Ik zou er een kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent dus een Dennisfan?
[offtopicshotmodus]![]()
![]()
[/offtopicshotmodus]
Mag ik me daarbij aansluiten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
zou hij aan komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh dat gaat me een beetje te ver... en daarbij gun ik geen van dat tuig de "heldenstatus" die ze dan postuum zullen bereiken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.![]()
Absoluut eens, ik doe echt mijn best, mijn kinderen hoeven geen u tegen me te zeggen, maar als ze melig zijn staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA. Dan kan ik kiezen tussen terror of met ze mee lachen, als ik kies voor terror luisteren ze echt wel, maar is dat een leuke dag? Mijn voorkeur gaat naar meelachen. Die arme kinderen van Natas durven nog geen geintje met Natas uit te halen. TRIEST.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Sterker nog, ik denk dat Dennis niet eens op zijn vingers kán fluiten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies. Ze neemt het Yairo ook kwalijk dat hij zoveel aandacht heeft gehad, daarom snauwt ze hem soms weleens af. Een moeder die haar kinderen van hot naar her gooit (naar haar zussen, Wilgo, Milton) is geen moeder met het hart op de juiste plaats.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt daarnaast net zo goed stellen dat het eigengereide gedrag, de brutaliteit en het losgeslagen zijn van veel andere kinderen een totaal gebrek aan van alles en nogwat is. Ik prefereer die kinderen van Natasia als buurkinderen niet al die andere die ik op mijn werk dagelijks tegen kom. Discipline is altijd nog beter dan een totaal gebrek eraan. Daarnaast kun je alles in het negatieve trekken, maar er ook een klein beetje genuanceerd naar proberen te kijken. In ieders opvoeding is wel eens wat aan de hand.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb vavaf 18 u niet meer gekeken, maar ze hebben vandaag dus weer een lading post mogen ontvangen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah baby !quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA.
Of die kont van Natasia was gewoon te vet om te meten natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Absoluut eens, ik doe echt mijn best, mijn kinderen hoeven geen u tegen me te zeggen, maar als ze melig zijn staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA. Dan kan ik kiezen tussen terror of met ze mee lachen, als ik kies voor terror luisteren ze echt wel, maar is dat een leuke dag? Mijn voorkeur gaat naar meelachen. Die arme kinderen van Natas durven nog geen geintje met Natas uit te halen. TRIEST.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah baby !Ben gelijk helemaal happy!!
ja, maar dit kwam pas op de streams toen ze met de laatste brief bezig waren..... echt weer toppie in beeld gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Dat bedoel ik, in andere bewoordingen als in mijn post, maar dit onderschrijf ik natuurlijk van harte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Absoluut eens, ik doe echt mijn best, mijn kinderen hoeven geen u tegen me te zeggen, maar als ze melig zijn staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA. Dan kan ik kiezen tussen terror of met ze mee lachen, als ik kies voor terror luisteren ze echt wel, maar is dat een leuke dag? Mijn voorkeur gaat naar meelachen. Die arme kinderen van Natas durven nog geen geintje met Natas uit te halen. TRIEST.
Respect... (heb zelf geen kinderen) Maar zo hoor je met kinderen om te gaan, mijn inziens danquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ze ruiken bloed nu natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou op vol zijn ze echt actief hoor. Stichting tegen ZinloosGeweld mailen ze ook hihi. Vind het wel grappig.
Even een vraag..........quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke is een goede speelster. Een oud studente psychologie die iets weet van hoe mensen in elkaar steken. De werkster is opgeklommen tot miljonair in spé, Ze doet heel netjes, beleefd, voorkomend, maar of ze werkelijk zo is als ze doet...? Het kan bijna niet. Ze is TE in veel zaken, zo kán iemand niet zijn in die omstandigheden. Ze is meestal het leukst als ze samen met Huub in bed ligt. Je kunt aan haar zien dat ze dan oprecht vaak lol heeft. Dat lachje kan ze niet faken, dat is echt. Ik vermoed echter dat ze zich sterker voordoet dan ze is. Stiekem heeft ze een hoekje opgezocht om even uit te huilen. Terecht, maar het geeft ook iets aan. Het lijkt gewoon de ideale schoondochter te zijn, maar ik heb enige reserve bij haar. De wijze waarop ze samen met Jaap en Huub Erik eruit speelde, daar lusten de honden geen brood van. Verder vind ik haar vaak erg overtuigd van haar eigen gelijk. Het is misschien nog de leeftijd, een paar jaar ouder en ze zal vermoedelijk daarin veranderen. Of ze echt van Huub houdt? Ze geeft om hem, dat is wel duidelijk. Maar die twee samen buiten de Kooi, daar geloof ik niet in.
Die Gillesdesmit was een beetje behelpenquote:
Ik wil Elly knuffelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef heracles het volgende:
Ik ben gek op Elly. Wat een topmens.
Die zie ik elkaar nog bewust negeren als ze per ongeluk een keer tegelijkertijd in dezelfde nachtclub blijken te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Even een vraag..........
Zie jij de relatie van Brian en Amanda na de kooi verder gaan?
Ik denk dat ik the A team eens ga mailen.Go Mr T,save Huub en Liekequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou op vol zijn ze echt actief hoor. Stichting tegen ZinloosGeweld mailen ze ook hihi. Vind het wel grappig.
Ik denk als zij zo doorgaan dat hun er straks voor zorgen dat 't programma van de buis gaat. Dan vast janken omdat het programma verdwijnt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Please, niet nog meer OTquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Even een vraag..........
Zie jij de relatie van Brian en Amanda na de kooi verder gaan?
Napalm inruilen voor Elly?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Juf Judith over haar besluit om te stoppen:
Ik kon niet anders.... alles wat ik verafschuw is a.s. zondag gebeurd! Ik wil daar niets mee te maken hebben.
Ik heb nu mail-contact met de Russische mafia over of ze als het ze uit komt een keer Natasia kunnen omleggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind ze echt te ver gaan, kom op zeg. Ik denk dat dit nu echt het laatste programma wordt wat je live kan mee kijken op internet. Ze snijden hun zelf in de vingers. Ook hun doods bedreigingen aan flens gaan veel te ver, een stelletje gefrustreerde zijn hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Joegoslavische huurlingen schijnen beter en goedkoper te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu mail-contact met de Russische mafia over of ze als het ze uit komt een keer Natasia kunnen omleggen.
Nee,quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was je verliefd op Judith? A gossii
![]()
Was het Apocalypse Now: "I love the smell of napalm in the morning." (of zoiets)quote:
toeh hee, niet zo serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef de moed op. Fora schijne te moeten renderen met het kiezen tussen "goede" en "slechte" mensen. Een tussenweg en enige genuanceerdheid is helaas niet mogelijk. Het slechte wordt uitvergroot tot levensbedreigend slecht en het grote wordt uitvergroot tot zaligmakend en heilig. Een wereld waarin geen grijstinten bestaan, dat is niet mijn wereld.
Dank je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar dit kwam pas op de streams toen ze met de laatste brief bezig waren..... echt weer toppie in beeld gebracht![]()
Ik zie die VOL'ers al staan met hun borden en spandoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Juf Judith over Tilly:
klopt ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze is bedreigd en dat er voor haar winkel is gedemonstreerd. Moet eerlijk zeggen dat ik dat geen goede actie vind, omdat Tilly een van de meest zachtaardige mensen is die ik ken, en zij alleen maar daar komt om de manicure te doen.
Mijn commentaar: Ok ik schoot even in de lach toen ik las dat er gedemonstreerd is voor haar winkel. LOL, maar het is natuurlijk wel erg dat Tilly is bedreigd.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu mail-contact met de Russische mafia over of ze als het ze uit komt een keer Natasia kunnen omleggen.
En altijd en eeuwig datzelfde geile dansje van dat mensquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Prospera het volgende:
Bwian baalt enorm dat Amanda tipsy is
[afbeelding]
[afbeelding]
Als door hun het programma stopt, weet ik zeker dat 't forum daar uiteindelijk ook op een laag pitje gaat, en de users zitten te huilen omdat 't gestopt is. Dit is idd de enigeste show ter wereld die een 24/7 livestream heeft op dit moment, plus een nieuw concept.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind ze echt te ver gaan, kom op zeg. Ik denk dat dit nu echt het laatste programma wordt wat je live kan mee kijken op internet. Ze snijden hun zelf in de vingers. Ook hun doods bedreigingen aan flens gaan veel te ver, een stelletje gefrustreerde zijn het
volgens mij morgenmiddag de uitslag, dus sms snel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Rotterdammert het volgende:
kan iemand zeggen wanneer de populariteitspoll is?
Heb nog geen problemen met je gehad... ik hou wel van een andere visie maar doordrukken van een mening werkt niet, vooral niet met lange teksten wat niet een commentaar op de streams is... Doe het nu zelf ook maar quotes wat er op de streams dat is waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef de moed op. Fora schijne te moeten renderen met het kiezen tussen "goede" en "slechte" mensen. Een tussenweg en enige genuanceerdheid is helaas niet mogelijk. Het slechte wordt uitvergroot tot levensbedreigend slecht en het grote wordt uitvergroot tot zaligmakend en heilig. Een wereld waarin geen grijstinten bestaan, dat is niet mijn wereld.
Er zijn vast nog heel veel zangleraren die wel les willen geven in de kooiquote:
Dat lijkt mij een wijs besluit!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Juf Judith over haar besluit om te stoppen:
Ik kon niet anders.... alles wat ik verafschuw is a.s. zondag gebeurd! Ik wil daar niets mee te maken hebben.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef T-lex het volgende:
Natasia fluisterde iets tegen brian, maar kon er weinig van maken. ze had geen zender om, ze was "toevallig" aan het omkleden. Maar hij bevestigde met "de 2e van.....aug?"
Dus die gaat 2 augustus naar huis denk ik.![]()
Ja ik hoorde het, ze is het zat en wil naar haar kintjuuuusquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef T-lex het volgende:
Natasia fluisterde iets tegen brian, maar kon er weinig van maken. ze had geen zender om, ze was "toevallig" aan het omkleden. Maar hij bevestigde met "de 2e van.....aug?"
Dus die gaat 2 augustus naar huis denk ik.![]()
wn dát maakt hem zo'n droevig figuurquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Brian houdt Del in de gaten in de gameroom.
[afbeelding]
Het ging niet om discipline, maar om beleefdheid. Ook ik zie het liefst aardige kinderen die respectvol met elkaar en volwassenen omgaan en daarbij uiteraard kind blijven en geen mini-volwassene. Ik ken er persoonlijk twee die deze verlichte staat zonder dwang of disciplinering hebben weten te bereiken. Ik vlei mezelf met de gedachte dat het goede voorbeeld daarbij een rol heeft gespeeld. Ik zou ook niet weten hoe je kinderen anders kunt opvoeden. In ieder geval heeft discipline in mijn beleving niets met opvoeding van doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt daarnaast net zo goed stellen dat het eigengereide gedrag, de brutaliteit en het losgeslagen zijn van veel andere kinderen een totaal gebrek aan van alles en nogwat is. Ik prefereer die kinderen van Natasia als buurkinderen niet al die andere die ik op mijn werk dagelijks tegen kom. Discipline is altijd nog beter dan een totaal gebrek eraan. Daarnaast kun je alles in het negatieve trekken, maar er ook een klein beetje genuanceerd naar proberen te kijken. In ieders opvoeding is wel eens wat aan de hand.
Huppel, huppel, pootje omhoog? ( Ik had even geen streams aan maar dat zal het wel zijn)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Carloponti het volgende:
[..]
En altijd en eeuwig datzelfde geile dansje van dat mens![]()
Huub alweer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef Prospera het volgende:
Brian mompelt iets van Amanda dronken voeren.
"Huisvrouwen willen Tietkito WEG"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zie die VOL'ers al staan met hun borden en spandoeken![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef Prospera het volgende:
Brian mompelt iets van Amanda dronken voeren.
Ja die is volgens mij nog steeds bezig met Brian en Amanda uit mekaar drijven....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
nadia kruipt gauw naast brian bij de piano
HH Palma ( aka Napalm ) vervangen door Elly.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het Apocalypse Now: "I love the smell of napalm in the morning." (of zoiets)![]()
Haar kindjes zijn niet in den landequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, ze is het zat en wil naar haar kintjuuuus
Brian - Ik houd niet van Amanda als ze dronken is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
nadia kruipt gauw naast brian bij de piano
Jah, maar ik vind 't toch wel erg jammer, want zij had een goed 'para' moment gemaakt destijds op de camping.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vast nog heel veel zangleraren die wel les willen geven in de kooi
Misschien moet je je eens wat minder concentreren op de mensen waar dat idd op van toepassing is, er zijn er hier genoeg die Huub ook veroordelen als hij fout zit, maar kennelijk kies je ervoor dat niet te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde het ook, ik zat er zelf naastquote:
Ik hoop niet dat de kindjes dit horen anders is wederom de teleurstelling groot alsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
hehehe dreamscenarioquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
en dan dennis die amanda zoent en brian die er op los beukt, brian een boete van 1000 en dennis een paar tyfis klappen. Please brian ik word echt je grootste fan dan
Ze fluisterde het echt (zonder zender) tegen Brian.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haar kindjes zijn niet in den lande![]()
Echt eng hoe denigrerend hij kan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
Zoooooooo, die Brian kan wel heel snel een domper op de feestvreugde zetten.
Whats new?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
Zoooooooo, die Brian kan wel heel snel een domper op de feestvreugde zetten.
En Amanda weer als het kleine kindje dat een standje krijgt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt eng hoe denigrerend hij kan doen.![]()
Ik zie mij al zo praten tegen mijn vriendquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
En Amanda weer als het kleine kindje dat een standje krijgt.
En hij is nièt pissig..volgens zijn eigen woorden..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt eng hoe denigrerend hij kan doen.![]()
Jaap zou het niet uitmaken, Brian baalt daarvan denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Brain, je kaartje hangt nog aan je blouse
[afbeelding]
Brian is verdomme haar vader niet, ik zou me niet zo laten behandelen. Flikker op zeik Brian. Amanda mag doen wat ze wil ... Dit is dus zo'n geval van Je bent mijn eigendomquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
Drink de fock water wanneer je zo stomdronken bent!!!
oud nieuws, lees de vorige cosquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nowlive:::
Geen uitje en geen juf Judith meer!
Bron: Vol
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ik de cossen aan het teruglezen was... dat kapsel van Brian... ik moest zo lachen
Ik ook, al ben ik niet anti-Brian. Zag er echt weird uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ik de cossen aan het teruglezen was... dat kapsel van Brian... ik moest zo lachen
Je overdrijftquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar valt ze op, ze kick op dat soort figurenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef AnTjUh het volgende:
goh ze word weer ff op dr plaats gezet door brian
dat ze dat pikt joh
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, want volgens Brian heb je dat met witte wijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef riri het volgende:
pffffffffffffffffffffff
een paar drankjes en dan al volledig de weg kwijt?????????????
Nu moet ze gaan genieten, ik wens haar succesquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Wat een warme leuke relaatsjie hebben die twee toch.
Zo mooi hoe hij haar in haar waarde laat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |