Je hoeft niet goed te zijn om op de buis te zien te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat er gelijk al vanuit dat ze niet heel goed zijn?!![]()
een spuitende piemel en een hongerig eitje wat resulteerde in een krijsend kindquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:27 schreef pleeborstel het volgende:
Trouwens, what happened to Raphaela (ofzo)![]()
Die doet de jury bij Bijna Beroemd op NED1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:27 schreef pleeborstel het volgende:
Trouwens, what happened to Raphaela (ofzo)![]()
Gordonquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die doet de jury bij Bijna Beroemd op NED1.
Gordon, Marianne en Erik worden genoemd als de juryleden door zappen.blog.nl.
Ja ik ga zeker kijken als hij in de jury zitquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:Gordon
!! Ik ga bijna zelf meedoen als hij in de jury zit.
De hoer, twee weken geleden zei ze nog dat ze niet gevraagd was, maar dat ze zeker wel interesse hadquote:Vast Idols-gezicht Jerney Kaagman heeft eerder namelijk aangegeven niet meer terug te willen in de jury.
Ben ik geen oudgediende danquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:06 schreef Zhenar het volgende:
Wie worden de mods?![]()
HopelijkSven
weer
![]()
Al geef ik Lynx ook wel een goede kans.![]()
![]()
En eenoudgediende
natuurlijk.
Ja natuurlijkquote:
[arrogantiemodus] Of héél goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze heel slecht zijn dan hebben we een kans. Moeten ze wel héél slecht zijn. Alleen die figuren laten ze op tv zien. Goed voor de kijkcijfers.
Begrijpelijk, als je het daarna over mij hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Maar ik was bij de derde regel alweer vergeten dat ik je al genoemd had![]()
Heeft iemand luchtverfrisserquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je het daarna over mij hebt![]()
Martijn en John Williams. Maar ik ben het er niet mee eens.quote:
Moet dat bij Idols dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef soylent het volgende:
Gordon op zich is de kwaadste niet. Maar hij kan nooit serieus doen.
quote:RTL kaapt Jerney van SBS
door onze redactie
AMSTERDAM - Jerney Kaagman is dit najaar gewoon weer jurylid in de RTL-talentenjacht Idols. Ze gaf eerder aan de baan niet meer te willen, maar nu blijkt dat SBS in het spel was. De omroep, die juryvoorzitter Henkjan Smits al had weggekocht, wilde hem naar verluidt herenigen met Jerney. Het duo zou dan in So you wannabe a Popstar zangers kunnen bekritiseren. Op het laatste nippertje heeft RTL het Idols-gezicht echter binnen de poorten weten te houden.
Hoogstwaarschijnlijk zit de onbewogen Jerney bij het vierde seizoen van Idols wederom naast Eric van Tijn. Hij heeft al aangegeven in onderhandeling te zijn. Als derde jurylid is de naam van Gordon gevallen. De zanger, van wie deze week bekend werd dat hij een programma krijgt bij RTL 4, zou de rol van 'joker' moeten gaan vervullen...
Bron
Die is al een tijdje naar SBSquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:10 schreef Dizer het volgende:
Jerny
Dus het is al duidelijk dat HJ niet gaat juriën?
Ja maar er was hoop...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar SBS. Daar gaat ie wel jureren.
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doenquote:
Tjah, waarschijnlijk heeft hij het niet voor het zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef Svensational het volgende:
Jerney!
[..]
Ja, hij zei toen ie naar SBS ging dat ie misschien nog wel Idols bleef doen!
Er is hoopquote:
Denk niet hij dat bedoeldequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik Hulzenbosch is voormalige schaatser .
Och, dat weet ik niet ..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk niet hij dat bedoelde
Net zoiets als Raffaëla bij Ned 1?
Eerlijk gezegt ik ga ze niet kijken zowel bij SBS en Idols nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, en Martijn Schimmer is acteur, maar dat is nog geen excuus om in de jury te gaan zitten
Leuke jury, al had Marianne er ook bij gemogenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerney, Eric, Gordon en John Ewbank worden de jury. Dat is net bekend gemaakt door RTL.
Dat wordt dus bijna zeker een Marco Borsatoweek met de liveshows?
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....quote:
Marco B.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... wtf! Dat is de rechterhand van Marco B. Die bijna al zijn nummer schrijft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |