Nou goed, ik trap wel af.
Het gros van die personen zijn natuurlijk vrij treurig. Iets nastreven wat ze gewoon nooit zullen bereiken, helemaal in de veronderstelling dat het dit keer beter zal gaan. Je hebt het of je hebt het niet. Toch zijn er wel uitzonderingen.
Persoonlijk mag van mij Elisaar (
![]()
!) opnieuw meedoen. Iemand die wat mij betreft het veelbesproken eisenpakket wel heeft. Okay, haar zang was tijdens de workshops niet geweldig, maar dat lag ook aan de omstandigheden. Met wat goede training - tijd genoeg gehad
![]()
. - zou dat wel wat kunnen worden. Maar goed, voor zover ik begreep woont die niet meer in Nederland.
![]()
.
![]()
Kijk, aan de zang kan je vaak nog werken. Uitstraling en het "zijn" van een idool moet je gewoon hebben. 99% van de mensen die het opnieuw gaan proberen hebben het gewoon niet en daar wordt het dus niks mee. Zo'n Tialda bijvoorbeeld. Aardige stem, leuke meid... maar een idool? De vorige twee keer was het er niet, waarom nu wel?
![]()
. Mja, je weet het niet he.
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.