abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:30:18 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31270388
Bij Idols 2 zag je ze al. Mensen die bij Idols 1 roemloos ten onder gingen, maar het gewoon nog een keer probeerden. Dan heb ik het niet over die deuzen als Claudia, maar figuren als Alice en Tialda. De eerste keer waren ze niet goed genoeg, maar de tweede keer zouden ze vast het het idool van Nederland gaan worden! Dachten ze tenminste.
Toegegeven, ze kwamen verder dan vorige keer, maar voor beiden was het net niet.

Popstars volgde. Dit leek meer op een verzamelplaats voor de tweede garnituur van Idols, kansloze middelmaat die het nu wél dacht te redden. In twee gevallen lukte dit: Lianne en Sharon, beiden vrij kansloos bij Idols, schopten het tot Raffish!

Ook dit jaar zullen we ongetwijfeld weer oude bekenden gaan zien. Kansloos of verdienen ze een tweede kans? Moet een Idol niet meteen de eerste keer opvallen en direct ver komen? Of kan er na 2 jaar zoveel veranderd zijn dat ze het nu gewoon wél redden?!
Wie verwachten jullie ditmaal opnieuw? Wie hopen jullie opnieuw te zien?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:39:12 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31270604
Nou goed, ik trap wel af.

Het gros van die personen zijn natuurlijk vrij treurig. Iets nastreven wat ze gewoon nooit zullen bereiken, helemaal in de veronderstelling dat het dit keer beter zal gaan. Je hebt het of je hebt het niet. Toch zijn er wel uitzonderingen.

Persoonlijk mag van mij Elisaar ( !) opnieuw meedoen. Iemand die wat mij betreft het veelbesproken eisenpakket wel heeft. Okay, haar zang was tijdens de workshops niet geweldig, maar dat lag ook aan de omstandigheden. Met wat goede training - tijd genoeg gehad . - zou dat wel wat kunnen worden. Maar goed, voor zover ik begreep woont die niet meer in Nederland. .

Kijk, aan de zang kan je vaak nog werken. Uitstraling en het "zijn" van een idool moet je gewoon hebben. 99% van de mensen die het opnieuw gaan proberen hebben het gewoon niet en daar wordt het dus niks mee. Zo'n Tialda bijvoorbeeld. Aardige stem, leuke meid... maar een idool? De vorige twee keer was het er niet, waarom nu wel? . Mja, je weet het niet he.

Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.

pi_31271262
Die slisbek van wie zijn vader ook in de muziek zat, en die de vorige keer meedeed met twee broertjes.
Die heb ik nou wel eens gezien, opzouten. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31272325

Ik denk dat Fardoe nog wel eens een tweede poging zou kunnen wagen, ze was volgens de jury nog wat te jong voor Idols 2, nu zijn we weer 2 jaar verder. (van mij hoeft het niet)
That's all folks!
pi_31272398
Oh ja Fardoe, die zong best goed geloof ik
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31272431
Ze zakte bij de workshops door het ijs.
That's all folks!
pi_31273373
Hehe, ik herinner me opeens weer dat ik me ontiegelijk ergerde aan Elisaar. Weet alleen niet meer precies waarom, maar vond het een irritante doos .
pi_31277284
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hehe, ik herinner me opeens weer dat ik me ontiegelijk ergerde aan Elisaar. Weet alleen niet meer precies waarom, maar vond het een irritante doos .
Maar wel lekker
pi_31277482
Jelleke had het bij Idols 1 tot de workshops geschopt en bij Popstars is ze er (gelukkig voor haar) net voor de liveshows uitgegaan.

Ik gun het haar van harte om het dit jaar bij Idols tot de finales te schoppen. .
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:09:20 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31457475
Als ze het zelfs bij Popstars al niet redde zie ik weinig kansen.
pi_31458482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
Het is juist goed dat ze het bij Popstar niet heeft gered. Ik bedoel: . Popstars. . Dat wil niemand!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:06:50 #12
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31461445
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het is juist goed dat ze het bij Popstar niet heeft gered. Ik bedoel: . Popstars. . Dat wil niemand!
pi_31466515
en och wat kunnen ze allemaal goed zingen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:48:55 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31626020
Ben benieuwd wie we vanavond opnieuw zullen gaan zien.
Er zijn mensen die voor de 2e of 3e keer meedoen, aldus HJ. .
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:09:43 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31627914
Dannas! schrijf je dat zo? Ik vond d'r leuk en goed de tweede keer was ook dat filmpje van haar thuis opgenomen. Ze zou daarna te oud zijn maar goed de grens is omhoog gegaan. Van mij verdient ze nog een kans.

Tialda vond ik wel leuk en was zeker beter dan Alice of Megan (ik hoop dat we die sowieso niet meer terug zien!!) maar ik denk dat er echt niet meer in zat als ze de vorige keer heeft laten zien.

Wie ik wel terug verwacht is die gast met dat gebloemde blousje uit Volendam, Nick? Ik vond hem echt kansloos met z'n droopyhoofd maar het leek er op dat hij zelf al dacht dat hij wel ergens zou komen.
pi_31628943
Merel, die was ook wel goed, die mag het nog eens proberen van me.
  ESF Reporter zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:57:43 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_31628974
Ik wil ook Nick terug!
pi_31629119
ik vond megan juist wel goed!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_31629339
Herman moet ook nog een kans krijgen, ongekend talent!
pi_31629923
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.

Die heeft het bij Popstars ook nog geprobeerd. En moest huilen toen hij opnieuw moest vertrekken, in eenzelfde soort ronde als waar hij er bij Idols al 2 x uit was geflikkerd. Hij kwam weer exact even 'ver'.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het niet aan Jelleke's talent lag, maar meer aan het feit dat ze (qua uitstraling) net iets teveel klasse had voor het Raffish-concept. Het was erg duidelijk dat ze daar liever domme, kneedbare giecheldozen in wilden hebben. Ik bedoel: Zo'n Lianne komt tamelijk onnozel over.

Toch heb ik heel Popstars afgekeken, omdat ik dit soort programma's gewoon interessant vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2005 16:39:22 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:01:23 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31630684
Rubien (er moeten vast ergens puntjes op de e ofzo) die zie ik ook nog wel een keer terugkomen ik hoop alleen dat ze zo koppig is dat ze zich nog afzet tegen Idols en nooit meer terugkomt. Maar ik vrees het ergste
pi_31679610

Krystle heeft dus ook weer meegedaan. Ze kwam dit keer niet door de audities.
That's all folks!
pi_31680994
had ik al barbiepop gezegd? bij deze
pi_31694591
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]

Krystle heeft dus ook weer meegedaan. Ze kwam dit keer niet door de audities.
Ai, da's pijnlijk voor d'r. .
pi_31697297
Ze had hard aan d'r stem gewerkt en wilde dit keer verder komen dan de workshops...
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')