quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Alsof het ons om vocaal talent gaat.
Ik kies elk jaar wel de beste zangeres als favoriet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij doet het alleen voor die usergame's
Dan ga ik voor de "Hoe truttiger, hoe beter" kantquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kies elk jaar wel de beste zangeres als favoriet hoor, maar het moet niet te truttig worden. Uitgesproken figuren (die leiden tot uitgesproken meningen) maken Idols voor mij leuk.
Ik had niets anders verwacht na Flora.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de "Hoe truttiger, hoe beter" kant![]()
Niet veel beter na Paëlla.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht na Flora.
quote:
Ach, kom op, die zorgde nog voor een beetje leven in de brouwerij.quote:
Don't worry... ik ga weer voor oud en jij voor de burgertrutjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?.
Dat geldt waarschijnlijk wel voor mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?.
Maar, maar.... ik zeg net dat ik nooit voor burgertrutjes gaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Don't worry... ik ga weer voor oud en jij voor de burgertrutjes![]()
Bevalt haar nieuwe baantje bij de Appie Hein nu al?quote:
Liever géén album dan een nietverkopend album.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bevalt haar nieuwe baantje bij de Appie Hein nu al?![]()
![]()
We hypen ze op tot we erbij neervallen en laten ze weer als een baksteen vallen na afloop. Heerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Alsof het ons om vocaal talent gaat.
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef Seventees het volgende:
Hoor nooit meer iets over die hele Raffa.
Sinds ze dat kind eruit gepoept heeft is het doodstil. Daarvoor ook al, als ik me goed herinner.
Bij wátquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemd[afbeelding].
Ze stal nog de show ook zag ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was laatst nog jurylid bij bijna beroemd[afbeelding].
Het werd gewoon een grap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze stal nog de show ook zag ik.
Ik vind het echt hélemaal niks, een 5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |