Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hehe, ik herinner me opeens weer dat ik me ontiegelijk ergerde aan Elisaar. Weet alleen niet meer precies waarom, maar vond het een irritante doos.
Het is juist goed dat ze het bij Popstar niet heeft gered. Ik bedoel:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
Als ze het zelfs bij Popstars al niet redde zie ik weinig kansen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is juist goed dat ze het bij Popstar niet heeft gered. Ik bedoel:. Popstars.
. Dat wil niemand!
Die heeft het bij Popstars ook nog geprobeerd. En moest huilen toen hij opnieuw moest vertrekken, in eenzelfde soort ronde als waar hij er bij Idols al 2 x uit was geflikkerd. Hij kwam weer exact even 'ver'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Ik denk dat het niet aan Jelleke's talent lag, maar meer aan het feit dat ze (qua uitstraling) net iets teveel klasse had voor het Raffish-concept. Het was erg duidelijk dat ze daar liever domme, kneedbare giecheldozen in wilden hebben. Ik bedoel: Zo'n Lianne komt tamelijk onnozel over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
Als ze het zelfs bij Popstars al niet redde zie ik weinig kansen.
Ai, da's pijnlijk voor d'r.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Krystle heeft dus ook weer meegedaan. Ze kwam dit keer niet door de audities.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:01 schreef Falco het volgende:
Jezus die ziet er ook echt uit als een 'Sven'. Ik hoop dat ie niet door is gegaan.
Maar wel zingen bij Dewiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:43 schreef Falco het volgende:
Ik hoop dat Tialda weer mee doet. Zij was wel okee
Edit: helaaas, ze doet niet mee
Ook zo iemand die al die programma's afgaat. Hij zit ook nog bij het young Princess Star Koor of zoiets maar dat koor ligt stil ofzo geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
was zij echt weer erbij?
Over tweede kansen gesproken, ik las gister dat iemand iets schreef over 'een tweede Prince' bij de mensen die door waren naar het theater (ik kan het ff niet terugzoeken, fok! is zo traag) Ik geloof dat hij ook die gast was die het sprongetje deed op de gang. Dat is Nadeem van Popstars the Rivalsdie ook een poging deed bij het Nationaal Songfestival maar dan tegenwoordig met wat langer haar.
euhm... doet ze deze keer weer mee dan??? ik geloof t niet hoor!!! tegen mij zei ze dat t leuk was, maar niet nog een keer.. en dat ze uiteindelijk wel blij was dat ze toch niet tot de laatste 10 kwam...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Zo'n Tialda bijvoorbeeld. Aardige stem, leuke meid... maar een idool? De vorige twee keer was het er niet, waarom nu wel?. Mja, je weet het niet he.
Een vroege afvaller bij Popstars the Rivals. Ze kwam door de audities, maar niet verder.quote:Op zondag 13 november 2005 11:13 schreef sbientje het volgende:
[afbeelding]
dit meisje komt mij bekend voor, weeti emand of ze al eerder heeft meegedaan?![]()
Moeten we die kennenquote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Reneeeeee uit Enschedeeeeee heeft het ook weer geprobeerd, maar is dit keer niet door naar het theater.
Schaam je, je kent hem niet meer? (zong bij de audities 'Jij en ik' van De memory band, Idols 2)quote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Wallen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |