Ik vind ze echt te ver gaan, kom op zeg. Ik denk dat dit nu echt het laatste programma wordt wat je live kan mee kijken op internet. Ze snijden hun zelf in de vingers. Ook hun doods bedreigingen aan flens gaan veel te ver, een stelletje gefrustreerde zijn hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou op vol zijn ze echt actief hoor. Stichting tegen ZinloosGeweld mailen ze ook hihi. Vind het wel grappig.
Joegoslavische huurlingen schijnen beter en goedkoper te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu mail-contact met de Russische mafia over of ze als het ze uit komt een keer Natasia kunnen omleggen.
Nee,quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was je verliefd op Judith? A gossii
![]()
Was het Apocalypse Now: "I love the smell of napalm in the morning." (of zoiets)quote:
toeh hee, niet zo serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef de moed op. Fora schijne te moeten renderen met het kiezen tussen "goede" en "slechte" mensen. Een tussenweg en enige genuanceerdheid is helaas niet mogelijk. Het slechte wordt uitvergroot tot levensbedreigend slecht en het grote wordt uitvergroot tot zaligmakend en heilig. Een wereld waarin geen grijstinten bestaan, dat is niet mijn wereld.
Dank je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar dit kwam pas op de streams toen ze met de laatste brief bezig waren..... echt weer toppie in beeld gebracht![]()
Ik zie die VOL'ers al staan met hun borden en spandoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Juf Judith over Tilly:
klopt ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze is bedreigd en dat er voor haar winkel is gedemonstreerd. Moet eerlijk zeggen dat ik dat geen goede actie vind, omdat Tilly een van de meest zachtaardige mensen is die ik ken, en zij alleen maar daar komt om de manicure te doen.
Mijn commentaar: Ok ik schoot even in de lach toen ik las dat er gedemonstreerd is voor haar winkel. LOL, maar het is natuurlijk wel erg dat Tilly is bedreigd.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu mail-contact met de Russische mafia over of ze als het ze uit komt een keer Natasia kunnen omleggen.
En altijd en eeuwig datzelfde geile dansje van dat mensquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Prospera het volgende:
Bwian baalt enorm dat Amanda tipsy is
[afbeelding]
[afbeelding]
Als door hun het programma stopt, weet ik zeker dat 't forum daar uiteindelijk ook op een laag pitje gaat, en de users zitten te huilen omdat 't gestopt is. Dit is idd de enigeste show ter wereld die een 24/7 livestream heeft op dit moment, plus een nieuw concept.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind ze echt te ver gaan, kom op zeg. Ik denk dat dit nu echt het laatste programma wordt wat je live kan mee kijken op internet. Ze snijden hun zelf in de vingers. Ook hun doods bedreigingen aan flens gaan veel te ver, een stelletje gefrustreerde zijn het
volgens mij morgenmiddag de uitslag, dus sms snel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Rotterdammert het volgende:
kan iemand zeggen wanneer de populariteitspoll is?
Heb nog geen problemen met je gehad... ik hou wel van een andere visie maar doordrukken van een mening werkt niet, vooral niet met lange teksten wat niet een commentaar op de streams is... Doe het nu zelf ook maar quotes wat er op de streams dat is waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef de moed op. Fora schijne te moeten renderen met het kiezen tussen "goede" en "slechte" mensen. Een tussenweg en enige genuanceerdheid is helaas niet mogelijk. Het slechte wordt uitvergroot tot levensbedreigend slecht en het grote wordt uitvergroot tot zaligmakend en heilig. Een wereld waarin geen grijstinten bestaan, dat is niet mijn wereld.
Er zijn vast nog heel veel zangleraren die wel les willen geven in de kooiquote:
Dat lijkt mij een wijs besluit!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Juf Judith over haar besluit om te stoppen:
Ik kon niet anders.... alles wat ik verafschuw is a.s. zondag gebeurd! Ik wil daar niets mee te maken hebben.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef T-lex het volgende:
Natasia fluisterde iets tegen brian, maar kon er weinig van maken. ze had geen zender om, ze was "toevallig" aan het omkleden. Maar hij bevestigde met "de 2e van.....aug?"
Dus die gaat 2 augustus naar huis denk ik.![]()
Ja ik hoorde het, ze is het zat en wil naar haar kintjuuuusquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef T-lex het volgende:
Natasia fluisterde iets tegen brian, maar kon er weinig van maken. ze had geen zender om, ze was "toevallig" aan het omkleden. Maar hij bevestigde met "de 2e van.....aug?"
Dus die gaat 2 augustus naar huis denk ik.![]()
wn dát maakt hem zo'n droevig figuurquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Brian houdt Del in de gaten in de gameroom.
[afbeelding]
Het ging niet om discipline, maar om beleefdheid. Ook ik zie het liefst aardige kinderen die respectvol met elkaar en volwassenen omgaan en daarbij uiteraard kind blijven en geen mini-volwassene. Ik ken er persoonlijk twee die deze verlichte staat zonder dwang of disciplinering hebben weten te bereiken. Ik vlei mezelf met de gedachte dat het goede voorbeeld daarbij een rol heeft gespeeld. Ik zou ook niet weten hoe je kinderen anders kunt opvoeden. In ieder geval heeft discipline in mijn beleving niets met opvoeding van doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt daarnaast net zo goed stellen dat het eigengereide gedrag, de brutaliteit en het losgeslagen zijn van veel andere kinderen een totaal gebrek aan van alles en nogwat is. Ik prefereer die kinderen van Natasia als buurkinderen niet al die andere die ik op mijn werk dagelijks tegen kom. Discipline is altijd nog beter dan een totaal gebrek eraan. Daarnaast kun je alles in het negatieve trekken, maar er ook een klein beetje genuanceerd naar proberen te kijken. In ieders opvoeding is wel eens wat aan de hand.
Huppel, huppel, pootje omhoog? ( Ik had even geen streams aan maar dat zal het wel zijn)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Carloponti het volgende:
[..]
En altijd en eeuwig datzelfde geile dansje van dat mens![]()
Huub alweer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef Prospera het volgende:
Brian mompelt iets van Amanda dronken voeren.
"Huisvrouwen willen Tietkito WEG"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zie die VOL'ers al staan met hun borden en spandoeken![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef Prospera het volgende:
Brian mompelt iets van Amanda dronken voeren.
Ja die is volgens mij nog steeds bezig met Brian en Amanda uit mekaar drijven....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
nadia kruipt gauw naast brian bij de piano
HH Palma ( aka Napalm ) vervangen door Elly.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het Apocalypse Now: "I love the smell of napalm in the morning." (of zoiets)![]()
Haar kindjes zijn niet in den landequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, ze is het zat en wil naar haar kintjuuuus
Brian - Ik houd niet van Amanda als ze dronken is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
nadia kruipt gauw naast brian bij de piano
Jah, maar ik vind 't toch wel erg jammer, want zij had een goed 'para' moment gemaakt destijds op de camping.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vast nog heel veel zangleraren die wel les willen geven in de kooi
Misschien moet je je eens wat minder concentreren op de mensen waar dat idd op van toepassing is, er zijn er hier genoeg die Huub ook veroordelen als hij fout zit, maar kennelijk kies je ervoor dat niet te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde het ook, ik zat er zelf naastquote:
Ik hoop niet dat de kindjes dit horen anders is wederom de teleurstelling groot alsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
hehehe dreamscenarioquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
en dan dennis die amanda zoent en brian die er op los beukt, brian een boete van 1000 en dennis een paar tyfis klappen. Please brian ik word echt je grootste fan dan
Ze fluisterde het echt (zonder zender) tegen Brian.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haar kindjes zijn niet in den lande![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |