Tof, dude!quote:
Ik kan me haar niet herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef BVO het volgende:
Een Idol uit de oude doos, voorproefje van het album van Marlies. Klinkt toch best goed.
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet herinneren.
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ze leek zelf ook wel een beetje op een gans hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ja, en dan heb je toch wel wat gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgd.
Irma - Vlieg met me meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Irma vond ik ook niets aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Marliesquote:
De prangendste vraag is natuurlijk, of het Grote UserGame Complot van vorig jaar geëvenaard of zelfs overtroffen kan worden?!?!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nou al benieuwd welke fronten er gaan ontstaan[afbeelding]. Welke vriendschappen er verbroken worden[afbeelding]. Welke allianties gemaakt worden. Welke complotten er gesmeden worden
. Welke inlikacties er naar boven komen [afbeelding].
Héérlijk [afbeelding] [afbeelding][afbeelding].
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
UserGame![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kiest toch wel weer een andere favoriet dan ik he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Mij welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef BVO het volgende:
Alsof het ons om vocaal talent gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |