speciale waardoor je naar hem of haar wilt blijven kijken.”
Hij aarzelt. „Het is een keihard vak, de showbizz, en we zien allemaal 250 kroegjes van binnen voor we op een concertpodium terechtkomen, dus ik wil ook stevig zijn. Want met Idols word je meteen gelanceerd. Wij moeten de samengebundelde kritiek zijn die je normaal in vijf jaar ploeteren te horen krijgt. Ik ga meedogenloos maar rechtvaardig zijn. En ik praat over alles. Iemand krijgt dus van mij ook gewoon te horen als ik hem te dik vind. Discipline hoort erbij. Ik weet alles uit eigen ervaring.”
Nou, ik vind het toch getuigen van een hoog geitenwollensok-gehalte als je die mensen opnoemt. Je wil toch mensen bereiken? Jonge mensen aanspreken? Noem dan Justin Timberlake, Christina Aguilera, Amy Whinehouse, whatever maar toon een beetje ambitie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
Ach, das toch een voorbeeld. Mensen uit het vak die hij bewondert en die de combinatie hebben die hij meent die nodig is. Dat kan ook een nieuw 20 jarig popsterretje zijn, als ze maar meer hebben dan alleen een goede stem of leuke kop. Hij doelt natuurlijk niet op sufheidsniveau of muziek.
Tof tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
"ach meid. wat ben je toch een lekker ding... maar zingen kun je niet. Dus moppie, ga maar naar huis."
Echt wel. Martijn Krabbé babyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof toch!
Net alsof jij gaat kijken![]()
Heb ik zwaar gevolgdquote:
Kut, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik zwaar gevolgd. Met Raffa en Floortutje. Weet je nog... toen heb je mijn ruzie met CDP goed weten te quoten in een note
.
XFAquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, je hebt gelijk! Alleen tijdens XFA was je er niet
!
Uitslag? Oh dat je zaterdag de show hebt en zondag de uitslag. Bleeeehgquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag zal toch niet op zondag zijn he? Dat vind ik wel zó'n afknapper.
That sounds like music in my earsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de uitslag gewoon op de zaterdag is. Eerst de liveshow, dan Weekend miljonairs (Idols Backstage op RTL5) en dan de uitslag.
De audities des te minder denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
That sounds like music in my ears
Ik geloof in moemoe!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De audities des te minder denk ik.
Hoop dat ze dat doen! Uitslag op zondag was echt een flop.. Zowel qua kijkcijfers als qua publiek. Ben bij X-factor geweest op zaterdag, en daar smeekten ze het publiek om gratis kaarten voor de zondag op te gaan halenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de uitslag gewoon op de zaterdag is. Eerst de liveshow, dan Weekend miljonairs (Idols Backstage op RTL5) en dan de uitslag.
Had ik ook gelezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tuurlijk zonder Chantal.quote:
Is het subforum IDO weer aangevraagd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef BVO het volgende:
Sowieso niet in september.
De prono kan dus nog even de ijskast in.
Dat gebeurt toch altijd pas op het laatste moment, na veel gezeur, gesmeek en een scherp betoog van BVO?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het subforum IDO weer aangevraagd?
I'm workin' on itquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch altijd pas op het laatste moment, na veel gezeur, gesmeek en een scherp betoog van BVO?![]()
Fijn om te wetenquote:
De nummers zijn erg mooi. Één nadeel: Er staan maar 5 nummers op die cd... 8 incl. een paar bewerkingen. Singles Everything en Not much of a man zijn er niet op te vinden. Lees het niet verkeerd, de songs zijn erg goed maar een schamele vijf nummers kan ik toch niet een CD noemen. Meer een EP...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef BVO het volgende:
Een Idol uit de oude doos, voorproefje van het album van Marlies. Klinkt toch best goed.
Tof, dude!quote:
Ik kan me haar niet herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef BVO het volgende:
Een Idol uit de oude doos, voorproefje van het album van Marlies. Klinkt toch best goed.
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet herinneren.
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ze leek zelf ook wel een beetje op een gans hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ja, en dan heb je toch wel wat gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgd.
Irma - Vlieg met me meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Irma vond ik ook niets aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Marliesquote:
De prangendste vraag is natuurlijk, of het Grote UserGame Complot van vorig jaar geëvenaard of zelfs overtroffen kan worden?!?!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nou al benieuwd welke fronten er gaan ontstaan[afbeelding]. Welke vriendschappen er verbroken worden[afbeelding]. Welke allianties gemaakt worden. Welke complotten er gesmeden worden
. Welke inlikacties er naar boven komen [afbeelding].
Héérlijk [afbeelding] [afbeelding][afbeelding].
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
UserGame![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Mij welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Alsof het ons om vocaal talent gaat.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Ik kies elk jaar wel de beste zangeres als favoriet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij doet het alleen voor die usergame's
Dan ga ik voor de "Hoe truttiger, hoe beter" kantquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kies elk jaar wel de beste zangeres als favoriet hoor, maar het moet niet te truttig worden. Uitgesproken figuren (die leiden tot uitgesproken meningen) maken Idols voor mij leuk.
Ik had niets anders verwacht na Flora.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de "Hoe truttiger, hoe beter" kant![]()
Niet veel beter na Paëlla.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht na Flora.
quote:
Ach, kom op, die zorgde nog voor een beetje leven in de brouwerij.quote:
Don't worry... ik ga weer voor oud en jij voor de burgertrutjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?.
Dat geldt waarschijnlijk wel voor mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?.
Maar, maar.... ik zeg net dat ik nooit voor burgertrutjes gaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Don't worry... ik ga weer voor oud en jij voor de burgertrutjes![]()
Bevalt haar nieuwe baantje bij de Appie Hein nu al?quote:
Liever géén album dan een nietverkopend album.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bevalt haar nieuwe baantje bij de Appie Hein nu al?![]()
![]()
We hypen ze op tot we erbij neervallen en laten ze weer als een baksteen vallen na afloop. Heerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef Seventees het volgende:
Hoor nooit meer iets over die hele Raffa.
Sinds ze dat kind eruit gepoept heeft is het doodstil. Daarvoor ook al, als ik me goed herinner.
Bij wátquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemd[afbeelding].
Ze stal nog de show ook zag ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemd[afbeelding].
Het werd gewoon een grap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze stal nog de show ook zag ik.
Ik vind het echt hélemaal niks, een 5!
Van die potentie die ze had is weinig over. Ze heeft niets met haar bekendheid gedaan op het moment dat het belangrijk was. Het enige dat we van haar hebben is een cd met covers. Nou woohooquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:25 schreef Deceit het volgende:
Waar is Raffaela???? Ze heeft potentie om een NL'se ster te worden.. Everybody liked her.. Heb zelfs voor haar gestemd in de finale! Komt ze met nieuw materiaal?
Eigenlijk vind ik het onwijs tof hoe Raffa dat heeft aangepakt: ze heeft een spel gespeeld, gewonnen en daarna was ze er wel weer klaar mee en verplaatste ze haar interesses. De meesten hebben hun Idols "succes" volledig uitgemolken (of dat in ieder geval geprobeerd). En een van de weinigen die echt groot had kunnen worden heeft mooi voor zichzelf gekozen en doet lekker haar eigen dingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Van die potentie die ze had is weinig over. Ze heeft niets met haar bekendheid gedaan op het moment dat het belangrijk was. Het enige dat we van haar hebben is een cd met covers. Nou woohoo
Van mij mag ze weg blijven.
Nu verwar je 'volkomen geflopt' met 'haar eigen ding doen'quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het onwijs tof hoe Raffa dat heeft aangepakt: ze heeft een spel gespeeld, gewonnen en daarna was ze er wel weer klaar mee en verplaatste ze haar interesses. De meesten hebben hun Idols "succes" volledig uitgemolken (of dat in ieder geval geprobeerd). En een van de weinigen die echt groot had kunnen worden heeft mooi voor zichzelf gekozen en doet lekker haar eigen ding![]()
Ik houd nog steeds wel een beetje van haar![]()
Geflopt? Ze heeft enkel een heel matig cover- c.q. winnaarsCD'tje uitgebracht. Verkocht niet eens zo slecht (beter dan de productie verdiende). Als zij er echt vol voor zou gaan, de juiste mensen om zich heen verzamelt en goed gelanceerd wordt en dán niks verkoopt, kan je van floppen spreken. Nu niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu verwar je 'volkomen geflopt' met 'haar eigen ding doen'
Tenzij 'haar eigen ding' natuurlijk floppen is. Ieder zijn meug natuurlijk.![]()
Oh wacht, das wat Flora is overkomen toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef BVO het volgende:
Als zij er echt vol voor zou gaan, de juiste mensen om zich heen verzamelt en goed gelanceerd wordt en dán niks verkoopt, kan je van floppen spreken. Nu niet.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Geflopt? Ze heeft enkel een heel matig cover- c.q. winnaarsCD'tje uitgebracht. Verkocht niet eens zo slecht (beter dan de productie verdiende). Als zij er echt vol voor zou gaan, de juiste mensen om zich heen verzamelt en goed gelanceerd wordt en dán niks verkoopt, kan je van floppen spreken. Nu niet.
Raak daar maar niet al te gewend aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk om het zó erg met elkaar eens te zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, het gaat natuurlijk helemaal niet om talent, het gaat erom dat het programma een beetje leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |