Moet dat bij Idols dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef soylent het volgende:
Gordon op zich is de kwaadste niet. Maar hij kan nooit serieus doen.
quote:RTL kaapt Jerney van SBS
door onze redactie
AMSTERDAM - Jerney Kaagman is dit najaar gewoon weer jurylid in de RTL-talentenjacht Idols. Ze gaf eerder aan de baan niet meer te willen, maar nu blijkt dat SBS in het spel was. De omroep, die juryvoorzitter Henkjan Smits al had weggekocht, wilde hem naar verluidt herenigen met Jerney. Het duo zou dan in So you wannabe a Popstar zangers kunnen bekritiseren. Op het laatste nippertje heeft RTL het Idols-gezicht echter binnen de poorten weten te houden.
Hoogstwaarschijnlijk zit de onbewogen Jerney bij het vierde seizoen van Idols wederom naast Eric van Tijn. Hij heeft al aangegeven in onderhandeling te zijn. Als derde jurylid is de naam van Gordon gevallen. De zanger, van wie deze week bekend werd dat hij een programma krijgt bij RTL 4, zou de rol van 'joker' moeten gaan vervullen...
Bron
Die is al een tijdje naar SBSquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:10 schreef Dizer het volgende:
Jerny
Dus het is al duidelijk dat HJ niet gaat juriën?
Ja maar er was hoop...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar SBS. Daar gaat ie wel jureren.
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doenquote:
Tjah, waarschijnlijk heeft hij het niet voor het zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef Svensational het volgende:
Jerney!
[..]
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doen!
Er is hoopquote:
Denk niet hij dat bedoeldequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Och, dat weet ik niet ..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk niet hij dat bedoelde
Net zoiets als Raffaëla bij Ned 1?
Eerlijk gezegt ik ga ze niet kijken zowel bij SBS en Idols nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zitten
Leuke jury, al had Marianne er ook bij gemogenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerney, Eric, Gordon en John Ewbank worden de jury. Dat is net bekend gemaakt door RTL.
Dat wordt dus bijna zeker een Marco Borsatoweek met de liveshows?
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....quote:
Marco B.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....
Onder welke middeleeuwse steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marco B.? Is dat weer een of andere Ali B kloon?
Wat voor soort vragen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef moemoe het volgende:
''Bedankt voor je inschrijving voor Idols. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Klik op 'verder' om dit venster te sluiten.''
There's no way back now, fucking 7 pagina's aan vragen.
Dat moet haast Erik zijn....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Fonzerelli het volgende:
Een even aantal juryleden dus. Ik ben benieuwd wie de juryvoorzitter wordt en dus de beslissende stem heeft.
Goedzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef Nashje het volgende:
Ik kijk toch niet.
Hier ookquote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef moemoe het volgende:
''Bedankt voor je inschrijving voor Idols. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Klik op 'verder' om dit venster te sluiten.''
There's no way back now, fucking 7 pagina's aan vragen.
Een IDO meet! Allemaal meedoen!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:13 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar je eigen topic Moemoe.
Ik weet niet. Kan me voorstellen dat na 3 jaar 2e man zijn geweest, hij teveel aan dat beeld vastzit om nu opeens juryvoorzitter te zijn. Nu weer 2e man achter John Ewbank lijkt me niet zo heel erg onwaarschijnlijk.quote:
So you wanna be a popstar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag dat SBS ook weer begint met dat Popstar gebeuren, en zo te zien nu met onbekende Nederlanders.
quote:Gordon ‘meedogenloos’ als jurylid in Idols
Zanger Gordon (foto) is van plan om ‘meedogenloos maar rechtvaardig’ op te treden als jurylid in de talentenjacht Idols op RTL 4. “En ik praat over alles. Iemand krijgt dus van mij ook gewoon te horen als ik hem te dik vind. Discipline hoort erbij. Ik weet alles uit eigen ervaring“, vertelt hij in De Telegraaf. Gordon realiseert zich dat de artiesten in Idols meteen gelanceerd zullen worden. “Wij moeten de samengebundelde kritiek zijn die je normaal in vijf jaar ploeteren te horen krijgt.”
Gordon kijkt zelf ook graag naar talentenjachten. “Verschrikkelijk toch als je ziet wie zich soms presenteren. Dat die kandidaten niet tegen zichzelf worden beschermd. Door hun ouders, hun omgeving. Er zijn toch mensen met oren in de buurt?“, vraagt de zanger zich af. “Neem nou Roef en Marian vorig jaar. Die zijn toch alleen gebaat bij de waarheid? Zij waren te erg voor woorden. Beroemd worden om het beroemd worden. Maar daar zijn we niet naar op zoek. Ik wil een showtopper vinden. Een nieuwe Borsato, Froger, Anita Meyer, Ruth Jacott… Dus iemand die niet alleen een dijk van een stem heeft, zoals Sharon in de X Factor, maar ook dat extra speciale waardoor je naar hem of haar wilt blijven kijken.”
In Amerika en Engeland bracht jurylid Simon Cowell vele kandidaten in tranen. “Ik weet niet hoe ik zal reageren als iemand huilt“, zegt Gordon. “Ik denk niet dat ik daartegen kan. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat ik kandidaten de grootste dienst bewijs met eerlijk zijn.”
Was dat dan niet Deborah van Popstars the rivals? Dat meisje dat veruit de beste stem had, maar er een beetje grof uitzag, zeker in vergelijking met de graatbakken die uiteindelijk in het bandje kwamen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
So you wanna be a popstar.
Met het nichtje van Gordon!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Was dat dan niet Deborah van Popstars the rivals? Dat meisje dat veruit de beste stem had, maar er een beetje grof uitzag, zeker in vergelijking met de graatbakken die uiteindelijk in het bandje kwamen?
Je burgerlijke staat, of je kinderen hebt, of je eerder hebt mee gedaan aan talentenjachten, of je weleens op TV bent geweest, waarom jij het nieuwe idool bent, een omschrijving van jezelf, wat je muziek genre is etc etc.quote:
Okee, nu al duidelijk dat hij er zijn one-man-show van wil maken. OMG IK WIL NET ZOALS SIMON COWEL ZIJNquote:Gordon wil net als Simon Cowell worden
AMSTERDAM - KANDIDATEN OPGEPAST! Het nieuwe Idols-tribunaal staat klaar. Iedereen die denkt te kunnen zingen krijgt de komende tijd te maken met gedegen professional Jerney, flapuit Gordon, bedachtzaam instituut Eric van Tijn en de geheime kracht achter veel sterren: de stille John Ewbank. Tezamen staat het college voor: de onverbloemde keiharde waarheid...
Was Henkjan pittig, hij valt in het niet bij Gordon, die zichzelf spiegelt aan de ergste nachtmerrie van alle Idols-kandidaten: de verschrikkelijke grondlegger van de talentenjacht Simon Cowell. Simons ongenuanceerde grote mond bracht in Amerika en Engeland vele kandidaten in tranen. „Ik weet niet hoe ik zal reageren als iemand huilt”, zegt Gordon. „Ik denk niet dat ik daartegen kan. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat ik kandidaten de grootste dienst bewijs met eerlijk zijn.”
„Verschrikkelijk toch als je ziet wie zich soms presenteren”, zegt Gordon met een blik vol afgrijzen. „Dat die kandidaten niet tegen zichzelf worden beschermd. Door hun ouders, hun omgeving. Er zijn toch mensen met oren in de buurt? Neem nou Roef en Marian vorig jaar. Die zijn toch alleen gebaat bij de waarheid? Zij waren te erg voor woorden. Beroemd worden om het beroemd worden. Maar daar zijn we niet naar op zoek. Ik wil een showtopper vinden. Een nieuwe Borsato, Froger, Anita Meyer , Ruth Jacott... Dus iemand die niet alleen een dijk van een stem heeft, zoals Sharon in de X Factor, maar ook dat extra speciale waardoor je naar hem of haar wilt blijven kijken.”
Hij aarzelt. „Het is een keihard vak, de showbizz, en we zien allemaal 250 kroegjes van binnen voor we op een concertpodium terechtkomen, dus ik wil ook stevig zijn. Want met Idols word je meteen gelanceerd. Wij moeten de samengebundelde kritiek zijn die je normaal in vijf jaar ploeteren te horen krijgt. Ik ga meedogenloos maar rechtvaardig zijn. En ik praat over alles. Iemand krijgt dus van mij ook gewoon te horen als ik hem te dik vind. Discipline hoort erbij. Ik weet alles uit eigen ervaring.”
Nou, ik vind het toch getuigen van een hoog geitenwollensok-gehalte als je die mensen opnoemt. Je wil toch mensen bereiken? Jonge mensen aanspreken? Noem dan Justin Timberlake, Christina Aguilera, Amy Whinehouse, whatever maar toon een beetje ambitie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
Ach, das toch een voorbeeld. Mensen uit het vak die hij bewondert en die de combinatie hebben die hij meent die nodig is. Dat kan ook een nieuw 20 jarig popsterretje zijn, als ze maar meer hebben dan alleen een goede stem of leuke kop. Hij doelt natuurlijk niet op sufheidsniveau of muziek.
Tof tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
"ach meid. wat ben je toch een lekker ding... maar zingen kun je niet. Dus moppie, ga maar naar huis."
Echt wel. Martijn Krabbé babyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof toch!
Net alsof jij gaat kijken![]()
Heb ik zwaar gevolgdquote:
Kut, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik zwaar gevolgd. Met Raffa en Floortutje. Weet je nog... toen heb je mijn ruzie met CDP goed weten te quoten in een note
.
XFAquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, je hebt gelijk! Alleen tijdens XFA was je er niet
!
Uitslag? Oh dat je zaterdag de show hebt en zondag de uitslag. Bleeeehgquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag zal toch niet op zondag zijn he? Dat vind ik wel zó'n afknapper.
That sounds like music in my earsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de uitslag gewoon op de zaterdag is. Eerst de liveshow, dan Weekend miljonairs (Idols Backstage op RTL5) en dan de uitslag.
De audities des te minder denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
That sounds like music in my ears
Ik geloof in moemoe!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De audities des te minder denk ik.
Hoop dat ze dat doen! Uitslag op zondag was echt een flop.. Zowel qua kijkcijfers als qua publiek. Ben bij X-factor geweest op zaterdag, en daar smeekten ze het publiek om gratis kaarten voor de zondag op te gaan halenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de uitslag gewoon op de zaterdag is. Eerst de liveshow, dan Weekend miljonairs (Idols Backstage op RTL5) en dan de uitslag.
Had ik ook gelezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tuurlijk zonder Chantal.quote:
Is het subforum IDO weer aangevraagd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef BVO het volgende:
Sowieso niet in september.
De prono kan dus nog even de ijskast in.
Dat gebeurt toch altijd pas op het laatste moment, na veel gezeur, gesmeek en een scherp betoog van BVO?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het subforum IDO weer aangevraagd?
I'm workin' on itquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch altijd pas op het laatste moment, na veel gezeur, gesmeek en een scherp betoog van BVO?![]()
Fijn om te wetenquote:
De nummers zijn erg mooi. Één nadeel: Er staan maar 5 nummers op die cd... 8 incl. een paar bewerkingen. Singles Everything en Not much of a man zijn er niet op te vinden. Lees het niet verkeerd, de songs zijn erg goed maar een schamele vijf nummers kan ik toch niet een CD noemen. Meer een EP...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef BVO het volgende:
Een Idol uit de oude doos, voorproefje van het album van Marlies. Klinkt toch best goed.
Tof, dude!quote:
Ik kan me haar niet herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef BVO het volgende:
Een Idol uit de oude doos, voorproefje van het album van Marlies. Klinkt toch best goed.
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet herinneren.
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ze leek zelf ook wel een beetje op een gans hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Schaam je, ze was die met die blauwe pony bij de workshops. En ze had een gans op haar hoofd toen ze bij de Idols thuis gingen kijken!
Ja, en dan heb je toch wel wat gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Idols 2 zeker? Die heb ik niet echt zo goed gevolgd.
Irma - Vlieg met me meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Irma vond ik ook niets aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch wel wat gemist. Vooral
Irma
.
Marliesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |